Maanantai,keljuttaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:On ollut niin hieno talvi, että kait siitä pitää lähteä nauttimaan. Pitää otella pipeä vastaan tänään ehkä hieman rauhallisemmin ja repiä taas esim. ensi viikonloppuna rajummin.

Nätti plussakeli...
Täälläkin yksi aste lämmintä. Mäkin lähden lenkille ny!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihme jeesustelijoita tämä palsta täynnä.. Viinanjuontiakin ihmetellään, ja kaikki vakiorunkkarit jotka palloilee kännissä pitkin seiniä lähes joka miitissä kirjoittaa "ei siinä ole mitään hienoa, sen takia mä rajoitankin". PAH JA PASKAT!

Ärsh.. miksette kehtaa kertoa totuutta ihmiset?

*väsyy vieläkin enemmän*
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:"ei siinä ole mitään hienoa, sen takia mä rajoitankin". PAH JA PASKAT!
Sama pantu merkille. Toisaalta tätä ns. palstatekopyhyyttä esiintyy monissa muissakin yhteydessä. Taannoisessa p2p-keskustelussa toiminta tuomittiin lähes yksimielisesti, eikä juuri kukaan moista kuulemma harrasta. Jeah right..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Ihme jeesustelijoita tämä palsta täynnä.. Viinanjuontiakin ihmetellään, ja kaikki vakiorunkkarit jotka palloilee kännissä pitkin seiniä lähes joka miitissä kirjoittaa "ei siinä ole mitään hienoa, sen takia mä rajoitankin". PAH JA PASKAT!

Ärsh.. miksette kehtaa kertoa totuutta ihmiset?

*väsyy vieläkin enemmän*
Mä en tajua. Mihin/keneen tää nyt viittaa? Ei varmastikaan muhun, tuntuu et vähintään mun jokatoisessa kirjoituksessa olen hirveässä darrassa.
Enkä ees läheskään kaikkia dokausreissujani kerkeä tänne raportoida. 8)

Tänään oon tosin aidosti hyvilläni siitä, että vastustin eilen seireenien kutsua ja en juopotellu. Super.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ihme jeesustelijoita tämä palsta täynnä.. Viinanjuontiakin ihmetellään, ja kaikki vakiorunkkarit jotka palloilee kännissä pitkin seiniä lähes joka miitissä kirjoittaa "ei siinä ole mitään hienoa, sen takia mä rajoitankin". PAH JA PASKAT!

Ärsh.. miksette kehtaa kertoa totuutta ihmiset?

*väsyy vieläkin enemmän*
Mä en tajua. Mihin/keneen tää nyt viittaa? Ei varmastikaan muhun, tuntuu et vähintään mun jokatoisessa kirjoituksessa olen hirveässä darrassa.
Enkä ees läheskään kaikkia dokausreissujani kerkeä tänne raportoida. 8)

Tänään oon tosin aidosti hyvilläni siitä, että vastustin eilen seireenien kutsua ja en juopotellu. Super.
Ei paskanjauhanta, vaan lähinnä yleis- ja asiakeskusteluissa. Yhtäkkiä, kun puhutaan asiakeskusteluissa, paskanjauhajat on tekopyhiä. Nojoo, tämä ei koske kaikkia ja syyllistyn varmaan itsekin ihan samaan... diudiu.
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti: Taannoisessa p2p-keskustelussa
Nyt en ymmärtänyt... :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No mutku ei siinä viinanjuonnissa oikeasti ole mitään erityisen hyvää. Mulle se ei ainakaan sovi.

Niin ja sitten, nämä palstalla kirjoitutetut mielipiteet asiasta kuin asiasta ovat aika yksiulotteisia. Tosielämässä kaikkeen on aina poikkeuksia ja poikkeuksen poikkeuksia. Lisäksi, jos asia on vielä sellainen, että tunne vaikuttaa, niin todellisuus voi erota huimastikin kirjoitetusta mielipiteestä.
Viimeksi muokannut Lolita, 03.04.2006 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:Nyt en ymmärtänyt... :roll:
Joitakin aikoja sitten palstalla oli keskustelua musiikin (ja leffojen) imuttelusta vertaisverkoista. Tuolloin suurin osa vastaajista kielsi harrastavansa moista ja piti koko touhua erittäin tuomittavana. Kun otetaan huomioon, että palstalle kirjoittelevat ovat muuten aktiivisia tietokoneella/verkossa toimijoita, en oikein jaksa uskoa olevani kutakuinkin ainoa imuttelija noin sadan aktiivisen palstalaisen joukosta..
RolloTomasi

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti:
Sain. :D Kiitos.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:No mutku ei siinä viinanjuonnissa oikeasti ole mitään erityisen hyvää. Mulle se ei ainakaan sovi.
Hih.. nyt työ ymmärsitte ihan väärin :) Hassu vaan lukea muutaman ihmisen kommentteja samalla verraten niitä siihen mielikuvaan jonka olen heistä saanut.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Tuolloin suurin osa vastaajista kielsi harrastavansa moista ja piti koko touhua erittäin tuomittavana. Kun otetaan huomioon, että palstalle kirjoittelevat ovat muuten aktiivisia tietokoneella/verkossa toimijoita, en oikein jaksa uskoa olevani kutakuinkin ainoa imuttelija noin sadan aktiivisen palstalaisen joukosta..
Huvitti kanssa. Hauskinta oli vertailla ketjun kirjoituksia katsoin leffan ketjun kirjoituksiin.

Sakki taitaa käydä ulkomailla leffoissa aikapaljon?
slam

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti: Täälläkin yksi aste lämmintä. Mäkin lähden lenkille ny!
Here on peräti 4 astetta.... jospa menisi hesen kautta rinteelle... lähtö nyt... :)
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Hmph. Lounaspaikassa oli "kabinetti" jo kiinni ja jouduin syömään tupakoivien puolella. Nyt sitten haisee puhdas tukka ihan kamalasti tupakalle . :laatta: Että pitikin vielä jättää hiukset tänään auki.
killkill kirjoitti: Joitakin aikoja sitten palstalla oli keskustelua musiikin (ja leffojen) imuttelusta vertaisverkoista. Tuolloin suurin osa vastaajista kielsi harrastavansa moista ja piti koko touhua erittäin tuomittavana. ...

Jos olisin kyseiseen keskusteluun osallistunu, olisin heti käsi pystyssä myöntäny olevani aktiivinen verkosta imuttelija. Juurikin sain ladattua CSI:n seasonit 1-6 (tms) ja useita leffoja. Niin ja tärkeimpänä Olipa kerran elämä -sarja! :D Ei meikäläisellä ole varaa eikä haluja maksaa esim jostain leffasta, jonka kattoo kerran. Tosi hyvät leffat voi kyllä ostaa sitten jossain vaiheessa (alennuksesta) ihan aitoina DVD-levyinä.
Save a horse, ride a cowboy
Durasel

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Selkä!
Tylsyyskynnys töissä ylittyi.

Paljon onnea ja hali millille syndejen tiimoilta :D
tonttu

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Tervetuloa takaisin, D!
bedlam

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä en kyllä ole edelleenkään koskaan imutellut vertaisverkosta. Silloin Napsterin aikoina latasin ohjelman, jotta näin miten se systeemi toimii ja poistin sen sitten koneelta. No, olen Amiga-emulaattorille ohjelmia imutellut netistä, ilmeisesti sitäkään ei saisi tehdä. Ja kerran olen yhden Alice In Chains-biisin imutellut netin kautta, mutta silloinkin omistin itse alkuperäisenä levyn jolla biisi sijaitsi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:Selkä!
Tylsyyskynnys töissä ylittyi.

Paljon onnea ja hali millille syndejen tiimoilta :D
Mä olinkin heti ihmeissäni kun huomasin sun lähteneen, tuli melkein ikkis :oops: Tervetuloa takaisin.
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Durasel kirjoitti:Selkä!
Wohooo! Tervetuloa :D
millivanilli

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Durasel kirjoitti:Selkä!

Paljon onnea ja hali millille syndejen tiimoilta :D
kiitos :D

mut viedään shoppailemaan tänään, kivaa.

Selkä kans kipiä, onneksi vain naistenvaivoista johtuvaa särkyilyä.
Zeb

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Missä on Exsat ?!?
Pikku-Akka

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Zeb kirjoitti:Missä on Exsat ?!?
Sanoi lähtevänsä lenkille tjsp.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pikku-Akka kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Missä on Exsat ?!?
Sanoi lähtevänsä lenkille tjsp.
Joo, oli ostanut uudet lenkkikengätkin!

Mäkin tarvisin!
Geetzu

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaola kirjoitti:Pois lähtiessä, täpötäydessä eteisessä, sekoitin tytöt vahingossa ja kutsuin toista väärällä nimellä. Hän päätti oitis lainata Weasleyn kaksoksia ja sanoi mitä valloittavin hymy naamallaan, kaikkien kuullen: "Ja tuommoistako ihmistä meidän pitäisi kutsua äidiksemme?"
*pärskis* xD Oon joskus miettiny sekoittaako äiti kaksosia edes unipöhnässä... Näköjään. :]
Pikku-Akka

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

irmelianneli kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Missä on Exsat ?!?
Sanoi lähtevänsä lenkille tjsp.
Joo, oli ostanut uudet lenkkikengätkin!

Mäkin tarvisin!
ia--- älä nyt säki.. liika lenkkeily on kohtalokasta. varsinkin tässä köhässä.
huima

Re: Maanantai,keljuttaa

Viesti Kirjoittaja huima »

Swing9n lähettää pususii murusille!
Vastaa Viestiin