Tyhjä tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
swirl

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

JakeBlues kirjoitti:
Sovittu! Ensimmäinen miitti rantajameissa!
Okkei :D En ole muuten kyseisessä kaupungissa käynyt ainakaan vuoteen ja sitä ennenkin taisi vuosi vierähtää. En vaikka mun rakas "pieni" veljeni asuu siellä ja systerikin siinä Asemalla.
JakeBlues

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Bliss kirjoitti: Perustetaanko klubi?? :D
Olette juuri tulleet nimitetyksi perustajajäsenen ominaisuudessa klubin puheenjohtajattareksi, sekä järjestelytoimikunnan vastaavaksi. Jäämme odottamaan yhteydenottoja... Hehee!!
swirl

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Kannatetaan!
JakeBlues

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

swirl kirjoitti:^Kannatetaan!
Klubissa vallitsee yksimielisyys jo heti alusta alkaen. Loistavaa!! Tästä on hyvä ammentaa aurinkoista tulevaisuutta...
millivanilli

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Töissä! Töitä näemmä taas riittää, hyvä juttu.
Kid

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Miks safkiksen jälkeen rupee aina väsyttään? Eniveis, jälkkäriks viinirypäleitä, naminami.
Puhelimet hiljeni hetkeks ja taas kerkee täälläkin pyörähtää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Miks safkiksen jälkeen rupee aina väsyttään? Eniveis, jälkkäriks viinirypäleitä, naminami.
Puhelimet hiljeni hetkeks ja taas kerkee täälläkin pyörähtää.
Sulle piti niinQ sanoo et kiitox miljoonasti :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Sulle piti niinQ sanoo et kiitox miljoonasti :h:
Eihän tuo ny mitään :oops: Oot :h:
tonttu

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Erittäin hyvä maa... tiistaita! Ulkona loskaa ja vettä vaikka muille jakaa. Mun sukat oli vaaleanpunaiset, mutta kengät kastui ja päästi vettä niin ne muuttui vähän harmaiksi. Itsellä ei ole harmaa mieli yhtään, päinvastoin. Erittäin hyvä fiilis eräästä asiasta.
Kohta töihin, jospa torkkuisi ennen sitä.
Elukka

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jaahas, sairaslomailu jatkuu täällä...
Mikähän siinä on, että aina kun ei tarvi mennä töihin niin herääminen on niin maan per... usteellisen hankalaa? :think:
Normis-aamuna sitä ihan sujuvasti poNppaa sängystä kasin aikaan ja talsii navetalle ruokkimaan elukat, nyt on mennyt iltapäivälle asti ennen kuin olen edes joten kuten hereillä. :swirl:
Turbohaltija

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kakarat riehuu. Kohta joudun tylyttämään niitä kymmenen - nolla. Sitten ne ei tykkää musta. Mutta mitä enemmän ne vihaa mua, sitä enemmän ne oppii! Buahhhaahhhhhhaaaahhhhh!!!1111!!11
ElanorRaven

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Jeesus, kun elämä voi olla tylsää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun on nälkä! Tullut syötyä vähän köykäisesti tänään, kun ei ole rahaa ja loppuviikko menee samalla linjalla. Hieman ristiriitaisesti menen työpäivän jälkeen noutamaan keikkalippuja melkein kolmellakympillä ja ostan huomenna parinkympin rintsikat hulluilta päiviltä. Se on sitä priorisointia se.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Durasel

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kuukausiraportti veivattu ja lähetetty Tullille, TJ:lle, Tuotantopäällikölle sekä Markkinointipäällikölle... ainakun tuon tekee, niin tuntuu kuin tanssisi veitsen terällä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Eikä ees oo yhtään tyhjä tiistai.
Töihin ku pääsin ni heti töpinäksi.
Tulee haastava päivä. Voiku asiat meniski mun aatosten mukaan.....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:Vittu. Miten estän itseäni ostamasta Scanin kasvishampurilaista? Tekee mieli. Mutta tänään piti syödä kevyesti kasvissosekeittoa. Tunnen vastustukseni murenevan.
Mut taas houkuteltiin tälle 31.3.- 12.4. väliselle ajalle sijoittuvalle joku ruoka + joku olut = 10€- kiertueelle. Eli tänään vuorossa ravintola Sävel, tomaatti-mozzarellapiiras + III- Kukko 0,5l = 10€. Ärh! Ehkä mä selviän ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taas meni päivä vanhoja mokailuja selvitellessä, tosin rautakaupassa vierähti parituntia kun katseli mitä kaikkea voisi kämppään pistää.

Haaveeksi jää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ähääää... Lopetin alkoholin käytön, alan rienaamaan vatipäisiä kirjoituksianne selvinpäin. *trällälääääääää*
Kid

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihan kamala väsy. Silmät ei meinaa pysyy enää auki ja tuntuu että mä sammallan vaikka mitään (siis alkomahoolia) en oo juonu. Kahvi ei enää maistu kun sitä jo liikaa ryypännyt tänään. Miks kello ei voi olla jo viisi...
1108

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ElanorRaven kirjoitti:Jeesus, kun elämä voi olla tylsää.
Nääh, elämä voittaa aina lopulta tylsyyden.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Numba kirjoitti:Ähääää... Lopetin alkoholin käytön.
Ans kattoo kuinka äijän käy :D

Onnea valitsemallasi tiellä. Saattaa olla, että kityläiset osoittautuvat täysiksi idiooteiksi nyt kun selvinpäin katselet.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enthu

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

nykyinen harjoittelu jatkuu loppuun saakka (ihme etten lentäny pihalle)

työkkärin täti aikoo pakottaa mut opiskelee jos ei työllistymiskuviot onnistu toukokuun puolenvälin jälkeen...viddu mie en haluu..sanoin ihan suoraan et sorppa mun talous kaatuu siihen opintolainaan (vaikka ois valtion takaamaa)

öhm muuten kevättä odotellessa...lämpimämpää kiitos :)
1108

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Ans kattoo kuinka äijän käy :D

Onnea valitsemallasi tiellä. Saattaa olla, että kityläiset osoittautuvat täysiksi idiooteiksi nyt kun selvinpäin katselet.
Kelailin itse samaa. No, vitut siitä, tein ratkaisuni ja se on elämä ilman alkoholia (ainakaan nautittuna humalaan asti).

Pelkään vain seurauksia, pärähdänkö kohta uskoon ja alan julistamaan sanaa? Taitaa olla tosin turhapelko :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päivä päätti retken eksyä voi ehkä hetken? kity maailmaan saavuttamattomaan! :draama: :krooh:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Numba kirjoitti:Kelailin itse samaa. No, vitut siitä, tein ratkaisuni ja se on elämä ilman alkoholia (ainakaan nautittuna humalaan asti).

Pelkään vain seurauksia, pärähdänkö kohta uskoon ja alan julistamaan sanaa? Taitaa olla tosin turhapelko :D
Tuskin kuitenkaan noin sekaisin menet raittiudesta, en minä ainakaan. Jos tekee tiukkaa, niin saa ottaa yhteyttä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin