Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Starflare

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tänään pitänee ottaa muutama olut, ja kuunnella siinä ohessa Pyramazee. On taas ollut niin hyvä fiilis aamusta alkaen etten tiedä miten päin olisi, ehkäpä huomenna tulee krapulamorkkis?
killkill

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

nypari kirjoitti:tämän yhden seksiteraputin kanssa
Voi hyvä mies. Et sitten minkään muun ammattikunnan edustajaa löytänyt? Näen jo sieluni silmin tilanteen, jossa annat vanhaa kunnon kakstahtista otsa hiessä ja mimmi laskettelee "kyllä minä luulen, että sinulla on fekaalivaiheesta jääneitä traumoja, jotka vaikuttavat IDiisi..."

Jos ammatin perusteella pitäisi pielustelukumppani valita, se olisi opettaja. Jaa miksikö? "No otetaanpa sama kertauksen vuoksi uudestaan!"
Zeb

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nypari kirjoitti:Mutta tämä teraputti, vaikka itse ehti ensin aikoinaan esittää vaatimuksen juttumme lopettamisesta, pyysi minua lauantaina elokuviin. Ja mukamas kaveripohjalta. Siis niinku mutku häh? Kity-naiset, olenko väärässä, jos tilanne olisi toisin päin eli mies olisi ehdottajana, niin kyseessähän olisi epäsuora mutta ilmeinen pyyntö saada pinpukkaa? Mitä ihmettä tämä nainen ajattelee mielessään moisen treffipyynnön ehdotettuaan? Kysyn tätä, koska uskon tällä naisella olevan tarpeeksi kavereita.
Joko sillä ei oikeasti ole tarpeeksi kavereita tai sitten se haluaa annoksen munankuorimaista egoaan hivelevää kuolastusta, jonka voi sitten viileän rauhallisesti torjua.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nypari kirjoitti:Mutta tämä teraputti, vaikka itse ehti ensin aikoinaan esittää vaatimuksen juttumme lopettamisesta, pyysi minua lauantaina elokuviin. Ja mukamas kaveripohjalta. Siis niinku mutku häh? Kity-naiset, olenko väärässä, jos tilanne olisi toisin päin eli mies olisi ehdottajana, niin kyseessähän olisi epäsuora mutta ilmeinen pyyntö saada pinpukkaa? Mitä ihmettä tämä nainen ajattelee mielessään moisen treffipyynnön ehdotettuaan?
Vanha suola janottaa. Olet mahdollisesti saanut toisen mahdollisuuden.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olo ei tunnu kohentuvan kahdesta nopeavaikutteisesta särkylääkkeestä huolimatta. Tekisi mieli lähteä kotiin, mutta en viitsisi, kun tänään on ensimmäisen kerran tällä viikolla mahdollisuus saada kunnolla tunteja kasaan.

Oih, esimies toi juuri hieman evästä minulle... sulosta.

EDIT: oho, ja vielä lisää hemmottelua.. sain juuri ihanan tulppaanikimpun.
Viimeksi muokannut millivanilli, 31.03.2006 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Starflare

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Jahas, yläkerran jätkä hakkaa taas hanskaan, punkan natina kuuluu tuon teknopauhunkin ylitse.
1108

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Jahas, yläkerran jätkä hakkaa taas hanskaan, punkan natina kuuluu tuon teknopauhunkin ylitse.
Scooterin videon tahdissa?
slam

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

holy mama... :) kohtalaisen innokas fiilis...

lähtispä joku mun kaa rinteeseen... :? mut taitavat molemmat laskukaverit olla naistensa pauloissa... toinen ehkäpä jopa armeijan pauloissa suorittamassa 6kk metsäkidutusta.

noh, toivoen pipellä on joku puhelias imminen... teini poika on vähän huono keskustelija... :lol: vanhempien äijien kanssa sanat vaihtuu hymyisin suin... 8)
Starflare

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Numba kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Jahas, yläkerran jätkä hakkaa taas hanskaan, punkan natina kuuluu tuon teknopauhunkin ylitse.
Scooterin videon tahdissa?
Aika kiivasta rytmitystä tuo basari tarjoaa, tuskin on scooteria. Pelastaudun kuitenkin näin: np: Satyricon - Now, Diabolical "Now, Diabolical"
hebuli

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

nypari kirjoitti:Tuli muuten tilanteestasi mieleeni vastaava tilanne tammikuulta omasta elämästäni tämän yhden seksiteraputin kanssa.
Tottahan tuo, tässähän vasta treffaillaan ja tutustutaan. Mutta naatitaan tästä alkueuforiasta edes tämän aikaa, sama se mitä tulevaisuudessa tapahtuu, kun ei ole itsekään ihan satavarma mitä tulevaisuudeltaan haluaa (parisuhdemielessäkään).

Taitaa se terapeuttisi olla terapiaa vailla, vanha suola janottaa. :wink: Ellei sitten ole näitä leikittelijöitä, jotka nauttivat vallantunteesta pystyessään saamaan saman miehen palaamaan luokseen yhä uudelleen (itselläni yksi sellainen tapaus yli vuoden takaa. Eräs toinenkin kityilijä tuntee hänet, paha paha nainen jonka perään muutkin kuin minä kuolasivat, ja joka onnistui saamaan minut melkein polvilleen pari kertaa...). Eikös psykoterapeuteilla ole monesti itselläänkin pahoja ongelmia?

EDIT: Ja Lolita & Zeb ehtivätkin ensin miettimään samoja...

Numba, miksi mun pitäisi treffailla niitä muita vastanneita miehiä? Pelkään että joukossa saattaa olla muita kityilijöitä, esim. sinä.
Exsat

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hullujen päivien kuvasto tuli, vähänkö mä taas tartten kaikkee! :roll:
nypari

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

killkill kirjoitti:
nypari kirjoitti:tämän yhden seksiteraputin kanssa
Voi hyvä mies. Et sitten minkään muun ammattikunnan edustajaa löytänyt?
Osaan jo hymyssä suin ajatella koko juttua, vieläpä näin ajan suoman perspektiivin avulla. Kaksi lausetta putkahti mieleeni. Minä en valinnut häntä, hän valitsi minut--->väärin! ja sitten, en tilannut häntä, hän tuli minulle yllätyksenä---> myös väärin. Toisaalta en mä koulutusta ehtinyt kyselemäänkään :wink:

Ja hebulille, et voisi olla enempää oikeassa ammatti/koulutusdiagnoosissasi, ei ne muiden ongelmat vaan ne omat.
killkill

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

nypari kirjoitti:Minä en valinnut häntä, hän valitsi minut--->väärin! ja sitten, en tilannut häntä, hän tuli minulle yllätyksenä---> myös väärin
Jos ymmärsin viestisi oikein - tänään ei ajattelu oikein suju kun väsyttää aivan tolkuttomasti - pidätkö siis pahana asiana, että nainen tekee aloitteen? Minun lasinhauras ja rajattoman huomionkipeä egoni olisi enemmän kuin hyvin mielissään moisesta :mrgreen: edellyttäen että daami ei olisi a) idiootti b) ns. pussi-päähän-ja-silloinkin-vain-pimeässä -mallia.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

nypari kirjoitti: Mitä ihmettä tämä nainen ajattelee mielessään moisen treffipyynnön ehdotettuaan? Kysyn tätä, koska uskon tällä naisella olevan tarpeeksi kavereita.
Vanha suola janottaa, selvähän se.
Seksiterapeutitkin on ihmisiä, kuulemma.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Hullujen päivien kuvasto tuli, vähänkö mä taas tartten kaikkee! :roll:
No nythän sulla on pelit ja vehkeet, millä ostella 'ilmaseks'!! :D Mäkin kävin hakeen äsken lenkin päätteeksi postista taas kerran yhden rättipaketin.
nypari

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

killkill kirjoitti:
nypari kirjoitti:Minä en valinnut häntä, hän valitsi minut--->väärin! ja sitten, en tilannut häntä, hän tuli minulle yllätyksenä---> myös väärin
Jos ymmärsin viestisi oikein - tänään ei ajattelu oikein suju kun väsyttää aivan tolkuttomasti - pidätkö siis pahana asiana, että nainen tekee aloitteen? Minun lasinhauras ja rajattoman huomionkipeä egoni olisi enemmän kuin hyvin mielissään moisesta :mrgreen: edellyttäen että daami ei olisi a) idiootti b) ns. pussi-päähän-ja-silloinkin-vain-pimeässä -mallia.
Sanotaanko, että pidin pyyntöä epäloogisena neidin loivaan diivamaisuuteen suhteutettuna. Eniten olen ihmeissäni, sitten kaukana muualla ovat muut tuntemukset.
hebuli

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Hullut Päivät! Munhan pitikin käydä sieltä katsomassa halpoja lentoja, jos vaikka sinne Prahaan tms. pääsisi...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eilisellä keikalla alkuspiikkinä kuultu vitsi:

-Miksi perssilmällä ei näe?
-Se on täynnä paskaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Feiz

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Starflare kirjoitti:Jahas, yläkerran jätkä hakkaa taas hanskaan, punkan natina kuuluu tuon teknopauhunkin ylitse.

Itse osaan jo naapureitten seksinharrastusäännähtely repertuaarin. Joku päivä kun satutaan hissiin samaan aikaan niin voisin imitoida.

Nainen(puoliflegmaattisella feikkiäänellä): oooh oooh oooh ooh
Nainen(äijäl tulee ny kaikki peliin): IIH IIH IIH IIH
Äijä(tuli): Ähhhhhhhhhhh.

Hiljaisuus.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Illan ohjelmisto selvä. Mulla on sittenki kavereita.
Lupauduin antamaan tukiopetusta kotonani.
Aiheena hoitotyön suunnitelmallisuus. En tajua, miten moiseen lupauduin, mutta menkööt. Kaippa siinä sivussa vois ne pari olusta kiskasta, että jaksaa huomenna tehä 13 tuntia päihteetöntä työtä... Mun pomo selvästikin yrittää lopettaa kaiken sosiaalisen elämäni ja tekee kaikkensa, ettei tarttis viikonlopuiksi keksiä mitään rientoja. Sitte ois kyllä tulossa semmonen viikko, missä viis vapaata, ihan oikeutetusti. Mutta keskellä viikkoa. Kun kaikki muut taas paiskii tuolloin töitä ja ties mitä...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ketään kiinnostaisi mennä tuopposelle vaikka prahaan vanhojen aikojen muistoksi?

Tarttee illemmalla jotain aktiviteettia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

kaks tuntia viel niin alkaa saunailta.
juna puuskutti; kaRRhu, kaRRhu, kaRRhu, tuuUUUuuut.....
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
nypari

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

"Nimimerkki Feenix76
Ikä 29 vuotta
Hakija Nainen
Haun kohde Mies
Luokitus Tositarkoituksella
Sijainti Pirkanmaa
Ilmoitus jätetty Tänään 07:50

Ilmoitusteksti
160/52, vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät, sporttinen kroppa, kaunis, trendikäs, älykäs, huumorintajuinen, määrätietoinen..."


Selasin taas huvikseni Cityn deitti-ilmoja ja taso vakuutti minut taas surkeudessaan. Yllä esimerkkitapaus, keskivertotapaus. Tuntuu, että korkeintaan 10 prosenttia naisista miettii omaa ilmoitustaan puolta tuntia kauempaa. No, ei ole minulta pois...
nypari

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

McJanne kirjoitti:Mietitään liian pitkään ja karsitaan ja karsitaan kunnes jäljellä jää neutraali (=persoonallisuudesta karsittu) versio eikä tarvitse "hävetä itseään".

Joku roti pitäs (itse)sensuurissakin olla.
Joo, aina ei ole kyse yrityksen puutteesta, vaan tyhmyydestä ja tietämättömyydestä. Muotoillaan vaikka niin, että se puolen tunnin yli menevä aika miettimiseen käytetään huonosti. Tai vitustako mä tiedän mitä ne naiset miettii, mutta rehellinen tunteeni on, että asiaan ei yleisesti olla paneuduttu tarpeeksi.
Viimeksi muokannut nypari, 31.03.2006 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Pitäisiköhän mun laittaa oma ilmo niin pääsisitte repeilemään urakalla??

Tämä kävi ilmoittautumassa pävystykseen, TK:n päivystys oli niin ruuhkainen, että piti mennä aluesairaalan puolelle... Sinne on arviolta vain viiden tunnin jono, ei paha.

Ulkona liikkuminen on mahdotonta, happi loppuu ja yskittää, kaksi kertaa jopa niin paljon, että piti oksentaa. Ehanaa. Niin, ja tämän te ehdottomasti halusitte tietää!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin