Lavvantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

muuten, mietin jälleen sitä, miten omat tunteensa saa pois päältä. onko kukaan saanut ideoita sitten viime kysymän? :think:
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 01.04.2006 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aimohaiku

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Horkkataudin vuoksi myynnissä 2 lippua Egotripin tämän illan Tavastian keikalle. Hinta 15 € tsipale.

Myyty.
Viimeksi muokannut aimohaiku, 01.04.2006 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JakeBlues

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

prosessi kirjoitti:
JakeBlues kirjoitti:
Susi!
Sitä ei lasketa...
Ei, mutta ne laskee lampaiden määrää.

Jaa mitäs sitä tänään tekis? Kertokaahan. Kalenteri näyttäis että tänään ei ole mitään liikunnallisia aktiviteetteja tiedossa, joten oliskos vapaapäivä? Elokuvia? Oluttta? Viiniä? Ruokaa? Hyvää seuraa? Naisseuraa? Hyvää Naisseuraa? No joopas joo. Jos ihan ensimmäitteks kävis kaupassa tuhlaamassa pennosensa... Nyt se on uusina Chapman ostettava. Ei se hinta näytä putoavan...
Elukka

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

JakeBlues kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
JakeBlues kirjoitti:
Susi!
Sitä ei lasketa...
Ei, mutta ne laskee lampaiden määrää.
Ei laske meillä, kun pihassa päivystää aina joko kuvasz tai pyreneittenkoira. :mrgreen:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Maito loppui, syön kaurahiutaleita ja muroja piimän kanssa. Hyvin potkii. Harmi, kun ei tuu enää Kalevaa, mitähän siellä on keksitty tällä kertaa aprillipilaksi? En ainakaan nettiversiosta löytänyt mitn hälyttävää. Tai sit oon vaan vähä plondi.
aimohaiku kirjoitti:Horkkataudin vuoksi myynnissä 2 lippua Egotripin tämän illan Tavastian keikalle. Hinta 15 € tsipale.
Vitsit, täälläkin olisi ens viikolla ihq Egotrippi just mun synttärinä tuossa ihan kulman takana Foxiassa. Eikä maksa ku 12€! :)
JakeBlues

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Elukka kirjoitti: Ei laske meillä, kun pihassa päivystää aina joko kuvasz tai pyreneittenkoira. :mrgreen:
Hah! Olenpas kuullut legendoja joissa sudet ovat laskeneet jopa koirien määrää! Ollaanpas varuillaan siellä susirajan takana!!
hebuli

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

RolloTomasi kirjoitti:muuten, mietin jälleen sitä, miten omat tunteensa saa pois päältä. onko kukaan saanut ideoita sitten viime kysymän? :think:
1. Koita ensin manuaalisesti. Tunnustele takaraivoasi sormillasi, josko löydät sellaisen aivan pienen vivun, tuntuu pikkuruiselta möykyltä nahan alla. Se pitää kääntää vasempaan. Käytä vasaraa jos on kovin tiukassa.

2. Jos ei löydy tai nuppi on liian löysällä, voit koittaa psyykata itsesi. Salli vielä hetki aikaa itsellesi miettiä/surra mieliharmisi aiheuttajaa, ikäänkuin hyvästiksi. Tämän jälkeen toistat kymmenen kertaa hiljaa mielessäsi "Vittu!", ja psyykkaat itsesi olemaan ajattelematta asiaa, järkeilemällä itsellesi että kyseessä on vain aivokemiallinen asia, jonka sinä pystyt kyllä hallitsemaan ja unohtamaan. Kuvittele eläväsi tilannetta jossa et olisi koskaan edes kohdannut tai tavannut mieliharmisi aiheuttajaa (jos tällainen siis on).

Myös ammattiauttajalle puhuminen voi auttaa, oikeasti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Il Vaselinon Raswaa Koneeseen on tuskallista kuunneltavaa. Melkein hävettää antaa sitä äidille lahjaksi. Mun on pakko ostaa siihen oheen vielä jotain muuta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

JakeBlues kirjoitti:Hah! Olenpas kuullut legendoja joissa sudet ovat laskeneet jopa koirien määrää! Ollaanpas varuillaan siellä susirajan takana!!
Ei täällä taida hirveästi susia edes liikkua... :think:
Kyllä nuista kumpi tahansa puoliaan pitää sutta vastaan, jos nyt eivät suorastaan laumana pihaan änkeä. (Ja ne koiruuksia pihoista popsineethan on olleet yksinäisiä helpon sapuskan kärkkyjiä.)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ninni ja Elukka!
Käykää korjaamassa lainaukset siellä yhdessä ketjussa, missä ei saanut sanoa sitä yhtä juttua ;)

