Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

killkill kirjoitti:En onnistunut. Kaasu-firman ukko kyllä totesi, että "ei tota ajokkia ole taidettu suunnitella tätä käyttöä varten..."
Oliko edes ADR ajolupa?
Siinä lähtee yhdet sun tosetkin kortit, seteleistä puhumattakaan, jos poliisi-setä sattuu moiseen puuttumaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:
nypari kirjoitti:Tuntuu, että korkeintaan 10 prosenttia naisista miettii omaa ilmoitustaan puolta tuntia kauempaa.
Pikemminkin päinvastoin. Mietitään liian pitkään ja karsitaan ja karsitaan kunnes jäljellä jää neutraali (=persoonallisuudesta karsittu) versio eikä tarvitse "hävetä itseään".

Joku roti pitäs (itse)sensuurissakin olla.
"Ai miten niin?" molemmille teille. Minä taisin miettiä omaa ilmoitustani jopa toista vuorokautta, ainakin yhden pitkän illan. Eikä se ollut typerä eikä neutraali ilmoitus. Olisi sinun Janne pitänyt paremmin muistaa tämä, kun osallistuit makutuomarina.

Anteeksi, tämä oli taas sellainen turha "en minä ainakaan" -viesti. Tiedän, tiedän, kumpikin teistä tarkoitti yleensä, ei kaikkia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Starflare

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
nypari kirjoitti:Tuntuu, että korkeintaan 10 prosenttia naisista miettii omaa ilmoitustaan puolta tuntia kauempaa.
Pikemminkin päinvastoin. Mietitään liian pitkään ja karsitaan ja karsitaan kunnes jäljellä jää neutraali (=persoonallisuudesta karsittu) versio eikä tarvitse "hävetä itseään".

Joku roti pitäs (itse)sensuurissakin olla.
"Ai miten niin?" molemmille teille. Minä taisin miettiä omaa ilmoitustani jopa toista vuorokautta, ainakin yhden pitkän illan. Eikä se ollut typerä eikä neutraali ilmoitus. Olisi sinun Janne pitänyt paremmin muistaa tämä, kun osallistuit makutuomarina.

Anteeksi, tämä oli taas sellainen turha "en minä ainakaan" -viesti. Tiedän, tiedän, kumpikin teistä tarkoitti yleensä, ei kaikkia.
Silloin kun itse jätin ilmoituksen vuonna kivi ja nakki, pähkäilin itsekin varmaan pari päivää mitä siihen tunkisin. Sitten kun oikeasti rupesin kirjoittamaan sitä, niin siinäkin kesti pari tuntia.

Pari innostunutta vastausta tuli, ja yksi sellainen plääh vastaus. No score :) .
nypari

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä päädyin taas tulokseen, että koska tunnen olevani ulkopuolinen myös deittinetti-ilmoja lukiessani, niin jokaiselle on se vastakappale. Ehkä mun vastakappaleet eivät lyödy sitten eMaailmasta, mene ja tiedä...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

nyt loppu duuni. kohti saunatiloja. kanni paalle, je-je-jee
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Starflare

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

cardic kirjoitti:nyt loppu duuni. kohti saunatiloja. kanni paalle, je-je-jee
Eka pullo korkattu ja uusin Amorphis pauhaa lujalla! :D
bedlam

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Omaa deitti-ilmoitustani mietin aikanaan n. 10 minuttia. Muistan, että töissä hieman ennen neljää äkkiä naputtelin pari riviä potaskaa ja paiskasin menemään. Ja siinä mielessä toimi, että treffeillä tuli useampaankin otteeseen juostua. Tiedän, että liiallinen miettiminen ja hienosäätäminen tuollaisessa tilanteessa omalla kohdalla johtaisi koko idean hylkäämiseen.

Ja nyt muuten väsyttää ihan hitosti, mutta silti parit Koffit himottaisi kyllä juopaista. Ja jos rokkenrollia hieman stereoista paukuttelisi.
Viimeksi muokannut bedlam, 31.03.2006 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Riihimäelle ---->

Palaan humalassa!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Turbohaltija

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mojo kirjoitti:Riihimäelle ---->

Palaan humalassa!
Otan osaa. Riihimäellä nyt toisaalta ei paljon muuta kannata ollakaan kuin humalassa.

Nyt voisi päiväunet tehdä terää.
Patz

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:Mä päädyin taas tulokseen, että koska tunnen olevani ulkopuolinen myös deittinetti-ilmoja lukiessani, niin jokaiselle on se vastakappale. Ehkä mun vastakappaleet eivät lyödy sitten eMaailmasta, mene ja tiedä...
Jotenkin mun takaraivossa jyskyttää että olin kuullut jostain suusta jotain "täytyy ottaa rauhalisesti ja keskittyä itseensä" tyylistä muminaa... Taisinkin vaan nähdä unta ;)

Vika duunipäivä takana. En tiedä itkiskö vai nauraisko.
tonttu

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ihanaa, mulla on vappu vapaa!! :cheer: :beer: :miitti: :ohyeah:
1108

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

EI JUMALAUTA!!!!!!!!

Kävin ostaan bissee ja tupakkia lähi Siwasta ja se KYSY PAPERIT!!!!!111
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

cardic kirjoitti: juna puuskutti; kaRRhu, kaRRhu, kaRRhu, tuuUUUuuut.....
Nyt minä en enää henno lyödä sinua, uskonveljeni!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Numba kirjoitti:EI JUMALAUTA!!!!!!!!

Kävin ostaan bissee ja tupakkia lähi Siwasta ja se KYSY PAPERIT!!!!!111
Sun olis pitänyt näyttää sitä magnumia jota käytät miehuuden korvikkeena.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
1108

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gattaca kirjoitti:Sun olis pitänyt näyttää sitä magnumia jota käytät miehuuden korvikkeena.
Minulla on edes korvike, toisin kuin sinulla.

EDIT: Tytsy, kuis mun miehuuteni laita on?
tonttu

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Numba kirjoitti: EDIT: Tytsy, kuis mun miehuuteni laita on?
Ei valittamista, täysin tyytyväinen!
1108

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:
Numba kirjoitti: EDIT: Tytsy, kuis mun miehuuteni laita on?
Ei valittamista, täysin tyytyväinen!
Gattaca, kuis oikea käsi sulle vastasi?
Starflare

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Julmia ootte vanhalle :D.
Noriyumi

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Päivää. Ilta meneekin suunnitelmiltaan uusiksi. Kämppäni pitää saada kuuteen mennessä vaihtamaan sukupuolta, sillä asuntoni on nyt kuin heteromiehen koti, siis niinku siisteyden tasoltaan, ja mä saankin yllättäen vieraan viikonlopuksi kylään! Pitäisi tunnissa siivota, sit sen jälkeen mennä tankkaamaan auto, hakea kamu Eirasta, mennä sen kaa raflaan ja sit vielä hakemaan löytökoira lentoasemalta. Ääk! Ja mulla on niin kova stressi etten saa edes siivousverkkareita jalkaan :tiistai: :twisted: :barf:

EDIT: Ja autonkin tahtoisin puunata sisäpuolelta, sillä se on kuin roskakori! GRRR!!!
swirl

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Numba kirjoitti: Kävin ostaan bissee ja tupakkia lähi Siwasta ja se KYSY PAPERIT!!!!!111
Welcome to my world... multa kysytään lähes poikkeuksetta joka kerta. Ihan mukavaa kai se on jo tässä vaiheessa - tänä vuonna tulee kuitenkin 30 täyteen.
nypari

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patz kirjoitti:Taisinkin vaan nähdä unta ;)...En tiedä itkiskö vai nauraisko.
Sorrun selitykseen tissi-ikeen syöstämänä. Olen selaillut kolmisen vuotta deitti-ilmoja pari kertaa kuukaudessa, se on vaan tapa. Juuri nyt ei voisi vähempää kiinnostaa alkaa siihen meilirumbaan sun muuhun, mitä homma vaatii.

Ja pähkinääsi vastaan, että silloin pitää nussia!
hebuli

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Näinhän se menee nyppis. Minäkin olen moneen kertaan haistattanut pitkät nettideiteille ja todennut etteivät ne sovi mulle, mutta kevään kynnyksellä mies tekee uskomattomia urotekoja.

No, nykyään olen sen verran viisaampi että sanon ekassa meilissä että en ole etsimässä kirjekavereita, joten päätetään nopeutetulla aikataululla halutaanko nähdä silmästä silmään vai ei. Säästää molempien aikaa ja vaivaa. Jos joku pelkää tai edes epäröi tutustua näkemällä, hän ei ole minua varten (joko hän on liian arka, liian kiireinen ihminen seurusteluun, tai hänellä on liian monta treffiä jo sovittuna).
tonttu

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

No voi hyvät hyssykät sentään ja pari muuta.
nypari

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

hebuli kirjoitti:.No, nykyään olen sen verran viisaampi että sanon ekassa meilissä että en ole etsimässä kirjekavereita, joten päätetään nopeutetulla aikataululla halutaanko nähdä silmästä silmään vai ei. Säästää molempien aikaa ja vaivaa. Jos joku pelkää tai edes epäröi tutustua näkemällä, hän ei ole minua varten (joko hän on liian arka, liian kiireinen ihminen seurusteluun, tai hänellä on liian monta treffiä jo sovittuna).
Jos tulee ajan saatossa tässä touhussa kyynisemmäksi, niin sen korvaa realistisempi suhtautuminen ja suoritusvarmuuden kasvu. Ja täytyy kompata sua big time noin muutoin.
segma

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja segma »

Sulista pelailin. Turpaan tuli niin että pääkarvoitus poistui, mikä ei haittaa sinänsä enää yhtään (toisin kuin pelitilanteessa). Rahat lopussa ja opintotuki saapuu vasta 4.4. Ei ole edes rahaa lähteä baariin tai muuallekaan illalla. Ja töitäkin pitäisi vielä kesäksi jostain polkaista. Saakelin perskeles.

Nyt menen loruuttamaan ionisoitua dihydroksidia paljaan alastonta vartaloani pitkin. (Naiset, voitte lopettaa huokailunne)
Vastaa Viestiin