Maanantai,keljuttaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
safi

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja safi »

Jåsses olen vääntänyt verottajalle oikaisuvaatimusta ja kaivanut siihen tarvittavia liitteitä viimeisen viiden vuoden ajalta ja siihen on aikaa mennyt lähes koko viikonloppu ja vielä tämäkin päivä. Toivon todella, että ne hyväksyvät selvityksen ja saan takaisin sieltä ison kasan sileitä seteleitä.
Sen lisäksi katsoessani kalenteria huomasin pääsiäisen ja pitkän vapaan olevan jo melkein käsillä. Eikä mulla ole mitään suunnitelmia sen viettämiseksi.. ptäisköhän mun pikku hiljaa heräillä taas omista maailmoistani ja aikatauluistani muun maailman kanssa samaan rytmiin..

Nyt lähden kiikuttamaan tuotokseni verottajalle, käyn ulkoiluttamassa koiruudet, ostamassa sen helvetin maton, kengittämässä omien heppojen kaviot, sieltä salille ja loppuillan makaan perse huurussa omalla sohvalla. Niin minkä loppuillan.. taitaa olla lähempänä yötä ennen kuin kotia ehdin..*kiroilee*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pikku-Akka kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti: Sanoi lähtevänsä lenkille tjsp.
Joo, oli ostanut uudet lenkkikengätkin!

Mäkin tarvisin!
ia--- älä nyt säki.. liika lenkkeily on kohtalokasta. varsinkin tässä köhässä.
Eiku mä tarvisin ihan oikeesti uudet lenkkarit :) Nyksät on melkein 10v vanhat. Se mihin minä täältä lähden onkin sitten tosiaan vaan sinne lenkille :D Ja välillä vessaan.
Kid

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä taidan kohta ****** mun duunikaverin. Pitäskö jo etukäteen soittaa poliisille ja ilmottaa että tulevat tänne?
Muuten menee vieläkin ihan mukavasti. Kävin tossa ennen safkista ettimässä kunnon luureja duunin puhelimeen ja ostin uuden puhelimen 29€:lla. Jos ois vaikka kakkospuhelin jos vitutukseen heitän ton toisen seinään..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voihan vitsit! Mun ihanista mutta ylisuurista lapasista tuli just passelit kun pesin ne vahingossa 60 asteessa! Vähänhän nuo ehkä vanuivat mutta se ei haittaa, nyt ne on sopivat! 'Harmi' vaan että talvi loppuu kohta.
Patz

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Patz »

Elämä voittaa pikkuhiljaa! Jaffat pysyy jo sisällä, jee!
Durasel

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Otin tämän lainauksen esittelyketjusta, ko en viittinyt sinne alkaa vastaileen.
irmelianneli kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Durasel on uusi(s), parempi, raikkaampi versio ex-Dumarista.
Elä kysy nimimerkistä, keksin sen alle minuutissa.
Miten mä osaan nyt suhtautuakaan sinuun enää.. Tämä vaatii aikaa, ja kärsivällisyyttä.
:roll: :arrow: :idea: :arrow: :)

Ihan niinkuin ennenkin, tuskin tässä ihan-niin-hirveästi ollaan muututtu. Uusi(s) nimimerkkikin on aika samaa la(a)tua kuin entinenkin.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja cardic »

kotiiiiiiiiiin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
swirl

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lolita kirjoitti:Mä arvaan, että tämä viikko tulee olemaan hirvittävän pitkä ja tuskallinen.
Tämän päivän perusteella mun on pakko yhtyä tuohon raivolla. Tää päivä ei ikuna tunnu loppuvan... Pitää olla ainakin viiteen asti, kun pitää kerätä tunnit sisään, niin pääsen lähtemään perjantaina jo puolenpäivän aikaan juhlistamaan rakkaimpani valmistumista.
Pikku-Akka

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tää lähtis nyt niinku kottii ja menis sinne peiton alle köhimään.
Kid

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jepjep. Nyt ketuttaa toi ilmakin.. Missä se arska piileskelee??!!
Pääsis ees pois jo duunista..1,5 tuntii vielä. ARGH!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaahas työnkuvat muuttuu mutta muuttuuko ihminen ja mihin suuntaan?
Töissä on kiva kuitenkin käydä vieläkin..
Elämä on antamista ja saamista..
Joskus menettämistäkin..
Tuumii sitten mitä mistäkin.
Pyyhin Netikettiin..
millivanilli

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Vielä kolme varttia töitä ja sitten pääsen shoppaamaan äidin kanssa.

Avokki vaikutti äsken hyvin salamuhkäiseltä.. on kuulema keksinyt jotain kivaa mun päänmenoksi :h:
Kid

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Kid »

millivanilli kirjoitti:Vielä kolme varttia töitä ja sitten pääsen shoppaamaan äidin kanssa.

