Keskari vittu.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ajattelin tulla kertomaan, että onnistuin paistamaan mainioita silakkapihvejä, mutta täällä näkyy olevankin sen verran paksu käry ja savutus jo päällä, ettei lisää kaivata [ja pois]
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:
1108 kirjoitti: Edelleen, vittu lehmä olet säälittävä kusipää.
*prööt*
Katohan, ehta aivopieru.
Exsat

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti: Katohan, ehta aivopieru.
Kylläpä sä oletkin nokkela!
swirl

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja swirl »

nypari kirjoitti:
Sä kans valitat aina ja lähes kaikesta.
No voi surkeus. Käsittääkseni iloitsin tulevasta lomastani. En vain viitsinyt laittaa perään mielestäni turhanpäiväisiä cheerleader- ja muita hymiöitä.
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:Helkutti jos nainen ei osaa seistä tekojensa takana niin kyse ei ole savustamisesta vaan jänistämisestä.
Ja vitut.

Kun parin kusipään keskittymä alkaa härnäämään aiheetta yhtä henkilöa niin siitä tilanteesta poistuminen on mielestäsi "jänistämistä"?

Ei helvetti, onko typeryydelläsi mitään rajaa???

Tule horatsu tänne niin paiskon sua 12 tuntia putkeen avokämmenellä perseelle huutaen: "kuka on mun koira". Oisikkohan käsittelyssä 2 minuuttia pidempään?

Vitun jänis.
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittuunnuin teihin säälitäviin paskoihin niin pahasti että lähetin Suomen tunnetuimmille viikkolehdille ja iltapäivälehdille Kityn suoran osoitteen ja maininnan 400 hengen yhteisöstä jossa sarjamurhaepäilty kirjoitteli ja palstan jäseniä oli tavannut.

Haistakaa paska.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Zeb kirjoitti:Minulla taas on trauma kun en saanut koskaan legoja ! Tai oli mulla muutama ihan tavallinen, mutten koskaan saanut toivomiani hienoja, monimutkaisia zydeemejä... Joku päivä vielä ostan sellaisen itselleni...
Minulla oli trauma kun päivähoitopaikkani pojalla oli sellainen iso kuminen krokotiili ja minulla vain pieni muovinen. 39-vuotiaana löysin sitten Tiimarista 80 senttiä pitkän ja arviolta kilon painoisen krokotiilin!!! Virnistää nyt kirjahyllyni päältä.

Tietokoneen päällä taas on pehmotiikeri!!
Bluntly kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Onks se Gattaca muuten katsottava leffa?
On.
Onhan se.
Ei tosin tieteisfilmi lavasteiden puolesta.
Nikkini vain Cityn takia, kun (epäoikeutetun taas mielestäni :D ) bannin jälkeen uudelleenrekkauduin.

Leffassa geenimanipuloitujen yhteiskunta, ja yksi geenimuokkaamaton rakkauslapsi eli "utero" eli "degenerate" eli "in-valid" tekeytyy geenimanipuloiduksi ja omaksuu VÄÄRÄN IDENTITEETIN "borrowed ladder" päästäkseen avaruuslennolle... siis vain Citytilanteeseen liittyvä minulla.

Ai Angitako alkuperäinen vuotaja???
Sama se minulle, vaikka muut asenteensa lisäsivätkin aikanaan Kityläisiin tympääntymistä minulla. Teoistaan en tiennyt, vain se puhuttu asenne.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Enthu

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:Vittuunnuin teihin säälitäviin paskoihin niin pahasti että lähetin Suomen tunnetuimmille viikkolehdille ja iltapäivälehdille Kityn suoran osoitteen ja maininnan 400 hengen yhteisöstä jossa sarjamurhaepäilty kirjoitteli ja palstan jäseniä oli tavannut.

Haistakaa paska.
Odotan mielenkiinnolla kuinka toimittajat alkavat käymään kaikkien 420 rekkautuneen viestihistorian läpi+soittelemaan jokaiselle erikseen :twisted:
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enthu kirjoitti:Odotan mielenkiinnolla kuinka toimittajat alkavat käymään kaikkien 420 rekkautuneen viestihistorian läpi+soittelemaan jokaiselle erikseen :twisted:
Odotan mielenkiinnolla koska tajuat pitää turpasi kiinni ja painua helvettiin.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tää lähtis leffaan, tsekkaamaan kaveria valkokankaalta ku ei muuten ennätetä näkemään.
Sanovat, että kuolema kuittaa univelat, joten eipä tuon ensyön unien nii just tarvi olla...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hmmm.. oliskohan mulla sättilogi tallessa mitä Kesseli sanoi puolisostaan Flirtissä.. oli nimittäin rankkaa kamaa ja minulla rahaa nyt 8 euroa 40 senttiä.. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Exsat

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti: Tule horatsu tänne niin paiskon sua 12 tuntia putkeen avokämmenellä perseelle huutaen: "kuka on mun koira". Oisikkohan käsittelyssä 2 minuuttia pidempään?
Lupaat vaan! :p:
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suvinen kirjoitti:Neh. Mulla ainakin on sen verran akuutti rahapula, että myyn paljastusstoorini vähiten tarjoavalle ja heti.

( Mun oikee nimi on Alma Hirvonen ja asun Lempäälässä!!! Soittakaa!!! )
Nyt teit virheen. Exsat ja sidekick Safi käyvät kimppuusi.
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:Lupaat vaan! :p:
Olen sanani mittainen mies ja "se" on lyhyt.
Enthu

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Odotan mielenkiinnolla kuinka toimittajat alkavat käymään kaikkien 420 rekkautuneen viestihistorian läpi+soittelemaan jokaiselle erikseen :twisted:
Odotan mielenkiinnolla koska tajuat pitää turpasi kiinni ja painua helvettiin.
Olen siellä jo ja Saatana parhaita ystäviäni.
Exsat

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti: Nyt teit virheen. Exsat ja sidekick Safi käyvät kimppuusi.
Joo meitä kannattaakin varoa! :twisted: :twisted:
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enthu kirjoitti:Olen siellä jo ja Saatana parhaita ystäviäni.
Teen tämän asian nytten enttu selväksi.

Välillä innostun muutaman sanan lohkaisemaan sinulle mutta en jaksa sen kauheammin jatkaa kommentointiasi, koska:

1) Olen varma että tyhmä pässi kuin sinä ei tajua viesteistä mitään
2) Ihmisen jonka ongelmina on kahvinkeitto ja kaupassakäynti kiusaaminen on saman lainen virhe kuin osoitella vammaista kadulla ja huudella että "opettele kävelemään"
3) Ja paras syy on että teet vittuilun tarpeettomaksi viestiesi naurettavalla typeryydellä ja lapsellisuudella. Päivittäiset ongelmasi mitä tunnut jaksavan jauhaa joka vitun päivä on samoja joita on 7-luokkalaisilla taksvärkki päivinä.

Joten voisitko ystävällisesti olla kiinnittämättä minuun mitään huomiota ja jatkaa tyhjänpäiväistä elämääsi rauhassa.

Kiitos.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hei Oulun tanssikansa! Emmä jaksanu enää ootella, pesin naaman ja vaihdoin jo öikamppeet päälle, ja laitoin kosteuttavan naamion naamaan :)
1108

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:Joo meitä kannattaakin varoa!
Kuva

Kumpi on safi ja kumpi on exsat?

Vitun palsta poliisit...
safi

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja safi »

1108 kirjoitti: Nyt teit virheen. Exsat ja sidekick Safi käyvät kimppuusi.
Rajansa kaikella...

Väitätkö sinä todella, että Angnita ei olisi ansainnut kunnon ryöpytystä..
"Fiksuna" pimuna hän tiesi, että joutuisi vastaamaan varmasti moniin todella epämiellyttäviin kysymyksiin ja siihen hän ei uskaltanut lähteä.
Sen sijaan hän jätti Ninnin yksinään vastamaan itsensä aloittamasta sotkusta. Todellista ystävyyttä, etten sanoisi..

Angnita tullaan aina muistamaan selkärangattomana paskakasana, joka on valmis puukottamaan selkään heti, kun pienikin tilaisuus siihen tulee. Kuka sellaisen tyypin haluaisi lähelleen..puhumattakaan ystävyydestä.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Että osaa kyrpiä taas...
ninnithequeen

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

rontti26 kirjoitti:Että osaa kyrpiä taas...
Mikäs tänään kyrpii?

Ja koskas lähet taas työkomennukselle?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ninnithequeen kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:Että osaa kyrpiä taas...
Mikäs tänään kyrpii?

Ja koskas lähet taas työkomennukselle?
lue shrink palstalta...
Runkkis

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

VITTU!!!!!
Voiko ihmisellä olla nöin huonoa tuuria!
Ensin käydään työpaikalla, saadaan kiukuttelua osakseen, tullaan kotiin ja huomataan avainten jääneen kotiin....

No, VITTU!!!! Luulin, että olin pelastettu silla olin antanut juuri edellisenä viikonloppuna äidilleni vara-avaimet. No, odottelin häntä lähibaarissa kiskoen muutaman kiukku jallun/oluen. Sain vihdoin avaimet. Koti-ovella huomasin, että olin anatnut hänelle vahingossa kahdet Ulko-oven aivaimet...

Huomenna sitten murretaan ja vaihdetaan koti-oven lukko... VITTU!!! Ja yöksi joudun ihmisen luokse jota olen yrittänyt hieman vältellä...


Avaudun tässä lähiöräkälässäni, jossa en normaalisti käy... Mutta sattuipa täältä löytymää kone... Mutta sekin on Macci, joka vittuilee tälläiselle typerälle PC-miehelle...

Yöpaikka löytyi, mutta ihmisen luota jota olen yrittänyt vältellä... Ei kiinostaisi yhtään tääs kiukussa nähdä sitä, mutta ei viitsisi hotelliakaan ottaa...

VITTU
Patz

Re: Keskari vittu.

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Ja koskas lähet taas työkomennukselle?
Mitä pikemmin sitä parempi.
safi kirjoitti:Angnita
Se on Angita.
1108 kirjoitti:Vitun palsta poliisit...
yhdys sana

HA-HAA!
Vastaa Viestiin