Maanantai,keljuttaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kävin äsken hammaslekurilla. Vaikka kokemus yleensä on epämiellyttävä, niin nyt sattui poikkeus! Lekurina toimi oikein viehättävä nainen, jolla oli mahtavan kokoiset tissit. Mikäs siinä loikoillessa, kun nuo jumalaiset läskisäkit hieroivat hiuspohjaa. :jouden:
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Huomentapäivää tai siis päivää.
Ei kyllä ketuta vaikka sää on mitä on ja puhelinasennuskin meni hiukan pepulleen (oisin mä itekin ne jatkojohdot saanu vedettyä, ei siihen asentajaa tarvita. Mut kun niitä johtokourussa olevia johtoja piti jatkaa!)
Kaikki veroilmotukset tuli jo tehtyä ja mulla on uus tosi söpö paita, joten täähän on ihan hyvä päivä!
Save a horse, ride a cowboy
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kimmen kirjoitti:jumalaiset läskisäkit
*röh* :rofl:
The great club outshines the individual, always and forever.
Mr. Big
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 04.09.2005 23:55
Paikkakunta: suurella sydämmellä

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Mr. Big »

RolloTomasi kirjoitti:
Mr. Big kirjoitti: Ihmissuhteiden Amatöörit.
Niin olen. Jos itse olet ammattilainen, niin haluaisitko jakaa suurta tietämystäsi meille vajavaisille?
En halua. Siitä ei tiedetysti oisi yhtään mitään hyötyä.

Pitääkö luokitella vielä, millasia ihmisiä täällä hyöriipyörii? Ei, jätän väliin.
AarneAnkka

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hmm. Ei vituta eikä ketuta, eikä väsytäkään, mutta en minä nyt huippuiloinenkaan just nyt ole. Duunissa olen hieman pihalla mitä tars tehä, mutta eiköhän tästä viikko kohta selkiydy. Ainakin pitäisi saapua vielä yksi laatikollinen akusto-levyjä jotta työhuoneestani saadaan erittäin todella kaiuton.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on neljä viikkoa lomaa :shock: Vaikka pidin jo viikon, niin silti jää lomailtavaa! Kesäkuussa tai heinäkuussa on lähes mahdoton pitää, nää vakkarit täällä on jo kerinneet varata nämä viikot. Voisinhan mä tietenkin väkisin niitä ottaa, joka aiheuttaa päänvaivaa kaikille silloin töissä oleville. Mielummin tyydyn kuitenkin toukokuun vikaan viikkoon ja elokuun puolesta välistä viikon lomaan. Pari viikkoa säästän.. JEH!

Tänään ruokalassa jotain ihan ihme broileria.. taitaa olla taas sämpyläpäivä :(
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mr. Big kirjoitti: Pitääkö luokitella vielä, millasia ihmisiä täällä hyöriipyörii?
Pitää, jotta mekin voisimme nauttia tästä luokittelusta.
safi

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja safi »

Mr. Big kirjoitti: Pitääkö luokitella vielä, millasia ihmisiä täällä hyöriipyörii? Ei, jätän väliin.
Luokittele ihmeessä, sillä saatat olla jopa aivan oikeassa. Mahtuu tähän joukkoon kuitenkin ihan täyspäisiäkin. Kuten minä esimerkiksi :twisted:
Mr. Big
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 04.09.2005 23:55
Paikkakunta: suurella sydämmellä

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Mr. Big »

safi kirjoitti:
Mr. Big kirjoitti: Pitääkö luokitella vielä, millasia ihmisiä täällä hyöriipyörii? Ei, jätän väliin.
Luokittele ihmeessä, sillä saatat olla jopa aivan oikeassa. Mahtuu tähän joukkoon kuitenkin ihan täyspäisiäkin. Kuten minä esimerkiksi :twisted:
Sähän olet oikea hapankaali. Noin niinku yleensä.
Mr. Big
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 04.09.2005 23:55
Paikkakunta: suurella sydämmellä

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Mr. Big »

RolloTomasi kirjoitti:Pitää, jotta mekin voisimme nauttia tästä luokittelusta.
En viitsi. Sana "nauttia" tuskin on oikea sana kuvaamaan sitä, miten sosiaalisesti kömpelöitä tahi muuten vaan avuttomia (ihmissuhteissa/sosiaalisuudessa ym) ihmisiä täällä on. Ei ole mielestäni normaalia, että aina potkii elämä päähän..

Nuuh, lääkkeet kehiin! Eikös ne (ainakin osaksi viinan jälkeen)auta "ihmispelkoisuuteen ja sosiaalisiin tilanteisiin"? Joo ja terapiaa VÄHÄ kans!1

Juu ei, ja muhun on varmaan turha tarttua. Porkkanaa!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

McJanne kirjoitti:
killkill kirjoitti: Palstalla löytyy varmasti ihan oikeitakin remppa-Reiskoja, enkä ota minkäänlaista moraalisjuridista vastuuta siitä, jos näillä vinkeillä tulee sutta ja/tai sekundaa!!
Ite kun tekee, tulee just semmonen kun sattuu tulemaan :>
Itse kun tekee, voi syyttää lopputuloksesta vain itseään... Nimim. Itse laatoitettu kylpyhuone

No itseasiassa laatoittaminen noin yleensä ei ole ihan niin helppoa touhua, mutta sanoisin, että tuosta urakasta selviät varmasti. Ei kun rautakauppaan kyselemään ohjeistusta ja apua, netistäkin löytyy ihan googlettamalla ohje(video)itakin, joiden avulla on helppo lähteä tekemään. Ole tarkkana läpivientien kanssa (sähkörasiat jne)huomioi pohja (millainen, mitä pohjustusta tarvitsee, laastia vai laattaliimaa jne) ja huolellinen saumaus ja silikonit reunoihin ja nurkkiin elämisen varalta, ja HOPS, niin on laatoitus suoritettu.

Nyt kyllä jos mietin, niin kyllä minä itkin ja tappelin sen kylppärin kanssa kolme päivää. Ammattilainen olisi tehnyt sen muutamaan tuntiin. Ja varmasti paremmin.

- - - - - - - - - -

Maanantain, oih ja voih.
Voitteko kertoa mikä minua riepoo? Kellon ollessa viisi tämä raahautuu nukkumaan, ja nyt tässä ollaan, herätty kahdeksalta, yhdeksältä ja kymmeneltä. Voisiko ihminen nukkua joskus?!?!?
No kohta menen töihin, eli ainakin aivoni pääsevät lepäämään, ja ruumiin ei tarvitsekaan levätä :D

Huoh, kahvia ja vatsahaavan hankintaa. Elelleenkin kevyesti epämääräisen kelluva olo, mutta kyllä tämä tästä. Pakkohan tämän on.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RolloTomasi

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mr. Big kirjoitti: En viitsi. Sana "nauttia" tuskin on oikea sana kuvaamaan sitä, miten sosiaalisesti kömpelöitä tahi muuten vaan avuttomia (ihmissuhteissa/sosiaalisuudessa ym) ihmisiä täällä on. Ei ole mielestäni normaalia, että aina potkii elämä päähän..

Nuuh, lääkkeet kehiin! Eikös ne (ainakin osaksi viinan jälkeen)auta "ihmispelkoisuuteen ja sosiaalisiin tilanteisiin"? Joo ja terapiaa VÄHÄ kans!1

Juu ei, ja muhun on varmaan turha tarttua. Porkkanaa!
No kaikelviisii on maailma vinos. :lol: :paijaa:
Mr. Big
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 04.09.2005 23:55
Paikkakunta: suurella sydämmellä

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Mr. Big »

RolloTomasi kirjoitti:No kaikelviisii on maailma vinos. :lol: :paijaa:
Olikos se maapallo myös litteä? :roll:


Kiitos, mulla on kaikki todella hyvin. Hyvää muanantaita!
RolloTomasi

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mr. Big kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:No kaikelviisii on maailma vinos. :lol: :paijaa:
Olikos se maapallo myös litteä? :roll:


Kiitos, mulla on kaikki todella hyvin. Hyvää muanantaita!
Varmaan kohta lähdet, kun et kerran seurastamme nauti tai lähdit jo...
Mr. Big
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 04.09.2005 23:55
Paikkakunta: suurella sydämmellä

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Mr. Big »

RolloTomasi kirjoitti:
Varmaan kohta lähdet, kun et kerran seurastamme nauti tai lähdit jo...
Täällä mä vielä oon. Mä mihkään lähteny. Daa.

Nauti? Mä nautin ihan jostain muusta.. Mutta, tää on joskus ajankulua.
tonttu

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Voi jumalauta että väsyttää. Voi vitun vittu.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivien päivää! Jonkunmoinen TPK olen. :)
Sitäpaitsi ei ees vituta, vaik onki maanantai ja harmaata. Voishan sitä tietysti taas paremminkin mennä..mut täytynee etsiä iloa pienistä asioista. Esim.siitä, etten lähteny eilen ryyppäämään, vaikka frendit lähtikin. Nelson-haahaa! Mullapas ei ookaan sit krapulaa..
Jep, mut nyt päästämään kollega ruokikselle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kello on kai noin 12, ja minulla alkaa työt klo 13, luulisin.
Istuskelen nakkisillani tässä koneen ääressä ja mietin, että pitäisi varmaan pukea ja alkaa liikkumaan sinne työpaikkaa kohti.
Kiinnostaa.

Ihme kyllä ei väsytä, vaikka tämä oli neljäs yö peräjälkeen kun en nukkunut kunnolla, tai siis oikeammin juuri ollenkaan.

No niin, pukeudu ja mene tekemään turha työsi!! *Käskee itseään*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Juu, pitäisi syödä. :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ei pysty, ei kykene... Plääh!!

:?

Saavillinen motivaatiota tekisi teräsmiestä nyt.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nuuh... Naiset on uteliaita mutta rehellisiä.

(tämä oli niiq päivän hajatelma)
tonttu

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Numba kirjoitti: (tämä oli niiq päivän hajatelma)
Tästä toinen hajatelma:

Vittu minä olen tyhmä!!!!11 :tiistai:

Ja nyt muuten saa tiskit kyytiä.
Viimeksi muokannut tonttu, 03.04.2006 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:
Numba kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Nyt ollaan sitten samikset oikein tuplana (nimimerkkiluopioitakin molemmat).
Perustetaanko kerho?
Joo, luopiot on the rocks. :igor:
Jumaleissön, täällähän kaupataan vipsilöitä! :shock: :9mm:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Oho. Tuli siivottua jä järkkäiltyä tossa vaatehuonekin uuteen uskoon. Nythän se onkin järkevää, kun kohta kaikki on mullin mallin taas muuton takia.. :roll: No ei haittaa, näyttää kivemmalta, ja toimii, hetken aikaa ainakin.
slam

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Oho. Tuli siivottua jä järkkäiltyä tossa vaatehuonekin uuteen uskoon. Nythän se onkin järkevää, kun kohta kaikki on mullin mallin taas muuton takia.. :roll: No ei haittaa, näyttää kivemmalta, ja toimii, hetken aikaa ainakin.
On ollut niin hieno talvi, että kait siitä pitää lähteä nauttimaan. Pitää otella pipeä vastaan tänään ehkä hieman rauhallisemmin ja repiä taas esim. ensi viikonloppuna rajummin.

Nätti plussakeli...
Vastaa Viestiin