Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slerghma kirjoitti:(Naiset, voitte lopettaa huokailunne)
Ei pysty kykeneen :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Äsken soi ovikello ja moisesta harvinaisuudesta säikähdin niin kovaa, että kaatui erityisen ketsuppiset makaroonit rinnuksille.

Kumman kovaa lähti taulukauppias litomaan kun avasin parta ja rinnus ketsupissa oven.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mojo kirjoitti:Oliko edes ADR ajolupa?
Alternative Dispute Resolution?
Aeroporti di Roma?
Aika Dorkaa Ryminää?
Joku muu, mikä?
sanctus

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Iskelmäkirnu Radio Helsingissa (95,2 Mhz, www.radiohelsinki.fi) kello 19:stä eteenpäin.

Ugh.
1108

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Syömään.
Katupoikaan ja soossia.
Tampere on paras, hävetkää urvot.
































































(tässä viestissä ei ollut mitään järkeä)
HellBell

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Se flunssa iski sitten takavasemmalta päälle kuiteskin.. Olen tässä nyt pari päivää ollut aika raatona, mutta nyt on jo vähän parempi olo.
Sen siitä saa, kun en älynnyt jatkaa sitä muistaakseni lauantaina kokeilemaani viinastömssykeinoa pitemmän päälle ja otaksuin jo sunnuntaina, että paha flunssa olisi sitä myöden kukistettu.

Sillä lailla.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jotain hengitystieongelmia minullakin, vaikka ei nyt muuten huono olo olekaan. Väsyttää vain niin pirusti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei oo mitään tekemistä. Emmä kyllä mitään jaksais tehdäkään. Oon ihan poikki. Silti haluaisin jotain.

Olipa taas tähdellistä.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Lipa vääntää kandin kääkylää kovasti ja huomenna upottaa pillikaljan huuliensä väliin.

Jatkakaa.
nami nami
Elukka

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Jos ammatin perusteella pitäisi pielustelukumppani valita, se olisi opettaja. Jaa miksikö? "No otetaanpa sama kertauksen vuoksi uudestaan!"
Upseeri olis vielä parempi. :P
"Tätä voidaan harjoitella montakin kertaa, minulla on kyllä aikaa!"
Äksiisiä sano. :p:
Elukka

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pluuh.
Tämmönen hitaanpuoleinen sairastelupäivä taas. Menny kokonaan päikkärien, elukkain juottamisen&syöttämisen ja YUP-DVD-pläjäyksen parissa. :roll: Jotenkin semmonen "ihan pihalla" -olo.
No, kohta saunaan, ehkä se siitä helpottaa. :suihku:
Enthu

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomennakin töitä (tosin ei Pitäjänmäellä),su porukoille kun juhlitaan tädin kuusikymppisiä,kera graavilohen ja jonkun hyvän lihan.Vähän sidukkaa naukkailtu...tulispa pian jo se KESÄ <--- tota odotan kuin kuuta nousevaa :)
Turbohaltija

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tylsistymisen eri asteet, ooh ja aah. Ostin kolme Kukko-olutta, saa nähdä viitsiikö edes niitä juoda. Vois mennä oikeastaan nukuksimaan iltauutisten jälkeen. Ellei joku välttämättä halua haastaa minua :shakki: peliin tänään...? :wink:
killkill

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elukka kirjoitti:Upseeri olis vielä parempi.
Hyvä havainto! Bussikuski taas olisi todellinen antikliimaksi: "maksakaa, olkaa hyvä!"
Edith

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:Tylsistymisen eri asteet, ooh ja aah. Ostin kolme Kukko-olutta, saa nähdä viitsiikö edes niitä juoda. Vois mennä oikeastaan nukuksimaan iltauutisten jälkeen. Ellei joku välttämättä halua haastaa minua :shakki: peliin tänään...? :wink:
Täällä mennään ainakin nukkumaan kohta ihan ilman olutta eikä shakkiakaan nyt sentään koko aikaa jaksa. Saat nauttia taidokkaasta peliseurastani sitten ensi keskiviikkona taas.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mä alan tulla vanhaksi. Hullujen Päivien kuvaston kiinnostavimmat tuotteet löytyivät osastoilta sisustus ja kodinhoito. Antakaa....se....ase...tänne.... Ja nyt ruokaostoksille markettiin. *sigh*
Don't Panic!
safi

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Päivän töistä kotiuduttu. Koiruudet pitäisi vielä jaksaa lenkittaa ja sitten nukkumaan taas vaihteeksi melkoisesti kertynyttä univelkaa pois. Olen viimeisen viikon aikana tainnut nukkua n. 4h yössä eli melkoisen tervettä on taas meininki.
Vkl vapaata ja mitään kovin tarkkoja suunitelmia ei ole jaksanut edes tehdä... Öitä!
HellBell

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

aasi kirjoitti:Jotain hengitystieongelmia minullakin, vaikka ei nyt muuten huono olo olekaan. Väsyttää vain niin pirusti.
Onhan tämäkin tilanne täällä ollut aika härdelliä, ei ihme että jo esim. yksistään sen seikan perusteella voisi väsyttää.
Ennen kuin mikään virus ehtii käydä päälle, niin Berocca-juomat saattavat vielä jelpata - niissä on hyvät vitamiinipläjäykset.

Öitä safille!
tonttu

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vapaa-ilta... eipä tosin voi kovin bilettääkkään, kun aamulla on töihin meno. Kävin saunassa ja söin hyvin, nyt on hyvä olo.
Toivoa saa että alkaa pian nukuttaa niin ei menisi huominen ihan zombiena.
ninnithequeen

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kauhee mikä loppu tossa Ilman Johtolankaa-sarjassa äsken :shock:
No, jatkuu poliisisarjat Kovalla Lailla nyt sitten. Ja yöllä vielä pari leffaa tulis. Huoh. Jotenkin musta tuntuu että olen aina perjantai-illat muksun kanssa kahdestaan kotona, kun mies on töissä. Onneksi tulee hyvää ohjelmaa.
slam

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Yksi äijä soitteli ja puhui 6-16 välisestä työajasta ja hyvillä mielin suostuin haastatteluun huomenna...

mutta lähetti kohta viestin, että paikka onkin täytetty. :P

Tiistaina menen käymään yhdessä työnvälitystoimistossa. Toivoen jostakin tärppää, vaikka eihän tärpäämisellä ole vielä kiirettä tosiaankaan :) Mukava olla vapaalla ja lasketella.
AarneAnkka

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Katsellut digiboksista kauhean kasan King of the Hillejä. Hyvä sarja. Sitä ennen otin tirsat, koska uuvahdin jälleen töissä aivan totaalisesti. Tapahtumarikas elämä. Toivottavasti teillä on baarissa vähintään yhtä hauskaa kun minulla täällä kotona.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:King of the Hill
Ihan paska.

Mua närästää. Ei muuta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elukka

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Saunassa käyty. Prkl, taloudesta uhkaa loppua sekä saunapuut että -juomat. :|
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pistä patukkaa piiloon perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nypari kirjoitti:
hebuli kirjoitti:.No, nykyään olen sen verran viisaampi että sanon ekassa meilissä että en ole etsimässä kirjekavereita, joten päätetään nopeutetulla aikataululla halutaanko nähdä silmästä silmään vai ei. Säästää molempien aikaa ja vaivaa. Jos joku pelkää tai edes epäröi tutustua näkemällä, hän ei ole minua varten (joko hän on liian arka, liian kiireinen ihminen seurusteluun, tai hänellä on liian monta treffiä jo sovittuna).
Jos tulee ajan saatossa tässä touhussa kyynisemmäksi, niin sen korvaa realistisempi suhtautuminen ja suoritusvarmuuden kasvu. Ja täytyy kompata sua big time noin muutoin.
Juu, minä pidän ihan oletuksena, että mitään meilinvaihtoa ei aleta harrastaa, vaan sovitaan tapaamisesta heti alkumetreillä. Vasta naamatusten ihmisestä saa oikeanlaisen kuvan ja näkee ja tuntee onko toinen minua varten.

Tämä siis huimalla yhden ilmoituksen kokemuksella. (Toisen ilmon vastauksiin en vastannut.)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin