Maanantai,keljuttaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hebuli

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Niba kirjoitti:Keikaus on siis jahdannut sinua tänäänkin :twisted: ??
No ei (vaikka onhan se K sinänsä ihan symppis).
Valkosipulin teho perustuu antibioottisiin vaikutuksiin kyllä! mutta lähinn'ä etukäteen nautittuna.
Väärin meni. Ei se mikään rokote ole.
Viimeksi muokannut hebuli, 03.04.2006 17:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Durasel

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kid kirjoitti:Ihanaa kun sä Iso-D tulit takas! Oli jo ikävä ja kamala shokki olin kun lähit.
Hitsit, ei ollut tarkoitus peloitella, käväsin vain tuolla lataamon puolella.
Kiitos kaikille ihkuille, jotka toivottivat tervetulleeksi takaisin joukkoon :)
Durasel

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Durasel »

tilulilu-liii!
Viimeksi muokannut Durasel, 03.04.2006 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jouu jouu. Semmoinen ahistava olo, tiättekö, kun mielessä painaa että on tehnyt sen, tämän ja tuon jutun suhteen vääryyttä, mutta niistä ei ole jäänyt kiinni ja se on vielä silleen rajoilla että kuinka suuri vääryys ylipäätään on kyseessä. Silti syyllisyys vaivaa silleen epämääräisesti. Nihkeä olo.

Ehkä joskus opin olemaan vähemmän neuroottinen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Durasel kirjoitti:tilulilu-liii!
Oliki jo ikävä.

Saa nähä, mitä tää viikko tullessaan tuo. Pitäs parina päivänä koulussaki käyä... auts.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Kid

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kaupat kutsuu ja huomenna on matti kukkarossa! Huomiseen. Olkaa ihmisiksi!
swirl

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kaupat kutsuu muakin. Pitäisi ostaa uusi jenkkikaappi, nykyinen on ihan paska. Kissakin on oppinut sen avaamaan :shock:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Verkkokauppa kutsui ja Tuskan lippu pamahti tilaukseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Durasel

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Bluntly kirjoitti:Verkkokauppa kutsui ja Tuskan lippu pamahti tilaukseen.
*piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*.. (kiroilee ittelleen)... mun piti mennä ostamaan ne liput tuskaan ja saunaa, kele!

(netin kautta maksaessa olis mennyt 10e posti&käsittely-maksuihin, nyt voi tuhota nekin paarissa parilla tuopilla tänään!)
Bliss

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kid kirjoitti:Kaupat kutsuu......
Autokauppa kutsuis mua, kun vaan tietäis minkä autokaupan viheltelyn mä kuulen... :vihelt:

Ja mikä vtun kevät tää on, sataa räntää ja nyt on sentään jo huhtikuu :x
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

hebuli kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Kävin äsken hammaslekurilla. Vaikka kokemus yleensä on epämiellyttävä, niin nyt sattui poikkeus! Lekurina toimi oikein viehättävä nainen, jolla oli mahtavan kokoiset tissit. Mikäs siinä loikoillessa, kun nuo jumalaiset läskisäkit hieroivat hiuspohjaa. :jouden:
Slam kuulolla? Kunnallisella puolellako tuollaisia "nymfohoitsuja" on?
Jep, espoon kunnallisessa kävin. "Vain" 5 viikon jonot ja hampaan paikkaus maksoi 18€. Piti kysyä paikkauksen jälkeen josko seuraavan kerran kun nähdään voitaisiin vuorostaan sovittaa minun vehkeitäni hänen suuhunsa, mutta olen niin nössö etten uskaltanut.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Puuh. Onneksi on p2p-tv, tuli katsottua aika monta jaksoa Prison Breakia. Voisi muuten tulla tämä sairastelu turhan tylsäksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sanctus

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Maanantaisin on perinteisesti odotettu kiukuttelevia poppareita saapuvaksi sinä viikonpäivänä, kun maailma oletettavasti luotiin eli tiistaisin.

God Damn Morrissey.
swirl

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aaargh, tuhlasin lähes 600 egeä Mustassa Pörssissä ja Sin Cityssä. Hemmetin hieno jääkaappipakastin (vain ihan pieni hintaa rutkasti laskenut klommo kyljessä, joka jää seinää vasten) saapuu keskiviikkona. Sen kanssa ei saa sitten painia, kuten edeltäjänsä. Sin Citystä ostin pari pientä ylläriä miehelle :h:

Edit: mikä hitto on jää-pakastinkaappi?!
Viimeksi muokannut swirl, 03.04.2006 19:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Bliss kirjoitti:
Kid kirjoitti:Kaupat kutsuu......
Autokauppa kutsuis mua, kun vaan tietäis minkä autokaupan viheltelyn mä kuulen... :vihelt:
Kompuroin :komp:
Taannoinen rengasrikko, sekä muutenkin vikaherkkä pirssi on saanut pienimuotoisen autokuumeen nousemaan. Mut ei höntyillä... tai noh, riippuu mitä katsastus-setä huomenna sanoo.

Ja joo... kevät vittu jee :evil:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
hebuli

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Niba kirjoitti:Yleensä nymfot on sellasia ei erikoisen näköisiä ja välttämättä runsas ryntäisiäkään..
Miten tuo näkemys on perusteltavissa? Kauniit ja hekumalliset naiset eivät pidä seksistä?
hebuli

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kimmen kirjoitti:Jep, espoon kunnallisessa kävin. "Vain" 5 viikon jonot
No ei kai sitten ihmekään että on tuollaiset jonot, jos kerran on sellainen hoitsu vastassa. Minä pääsin melkein heti yksityisellä puolella sellaisen ruman keski-ikäisen miehen käsittelyyn.
ninnithequeen

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivää Kitykansa.
Uskomaton meno taas duunissa, heräsin aamulla sieltä avaamaan Koffin kuskille ovea kun ei työntekijöitä näkynyt...Järisyttävää. Onneksi taitaa mennä koko paska nurin, ei tarvitse enää miettiä missä päin maailmaa pomo luuhaa :roll:
Puhumattakaan siitä että lauantaina oli neljä poliisiautoa taas pihassa :tiistai:

Nyt saunaan ja sit lämpimään sänkyyn katsomaan Muppet Showta nauhalta. Loistavaa! :h:
hermine

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja hermine »

hebuli kirjoitti:Miten tuo näkemys on perusteltavissa? Kauniit ja hekumalliset naiset eivät pidä seksistä?
Niitten ei tartte, kun niistä tykätään muutenkin...

Ei keljuta, mulla alkoi työt tänään ja oon ihan innoissani :cheer: Tosin eipä varmaan hirveesti jää vapaa-aikaa kun koulussa ihan hullun kiireinen kevät muutenkin ja siihen nyt sitten vielä kokopäivätyö päälle, mutta tämmöstä tilaisuutta ei toiste varmasti minun kohdalleni olisi sattunut joten ei vaan voinut jättää käyttämättä (vaikka tuntuu muutenkin, että olisi astunut vähän liian isoihin saappaisiin). Ehtiihän sitä elää sitten kesälomalla.
Patz

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vaola kirjoitti:Onko tuo kohta alkava One hour photo katsomisen arvoinen elokuva? Jos sitä vaikka jatkaisi tätä lääväilyä olohuoneen sohvalla...
Miun mielestä on.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi perse, mun porkkanat maistuvat pahalle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tsiisös.

Raahauduin sitten viimein lähikauppaan ostaakseni kaksi maxiaskia röökiä ja kaksi mynthon-askia, että selviäisin 6:n sairaslomapäivän jälkeisestä ensimmäisestä työpäivästäni.
"Onkos sinulla ikää?"
"On."
. . . . . . (myyjä tuijottaa minua epäilevänä, eikä höylää korttiani)
"Tahdotko, että näytän paperit?"
"Joo."
"Tässä."
"Olet 26!"
"Niin."

:shock:

Töissäolo oli ihan perseestä, yskitti, sattui päähän ja kaikkiin lihaksiin, nenä vuosi ja sain niistää koko ajan.
Nyt takaisin kotona lähes turvallisen matkan jälkeen. Onkohan huomennakin työfiilikset yhtä korkealla? :tiistai:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

LillyMunster kirjoitti:Tsiisös.

Raahauduin sitten viimein lähikauppaan ostaakseni kaksi maxiaskia röökiä ja kaksi mynthon-askia, että selviäisin 6:n sairaslomapäivän jälkeisestä ensimmäisestä työpäivästäni.
"Onkos sinulla ikää?"
"On."
. . . . . . (myyjä tuijottaa minua epäilevänä, eikä höylää korttiani)
"Tahdotko, että näytän paperit?"
"Joo."
"Tässä."
"Olet 26!"
"Niin."

:shock:

Töissäolo oli ihan perseestä, yskitti, sattui päähän ja kaikkiin lihaksiin, nenä vuosi ja sain niistää koko ajan.
Nyt takaisin kotona lähes turvallisen matkan jälkeen. Onkohan huomennakin työfiilikset yhtä korkealla? :tiistai:
Ai saatana! :lol: On varmaan ollu myyjän ilme aika messevä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare kirjoitti:
Ai saatana! :lol: On varmaan ollu myyjän ilme aika messevä.
No, ehkäpä minulla on vielä toivoa. Tässä iässä sitä alkaa jo niin rankasti riippua ja rapistua.

Meinasin muuten kysyä siltä myyjältä paperit, että eikös hän olekin jo eläkeiän ohittanut.
No, otan tämän kohteliaisuutena, minun on pakko.

Ei ku mä oon sillai TeinixIHQTsiksi. :roll:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Ai saatana! :lol: On varmaan ollu myyjän ilme aika messevä.
Huonosti säilyneitä te olette, ei ole kauaa kun naapuri siwan myyjä kysäis paperit.

10-vuodella metsään...
Vastaa Viestiin