Avokki vaikutti äsken hyvin salamuhkäiseltä.. on kuulema keksinyt jotain kivaa mun päänmenoksi :h:
Jos käsitin oikein, niin hyvää syntymäpäivää!
hebuli

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Koko päivä sängyssä, korkea kuume ja keuhkoja yskitty pihalle. Onneksi sain syötyäkin jotain ja löysin viisaripoistoon aikoinaan ostamiani megatehokkaita särkylääkkeitä, ne saivat olon oitis paremmaksi. Valkosipulia myös kulunut paljon. Kyl tää tästä. Oloa piristi erityisesti Eräältä saatu tekstari. Homma toimii.
Viimeksi muokannut hebuli, 03.04.2006 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Durasel kirjoitti:Ihan niinkuin ennenkin, tuskin tässä ihan-niin-hirveästi ollaan muututtu. Uusi(s) nimimerkkikin on aika samaa la(a)tua kuin entinenkin.
Alan jo sopeutua tilanteeseen hyvää vauhtia. Vielä ku laitat oman pärstäs tohon avatarex ni avot!
hebuli

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Lolita kirjoitti:Nyt vituttaa. Aamupalaverissa kävi ilmi, että mun loma alkaa vasta tiistaina. Tänne pitää raahautua vielä yhtenä maanantaina ennen lomaa.
En tiedä meneekö teillä valtion/kunnan puolella eri tavalla, mutta ainakin meillä se kuuden päivän talviloma riittää pääsiäisen pyhiin sijoitettuna just niin että yksi päivä jää vajaaksi jotta saisi kaksi täyttä lomaviikkoa. Tulee just sitten vääntäydyttyä loman lopuksi yhdeksi perjantaiksi vielä töihin ennen viikonloppua.
hebuli

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kimmen kirjoitti:Kävin äsken hammaslekurilla. Vaikka kokemus yleensä on epämiellyttävä, niin nyt sattui poikkeus! Lekurina toimi oikein viehättävä nainen, jolla oli mahtavan kokoiset tissit. Mikäs siinä loikoillessa, kun nuo jumalaiset läskisäkit hieroivat hiuspohjaa. :jouden:
Slam kuulolla? Kunnallisella puolellako tuollaisia "nymfohoitsuja" on?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

hebuli kirjoitti:Koko päivä sängyssä, korkea kuume ja keuhkoja yskitty pihalle. Onneksi sain syötyäkin jotain ja löysin viisaripoistoon aikoinaan ostamiani megatehokkaita särkylääkkeitä, ne saivat olon oitis paremmaksi. Valkosipulia myös kulunut paljon. Kyl tää tästä. Oloa piristi erityisesti Eräältä saatu tekstari. Homma toimii.
Keikaus on siis jahdannut sinua tänäänkin :twisted: ??

Valkosipulin teho perustuu antibioottisiin vaikutuksiin kyllä! mutta lähinn'ä etukäteen nautittuna.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

hebuli kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Kävin äsken hammaslekurilla. Vaikka kokemus yleensä on epämiellyttävä, niin nyt sattui poikkeus! Lekurina toimi oikein viehättävä nainen, jolla oli mahtavan kokoiset tissit. Mikäs siinä loikoillessa, kun nuo jumalaiset läskisäkit hieroivat hiuspohjaa. :jouden:
Slam kuulolla? Kunnallisella puolellako tuollaisia "nymfohoitsuja" on?
Yleensä nymfot on sellasia ei erikoisen näköisiä ja välttämättä runsas ryntäisiäkään..
Släm on turvassa? :roll:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas kivaa päästä viikon sairastelun jälkeen salille. Reeni meni runkkupenkiksi, mutta sattuu enivei.

Joku pimu pyöri ympärillä kokoajan persettään pyörittäen, meinasin jo älähtää pahasti kun ei meinannut pystyä keskittymään rautaan varoessa ettei varpaille astu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Durasel

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Durasel »

irmelianneli kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Ihan niinkuin ennenkin, tuskin tässä ihan-niin-hirveästi ollaan muututtu. Uusi(s) nimimerkkikin on aika samaa la(a)tua kuin entinenkin.
Alan jo sopeutua tilanteeseen hyvää vauhtia. Vielä ku laitat oman pärstäs tohon avatarex ni avot!
Saako olla jotain muuta neidille? :D
Kid

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanaa kun sä Iso-D tulit takas! Oli jo ikävä ja kamala shokki olin kun lähit.
swirl

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bluntly kirjoitti: Joku pimu pyöri ympärillä kokoajan persettään pyörittäen, meinasin jo älähtää pahasti kun ei meinannut pystyä keskittymään rautaan varoessa ettei varpaille astu.
Oisit pudottanut tangon sen jalalle, niinku joku talipää teki mulle salilla muutama viikko sitten. Varmasti ois vienyt perseensä vähän kauemmaksi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Durasel kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Ihan niinkuin ennenkin, tuskin tässä ihan-niin-hirveästi ollaan muututtu. Uusi(s) nimimerkkikin on aika samaa la(a)tua kuin entinenkin.
Alan jo sopeutua tilanteeseen hyvää vauhtia. Vielä ku laitat oman pärstäs tohon avatarex ni avot!
Saako olla jotain muuta neidille? :D
Oh, I'm fine thank you :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

swirl kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Joku pimu pyöri ympärillä kokoajan persettään pyörittäen, meinasin jo älähtää pahasti kun ei meinannut pystyä keskittymään rautaan varoessa ettei varpaille astu.
Oisit pudottanut tangon sen jalalle, niinku joku talipää teki mulle salilla muutama viikko sitten. Varmasti ois vienyt perseensä vähän kauemmaksi.
Täytynee kokeilla ensi kerralla. Onneksi omissa salitöppösissäni on suojattu varpaidenpäällinen ettei haittaa vaikka joku tekee tuon meikäläiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin