torstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

torstaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

on tänään, onhan?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

en olisi uskonut, että ehdin ekaksi avaamaan ketjun yhdellä kädellä ja kissa käsivarrella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nowaysis

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Joo, meistä mutseista on moneksi. 8)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

On torstaaki...
Oih, minäkin tahtoisin kisun käsivarsilleni, tai näppiksen päälle tepastelemaan.
Mun kisut kun on siellä Heinolassa, ja sieltä tulee aina puhelua: "Tänäkin yönä mulla oli kaksi mirriä kainalossa..."
Ikävä!!! (siis niitä mirrejä ja kainaloakin)

On niin tukkoinen olokin, että happi loppuu. Olisi kiva jos olisi joku paijaamassa ja kantamassa mulle kuumaa mehua. Sen sijaan pääsen tänään kantamaan sohvaa tänne kämpille, isoa kulmasohvaa. Tämä on kolmas kerros, ei hissiä. Gaad.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tämä menee nyt nuq. Jos ei kuulu aikoihin, niin olen yön aikana tukehtunut eritteisiini.

Kauniita unia kaikille! Minä näen unta, että kehrään ajatukissana siellä kainalossa.

Heippasen hei!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
nypari

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä haluun sanoo kans jotain, mä oon kans kännissä!!! ...ei, en ole ollut moneen viikkoon.
Nowaysis

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mä olin aika vaikuttunut sun peliputkesta!
hebuli

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tulossa hienoupee päivä, moottoriurheilua, koko päivä poissa. Pitäisi olla jo nukkumassa, mutta vielä vähän aah-olo deiteistä, jos tiedätte. Samanlainen olo kuin jos olisi just saanut tetanus-piikistä. Läimikää toisianne.
nypari

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja nypari »

Nowaysis kirjoitti:Mä olin aika vaikuttunut sun peliputkesta!
They call it Texas, Texas hold´em.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja brona »

hebuli kirjoitti:vähän aah-olo deiteistä, jos tiedätte. Samanlainen olo kuin jos olisi just saanut tetanus-piikistä.
:shock: siis niinku tosi hyvin meni? Kiitti vaan muistutuksesta, tarvii rämpiä YTHS:lle ottamaan tuo tetanus. Yh, mä vihaan piikkejä. Oiskohan siellä joku ihq mieslääkäri, joka veis huomion siitä piikistä? Tai sit mä voisin elegantisti pyörtyä sen käsivarsille eikä siis niinku rojahtaa kuten yleensä, jos/kun poistun näiltä leveleiltä.
...
slam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

Tarvitsi vielä käynnistää konekkin, kun teki miäli käynnistää :)

katsoin tovin tv;eetä. Oli ihan kiihkee muija yhden äijän kimpussa stephen king: Tulessa syntyneessä... nelosella äskön...
slam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

nypari kirjoitti:Mä haluun sanoo kans jotain, mä oon kans kännissä!!! ...ei, en ole ollut moneen viikkoon.
Oih. Kohta en ole viikkoon ollut kännissä... Paremman elämän puolesta :)
Nighthawk

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Hyvää myöhäisiltaa kanssakityilijät.

Duuni-TJ 2. Kohti kevättä, vähäx niiq jees!
slam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

hebuli kirjoitti:aah-olo deiteistä, jos tiedätte.
Ei kannata suotta iloita (rauhallisesti, jos eka tapaaminen oli), mutta toivon tietysti, että tärppää. Peukut ylöspäin... :)
nokkaelain

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Pullo olutta kädessä. Ja vielä tähän aikaan yöstä, hui. Mutta kuten joku totesi, KITYläisillä on kummallinen tarve kertoa jokaisesta nautitusta etanoliannoksesta.
slam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

nokkaelain kirjoitti:Pullo olutta kädessä. Ja vielä tähän aikaan yöstä, hui. Mutta kuten joku totesi, KITYläisillä on kummallinen tarve kertoa jokaisesta nautitusta etanoliannoksesta.
Teksi mieli kaljaatia, mutta onneksi ei ole.

