Lavvantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

swirl kirjoitti:muutamaa edellistä kehotusta olla kirjoittelematta tänne. Enkä aikonutkaan toimia kehotuksesi mukaisesti.
Se oli haaste, kun täällä oli hetken sen verran hiljaista.

mutta hauskaa, että joku kirjoittaa vaihteeksi ettei tarvi yksinään tarinoida. :D
swirl

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

RolloTomasi kirjoitti:
mutta hauskaa, että joku kirjoittaa vaihteeksi ettei tarvi yksinään tarinoida. :D
Luotit siis kityläisten kapinalliseen luonteeseen. Loistavaa :D
RolloTomasi

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

swirl kirjoitti:Luotit siis kityläisten kapinalliseen luonteeseen. Loistavaa :D
Mihinkäs se muuttuisi? :ohyeah:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nypari kirjoitti:Tässä tänhetkinen Top-lista aktiivisimmasta kiinnijääneistä postaajista
Jumalavita, mä olen noussut rakettimaisesti aivan kärjen tuntumaan. Elukka Läähättää muutaman viestin päässä niskaan, mutta pitkä matka minulla ei olisi seuraavia ohittaa.

Olen kyllä huomannut, että muutaman viime viikon aikana kirjoitustahti on kiihtynyt vajaasta seitsemästä viestistä päivässä reiluun yhdeksään. Elämä katoaa johonkin kauas...
Viimeksi muokannut Lolita, 01.04.2006 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Musta on ihanaa, kun käy vieraita. Saa ostella kaikenlaisia herkkuja tarjottavaksi ja sitten kun vieraat on lähteneet, voi syödä kaikki loput itse. Mä olen syönyt jo puoli pakettia keksejä ja pari siivua pullaa. Vielä olis noin viisi siivua pullaa ja lähes kokonainen kinkku-juustopiirakka.

Haluuks joku tulla iltakahville?

Sitten ne vieraat toi mulle lapsuudenkotini kristallikruunun ja isä laittoi sen saman tien kattoon. Pesin kristallit ja nyt keittiöni pullistelee pyyhkeiden päällä kuivuvista timangeista. Galleriassa kuva kruununrangasta ja huomenna laitan koko kruunun kuvan kunhan saan ripustettua tuhat ja yksi kristallia takaisin.
Viimeksi muokannut Lolita, 01.04.2006 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
swirl

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyyh... pvc-hame on hukassa eikä mulla nyt ole aavistustakaan, mitä laitan päälle. Näin ei voi käydä. Buhuuuu :cry:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Nyyh... pvc-hame on hukassa eikä mulla nyt ole aavistustakaan, mitä laitan päälle. Näin ei voi käydä. Buhuuuu :cry:
Saat lainata mun pvc-hametta. Tosin se on lyhyttä mallia, mutta ei kai haittaa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Oli kivaa päästä töistä, muttei ollut kivaa kävellä kotiin ja kastua. Kengätkin päästi kivasti vettä läpi ja sukat kastui. Onneksi pääsi sieltä märästä sisälle lämmittelemään. Nyt unta palloon jotta jaksaa yön olla töissä.
swirl

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lolita kirjoitti:
Saat lainata mun pvc-hametta. Tosin se on lyhyttä mallia, mutta ei kai haittaa?
Kiits :h: Vois kyl pylly paleltua... taitaa olla liian myöhäistä, tunnin päästä tähän aikaan pitää olla jo matkalla kohti juhlapaikkaa. Pitkä musta hame anteliain halkioin sekä verkkosukkahousut toimikoon juhlahepeneinä.
nypari

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lolita kirjoitti:Olen kyllä huomannut, että muutaman viime viikon aikana kirjoitus tahti on kiihtynyt vajaasta seitsemästä viestistä päivässä reiluun yhdeksään. Elämä katoaa johonkin kauas...
Olen luullut, että olen perverssi kun seuraan ainakin viikottain viestitiheyttäni päivää kohden. Kiitos, joku muukin seuraa. Tämä siksi, että olen aina ollut kiinnostunut kaiken maailman tilastoista ja luvuista.

Mulla on ollut muuten koko ajan 5-6,4 viestiä päivässä. Tais alussa olla hieman hiljaisempaa tuo kirjoittelu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nypari kirjoitti:Olen luullut, että olen perverssi kun seuraan ainakin viikottain viestitiheyttäni päivää kohden. Kiitos, joku muukin seuraa. Tämä siksi, että olen aina ollut kiinnostunut kaiken maailman tilastoista ja luvuista.
Tilastot ja luvut täälläkin kiinnostaa ja sen takia pitää tuotakin seurata. Vielä en ole laatinut mitään taulukkoa, vaikka välillä on houkuttanut. Voisi seurata esim. viikonpäivien ja vuodenaikojen vaikutusta kirjoitustiheyteen.

Nuorena tyttönä laadin ensi-ihastuksestani taulukon pojun esiintymistiheydestä baarissa, minä viikonpäivinä bongasin ja lisäksi kirjasin, jos tavatessa tapahtui jotain. Näin pääsi laskemaan todennäköisyyksiä tapahtumille ja taulukosta näkyi minä päivinä kannattaa käydä baarissa, jos pojuun haluaa törmätä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
safi

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja safi »

nypari kirjoitti:narkki kaahasi pakoon miljoonaa ja ohittaessaan linja-autoa törmäsi vastaantulevaan tappaen sen kuljettajan.
Hui kauhistus, kaikkea sitä voikin sattua. En kyllä tajua, miten pystytte pitämään oman päänne kylmänä typeryksen kiinni saatuanne. Luulis, että tekis mieli "ravistella" tapahtuneen jälkeen.

Mä ainakin muistelen, että itseäni suututti ihan silmittömästi, kun kuulin miten eräälle tuttavalleni oli käynyt. Tuttuni oli ajamassa joulun alla yöllä kotia kohden melko vähäliikenteistä sivutietä. Jyrkän mutkan takaa toinen auto tuli liian kovaa ja ajautui ystäväni kaistalle ja suoraan päin. Kyseessä oli joku nuori juippi varastetulla autolla. Noh tämä roisto kykeni rysäyksen jälkeen vielä liikkumaan ja kävi katsomassa miten toisen osapuolen kävi. Meni paniikkiin, kun näki että tuttavani jalat täysin murskaantuneet. Lähti sitten juosten karkuun ja huusi vielä mennessään soittavansa ambulanssin paikalle. No ei ilmeisesti soittanut, koska tuttavani joutui odottamaan 1,5 h autossaan 17 asteen pakkasessa, ennen kuin sattumalta joku ajoi ohi ja hälytti apua.

Onneksi autosta löytyi tämän karkulaisen sormenjäljet ja saatiin sitä kautta selvitettyä kuka oli kyseessä. Oikein kylmää ajatella, miten välinpitämättömiä ihmiset voivatkin olla.
nypari

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä laadin ala-asteaikoina päivitettyjä sm-liigan sarjataulukoita, kun en malttanut odottaa puolta tuntia Urheiluruudun alkuun :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos heittäis pari kanankoipea suuhun aivan kamalaa Foster'sin kyytipoikana kirjaa tavaillessa. Sitten voiskin pistää ne kamalimmat kuteet niskaan ja hakeutua johonkin räkälään kohottamaan mielialaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jahhaz. Se oli sitten 250. merkintä lokikirjaan. Muuten ei ihmeempiä, noustiin vähäksi aikaa katossa Helminauhan kolmosluolan katossa olevaan ilmataskuun juttelemaan. Aika veikeä tunne, puheääni kun vääristyy paineen takia. Harvemmin sitä on kuullut kesken reissun veden liplatusta, syvyyttä kuitenkin tuo 29 metriä.
Nyt on hyvä mieli ja pöydällä kylmä lonkero!
slam

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja slam »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aivan sairaan siisti oli laskea paras päivä ikänä!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mojo kirjoitti:
Lolita kirjoitti:siivoamaan.
Hyi sua.. ei noin rumia sanoja saa käyttää :leuhka:
Nojaa, sorruin sitten itsekin siivoilemaan. Ja onhan sitä, rehellisyyden nimessä, mukavampi olla ku käNppä on edes jonkinmoisessa järjestyksessä.
Toinenkin koneellinen pyykiä tarttis saada pestyä, mut varaajasta loppui taas lämmin vesi joten odotellaan tovi.

Nyt kuitenkin palkitsen itseäni oluella tai kymmenellä!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mojo kirjoitti:Nojaa, sorruin sitten itsekin siivoilemaan.!
Johan nyt on siivouspäivää joka suunnalla. Tuli imuroitua koko kämppä (olohuoneen jätin vähän vähemmälle huomiolle, kun näytti niin siistiltä... :roll:) ja tiskit sain tiskattua. Sitten vaan löysäilyä loppuilta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Minen oo siivonnu, mitä ny kynin juoruni tuohon lattialle vihdoin, ja lakaisin enimmät lehdet ja oksat pois. Kyllä oli kamala keli tuolla ulkona, ja on edelleen. Nyt se sitten tuli tännekin. Onko totta siis että tänään ei tuu yhtikäs mitään telkkarista?! Mitäs mä sitten teen hyvä tavaton? Aika köyhää. Mä joudun kyllä turvautumaan kolmiolääkkeisiin, mikäli aion istua tässä koneella koko illan.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ElanorRaven kirjoitti:Sitten vaan löysäilyä loppuilta.
Tiedä häntä tuosta. Baari houkuttaa kummasti joten ehkäpä tuossa ei kuitskaan olla samixii!!

Kohta alan varmaan wokkia kehittään... naMs!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elukka

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Ninni ja Elukka!
Käykää korjaamassa lainaukset siellä yhdessä ketjussa, missä ei saanut sanoa sitä yhtä juttua ;)

Ja Nypari ja Zeb kanssa. Pakkoko se möläytys oli sellaisenaan lainata?
Joku tais jo korjata ne? :?
Elukka

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nypari kirjoitti:Tässä tänhetkinen Top-lista aktiivisimmasta kiinnijääneistä postaajista:
7 Elukka teh Tiilää 17 Jou 2005 2142
Meinaakos tää nyt sitä että mun pitäis hankkia elämä? :shock:
ElanorRaven

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elukka kirjoitti:
nypari kirjoitti:Tässä tänhetkinen Top-lista aktiivisimmasta kiinnijääneistä postaajista:
7 Elukka teh Tiilää 17 Jou 2005 2142
Meinaakos tää nyt sitä että mun pitäis hankkia elämä? :shock:
Mitä turhaa, onhan sulla Kity.
Elukka

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Runkkis kirjoitti:Onnikasta tulee jotenkin mieleen 50-luvun mustavalkoinen perhe, joka matkustaa häkäpönttöautolla maalle heinätalkoisiin.
*repeisd* :rofl:
Elukka

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
nypari kirjoitti:Tässä tänhetkinen Top-lista aktiivisimmasta kiinnijääneistä postaajista:
7 Elukka teh Tiilää 17 Jou 2005 2142
Meinaakos tää nyt sitä että mun pitäis hankkia elämä? :shock:
Mitä turhaa, onhan sulla Kity.
Ainiinjoo :D
"Choose life... (jne.) I didn't choose life. I chose Kity instead."
Vastaa Viestiin