Sunnuntai on sininen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

LillyMunster kirjoitti:Ihanaa, minun Blast lähtee huomenna matkalle minua kohti :h: En ole varma, mutta hitusen on sellainen tunne, että tulen rakastumaan.
Mulla on tyttömäinen Flair, sain joitain vuosia sitten mieheltä lahjaksi. Flairissa on mm. korkkiruuvi, paté-veitsi ja cocktail-haarukka. Enimmäkseen kuitenkin käytän niitä työkaluja kuin noita lisukkeita. Aivan ihana! Mun kakkosmies Pekan jälkeen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hih. Oli energinen olo joten päätin käydä kävelyllä. Siitä tulikin nälkä. Olisihan minulla ollut pihviä ja perunaa ja vaikka mitä, mutta päätin piruuttani syödä kaapista pois vanhempia ruokia ennen kuin menevät huonoiksi.

Lämmitin siis mikrossa tölkillisen papuja tomaattikastikkeessa, ja sekoitin joukkoon raejuustoa. Kauhistelkaa. Katsotaan kuinka karmeaa tästä tuli.

*maistaa*

Hm, ei hassumpaa näin vähällä vaivalla tehdyksi! Lämpimänä raejuustosta tulee muuten aika hyvää. Ei tämän aterial luulisi kamalan epäterveellinenkään olevan, vaikka pavuissa on kyllä niitä nopeita hiilareita.
AarneAnkka

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Leffaan Geishoja katselemaan. Ehkä tämä tästä...
Treffileffa? *utelias* *pitää peukkuja*
Runkkis

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Pidetääs pieni tauko....
RolloTomasi

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

taas yksi

heikot sortuu elon tiellä, jätkä senkun porskuttaa
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 02.04.2006 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kävinpä pitkästä aikaa kirppareita kiertelemässä.
Mitään ei tarttunut mukaan, mutta joskus on ihan mielekästä kulkea rahvaan seassa ja ihmetellä kaikkia niitä pömpeleitä ja hilavitkuttimia mitä ihmiset luulee toisten ihmisten ostavan. Tai no mistä mä tietäisin... ehkä jotakuta kiinnostaa rikkinäinen, käytetty kirjoituspöytälamppu :roll:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
AarneAnkka

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mojo kirjoitti:ihmetellä kaikkia niitä pömpeleitä ja hilavitkuttimia mitä ihmiset luulee toisten ihmisten ostavan.
... tai mitä ihmiset ovat aiemmin menneet epähuomiossa ostamaan, kätkeneet komeroon, ja mistä nyt yrittävät päästä eroon...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ElanorRaven kirjoitti:Huomenia. Elanoria alkoi lapsettaa, laitoin saparot päähän. Ja sitten töihin yleiseksi naurunaiheeksi :D
Meillon selkeesti päivä alkanu saman kaavan mukaan, saparot päässä! :lol:
Päivän kampaukseni selkeästi voisi kompensoida hivenen krapulaista olotilaani.
Nuorisolla oma työntekijöitten paritusprosessi menossa....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
killkill

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tänään darraa ja netistä imutettuja South Parkeja. Jumalauta, luulin jo että kundeilta on ideat vähissä mutta "The Return Of The Chef" jossa Chef paljastuu pedofiiliksi ja tapetaan sekä "Stupid Spoiled Whore Video Playset" jossa Paris Hiltonille annetaan kyytiä, ovat aivan hulvattomia. Pakko mainita myös "Trapped Into Closet", jossa Stanista tulee skientologi-kirkon messias ja Tom Cruise jumittaa kaapissa. Kyseistä jaksoa ei saa esittää televisiossa, kuten myöskään "Bloody Marya", jossa katolinen kirkko saa kyytiä.

Suosittelen lämpimästi! Etenkin kahdeksas, yhdeksäs ja meneillään oleva kymmenes tuotankokausi vaikuttavat laatukamalta. Imuttelijoille avuksi episodiopas
Starflare

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Runkkis kirjoitti:Pidetääs pieni tauko....
Tauon takia poistetaan tunnukset?
Patz

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ei oo mun päivä.
Volvo huutaa jarruvikaa, suppilovahverokeitto levis auton takakonttiin eli sen pesemistä tunnin verran, hommia vaikka muille jakaa ja oksennustauti pienellä kuumeella. Huraa!
ElanorRaven

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hupsista hei. Huomenna alkaa taas se saamarin kouluviikko, maanantai=paskaa... Ja sunnuntaistakin puolet menee tuon parissa kärvistellessä.

Noh, pitää kai loppuilta rentoutua koko ensi viikon edestä. Toivottavasti kevät alkaisi vihdoinkin kunnolla, niin lupaavasti lumetkin lähteneet sulamaan...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Starflare kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Pidetääs pieni tauko....
Tauon takia poistetaan tunnukset?
Niin just!? Tän on nyt selkeesti pakko olla joku sisäpiirin (trendi)juttu, jossa mä en oo yhtään inessä..?? Mitähäh? :?
JakeBlues

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Jengi on vissiin ottanu mun ulos komennon tosissaan? Loistavaa! Tuo aivan varmasti heidän elämään silkkaa positiivisuutta! Loistopäätöksiä! Onkos teistä muista siihen? Hä! Kuka uskaltaa laittaa parisuhteen tai harrastukset kityilyn edelle? Onko kanttia? Ei kait se koneen ääressä notkuminen nyt niin tärkeää ole?

Jaa. No mä olen tässä täyttelemässä luppoaikaa. Jahka joku ihaNainen tarttuu kainaloon...

Kolkytä kilsaa tuli poljettua. Kerran kaaduin. Peilikirkas jäätikkö yllätti. Jamppa ehjä, ja koskapa kukaan ei ollut tapahtumaa näkemässä, niin itsetuntokaan ei kärsinyt säröjä. Hehee! Rock on! Käykää ulkona ihmiset. Siellä sitä sattuu ja tapahtuu!
Viimeksi muokannut JakeBlues, 02.04.2006 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

JakeBlues kirjoitti:Kuka uskaltaa laittaa parisuhteen tai harrastukset kityilyn edelle?
...
Käykää ulkona ihmiset. Siellä sitä sattuu ja tapahtuu!
Ei ole parisuhdetta eikä harrastuksia.
Ulos ei uskalla kun sattuu ja tapahtuu.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja Starflare »

irmelianneli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Pidetääs pieni tauko....
Tauon takia poistetaan tunnukset?
Niin just!? Tän on nyt selkeesti pakko olla joku sisäpiirin (trendi)juttu, jossa mä en oo yhtään inessä..?? Mitähäh? :?
En ole minäkään inessä, oon kai jotenki kalkkis kun ajattelen että poistan tunnukset jos en aio enään kirjoittaa tänne.
Pikku-Akka

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Se tuli sitten taas reissu kaupunkiin. Kaverit on siellä ihan nuutuneita, eivätkä jaksa ajella tänne meille asti. Mikäpä se siinä, mähän on virtaa täynnä. 8)
JakeBlues

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

LillyMunster kirjoitti:Hitto mä tahdon sitä suklaataaaaaaaaaaa
Miltäs kuulostaa Marabou Premium Dark 70% Cocoa. Mums mums... On nimittäin kohtalaisen maittavaa...
RolloTomasi

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

JakeBlues kirjoitti:Käykää ulkona ihmiset.
Enkä käy. Kohta lukkiudun sisälle kuin Howard Hughes.
Enthu

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja Enthu »

LillyMunster kirjoitti:
JakeBlues kirjoitti:Kuka uskaltaa laittaa parisuhteen tai harrastukset kityilyn edelle?
...
Käykää ulkona ihmiset. Siellä sitä sattuu ja tapahtuu!
Ei ole parisuhdetta eikä harrastuksia.
Ulos ei uskalla kun sattuu ja tapahtuu.
Hehee sama vika Jantusella :P
safi

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja safi »

Patz kirjoitti:Ei oo mun päivä.
Volvo huutaa jarruvikaa, suppilovahverokeitto levis auton takakonttiin eli sen pesemistä tunnin verran, hommia vaikka muille jakaa ja oksennustauti pienellä kuumeella. Huraa!


No ei todellakkaan..*säälii* Tiedän kyllä kokemuksesta mikä homma takakontin mattoa on saada puhtaaksi. Nim. "läikyttänyt" litran verran hevosten pesuun käytettävää tod. vaahtoavaa pesuainetta takaluukkuun. Ei naurattanut, ei.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Ihanaa, minun Blast lähtee huomenna matkalle minua kohti .
Mulla on tyttömäinen Flair
Eilen kotiutui Surge tähän talouteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bluntly kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Ihanaa, minun Blast lähtee huomenna matkalle minua kohti .
Mulla on tyttömäinen Flair
Eilen kotiutui Surge tähän talouteen.
Mitä nämä oikein ovat?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Mulla on tyttömäinen Flair
Eilen kotiutui Surge tähän talouteen.
Mitä nämä oikein ovat?
Näitä :D

On muuten Bluntly aika jyrä toi Surge... Minun oli pakko ottaa toi Blast, siinä on se viila. Aivan ehdoton vehje nimittäin. Muuten olisin pienemmälläkin pärjännyt, mutta niissä ei ole sitä viilaa...

Sille vielä kaveriksi sitten perusmallinen Uke niin sitten on käsilaukun sisältö taas naisellisesti kohdallaan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai on sininen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

LillyMunster kirjoitti:Sille vielä kaveriksi sitten perusmallinen Uke niin sitten on käsilaukun sisältö taas naisellisesti kohdallaan.
Mulla on käsilaukussa tämmönen Leathermanin kaverina. Pieni rulla jeesusteippiä pitäisi vielä hankkia, niin olisi varustelu täydellinen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin