Keskari vittu.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Runkkis kirjoitti:VITTU!!!!!
Voiko ihmisellä olla nöin huonoa tuuria?
No, VITTU!!!!
VITTU!!!
VITTU
Jaksuja...
Olen kokeillut joskus jotain vastaavaa, ja se ei ollut hauskaa... :(
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

safi kirjoitti: Väitätkö sinä todella, että Angnita ei olisi ansainnut kunnon ryöpytystä..
Väitän.

Jos Angita ei olisi kertonut mitään niin juttu olisi tullut ilmi jotakin muutakautta.

Eikö tämä mahdu typerään kusipäiseen kaaliisi?

Mutta ala ihmeessä hommaan bännejä minulle kun menin paljastamaan Kityn osoitteen lehdistölle kun sitä saatana niin vaaditte.

Ja mitä ninniin tulee niin eiköhän akka ole keitetty jo niin monessa paskassa että ei tuntunut miltään enään. Ja mitä vittua se asiaan edes liittyy?
Kuka terve ihminen menee paskan tielle kun sitä heitetään? Vaikkakin olisi ansainnut sen joidenkin vatipäiden takia?
No en vittu minä ainakaan, ja jos en väärin muista niin taisin olla ensimmäinen joka kesselin nikit paljasti palstalla lauantai ketjussa joka poistettiin.

Että ota lääkkeesi ja pidä turpasi kiinni.
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:HA-HAA!
Hirnahdit vain sen takia että omaat isoimmat tissit palstalla nyt.

Onnittelut!
Patz

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Patz »

1108 kirjoitti:Hirnahdit vain sen takia että omaat isoimmat tissit palstalla nyt.
Sorry, mun rauhaset on jo passé. Lisäks ne roikkuu pahasti. Luovutan siis kruununi suosiolla Finnmonsterille.
ninnithequeen

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:
1108 kirjoitti:Hirnahdit vain sen takia että omaat isoimmat tissit palstalla nyt.
Sorry, mun rauhaset on jo passé. Lisäks ne roikkuu pahasti. Luovutan siis kruununi suosiolla Finnmonsterille.
Voi vitun repskops :rofl:
Herra Manala

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aikamoista flametusta. Enpä usko että on sen arvoista. Vaan kyllä minä olisin mieluummin halunnut kuulla lähtöpassiensa sijasta, että mitä helvettiä angitan päässä on liikkunut kun hän on a) ruvennut paljastelemaan muiden nimimerkkejä/kotisivuja ja sitä kautta yhteystietoja iltapäivälehdistön abt. vittumaisimmalle ja löyhämoraalisimmalle toimittajalle "sarjamurhaajahomon ystävinä" b) antanut ninnin olla tässä pari päivää syntipukkina ja pitänyt turpansa rutussa, vaikka itse ei muka nähnyt mitään väärää teoissaan.

Jos minä olisin ninni, olisin flipannut aika totaalisesti. Angitan onneksi ninni on lammas.
Runkkis

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Ja miten tässä Macissa saadaan poistettua sivumuisti, ettäi nää juntit huomaa, että niiden hulttio/turvallisuuspäällikkönaapuri surffaile sarjamurhaajasivuilla....
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:Sorry, mun rauhaset on jo passé. Lisäks ne roikkuu pahasti.
Testaa tätä!!!

Joudun tarkistamaan tulokset testauksen jälkeen.
HellBell

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tilanteita on nyt vähän vaikea tietää niin kunnolla, että tässä pitäisi jokin hillitön A:n lynkkausmentaliteetti pistää päälle.

Se, että tietoja on vuodettu lööppilehtiin on vituttava asianlaita, mutta millä tavoin ja missä tilanteissa jne näin on käynyt? Tiedämmekö me kaikkea? Mitä on sanonut etc?

Kuviteltu tilanne:
"Oliko tyyppi millainen?" - toimittaja kysyy tutultaan, joka vastaa tähän sen kummempia miettimättä:
"Tosi kiva, vaikea uskoa että kävi näin."

Kun on kärppä toimittaja ja esimerkiksi vielä toisen ystävä (en tiedä onko asia ollut näin), sitä saattaa saada kaikenlaista tietoonsa ja sen vielä muokattua hyvinkin myyvään muotoon. "Ystävyys" on ollut siinä hyödyke.

Ehkä A:n olisi hyvä palata sanomaan asianlaidoista jonkinlainen statementti, omaa ja Ninninkin kunniaa ajatellen? Jos siihen on tarvetta?

En tiedä. Sanoin tuon vain vinkkinä A:lle.

Ei hutkintaa ennen tutkintaa.

Ja kyllähän muuten jo ihan täältäkin, kirjoitusten tasalta, löytyy lööppitoimittajille asiaan liittyvää matskua, onhan täällä "juoruttu" jne.

Kuka heittää ensimmäisen kiven.. ja sitä rataa.
Viimeksi muokannut HellBell, 29.03.2006 21:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti: Jos minä olisin ninni, olisin flipannut aika totaalisesti. Angitan onneksi ninni on lammas.
Ei Ninni ole lammas. Ninni on vaan ihan kypsä koko juttuun jo, ja kaiken lisäksi Ninni tykkää Angitasta. Ja mokashan Ninnikin tavallaan pikkasen.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

safi kirjoitti:Väitätkö sinä todella, että Angnita ei olisi ansainnut kunnon ryöpytystä..
"Fiksuna" pimuna hän tiesi, että joutuisi vastaamaan varmasti moniin todella epämiellyttäviin kysymyksiin ja siihen hän ei uskaltanut lähteä.
Sen sijaan hän jätti Ninnin yksinään vastamaan itsensä aloittamasta sotkusta. Todellista ystävyyttä, etten sanoisi..

Angnita tullaan aina muistamaan selkärangattomana paskakasana, joka on valmis puukottamaan selkään heti, kun pienikin tilaisuus siihen tulee. Kuka sellaisen tyypin haluaisi lähelleen..puhumattakaan ystävyydestä.
Mikä keppi nyt sit oikeasti kaivaa persettä? Se että A on ollut "vittumainen" N:lle vai se ns. huomionkipeys? Kenties molemmat, mutta vaikka A:ta nyt vihaatkin, miksi tämän toimet kyrpii sua henkilökohtaisesti niin paljon?
Menikö illuusio suljetusta sisäsiittoisesta yhteisöstä muusiksi? Vai mikä? Häh?

Sori tuosta mut Vesa ei nyt vaan tajuu....

Footnote: En puolustele Angitaa, enkä välttämätä pidä hänen medialle puhumisestaan, mutta mielestäni nämä tämänkaltaiset reaktiot ovat lähinnä säälittäviä. Mitävitun harmia tästä on itse kullekin ollut ihan noin niinq henkilökohtaisesti? Aasille niitä on toki ollut mutta meille tavallisille kuolevaisille.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Herra Manala

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

[quote="HellBell"][/quote]
A sanoi että kyseessä oli hänen erittäin hyvä ystävänsä. A tietenkin lörpötteli auliisti ihan kaiken mitä ikinä tiesi, koska kyseessä oli sentään hänen erittäin hyvä ystävänsä, joka nyt vain sattui sen lisäksi olemaan toimittaja. Tämä toimittaja siis paljastui myöhemmin IS:n Juha-Pekka Tikaksi, joka on ennenkin ollut valokeilassa mm. siitä että on julkaissut eläinaktivistien nimiä ja kuvia kylmästi lehdessä ilman sensuuria ja toimittajanmoraalia, ja leimannut ihmisiä syyllisiksi ennen oikeuden tuomiota.

Tämä sama kaveri myös alkoi uhkailemaan aasia jollain mystisillä toimilla, ellei aasi anna hänen tonkia tunnuksillaan vapaasti palstan viestihistoriaa, kun aasi antoi kyseiselle kaverille bannia ymmärrettävistä syistä.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 29.03.2006 22:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Lolita kirjoitti:...
Vastaa piruuttas jollekin niistä. :mrgreen: Sarjassamme "Olisitpa nähny ilmees! :twisted: "
Kertakaikkiaan liian mehukas tilaisuus päästä piruilemaan oikein kunnolla :twisted: .
Mä ajattelin vastata sille tosimielessä :oops:
Katsoo sitten pelästyykö se.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
HellBell

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Herra Manala kirjoitti:..
Suurkiitos Manalalle näistä asianlaidoista.

Nyt.. ihmiset.. Rauhoittukaa ja lukekaa PARIINKIN kertaan läpi mitä Manala on tässä kirjoittanut.
Aplodeja!
Noriyumi

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Herra Manala kirjoitti: Tämä sama kaveri myös alkoi uhkailemaan aasia jollain mystisillä toimilla, ellei aasi anna hänen tonkia tunnuksillaan vapaasti palstan viestihistoriaa, kun aasi antoi kyseiselle kaverille bannia ymmärrettävistä syistä.
Hui!!! :shock: Yäk... En tiennyt että tuon luokan toimittaja on kyseessä. Tollaisten ihmisten kanssa pitää olla varovainen...
Exsat

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti:Ikävä kyllä hän nyt vain sattui olemaan Angitan erittäin hyvä ystävä.
Hädässä ystävä tunnetaan! Tällä palstalla tuntuu yhdellä jos toisellakin olevan näitä loistoystäviä. Osaapa olla ainakin kiitollinen omistaan.
Pikku-Akka

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Jaa, vai tämmönen keskiviikkoketju. Mikäpä se siinä. Tuntuu ettei täällä nyt ainakaan kovin hiljaista ole, kiirettä piisaa niinku jossain joulutonttujen työpajassa. Mutta täytyy sanoa, että pikaiseen kun nuo muutamat ketjut luin läpi, niin enpä olis heti arvannu.
Herra Manala

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:Hui!!! :shock: Yäk... En tiennyt että tuon luokan toimittaja on kyseessä. Tollaisten ihmisten kanssa pitää olla varovainen...
Että tällanen kaveri:

http://www.ylioppilaslehti.fi/2002/020129/niinpa.html
Tikka ylitti itsensä kirjoittamalla oikeista ristiretkistä keskiviikkona 16.1. Tikka ihmettelee, että piispa Eero Huovinen on tuominnut kristittyjen ristiretket uskon militarisointina. Tikan mielestä tuollainen on roskaa. Tikka tietää, että "ristiretkien historia oli kyllä toinen kuin väitetään". Ristiretket olivat itsepuolustusta: "Muslimit tappoivat kristityt Afrikasta ja läntiseltä Välimereltä ja valmistautuivat valtaamaan Euroopan."

http://www.kolumbus.fi/antra/eosorto.htm
Talvella 1995-1996 lukuisia syyttömiä aktivisteja pidätettiin Juankosken rehusekoittamon tuhopoltoista. Ilta-Sanomien toimittaja Juha-Pekka Tikka otti käräjäoikeuden tuomarin tehtävän ja julkaisi monien aktivistien nimet ja kuvat lehdessään.

Semmosia kivoja kavereita meidän Angitalla.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:VITTU!!!!! Voiko ihmisellä olla näin huonoa tuuria!
Voihan itkujen perkele!!! Voimia hirmuisasti!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:Semmosia kivoja kavereita meidän Angitalla.
:shock: Herrajumala.
Ja Angita on ainakin semi-eläinsuojelija ja viherpiipertäjä ja ei-kristitty ja muutenkin meitä parempaa "edistyksellistä" väkeä jos kuka.
Minä en sitten tajua, miten tuollaiset "ystävyydet" syntyy en Kityssä enkä muulla. Minulle asenteet merkkaa niin paljon, että vastakkaiset asenteet omaavia en halua tavatakaan, saati että voisin ystävystyä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
HellBell

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Huomasin juuri että ihmiset ovat antaneet ihmeen paljon ääniä siinä Mieheyden kukka-ketjussa ja mikä ennenkuulumattominta, äänet ovat menneen justiinsa tasan:11 -11! Jumalejsson. Minulla ei ole aavistustakaan mitä se kertoo, mutta *jännältä tuntuu.

Joo, olen lievässä flunssassa, nenäni on tukossa (eikä vähiten siksi että pistin tukkeutuneeseen sieraimeen ohuen valkosipulinkynnen: tepsii aukemiseen, kokeilkaa jollei jotain muuta, kuten nenäsumutetta, ole lähettyvillä) ja *tässä vaiheessa kaikki tuntuu jänskältä! Myös se valkosipulinkynsi.
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:Hädässä ystävä tunnetaan! Tällä palstalla tuntuu yhdellä jos toisellakin olevan näitä loistoystäviä. Osaapa olla ainakin kiitollinen omistaan.
Siis ei helvetti, onko sinulla oikeasti ystäviä? Epäilen vahvasti.
hebuli

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Mutta sitten iloisiin uutisiin: deitit toimivat. Juttu luisti, tunsimme henkistä ja fyysistä vetoa toisiimme, jatkoa luvassa. Tääkin oli skorppari, pitääkö mun varoa? Ne ovat kuulemma guumia sängyssä, tääkin mainitsi samaa (siis skorpparien ominaisuudeksi). Miten leijonan tulisi käyttäytyä skorpparin seurassa? Pitää muistaa viestitellä eiliselle deitille että näin pääsi käymään.

Ihan vittuillakseni tän mainitsin. Kaikkea tekin ehditte tappelemaan yksien deittien aikana. Ettette häpiä. Toivottavasti ainakaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:Huomasin juuri että ihmiset ovat antaneet ihmeen paljon ääniä siinä Mieheyden kukka-ketjussa ja mikä ennenkuulumattominta, äänet ovat menneen justiinsa tasan:11 -11! Jumalejsson. Minulla ei ole aavistustakaan mitä se kertoo, mutta *jännältä tuntuu..
Voisin kertoa, mutta en miehelle.

Edit: sen kerron, että suolaveden (rankan tiuha seos) nenään vetäminen aukaisee paremmin kuin tipat, mutta sattuu tosi paljon.
Viimeksi muokannut Gattaca, 29.03.2006 21:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
HellBell

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti: Voisin kertoa, mutta en miehelle.
Feministi!
Vastaa Viestiin