torstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enthu

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Joukkokato taas (ja kaikki tää tapahtuu sil aikaa ko oon duunissa) :shock:

Hehee,ens ma työnantajan maksamalle raflalounakselle 13-14.30,pidemmän projektin lanseeraamisen kunniaksi... töissä kaikki menee niiQ pitääkin
(kunhan vaan ei tulis pettymystä&paskaa niskaan 4.4 väliarvioinnissa)

Lähtiskö joku huomenna pelailee bilistä&baariin,en jaksais koneellakaan koko huomisiltaa nököttää ... että sellaista mielessä :wink:
Patz

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Patz »

Toistaiseksi tämän uran viimeinen kurssi vedetty, tai no, yksi pieni luento vielä mutta enivei, ei lasketa. Kollegat yllätti jälleen kerran julmetulla kallakimpulla (toivookohan ne mun kuolemaa?) ja änkytin taas tippa linssissä puhettä koko luentosalin edessä. Phuuh. Huomenna tyhjennän maisemakonttorini ja raahaan megalomaalisen kakun paikalle. Ensi viikolla pakenenkin sitten maan alle...

Kityn logo on näköjään tullut takaisin. Moi logo!
Ja oikeesti kalla on mun lempikukka, ei ne mua kuolleeks toivo... kait?
Sain myös erinomaisen työtodistuksen.
Illalla heitän faijan lentokentälle ja saan sen auton pariks viikoks käyttööni, jee!

Siinä päivän tärkeimmät, palataan!
AarneAnkka

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tänä aamuna työhuoneeni toinenkin seinä peitettiin akusto-levyillä. Köh, osa II, tosin tällä kertaa pidimme hengityssuojia, ja ikkunat avattiin homman jälkeen. Nyt täällä istuminen tuntuu aika hämärältä. Ihan kuin olisi korvat lukossa tai jotain. Luulisi äänitysten onnistuvan hyvin nyt. Pari pintaa on vielä akustoimatta.

Muuten ei ole kauheasti hommia ollut, eikä mitään tapahtumia tunnu olevan tulossakaan tänään. Vois ottaa rennosti. Ja vaikka pelata.

Ikävä muuten todistaa joukkopakoa ja noitavainoa. :| Eiköhän parissa viikossa tilanne ole rauhoittunut....
Kid

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Kid »

Patz kirjoitti: Kityn logo on näköjään tullut takaisin. Moi logo!
Mä oon sit sokee. Apua, mä en nää!
slam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja slam »

Oli ihan mukava nukkua... Huomenna rinteelle vasta :)

jospa nyt olisi tarpeeksi virkeä lukeakseen...
Patz

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Patz »

Suvinen kirjoitti:Mä oon sit sokee. Apua, mä en nää!
Ei mulla ainakaan ole tullut.[/quote]
Kyllä se täällä piNkissä maailmassa ainakin on ;) Moi taas logo!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt jo kotona. Hieman murua rinnan alle, sarjamurhaaja uutiset Iltiksestä ja sitten nukkumaan päiväunet, jotta jaksaa illalla rokata Verjnuarmun ja Turmion Kätilöiden tahdissa.

Pukeutumista olen suunnitellut koko päivän, saa nähdä tuleeko siitä niin räväkkä kuin olen miettinyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vapaus koittaa ja viikonlopun vietto jo nyt. Nähhään luultavasti vasta maanantaina. Olkaa kilttejä toisillenne :h:
swirl

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lolita kirjoitti: ...jotta jaksaa illalla rokata...
Oon vähän kade... minä en jaksa millään keskellä viikkoa tehdä mitään tuollasta. Perjantainaki mieluiten painuisin pehkuihin kympin uutisten jälkeen. Vanhuus ei tule yksin.
Exsat

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tänään on ollut aktiivisuuspäivä!
Ensin teenjuontia ja jutustelua, sitten solariun ja ryhtimittausta (lantio on kiero), nyt ruoan laittoon ja illalla vielä discotanssiin ja pilatekseen! Hyvä minä!

Näläkä ois. Lohi on jo uunissa ja kohta voisi jonkun kasviksen heittää sinne seuraksi.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Patzy taitaa nähellä ihan omejaan..

