Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kityn seuraava sarjamurhaaja on

Aasi
2
3%
Haemaeraemies
1
1%
Yönmustaritari
1
1%
RectumAssetModule13
3
4%
Enthu
3
4%
Clay
3
4%
Rollotomasi
6
8%
Niba
1
1%
Slam
6
8%
Homeboy65
1
1%
Gattaca
16
21%
Snapapapa
3
4%
Ninnithequeer
6
8%
EveryWoman
3
4%
Finn_Monstah
1
1%
Lucky Luciano
1
1%
Feiz
0
Ei ääniä
Rontti26
1
1%
Jouden-za
0
Ei ääniä
PehmoTix
0
Ei ääniä
Elco
0
Ei ääniä
Patz
2
3%
Manaluus
3
4%
Nypari
2
3%
Joku muu, kuka?
11
14%
 
Ääniä yhteensä: 76

Patz

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Patz »

No nytpä täytyy oikeen ääneen ihmetellä pääsyäni listalle. Ja mä kun luulin olevani osapuilleen täysjärkinen... Taisin olla väärässä. Ja kuka hitto muakin on äänestänyt, tule tule tunnustamaan niin täti vähän kutittelee....

MUAHAHAHAAAAA! Tapan kaikki!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:Itseäni kai. Vai onko alivuoralaisten kalttaaminen tähän laskettava?
Joko sä olet päässyt niistä eroon?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Helppoa olisi pallottaa joku huutelija näistä, mutta eivätkös ne hiljaiset loppupeleissä aina yllätä. "Pohdittuani aikani asioita pipo päässä komerossa lähdin räjähderepun kanssa kauppakeskukseen".

Jätän arvailut väliin kuitenkin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kiusaus olisi pallottaa nypari "the bad cop", mutta luulen EveryWomanin kilahtavan lopulta, kun hänen yltiöoptimistinen maailmankuvansa romahtaa. Varmasti todella kuluttavaa henkisesti ylläpitää niin valheellista kuvaa maailmasta kuin EveryWomanilla on.
Nyt penikseni on fantastinen!
Feiz

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Clay kirjoitti:Kiusaus olisi pallottaa nypari "the bad cop", mutta luulen EveryWomanin kilahtavan lopulta, kun hänen yltiöoptimistinen maailmankuvansa romahtaa. Varmasti todella kuluttavaa henkisesti ylläpitää niin valheellista kuvaa maailmasta kuin EveryWomanilla on.
Ai samperi. Hyvä argumentti. Noh Enthu kilahtaa ennemmin:D
Aito_Johanna

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Äsh, ei Gattaca ketään sarjamurhaa, se on liian rassukka tekemään muuta kuin soittamaan suutaan.
Sen sijaan Snapa vaikuttaa juuri sellaiselta arvaamattomalta friikiltä, joka saattaa tarttua aseeseen koska tahansa.

Ilta-Sanomien toimittajan muuten pitäisi ehdottomasti nähdä tämä ketju...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aito_Johanna kirjoitti:Äsh, ei Gattaca ketään sarjamurhaa, se on liian rassukka tekemään muuta kuin soittamaan suutaan....
Otan tuonkin HAASTEENA :twisted:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Aito_Johanna

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gattaca kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Äsh, ei Gattaca ketään sarjamurhaa, se on liian rassukka tekemään muuta kuin soittamaan suutaan....
Otan tuonkin HAASTEENA :twisted:
Muista, että tätäkin ketjua voidaan käyttää myöhemmin todistusaineistona!
bedlam

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja bedlam »

PerttiMakimaa kirjoitti:"Pohdittuani aikani asioita pipo päässä komerossa lähdin räjähderepun kanssa kauppakeskukseen".
Mutta kun RAM tulee komerosta vihdoin täysillä ilosanomansa kanssa, siinä vasta ollaankin helisemässä. Vai onx se tullu jo?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aito_Johanna kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Äsh, ei Gattaca ketään sarjamurhaa, se on liian rassukka tekemään muuta kuin soittamaan suutaan....
Otan tuonkin HAASTEENA :twisted:
Muista, että tätäkin ketjua voidaan käyttää myöhemmin todistusaineistona!
Suunnitelmissahan oli siis ei sarjamurha, vaan brutaali joukkoteurastus, jolloin henkilöllisyyteni ja syyllisyyteni on toki heti ilmiselvä. :twisted:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Niba »

Patz kirjoitti:No nytpä täytyy oikeen ääneen ihmetellä pääsyäni listalle. Ja mä kun luulin olevani osapuilleen täysjärkinen... Taisin olla väärässä. Ja kuka hitto muakin on äänestänyt, tule tule tunnustamaan niin täti vähän kutittelee....

MUAHAHAHAAAAA! Tapan kaikki!
Ota huomioon kuka listan on kerjännyt kasaan?
Pyyhin Netikettiin..
Starflare

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Clay kirjoitti:Kiusaus olisi pallottaa nypari "the bad cop", mutta luulen EveryWomanin kilahtavan lopulta, kun hänen yltiöoptimistinen maailmankuvansa romahtaa. Varmasti todella kuluttavaa henkisesti ylläpitää niin valheellista kuvaa maailmasta kuin EveryWomanilla on.
Näin ajattelin ensin itsekin, mutta EveryWoman tuntuisi olevan jo täysin sekaisin, sillä ei kellään tervejärkisellä ole noin optimistista maailmankuvaa. Näinollen sarjamurhaa tuskin pääsee tapahtumaan.

Slam sitten onkin asia erikseen, sillä tällä tyypillä korvien välissä köhisee jo, ja pahasti. Se on vain ajan kysymys milloin slamilla hirttää jolloin alkaa tapahtua, maalitauluiksi päätyvät luultavasti naiset.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:Kiusaus olisi pallottaa nypari "the bad cop", mutta luulen EveryWomanin kilahtavan lopulta, kun hänen yltiöoptimistinen maailmankuvansa romahtaa. Varmasti todella kuluttavaa henkisesti ylläpitää niin valheellista kuvaa maailmasta kuin EveryWomanilla on.
Kenet ajattelit minun haluavan murhata? :juristi: (Starflare on kyllä oikeassa, olen jo niin kilahtanut ettei paremmasta väliä.)
RolloTomasi

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kukaan kannattajistani ei ole uskaltautunut ilmoittautua... :roll:

Oman ääneni annan tarkemman harkinnan jälkeen. Teitä potentiaalisia on liian monta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Olen oikeutetusti ylivoimaisessa johdossa.
Nyt on näytön paikka :twisted:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Starflare »

LillyMunster kirjoitti:Minä.
Perusteita ja teorioita kehiin enste.
safi

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja safi »

PerttiMakimaa kirjoitti: eivätkös ne hiljaiset loppupeleissä aina yllätä.
Näinhän se omankin käsitykseni mukaan on. Gattaca on kerta kaikkiaan liian "äänekäs" (ainakin täällä, todellisuudesta en tiedä) palstan seuraavaksi sarjamurhaajaksi. Muuten en halua ottaa kantaa koko äänestykseen, ettei vaan tietämättään yllytä ketään mielenterveysongelmien kanssa painivaa tarttumaan sanoista tekoihin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Minä.
Perusteita ja teorioita kehiin enste.
Olen katkeroitunut, elämääni kyllästynyt ja ennalta-arvaamaton.
En usko, että minulla olisi mitään menetettävää, mikäli päättäisin jakaa hieman oman käden oikeutta kanssaihmisille.

En ole yleisesti tunnettu väkivaltaisena persoonana. Mutta ei sitä koskaan tiedä, milloin minun päässäni naksahtaa lopullisesti, olen keskittynyt kuitenkin jo vuosia siihen, että vaikuttaisin edes jossain määrin normaalilta.

Ja itseasiassa, minulla on aika verenhimoinen olo... :twisted:

Ai niin, muistinko mainita? Kerään sirppejä. Mikäli teillä sattuu olemaan ylimääräisiä, niin pistäkää yv:tä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Enthu

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Feiz kirjoitti:
Numba kirjoitti:Sarjamurhat on sen verran harvinaista kamaa suomessa että en usko että kaksi kajahtaa samalta palstalta. Mutta jos väkisin pitää veikata niin 10€ Slamille.
Olin kahden vaiheilla, Slämäri tai Enthu. Ääni meni Enthulle.

"Se viimeinen työpäivä oli liikaa, sitten minä vain suutuin ja joutsenlammen soidessa taustalla pilkoin toimistollisen äpäriä poikki ja pinoon."

:rofl: :rofl: :rofl: kiitos nauruista,mä olen ihan liian kiltti sarjamurhaamaan ketään... i don,t want sit my end of life inside on the rock ...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:Ai niin, muistinko mainita? Kerään sirppejä. Mikäli teillä sattuu olemaan ylimääräisiä, niin pistäkää yv:tä.
Minulla on kaksi, museoikäistä. Oikeasti.
Saat ne, jos annat koko yön pillua.
Et muuten.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Gattaca kirjoitti:
Minulla on kaksi, museoikäistä. Oikeasti.
Saat ne, jos annat koko yön pillua.
Et muuten.
Iällä ei ole väliä, kunhan ovat mielellään ruosteisia.
Pillua olen antanut useinkin, mutta kukaan ei ole vielä jaksanut koko yötä, ja tämä taitaa olla yhdeltä mieheltä aika mahdoton vaatimus..? Niin lutka en ollut, että porukkaa olisi ollut jonossa, että olisin koko yön pilluani antanut...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sirpit ovat varmasti ruosteessa ja pidetään taukoja. Päiväaikakin käy, kunhan on monta tuntia :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Gattaca kirjoitti:Sirpit ovat varmasti ruosteessa ja pidetään taukoja. Päiväaikakin käy, kunhan on monta tuntia :D
Oh, ymmärsin alkuperäisen viestisi väärin!


Niin, lopetetaanpas tämä offtopicointi; EI heru, ei sirpilläkään.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn seuraava sarjamurhaaja

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:Niin, lopetetaanpas tämä offtopicointi; EI heru, ei sirpilläkään.
O.K. Oma vahinkosi. Komiat ja käyrät ovat. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin