torstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Lilo »

slam kirjoitti:
Mitäs hemmettiä? "Perässä juoksentaa" tapahtuu peräti livenäkin. Huhu. Eikä vain kityparittelupyrkijöiden toimesta...
Kannattaskohan vihdoin tsekata sanakirjasta sanojen "parittaja" ja "parittelu" ero...? :roll:

Ja mistäs minä tiedän vaikka olis Ilta-Sanomat jotka soittelee, vaikka eivät vielä ole keksineet niin nasevaa kysymystä että kannattais avata suuta sinne puhelimeen... 8) (Se oli sitten vitsi...ja tosihuono sellanen.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jäi aamupacet välistä ku kaikki paikat kipeänä ihan joka puolelta. Teki treeni ja balance tehtävänsä näämmä, pitkän tauon jälkeen vaikutus on maksimaalinen, uijui. Jospa se tästä iltaan mennessä vetreytyisi vähän edes, ryhtimittauksen ja hölkkäklubin väliin jää tunti luppoaikaa, niin pakko mennä kuluttamaan se kuntosalille.

Kuulin äidiltä että etelässä tulee lunta tai mitä lie moskaa ihan homona ja muutenkin ihan hirvee keli. Autokin oli ollut puolimetrisen kerroksen alla piilossa. Ja sisko Helsingissä vilustunut kun rämpinyt raukka jossain kintut polvia myöten likomärkänä. Kunpa se nyt vaan ei tulis tänne! Ollu koko viikon niin hirmuhieno aurinkoinen keli.

Exsat kirjoitti:Huomenta!

Oli eilen ihan superhauskaa, kiitos vain seuralaisille! Jalatkin ovat elpyneet yllättävän hyvin yön aikana, pääsee tänään sitten discoilemaan tuonne juNppasalin puolelle.
Millasta oli? Oliks hieno paikka? Näkyks Sedua? Mitä teitte? Tanssitteko vaan koko ajan? :)
Exsat

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti: Millasta oli? Oliks hieno paikka? Näkyks Sedua? Mitä teitte? Tanssitteko vaan koko ajan? :)
Mä olen tanssinut Ginan fysiikanopettajan pöydällä Tommi Läntistä. Ehkä tämä kertoo jotain. :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Millasta oli? Oliks hieno paikka? Näkyks Sedua? Mitä teitte? Tanssitteko vaan koko ajan? :)
Mä olen tanssinut Ginan fysiikanopettajan pöydällä Tommi Läntistä. Ehkä tämä kertoo jotain. :P
OMG och WTF??!! No on kai teillä sit hauskaa ollu!! :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:Mä olen tanssinut Ginan fysiikanopettajan pöydällä Tommi Läntistä. Ehkä tämä kertoo jotain. :P
Ai se oli oikeasti fyysikko!?!1
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Exsat

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mä olen tanssinut Ginan fysiikanopettajan pöydällä Tommi Läntistä. Ehkä tämä kertoo jotain. :P
Ai se oli oikeasti fyysikko!?!1
No mähän sanoin? Luulitko, että vihjailin teidän olevan samannäköisiä? :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:Helvete kun ihmiset nykyäänkin tuijottavat jos innostun monottelemaan jotain jotain lumikökkärettä mennessäni. Kaipa teen sen vain niin antaumuksella?
Sä olet sen verran pelottava ilmestys parhaimmillasi, että ihmiset pelkäävät itse olevansa seuraavana vuorossa lumikökkäreen jälkeen ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Paskat. Eilen jo hehkutin, kuinka mies oli voittanu Ruotsin-risteilyn. No enhän mie tajunnu ku se puhelimeen sönkkäs, että sana "meille" ei tarkoitakaan minua ja häntä, vaan häntä ja hänen duunikaveriaan.
Toi on niin epäreilua! Mun mielestä Maquen kuuluis ottaa sut mukaan. :boohoo:

Jos mä ikinä voitan jonkun kahden hengen matkan, niin otan sut mukaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti: Jos mä ikinä voitan jonkun kahden hengen matkan, niin otan sut mukaan.
IhQ muru :h:

Mitä tästä opimme: ei kannata iloita liian aikaisin, tulee vaan paha mieli :cry:
slam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

Lilo kirjoitti:
slam kirjoitti:
Mitäs hemmettiä? "Perässä juoksentaa" tapahtuu peräti livenäkin. Huhu. Eikä vain kityparittelupyrkijöiden toimesta...
Kannattaskohan vihdoin tsekata sanakirjasta sanojen "parittaja" ja "parittelu" ero...? :roll:

Ja mistäs minä tiedän vaikka olis Ilta-Sanomat jotka soittelee, vaikka eivät vielä ole keksineet niin nasevaa kysymystä että kannattais avata suuta sinne puhelimeen... 8) (Se oli sitten vitsi...ja tosihuono sellanen.)
voihan mä katsos pyrkiä beiba parittelemaan, vaikka en pääsisikään. Anna numeros. mie ainakin uskallan puhua :)
Elukka

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:Hei pöpöt!
Hei sekä pöpöjen että isäntäeliön puolesta. :P
*potee kurkkutulehdusta, no TPK today...*
killkill kirjoitti:Totta on, että vanha sanonta "Joukossa tyhmyys tiivistyy" on ihan totta.
Eipäs ole. :| Mä tunnen yhden Joukon, eikä se ole sen tyhmempi kuin mun muutkaan tutut.
(keu keu keu...) :P
Runkkis

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

No, kotona vihdoin... Tuli avainten kotiin unohtamiselle hintaa 100 € plus vitutuskännit päälle..

Tänään ei sitten huvita tehdä mitään hyödyllistä. Positiivinen asia on se, että sain vihdoinkin vakutuusyhtiöstä myönteisen päätöksen ja pääsen kuntouttamaan jalkaani, joka muuten pikkuhiljaa alkaa olla kunnossa...
Elukka

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti:
Lilo kirjoitti:...
voihan mä katsos pyrkiä beiba parittelemaan, vaikka en pääsisikään. Anna numeros. mie ainakin uskallan puhua :)
Taasko toi alkaa? :roll:
Koitas nyt slämäri hillitä itsesi. :stop:
"Control, control! You must learn control!"
-Yoda
Nighthawk

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Hemmetti, pakko kai sitä taas mennä nukkumaan. Oon päätynyt siihen tuloksenn että nukkuminen on turhaa. Toisaalta ajatukset saattaisivat kerrankin olla järkeviä ja johdonmukaisia, jos välillä harrastaisi nukkumista. Öitäh!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi vitun perkele nyt!! Jippii sitten hävitti k a i k e n mun postista! Siis tyhjensi ihan koko paskan! Ja siellä oli kaikkee tosi tärkeetä. Nyt kyllä pelottaa. Mä rukoilen että tää johtuu vaan tuosta uudistusjutusta. Tutulta kyllä kerran kans hävisi kaikki, ja ihan lopullisesti, jonkun uudistuksen pyörteissä. Jos ne ei palaudu ni piru on merrassa! Keneltä mä voin vääntää niskat nurin?!! :twisted:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:No mähän sanoin? Luulitko, että vihjailin teidän olevan samannäköisiä? :lol:
Ehei, minähän en millään pysty hyväksymään sitä että näyttäisin fyysikolta!

En en en!

Ymmärrän kyllä että tuntemattoman naisen kolmen ja puolen promillen humalassa tekemästä kommentista jaksetaan muistuttaa jokseenkin pitkään, joten jos viereen tulee aidosti fyysikolta näyttävä ihminen, siitä sitten myös varmasti huomautetaan!

:wink:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
slam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Tallenna tärkeämmät koneelle vastaisuudessa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:No, kotona vihdoin... Tuli avainten kotiin unohtamiselle hintaa 100 € plus vitutuskännit päälle..

Tänään ei sitten huvita tehdä mitään hyödyllistä. Positiivinen asia on se, että sain vihdoinkin vakutuusyhtiöstä myönteisen päätöksen ja pääsen kuntouttamaan jalkaani, joka muuten pikkuhiljaa alkaa olla kunnossa...
Kotiin on moni kuallu.. No ei vaaaa :) Hemmottele tänään vaan itseäsi äläkä lähde mihinkään kodista. Eläkä ainakaan ilman avaimia! no heh, huono
slam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

Nighthawk kirjoitti:Öitäh!
tekisi mieli myös nukkua
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

McJanne kirjoitti:No eisit, hajoo perkele :D
That's the spirit!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja cardic »

juoskaa mutkiin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Starflare

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Helvete kun ihmiset nykyäänkin tuijottavat jos innostun monottelemaan jotain jotain lumikökkärettä mennessäni. Kaipa teen sen vain niin antaumuksella?
Sä olet sen verran pelottava ilmestys parhaimmillasi, että ihmiset pelkäävät itse olevansa seuraavana vuorossa lumikökkäreen jälkeen ;)
Höpöjä puhut, mä näytän kuulemma ihanan reppanalta :D .
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mojo kirjoitti:Kuka tunnstaa siirtäneensä minun matkapuhelimen kelloa tunti eteenpäin viime yönä?
*repz*
Eikös sen satunnaisen seuraavan päivän kellonaikojen arvonnan pitänyt tapahtua mieluummin myöhään illalla, kuin yöllä.... No joo, en tunnusta. Syytä Simppaa.

Ite olisin voinut ottaa eilisiltana leffaan mennessä huomioon yliherkkyyteni kauhuleffojen suhteen. Ei auta, vaikka kaveri on pääosassa. Melkein päinvastoin... Samainen kaveri tunki uniini painajaisten muodossa. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elukka

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Blaahg. Nyt on kyllä sen verran väsy ja sairas olo, ettei auta ku komytä peiton alle. :|
Palaillaan. :krooh:
tonttu

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta höpöset! Tää tuntuu lähes vapaapäivältä kun ei ole kuin yöksi töihin meno. Lähden kyllä kauppoihin katsastelemaan kenkiä. :D
Vastaa Viestiin