Päivä mennyt taas ihan huomaamatta näinkin pitkälle. Mihin se katosi? Exat kävi teellä, kiva.. mutta miten päivä on jo täällä kun muuta ei ole tänään tapahtunut.. Kohta jo lähdettävä ensin sovittuun tapaamiseen ja sitten kumitytön luokse parix päiväx. Todennäköinen parin vrk:n kitytauko, älkää tappako toisianne sillä aikaa. *virnistelee*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tunnin tirsat teki erittäin hyvää, ja nyt on jopa iloinen fiilis. Jaksaa kohta sitten tarttua imuriin, kunhan lastenohjelmat on katsottu.
Elukka

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mä oon sit sokee. Apua, mä en nää!
Ei mulla ainakaan ole tullut.
Kyllä se täällä piNkissä maailmassa ainakin on ;) Moi taas logo!
Mun läppärillä se on näkynyt koko ajan. :shock: Prosessin pöytäkoneella näkyy vaan se tekstiversio. :?
ninnithequeen

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No ei kyl millään taustalla näy mitään logoja.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mahtaa logo vielä löytyä selaimen välimuistista, palvelin ei sitä ainakaan enää tarjoa. Pitäisi varmaan poistaa linkki kokonaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Galleriatki näkyy taas :cheer:
Elukka

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Galleriatki näkyy taas :cheer:
Jee, mä saan oman irviöni taas käyttöön :cheer:
Kuva Siinä teille, ruNkkarit! :P
Eipä kyllä oikein piristäneet noi muutaman tunnin päivätorkutkaan. :|
Starflare

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Galleriatki näkyy taas :cheer:
Jee, mä saan oman irviöni taas käyttöön :cheer:
Kuva Siinä teille, ruNkkarit! :P
Eipä kyllä oikein piristäneet noi muutaman tunnin päivätorkutkaan. :|
Ei näjy irviös mulle :P .
Elukka

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Starflare kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Galleriatki näkyy taas :cheer:
Jee, mä saan oman irviöni taas käyttöön :cheer:
Kuva Siinä teille, ruNkkarit! :P
Eipä kyllä oikein piristäneet noi muutaman tunnin päivätorkutkaan. :|
Ei näjy irviös mulle :P .
Höh. :(
swirl

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja swirl »

Starflare kirjoitti:
Ei näjy irviös mulle :P .
Eikös galleriat ole auki vaan niille, joilla on siellä omia kuvia? Sulla ei ole, joten ei näy tuokaan.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

No nyt on kulmasoffa kolmosessa ja kasattunakin. Jippii!!

Ongelmaton tosin tämäkään projekti ei ole... Kärvistelen kamalan sisustuskriisin kourissa, se ei istu tuohon ollenkaan niin kuin halusin, ja kaikki muutkin huonekalut alkoivat näyttämään typeriltä. Ärsytys!!

Ja tämä kuume on vienyt voimat ihan täysin, en jaksa raahata noita edestakaisin, vaan tuntuu, että silmissä mustenee ja taju lähtee.
Ai niin, että mittaisin ensin ja suunnittelisin, ja siirtäisin vasta sitten?!?! Ei tietenkään, kun fiilispohjalta raahaamaan vaikka ei jaksakaan, ja sitten kirotaan kun ei se onnistukaan.

Pitää vielä pyöräyttää kuudes kierros ympäri, ja laittaa arvontalaulu raikamaan.

Helvettiäkö täältä kaikki kaikkoaa ja miksi? Tulukee takasin, ootta työ ennennii tulleet!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Starflare »

swirl kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Ei näjy irviös mulle :P .
Eikös galleriat ole auki vaan niille, joilla on siellä omia kuvia? Sulla ei ole, joten ei näy tuokaan.
Tiedossa on. Ja tunnen itseni vain hieman syrjityksi asian tiimoilta.
millivanilli

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Päivää kityläisille :)

Mä olen nyt melkein silmäpuoli. Täytyi käydä lääkärissä kun toinen silmä muistutti väriltään puolukkaa, nyt on tropit otettu ja pitää vain odottaa, että lääke alkaa vaikuttaa.
1108

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bedlam kirjoitti:Salli mun nauraa. Wanha!
Ime tussuas, piti vaan vaihtaa nikki mutta vituilleen meni.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Huomenta :think:
Vastaa Viestiin