Ja Nypari ja Zeb kanssa. Pakkoko se möläytys oli sellaisenaan lainata?
Viimeksi muokannut Lolita, 01.04.2006 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Ninni ja Elukka!
Käykää korjaamassa lainaukset siellä yhdessä ketjussa, missä ei saanut sanoa sitä yhtä juttua ;)
No noi muut kans!
RolloTomasi

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

hebuli kirjoitti:
Tuota ensimmäistä vaihtoehtoa voisi kokeilla, mutta jälkimmäinen tuskin toimii, koska tuo mieliharmin aiheuttaja lupasi soittaa minulle huomenna enkä ilmeisesti pääse hänestä eroon. Mutta perkele, hän on varattu, ja viihdyn hänen seurassaan aivan liian hyvin. :tiistai: Kokeilen ykköstä :hep:
safi

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Ai miten niin vähän univelkaa. Heräsin ekan kerran 10.30 ja käytin jo jalat ristissä odottavat koirulit ulkona. Takaisin petiin ja lopullinen herääminen hetki sitten. Ei helkutti tähän se päivä sitten hurahtikin. Mun piti ajoissa ruveta siivoamaan, käydä tilaamassa uudet matot ja katsomassa hiukan makkarin sisustamiseen tarvittavia jutskia.. no toisella kertaa sitten.
Jos sais revittyä itsensä suihkuun, kun olen lupautunut salille jo tunnin päästä. *haukotus*

Luulin sopineeni tapaavani erään pojun tänään, mutta koska mitään ei ole kulunut ja yhteydenotto on hieman vaikeaa toisinpäin sattuneesta syystä, niin jää ilmeisesti väliin. Noh eiköhän minulle vielä tule tilaisuus antaa palautetta huonosta käytöksestä ennemmin tai myöhemmin :evil: . Jouska kultaseni taisit sitten olla ihan oikeassa nimeltä mainitsemattoman pojun neitimäisyydestä..
JakeBlues

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Olen haistavinani että on liikkeellä jotain sisäpiiriläppää?! Ja kaikilla on taas kivaa... Hehee! Suljettu yhteiskunta! Korea, perkele!!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

JakeBlues kirjoitti:Olen haistavinani että on liikkeellä jotain sisäpiiriläppää?! Ja kaikilla on taas kivaa... Hehee! Suljettu yhteiskunta! Korea, perkele!!
Vainoharhainen!
Täällä ole koskaan mitään sisäpiiriläppää ollu...
Mä en lähtenytkään paljakkaan koska keli on paska ja mua vitutti. Nukkuminen ja laiskottelu on korjanneet vitutusta, vois siivoilla ja mennä ratsastaan ja yks tuntikin pitäis pitää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kittys

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Suihkuun ja takas ulkoilemaan. Tääl lunta iha sikana :shock:
nypari

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

JakeBlues kirjoitti:Olen haistavinani että on liikkeellä jotain sisäpiiriläppää?! Ja kaikilla on taas kivaa... Hehee! Suljettu yhteiskunta! Korea, perkele!!
Eiku Sveitsi, mitään ei myönnetä, ollaan diplomaattisia joka suuntaan. :D
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Väsyttää ketusti.

Pizzaa uunissa ja yöpuku edelleen päällä. Ajattelin raahautua saunomaan äitin luokse viideksi, saas nähdä jaksanko, kun pitäisi sitten siis myös pukeutua...
Ja toisekseen ulkona sataa jalkarätin kokoisia lumi/räntähiutaleita, on satanut jo useamman tunnin, eli autokin on varmasti iloisessa kuorrutuksessa, perhana. Rakastan talviautoilua!!

Olisipa jo kesä; fiilistelin aamulla hetken kesäsandaalit jalassa parvekkeella ja pohdin erilaisia hattu- ja mekkovalintoja... Ihanaa, kohta voi heittää toppavaatteet talvisäilytykseen, ainakin siksi kolmeksi kuukaudeksi...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joo, edelleenkään ei vaatteita päällä.. Oon muka lähdössä kyllä kauppaan ja salille tässä kovasti. Todella kakan näköinen keli kyllä, hieman inhottaa. Täysin nollassa ja paskaa pyryttää.

Gina: Missä viipyy tukkakuvat?!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

LillyMunster kirjoitti: Pizzaa uunissa ja yöpuku edelleen päällä.
Mä oon saunatakissa. Hitto, toi pizza kuulostaa hyvältä, mä taidan tehdä kans!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Gina: Missä viipyy tukkakuvat?!
Mä lähetin sulle eilen!
En mä nyt uskalla tänne laittaa, mä sitten myöhemmin. Ois tosi noloo jos joku töihin liittyen mut täältä tunnistais. En kyllä edes tiedä onko täällä ylimääräistä trafiikkia vai ei...

Jos mun pomo muuten oivaltaa tämän niin voidaan unohtaa ne saunatilat, se pitää mua tämän asian suhteen muutenkin ihan sekona.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
nypari

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Autoilusta tuli mieleeni täällä mansessa eilen sattunut kuolonkolari. Tuttu kusipäänarkkari ajoi poliisia pakoon myrkyissään. Partio jättäytyi taaemmaksi - ihan oikein - siitä huolimatta narkki kaahasi pakoon miljoonaa ja ohittaessaan linja-autoa törmäsi vastaantulevaan tappaen sen kuljettajan.

Kun näitä narkkareita on vuosia jututtanut ja monella heistä ei todellakaan ole elämällään mitään väliä, niin ymmärtäisivät vaikka tappaa itsensä ennenkuin tappavat sivullisia. He ajelevat harva se päivä aineissa keskellä päivää, kortitta ja pöllityllä autolla. Tuokin uhri olisi voinut olla kuka tahansa tielläliikkuja. Vittu!

Asiasta aamulehdessä tarkemmin.
swirl

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mies läks värkkäämään bändinsä nettisivuja kaverinsa kanssa, joten joudun menemään yksin saunaan. Lohdutukseksi ostin itselleni kaksi saunakaljaa. Olen minä hurrja.
nypari

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tässä tänhetkinen Top-lista aktiivisimmasta kiinnijääneistä postaajista:
1 ninnithequeen Itä-Helsinki 15 Elo 2005 4981
2 slam 15 Elo 2005 3726
3 Keikaus Helsinki 15 Elo 2005 2538
4 Exsat 14 Elo 2005 2306
5 Gattaca 16 Elo 2005 2204
6 Lolita 14 Elo 2005 2178
7 Elukka teh Tiilää 17 Jou 2005 2142
8 AarneAnkka Katinmylä, Epsoo 15 Elo 2005 2060
9 Starflare Anti-Soul Mysteries Lab 15 Elo 2005 1909
10 Mylwin Sontahamina 16 Elo 2005 1614
11 Elppis Helsinki 15 Elo 2005 1577
12 RolloTomasi 18 Elo 2005 1575
13 HellBell 15 Elo 2005 1469
14 nypari kolmekolmesata 14 Elo 2005 1448
15 irmelianneli O-lu 14 Elo 2005 1433
16 Niba Hell 15 Elo 2005 1366
17 Kid 15 Elo 2005 1304
18 Suvinen Keski-maa 16 Elo 2005 1284
19 LillyMunster Savo, sen pohjoisempi osio 15 Elo 2005 1218
20 Enthu Helsinki 14 Elo 2005 1217
21 bedlam Oulu 14 Elo 2005 1207
22 Ann 16 Elo 2005 1189
23 Bluntly 02650 15 Elo 2005 1170
24 ElanorRaven 13 Jou 2005 1127
25 Edith Helsinki 17 Elo 2005 1126
Runkkis

Re: Lavvantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Eilen olin ensimmäistä kertaa fysikaalisessa hoidossa. Olipa nöyryyttävä kokemus: Muutamia reiden koukistuksia kuminauhavastuksena ja tänään on on jalat kuin kyykkytreenin jälkeen.

Nyt poden lievää masennuskrapulaa ja mietin mitäs tänään puuhalisi, ettei koko päivä menisi hukkaan. Näin eilen entistä kolleegani, joka kyseli olisinko kiinnostunut lähtemään maakuntiin töihin. Tampere ja Oulu alkoivat tuntumaan ihan kiinnostavilta vaihtoehdoilta. Saa nähdä kiinnostaako homma sitten, kun sitä virallisesti tarjotaan.
Viimeksi muokannut Runkkis, 01.04.2006 15:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin