Tyhjä tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja alja »

ahistaa.
te tieätte jotain mitä mä en.
mä en enää ikinä oo päivääkään lukematta teidän juttuja.
niiih! :tiistai:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Patz

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tässä on nyt tasan kaks vaihtoehtoa:
Joko mä olen a)liian vanha tai b)liian maalaistunut mutta voi herranen aika mitä sakkia Itiksessä liikkuu! Joko ne on nistejä tai juoppoja, jotain saakelin hylkiöitä tai muuten vaan yhteiskunnan elättejä, pipipäitä tai pakolaisia, mutta jessus että niitä on paljon ja ne on kuvottavia/pelottavia/oksettavia/ällöttäviä/outoja.
Ja mä kun vaan yritin mennä Herkkuun ruokaostoksille ihan niinku kaikki muutkin tavikset. :shock:


Eka työpäivä uudessa paikassa takana ja veto veks. Tää muutaman päivän paasto vetää kintut veteliks ja jo pienissä portaissa hengästyy. Palais nyt äkkiä normikuntoon ja pääsis taas kiinni elämään. Ja Geelle pahoittelut, ei ollut tarkoitus tartuttaa :h:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Vittu, jos nyt alan nuq herään aamuyöllä.
Jos otan päikkärit valvon yön.
Jos valvon on mulla tylsää.
Vai pitäisikö vaan valvoa huomiseen ja vetää kolmas työvuoro samoilla unilla? Kauanko kestää ennen kun tipahdan?

:?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

LillyMunster kirjoitti:Vittu, jos nyt alan nuq herään aamuyöllä.
Jos otan päikkärit valvon yön.
Jos valvon on mulla tylsää.
Vai pitäisikö vaan valvoa huomiseen ja vetää kolmas työvuoro samoilla unilla? Kauanko kestää ennen kun tipahdan?

:?
Vähän sama ongelma. Suunnittelin tuossa hetken verran että jos otan simpsoneihin saakka unta kuulaan, niin sitä voisi hieman piristyä, mutta herääminen on mielettömän työlästä.

Ja kun valvon, olen kuin zombie. Taidan yrittää haahuilla neljä tuntia vielä ennenkuin annan periksi :D .
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare kirjoitti: Taidan yrittää haahuilla neljä tuntia vielä ennenkuin annan periksi :D .
Tuo on kutakuinkin minunkin suunnitelma. Muuten tämä menee ihan vituiksi. Kahvia siis ja vatsahaavaa, sättiä ja tiukkaa yritystä normalisoida rytmiä.

Jos saisi edes jotain syötyä... *heikottaa ja oksuttaa*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Huh,olipahan taas rumba...juokse sinne ja tuu tänne jne...sit viel pyydettiin yökylään...jeesuksen hikiset pallit sentään...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hellurei, pellet ja huorat!

Palasin. Onx tänään tiistai? Putosin kärryiltä viime viikolla.
Kohta kotiin. Wuu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
JakeBlues

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Mylwin kirjoitti:Palasin. Onx tänään tiistai?
No oliko pakko? Ja ei, nyt on vasta perjantai ja sun pitäis olla jo takas!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Takana suihku(runq)ssa käynti, ja sainpa pakotettua itseni syömäänkin vähäsen.
Paljon parempi nyt.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ElanorRaven

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Namnam, olin Rossossa syömässä hyvää pizzaa. Nyt on maha ihan täysi, mutta kohta voi jo nukkumaan mennä!
ninnithequeen

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saunasta tultu, ja kohta Todistettavasti Syyllinen alkaa, jei. Huomenna toivottavasti saadaan kaara autolääkäristä. Huominen työpäivä meni kyllä nyt sivu suun, mikä ei ole yhtään hyvä juttu rahallisesti :?
No, ehtiipähän ainakin rauhassa siivoilla ja pyykätä jne.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

/valitusitkuvirsimoodi on

Bluntly on rikki.

/valitusitkuvirsimoodi off

Jatkakaa runkkaamista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:/valitusitkuvirsimoodi on
Bluntly on rikki.
/valitusitkuvirsimoodi off
Niin minäkin vähäsen. Polvi ei tule kestämään nykyisenlaista käyttöä lopun ikää, se on selvä. Kolottelee melkein aina tanssitunnin jälkeen. Kuin vanhahan mä oikein olinkaan?
Elukka

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:Tässä on nyt tasan kaks vaihtoehtoa:
Joko mä olen a)liian vanha tai b)liian maalaistunut mutta voi herranen aika mitä sakkia Itiksessä liikkuu! Joko ne on nistejä tai juoppoja, jotain saakelin hylkiöitä tai muuten vaan yhteiskunnan elättejä, pipipäitä tai pakolaisia, mutta jessus että niitä on paljon ja ne on kuvottavia/pelottavia/oksettavia/ällöttäviä/outoja.
Vika on Patzyseni Itiksessä, ei sinussa. :wink:
(Tai sitten mäkin vaan olen ikäloppu maalaisjuntti :think: )
Durasel

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Edith kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:/valitusitkuvirsimoodi on
Bluntly on rikki.
/valitusitkuvirsimoodi off
Niin minäkin vähäsen. Polvi ei tule kestämään nykyisenlaista käyttöä lopun ikää, se on selvä. Kolottelee melkein aina tanssitunnin jälkeen. Kuin vanhahan mä oikein olinkaan?
Haluatteko liittyä mun "määää olen ricci"-kerhoon?
7 kuukautta vasta olen kävellyt heikosti(lue: invalidit ohittaa mut suoralla) ja ollut treenaamatta, aika wammainen olo.
millivanilli

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hitsin vitsi, että voikin tuntua vaikealta kirjoittaa yksinkertaisia lauseita ruotsiksi. Tilannetta tietenkin helpotti se, että vaihtarivuoden bestis otti mesessä yhteyttä. Huomenna opettaja varmasti nauraa partaansa, kun menen palauttamaan tekstin, jossa ovat nätisti menneet ruotsi ja saksa sekaisin.

Aika ihQa on myös se, että edelleen on ihan loma fiilis. Tämä on niin kummallista, kun työt eivät tule kotio mukaan ja koulu ei ressaa tavallista enempää.

Huomenna meillä on kisastudio kotona. Avokin kaveri ilmoitti, että tulee katsomaan jotain lätkämatsia meille, kun hänellä ei näy enää Canal+. Kiva, meillä on sitten joku iso ja äänekäs HIFK-fani olohuoneessa muutaman tunnin ajan (meillä tavallisesti ei tuota sm-liigaa seurata lainkaan).
safi

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Kyllä taas otti pannuun heittää auton tankki täyteen löpöä. Hinta on taas noussut ihan järjettömiin lukemiin 1.36e /l. Uutisissa kerrottiin hinnan vaan edelleen nousevan kesää kohti mentäessä. Ei tässä ajella yhtään ylimääräisiä ajoja, mutta silti saa olla tankkaamassa muutaman päivän välein. Auton vaihto bensakoneesta dieseliin taitaa tulla ajankohtaiseksi aijottua huomattavasti nopeammin.. ei kyllä käy kateeksi, niitä joilla on joku hirmuinen bensasyöppö menopelinä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

tonttu kirjoitti:
Kid kirjoitti:
Numba kirjoitti: Suutahti possumunkille.
Siinä tapaukessa se tulee vielä takas. Entistäkin ehompana.
Aivan, routa porsaan kotiin ajaa ja niin edelleen.
Ei kun se oli Nypari niistä kahdesta kun läks... :wink:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huh, myöhään meni mutta eiköhän tuo kärry ole nyt varman päälle katsastuskelpoinen. Huomenna selviää :?

Mutta muuten vituttaa ihan normaalisti.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
AarneAnkka

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hmm, jotenkin pääsee aina käymään näin. Ensin pyörittelen päiväkausia peukkujani turhautuneena kun ei ole mitään järkeviä tehtäviä. Sitten yhdessä päivässä, saman puolen tunnin sisällä, neljä eri tahoa ottaa minuun yllättäen yhteyttä ja vaatii huomiotani, aikaani ja tarmoani.

Jokin välimuoto näiden kahden ääripään välillä olis niiq sillai kivempi tiätsä?

Sattuneesta syystä iski taas totaaliuuvahdus. Nyt paapimaan. Hyvää yötä, Kity!
Turbohaltija

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

alja kirjoitti:ahistaa.
te tieätte jotain mitä mä en.
mä en enää ikinä oo päivääkään lukematta teidän juttuja.
niiih! :tiistai:
En minäkään ole perillä oikein. Jotain täällä mukamas supistaan vissiin, yritin yksi päivä kysyäkin jotain, mutta ei kukaan vastannut. Puolustuksekseni sanon, että Real Life on viime aikoina tuntunut paljon mielenkiintoisemmalta kuin mikään tällä palstalla tapahtuva. :wink:
nokkaelain

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tämä päivä on jo tyhjentävästi ohi; avatkee keskiviikko, olette ennenkin avanneet.
Vastaa Viestiin