Suu on ollut kohtalaisen puhdas hammastarkastuksen jälkeen, kun olen pessyt ja käyttänyt apteekin suuvesiä, hammaslankakin on aika rok :)

öitä, veljet
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Voi veljet ja siskot,miks unimasa on hylännyt mut?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tampattu. Huh. Yllättävän hupaisaa, joskin jalkapohjat ovat vähän väsyneitä. Vastustin menestyksekkäästi makkaraperunaseireenin kutsua, vaikka kovasti tekikin mieli.

Kaipa sitä nukkumaan pitäisi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti:Tampattu. Huh. Yllättävän hupaisaa, joskin jalkapohjat ovat vähän väsyneitä. Vastustin menestyksekkäästi makkaraperunaseireenin kutsua, vaikka kovasti tekikin mieli.

Kaipa sitä nukkumaan pitäisi.
kompskomps.

mun jalat kiljuu hoosiannaa, mutta ainoat oikeat kengät baariin on fuckmebootsit. piste. nälkä oli, rahaa ei joten syön kotona voileipää. kiva valmennus oli! :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

a ja G

Tehän ootte aikaisin lopettaneet.. Ketä kaikia olikaan lopulta messissä?

Mä täällä valvoskelen muuten vaan himassa, vähä suunnittelin et voisin vaiks tiskata ku ei nuQta yhtään mutta en tiiä kehtaanko tuota alkaa näin öiseen aikaan kolistelemaan..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
nokkaelain

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

aasi kirjoitti:Tampattu. Huh. Yllättävän hupaisaa, joskin jalkapohjat ovat vähän väsyneitä. Vastustin menestyksekkäästi makkaraperunaseireenin kutsua, vaikka kovasti tekikin mieli.
Minut onnistui "kebabperunakutsu" voittamaan. En kyllä pannutkaan vastaan kovasti.

Edit: ja noitten muitten kityläisten tamppaamisen aka pölyttämisen kanssa tällä ei ollut mitään tekemistä, valitettavasti.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Oolrait. Kuka tunnstaa siirtäneensä minun matkapuhelimen kelloa tunti eteenpäin viime yönä? Eiku ihan aikuisten oikeesti. Eilen illalla katsoin mokoman kellonaikaa kun mestareiden liigan peli Lyon-Milan alkoi ja se näytti 21.45. Tänä aamuna, sen kummempaa ihmettelemättä, nousen kun tämä kyseinen luuri herättää, suoritan aamurituaalit ja lähden töihin.
Työpaikan portti oli kuitenkin kiinni ja katsottuani läheisen kauppakeskuksen katon kelloa tajusin sen olevan vasta 5:50 eikä 6:50 :tiistai:

Voiko olla niin että tämä saksanihme puhelimeksi vaihtoi omatoimisesti kesäaikaan 4 päivää myöhässä? (Itse siirsin ihan manuaalisesti sen kelloa sunnuntaina jo)

Joten joo, vituttaa... haistakaa paskaa! :perse:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
killkill

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

Katselin ympärilleni nököttäessäni autossani aamuruuhkassa. Tuli hyytävä visio rauta-arkuissaan hiljakseen homehtuvista elävistä kuolleista.

Notta näin hyvää torstaita tännepäin!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nakki nakki napsuu. Pamahti neljäskin keikka tälle päivälle eli eipä tarvitse miettiä mitä tänään tekisi, hyvä jos pääsee maaten tämän vuorokauden puolella.

Muuten kiva fiilis näin aamutuimaan, näin jopa mukavaa unta viimeyönä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Lilo »

killkill kirjoitti:Katselin ympärilleni nököttäessäni autossani aamuruuhkassa. Tuli hyytävä visio rauta-arkuissaan hiljakseen homehtuvista elävistä kuolleista.

Notta näin hyvää torstaita tännepäin!
Sulla on selvästi kevättä rinnassa. (Juu, siinä mikä on otsassa.)

Elävien Kuolleiden Kevät, menestyselokuva teattereissa nyt.

Mulle soittelee jotkut zombit puhelimella ilman numeroa, taitaa olla alaleuka pudonnut koska eivät saa sanaa suustaan...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin