Titaanien taistelu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tappelu: Manala vastaan Gattaca

Manala voittaa
18
35%
Gattaca voittaa
8
15%
Tasapeli
2
4%
Ketä kiinnostaa?
24
46%
 
Ääniä yhteensä: 52

prosessi

Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kumpi voittaa tappelun, Manala vai Gattaca? Perustella saa, kuten myös arvailla missä titaanien taistelu suoritetaan ja miksi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ei olla mielestäni sovittu matsin tyyppiä.
Kannatan edelleen suht. väkivallatonta pehmokeppiottelua Manalan helvetin isoa kokoa tasapainottamaan. Ja ruumiiden (minun) synnyn estämiseksi.. Sitten mun nopeus ja ase"tuntemus" tasoittaisi..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Nyrkit!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:Nyrkit!
Sulla on pitemmät kädet... neljä raajaa sais olla.. mutta helvetti, eipä tehdä ruumiita.... keppizydemi edelleen järkevin.

ja miten selitän vanhuksille, että tänne on TAAS tulossa joku Kityhullu minut hakkaamaan? :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ei saatana. Titaanien taistelu Kityn malliin. Pehmotikkuottelu.
Vois tästä mennä katteleen unii, ne on vähemmän absurdeja.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Bliss

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kehään vaan, hammassuojat ja munasuojat sallittu ja eiku menoks!!
8 x 3 minuuttia, eiköhän siinä selviä :D
Mulli75

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eikä sitten mitään sopupeliottelua.
Palkinnoksi hävinneelle hamekangasta.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Eikö tää kannattas ratkasta lätkätappelun tyyliin?Äijille varusteet päälle ja luistimet jalkaan ja jäälle pieksään toisiaan?Mä voin toimia tuomarina.lahjuksia otetaan vastaan
hebuli

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Millä asteikolla Gattaca on "titaani"?
Zeb

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Minä haluan tietää ottelijoiden strategiset mitat ennen kuin voin äänestää. Kertokee !

*utelias*
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Zeb kirjoitti:Minä haluan tietää ottelijoiden strategiset mitat ennen kuin voin äänestää. Kertokee !

*utelias*
:roll:
Minä 185 cm jos selkä olisi suora.
Nyt taas laihtunut, mutta sovitulla 2 kk harjoitteluajalle eiköhän massa nouse taas "titaaniseen" 75+ kg :D joka on minulla "parhaimmassa" "Lihas"kunnossani :D ollut
Peenis 16-17 senttiä, riippuu miten syvälle häpyluuhun mitan painaa.

Manalasta en tiedä, mutta minusta näytti lähes kaksimetriseltä ja massaa arviolta 140 tonnia :roll: Peenis ilmoituksensa mukaan oliko se 23 cm?

Siksi vienosti ehdottelen tasoitusta aseita (kuolemien välttämiseksi pehmoaseita) käyttämällä. Nimittäin keskisarjalaisen ainoa keino superraskassarjalaista vastaan olisi muuten pumppuhaulikko :lol:

Tietty olisi houkutus ja gloria pieksää tuo aseittakin, harkitaan kunhan kuntoni paranee ja jalkakin taas nousee. Eikun aitajuoksijavenytystä ja säälittävää spagaatiyritystä peliin.. :roll:

Niin hammassuoja ja munakuppi minulla on.. muttei ehjiä hanskoja, vain säkkihanskat.
Viimeksi muokannut Gattaca, 31.03.2006 9:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Zeb

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gattaca kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Minä haluan tietää ottelijoiden strategiset mitat ennen kuin voin äänestää. Kertokee !
...185 cm...75+ kg...16-17 senttiä... kaksimetriseltä...140 tonnia....23 cm
Meinasinkin juuri editoida, että se joka ilmoittaa tähän penismittoja saa sitten miekkailla pippelillään. Mutta kiitos nyt uteliaisuuteni tyydyttämisestä. Kuulostaa siltä, että aseettomassa faitissa jäät jyrän alle.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Zeb kirjoitti:Kuulostaa siltä, että aseettomassa faitissa jäät jyrän alle.
Jos olisi pystyottelu, en välttämättä.
Ei takeita, mutta luultavasti olen nopeampi, ja treenattukin on... joskin viimeiset vuodet vain säkillä. Painissa tuo istuis päälle ja tukehtuisin :roll:

Aseet tasoittaisivat, tulis se nopeus ja taito enemmän tekijäksi kuin massa...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Zeb

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gattaca kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Kuulostaa siltä, että aseettomassa faitissa jäät jyrän alle.
Jos olisi pystyottelu, en välttämättä.
Ei takeita, mutta luultavasti olen nopeampi, ja treenattukin on... joskin viimeiset vuodet vain säkillä. Painissa tuo istuis päälle ja tukehtuisin :roll:
Joo, nopeus ja nyrkkeilytaidot ovat tietysti eduksi. Harvoin silti riittävät selvää massaepäsuhtaa korjaamaan. Yksi vanha kaveri oli nyrkkeilijä, kilpaillutkin - jopa pärjännyt, mutta suunnilleen 55-60 kg. Ja pirun kova uhoamaan baareissa isommilleen. Yleensä muut seuralaiset joutuivat pelastamaan tämän kuumaverisen hippiäisen. *muistelee* (En muuten tiennyt, että tuo Manala on niin pitkäkin.)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Zeb kirjoitti:Joo, nopeus ja nyrkkeilytaidot ovat tietysti eduksi. Harvoin silti riittävät selvää massaepäsuhtaa korjaamaan.)
Painavilla tyypeillä on paksu niskakin, mikä suojaa niitä hippiäisten hippiäisille toimivilta tyrmäyslyönneiltäkin...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En oikeasti tajua tätä, ensin Gattaca pieksää turpaansa sen kun kerkiää Manalalle, ja lupaa hakata tämän mennen tullen. Sitten kun olisi tosi kyseessä, aletaan hannaamaan.

Suoraan sanottuna, minua ei kiinnosta yhtään kumpi sen kamppailun voittaisi, mutta toivon kovasti, että se olisi Manala, sillä mikään ei rasita minua niin kuin turhan paskan läkätys: "Minä hakkaisin sut koska vaan, koska oon niin vitun nopee!" Ja hetken kuluttua on toinen ääni kellossa:" No en mä nyt tiiä kun sillä on isompi pippeli ja mä en oo treenannukkaan..."

En minä ainakaan kehtaisi alkaa kenellekään uhoamaan ja sitten perumaan ja selittelemään.

Oppisihan Gattaca pitämään päänsä kiinni, jos Manala sen kunnolla nöyryyttäisi. (Vai oppisiko?)
Viimeksi muokannut LillyMunster, 31.03.2006 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
hebuli

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vedonlyöntivaihtoehdoista puuttuivat ainakin:

- Matsi ei toteudu. Olisin tietysti äänestänyt tätä, 2kk on pitkä aika keksiä muuta sisältöä elämäänsä kummallekin osapuolelle. Vähin mitä tapahtuu, Gattaca katoilee palstalta vähän ennen H-hetkeä, jos vaikuttaa edelleen että Manala ei osaltaan peräännykään lupauksestaan.

- Manalan mainitsema: safi vetelee Gattacaa korvasta pitkin seiniä. Kukapa ei haluaisi olla todistamassa tätä kutkuttavaa näkyä?

Zebille: Gattaca nyt vaan sekoilee peloissaan, möröt näyttävät isommilta kuin oikeasti ovat. Haastaja on pituudeltaan oikeasti ehkä jotain 185cm paikkeilla, nykypainosta ei tietoa (huhut kertovat rajun laihdutuskuurin olevan käynnissä). Haastajien kokoeroilla ei kuitenkaan ole tässä ottelussa merkitystä, koska Gattaca on selvästikin nujerrettu henkisesti jo 2kk ennen matsia. Jos hän menee kehään noin pelokkaana, ihan sama millaiset fyysiset ulottuvuudet omaava henkilö siellä on vastassa.
Viimeksi muokannut hebuli, 31.03.2006 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

hebuli kirjoitti:- Manalan mainitsema: safi vetelee Gattacaa korvasta pitkin seiniä. Kukapa ei haluaisi nähdä tätä kutkuttavaa näkyä?
Tuokin käy jos ehtoihin liitetään, että safin voitettuani saan panna safia alistavasti takaapäin.. :lol:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja martza »

EVVK. Hakatkaa toisenne oikein kunnolla. Ehkä saatte hyvät kicksit siitä.
:9mm: :9mm:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti: Manalasta en tiedä, mutta minusta näytti lähes kaksimetriseltä ja massaa arviolta 140 tonnia
Ai saakeli mikä repeämys :lol:

Veikkaan tasapeliä, kun en halua ottaa jonkun puolta. Nih.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ninnithequeen kirjoitti:Ai saakeli mikä repeämys :lol:

Veikkaan tasapeliä, kun en halua ottaa jonkun puolta. Nih.
Anna joku mitta-arvio (kaikki kolme) kun sen paremmin tunnet.
Ainakin pubin pöydässä se näytti minusta helvetin isolta.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ai saakeli mikä repeämys :lol:
Anna joku mitta-arvio (kaikki kolme) kun sen paremmin tunnet.
Ainakin pubin pöydässä se näytti minusta helvetin isolta.
No ei se kyl ole kun joku 185 senttiä pitkä kuule. Painosta ja peeniksestä en lähde mittoja veikkailemaan, sori. Mutta sätissä se kehuu aina nuorille tytöille et sillä olis 12 senttinen, tiedä häntä?
Zeb

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

hebuli kirjoitti: Zebille: Gattaca nyt vaan sekoilee peloissaan, möröt näyttävät isommilta kuin oikeasti ovat.
:D Ai saakeli tätä Kityviihdettä...

Jatkakaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ninnithequeen kirjoitti:No ei se kyl ole kun joku 185 senttiä pitkä kuule. Painosta ja peeniksestä en lähde mittoja veikkailemaan, sori. Mutta sätissä se kehuu aina nuorille tytöille et sillä olis 12 senttinen, tiedä häntä?
No johan helpotti!!! :D
Se on se läskimassiivisuus joka arviotani häiritsi. :D
Tästähän voisin jopa selvitä elävänä.

12 cm en tiedä.. eikös se ollut Geetzu joka väitti että meillä on samankokoiset kyrvät.. ei haluttu tietää, miten G tiesi :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
eps

Re: Titaanien taistelu

Viesti Kirjoittaja eps »

Katsotaanpa:

Manala on
- nuorempi,
- vahvempi,
- kookkaampi,
- notkeampi,
- terveempi,
- nopeampi,
- liikkuvampi.

Gattaca on
- uhoavampi.

Mitenkähän käy?

e.
Vastaa Viestiin