torstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kiitoskiitoskiitoskiitos, postit ynnä muut palautuivat!!! Huh, kun säikähdin ja sain lievän infarktin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Aamukahvini seassa on kahvinporoja, yäk.
Nenään, kurkkuun ja nieluun sattuu, nivelistä ja lihaksista puhumattakaan.
Paleltaa ja hikoiluttaa.
Yyyyyhhhh....

Eipä juuri muuta.

No joo, ollaan sitten iloisia siitä, että saan tänään sen uuden ison kulmasohvan. Saan kantaa sen itse tänne kolmoseen. Jipii.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

irmelianneli kirjoitti:Kiitoskiitoskiitoskiitos, postit ynnä muut palautuivat!!! Huh, kun säikähdin ja sain lievän infarktin.
Noo noo. Kyllä minä olisin lähettänyt uudestaan sen kuvan itsestäni baletti-tutussa sodomoimassa venäläistä keinuhevosta, jos olisit vain pyytänyt :mrgreen:
Starflare

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Starflare »

LillyMunster kirjoitti:Aamukahvini seassa on kahvinporoja, yäk.
Nenään, kurkkuun ja nieluun sattuu, nivelistä ja lihaksista puhumattakaan.
Paleltaa ja hikoiluttaa.
Yyyyyhhhh....

Eipä juuri muuta.

No joo, ollaan sitten iloisia siitä, että saan tänään sen uuden ison kulmasohvan. Saan kantaa sen itse tänne kolmoseen. Jipii.
Koitahan nyt jo parantua, musta tuntuu että olet koko talven ollut kipiänä :( .
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Niba »

LillyMunster kirjoitti:Aamukahvini seassa on kahvinporoja, yäk.
Nenään, kurkkuun ja nieluun sattuu, nivelistä ja lihaksista puhumattakaan.
Paleltaa ja hikoiluttaa.
Yyyyyhhhh....

Eipä juuri muuta.

No joo, ollaan sitten iloisia siitä, että saan tänään sen uuden ison kulmasohvan. Saan kantaa sen itse tänne kolmoseen. Jipii.
Se on influeszaa liikkeellä täällä, mullakin oli kuumetta mitä ei miesmuistiin ole ollt n.3 vuotta, juuri niin päähän koskoo, kurkkuun koskoo, kuume huiteloo houreluvuilla jne. jne. nyt jos ei ole kuumetta tullut vielä kannaattaa aloittaapi lepo, itse menin töihen tiistaina jouduin vetäytymään kotiin kesken päivän tappion kärsineenä, vaikka aamulla oli jo hyvin sairas olo jo ollutkin..
Ehdotan(Vaadin) että hankit jostain kantajat, koska tämä tauti voi olla pahasta hennolle naisimmeiselle! Voi nimittäin kestää kaksikin viikkoa!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

LillyMunster kirjoitti:Aamukahvini seassa on kahvinporoja, yäk.
Nenään, kurkkuun ja nieluun sattuu, nivelistä ja lihaksista puhumattakaan.
Paleltaa ja hikoiluttaa.
Yyyyyhhhh....
:boohoo:

Sä voit lähettää sen flunssan mulle, kun en ole sitä vielä sairastanut tänä talvena.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Aamukahvini
:boohoo:

Sä voit lähettää sen flunssan mulle, kun en ole sitä vielä sairastanut tänä talvena.
Et sää tätä haluu, uso pois!
ninnithequeen kirjoitti:Paskat. Eilen jo hehkutin, kuinka mies oli voittanu Ruotsin-risteilyn. No enhän mie tajunnu ku se puhelimeen sönkkäs, että sana "meille" ei tarkoitakaan minua ja häntä, vaan häntä ja hänen duunikaveriaan. Saatana miehet on paskoja. Nyyh. Mä en vittu ikinä pääse mihinkään :evil:
Jätä se paska! Tuut jättämään kuitenkin!
Mäkin pistin oman vetämään kisakemuksen jos mä voitan(oon voittanu ennenkin!) voi olla että kolme ensimmäistä naista pääsee mukaani? tai siis kaks sun jälkeen! (jos ei kaverit lähde, eikä muuten oo työkavereita, niitten kanssa en lähde kuin korkeintaan työnantajan maksamille risteilyille!)

Mä meen töihin töihin, en kaveeraamaan niitten kanssa, kun joutuu jo monituista tuntia niitten kanssa vehtaamaan päivässä. miksi ihmeessä haluisin pilata elämääni niitten kanssa sen enempää? kysyn vaan ihan yleisesti.
Viimeksi muokannut Niba, 30.03.2006 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
swirl

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lolita, multa vois irrota kanssa koko talven kestänyt on-off räkätauti... Annetaan pois tarpeettomana.
killkill

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

Voi viulu.
Jos meidän firma kerran ostaa toiselta firmalta kalliilla rahalla wysiwyg-web-ylläpitotyökalun, olisiko se nyt jumalauta niin KAMALAN suuri vaiva toimittajan vähän testata ITSEKIN ennen kuin soittavat meille, että olkaa hyvä, toimii? MIKÄÄN ei toimi!!! Virheilmoituksia sataa koko ajan ja mun päivä menee puhelimessa ropellihatuille selostaessa, mitä nappia painamalla se vika tuli. Ja on aivan turha lähetellä viestejä "nyt korjattu, toimii!", jos EI KERRAN TOIMI! :twisted: :twisted: :twisted:

Mulla on muutakin tekemistä, kuin leikkiä beta-testaajaa. Pitää vissiin lähettää lasku haaskatuista työtunneista, perkl! Jos mä kohtelisin omia asiakkaitani samalla tavalla, mulla ei olisi kohta enää asiakkaita!!!
Viimeksi muokannut killkill, 30.03.2006 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

killkill kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Kiitoskiitoskiitoskiitos, postit ynnä muut palautuivat!!! Huh, kun säikähdin ja sain lievän infarktin.
Noo noo. Kyllä minä olisin lähettänyt uudestaan sen kuvan itsestäni baletti-tutussa sodomoimassa venäläistä keinuhevosta, jos olisit vain pyytänyt :mrgreen:
No luojan kiitos siitäkin, ja hyvä tietää vastaisuuden varalta!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Niba »

killkill kirjoitti:Voi viulu.
Jos meidän firma kerran ostaa toiselta firmalta kalliilla rahalla wysiwyg-web-ylläpitotyökalun, olisiko se nyt jumalauta niin KAMALAN suuri vaiva toimittajan vähän testata ITSEKIN ennen kuin soittavat meille, että olkaa hyvä, toimii? MIKÄÄN ei toimi!!! Virheilmoituksia sataa koko ajan ja mun päivä menee puhelimessa ropellihatuille selostaessa, mitä nappia painamalla se vika tuli. Ja on aivan turha lähetellä viestejä "nyt korjattu, toimii!", jos EI KERRAN TOIMI! :twisted: :twisted: :twisted:

Mulla on muutakin tekemistä, kuin leikkiä beta-testaajaa. Pitää vissiin lähettää lasku haaskatuista työtunneista, perkl!
Ehdotan lisenssimaksun lykkääntymistä ja hovioikeutta.
Tai sitten toimari pitää erottaa kompetenssin puutteen takia.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

irmelianneli kirjoitti:Voi vitun perkele nyt!! Jippii sitten hävitti k a i k e n mun postista! Siis tyhjensi ihan koko paskan! Ja siellä oli kaikkee tosi tärkeetä. Nyt kyllä pelottaa. Mä rukoilen että tää johtuu vaan tuosta uudistusjutusta. Tutulta kyllä kerran kans hävisi kaikki, ja ihan lopullisesti, jonkun uudistuksen pyörteissä. Jos ne ei palaudu ni piru on merrassa! Keneltä mä voin vääntää niskat nurin?!! :twisted:
Hei mulle kävi kerran kanssa noin! Juttelin jonkun deitti-ilmoon vastanneen tosi hehkeen ja fiksun baben kans vissiin neljänsiä tai viidensiä sähköpostinvaihtoja, ja olin ihan just saamassa piparia. Ainakin luulen niin. Ajattelin et eihän tää voi olla totta et deittiviestejä selaa noin fiksunoloset ja kuvan perusteella kauniit naiset. Sitten cityn ylläpito päätti tehdä jonkun "päivitysen" josta ne "unohti" varottaa etukäteen. Lopputulos oli se, että kaikki sähköpostit osoitetietoineen katosivat, enkä sen koommin pystynyt enää lähettämään sähköpostia tälle beibelle, eikä sitä sieltäkäänpäin enää tullut minulle. Ajatteli kai että minulta loppui kiinnostus kun en enää vastannut hänen tuoreimpaan sähköpostiinsa. Arvaa oliko kivaa. Olin nimittäin tosi puutteessa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kiitos kaikille sympatioista... :h:

Ei tämä niin paha ole, ja ei edes ole kestänyt koko talvea. Olen minä välillä ollut pari viikkoa kunnossa. On tosiaan aika vittuumaista, kun ei ole kuumetta, mutta sellainen ärsyttävä yskä/nuha/vaivaisuus on jatkuvaa, mutta ei niin pahaa, että olisi oikeasti sairas. Nyt tämä kuume oikeutti minut hakemaan sairaslomaa :D

Jaksuja myös muille flunssan kourissa kärvisteleville, ja muillekin, joiden vitutuskäyrä on koholla :h:

Ja Niba, en minä ole hento, ei hätää! Ei yksi sohva tätä enää pahenna... Tämä äijä jaksaa kyllä, kun on pakko :D
Ja onneksi minulla on "orjat" mukana, pikkusiskoni ja hänen ukkonsa (joka on muuten pienempi ja hennompi kun me :D )
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja cardic »

mieliala kohosi huomattavasti; lyhyet laskarit +iisit
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
bedlam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onpas mukavaa kun pitkästä aikaa on ihan hemmetinmoinen kiire ja ressi töissä. Kuulostaa ehkä kummalliselle, mutta kyllä tämä tyhjänpanttina istuskelun voittaa.

Ja nyt on vielä pahempi kiire, kun tänne piti tulla tämä kertomaan!
Exsat kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Huomenta!
"Jaaa! Teilläkö on siellä palstalla..."
:stfu: Shh...
Ja heti on sitten jotain hyshys-sisäpiirijuttuja kun ei ole mukana pilettämässä. Reilua!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Olipas mukava työpäivä.
Asiat on kerrassaan mainiosti.
Enää vartti ja heps kukkuu. :vihelt:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
killkill

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nyt sitten on kaikki hommat tehty mitä tänään voi. Wuppiduu.

Olisiko tässä aika tarttua ikuisuusprojektiin joka on roikkunut ilmassa jo vuosia ja tehdä itselleen webbisivut. Jostain syystä tämä on paljon vaikeampaa, kuin muille tekeminen. "Mitä minussa on muka niin mielenkiintoista..." Kaip noista lähinnä tulisi portfolio, eikä "hei tässä olen minä ja kissani Miisu" -tyylistä shaittia. Nuo kun ovat sitä kamalinta mitä tiedän. Elättelen toiveita, että eräs maineikas tekkikouluttaja tarttuisi tarjoukseen ja pääsisin hoitamaan hänen www-markkinointinsa ajan tasalle. Siinä olisi sellainen referenssi, jota kelpaisi esitellä..
Kid

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Kid »

Aika kului kuin siivillä tähän hetkeen asti. Nyt jumittaa.
Mä niin haluaisin jo duunista pois ja ostamaan pientä lahjaa avokille. Ihan vaan jotain pientä ja söpöö. Kukkia se ei ainakaan odota... :think:
Kaks tuntia vielä ennen vapautta..*huoh*
ninnithequeen

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jauhelihakeitto porisee, pyykkikone pyörii, pölyt on pyyhitty...Sit ois vielä imurointia tiedossa. Ja illalla sauna ja Lost :cheer:
1108

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuka saatanan vatipää sai nowan lähteen?
ninnithequeen

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Kuka saatanan vatipää sai nowan lähteen?
Onks seki lähteny :shock:

Luulen, että jos on niin ihan omasta tahdostaan.
Kid

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:Lost :cheer:
Uuh, tätä sais tulla ainakin pari jaksoo putkeen. Mä oon ihan koukussa!
1108

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lost Jep niin minäkin, täähän on hauskaa. Tui tui pipipäät.
Kid

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti:Lost Jep niin minäkin, täähän on hauskaa. Tui tui pipipäät.
Pöh, tuut kuitenki takas, senkin ääliö.
bedlam

Re: torstaaki

Viesti Kirjoittaja bedlam »

1108 kirjoitti:Lost Jep niin minäkin, täähän on hauskaa. Tui tui pipipäät.
Salli mun nauraa. Wanha!
Vastaa Viestiin