Tyhjä tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Durasel

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

swirl kirjoitti:Ihquu, ei väsytä yhtään niin paljon kuin eilen, vaikka kamalat painajaiset vaivasivat taas. Lomakin senkun lähestyy 8)
Otin justiinsa ensi viikon työpäivät vapaaksi. Saatan kyllä pyhäpäivinä tehdä töitä kun niistä maksetaan niin kivasti :D

edit: ja väsyttää keleesti sekä reisiin sattuu kans... mitäköhän niille on tapahtunut?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Aamupalaverissa paljon lomien funtsimista ja ihmisten sijoituskriisejä sairaalan sisällä.. Eipä hetkauta mua, mä sanoin tekeväni ne vuorot mitkä pomo mulle laittaa. Mä olen niin helppo..

Muutin koko viime yön, tosin unissani. Hmm.. enteileeköhän tämä sitä että se mahdollinen asunto saattais lähiaikoina löytyä? Tänään soitetaan yhdestä kämpästä ihan kulman takana, toivotaan ettei ole jo mennyt niin pääsisi edes katsomaan.

Tein muuten eilen niin maukkaat tortillasörsselit ettette uskokaan! Keksin vielä tehdä lisäksi sitä juustodippiä/kastiketta (jauhepussista), ja ai kun siihen tuli tuhti maku :h: Mieskin tykkäs niin, että söi itsensä ähkyksi, onneksi ei liian täyteen ;)

Nyt töihin, että saan sen päivittäisen päänsäryn tietokoneen edessä työskentelystä. (Eilen huomasin että 1,5kk tauko näytön edestä kostautui kivasti koko illan jatkuneella päänsäryllä)
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

ei tässä mitään erityistä.

hyvää tiistaita.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tänään uuden kuntosaliohjelman suunnittelua salilla ohjaajan kanssa, jee. Sitä ennen ajattelin vetästä vielä vanhalla, ja käväistä rentoutumassa hetken solariumissa, ah ihanuutta. Tällä viikolla onkin joka päivälle menoja, ei pääse sammaloitumaan. Hitto vie, olen ilmeisesti onnistunut jotenkin 'reväyttämään' oikean sisäreiteni tjtn. Sattuu ja kiristää.

Kävin just nakkaamassa yhden tuolin roskikseen. Mitenköhän tänne mahdutaan.. Olis kahdet bibbalot ennen muuttoa vielä. Noh, onhan mulla tuota vapaata lattiapinta-alaa.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 04.04.2006 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

hebuli kirjoitti:Jaaha, pitikö sitten lähteä töihin, vaikka olo ei vielä ole kummoinen?
Ei pitänyt. Helppo jättää menemättä kun tajuaa että vajaan parin kilometrin työmatkan käveleminen tuntuu jo vastenmieliseltä ajatukselta kuntoon nähden.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja tuike »

Vapaapäivä, tarttis vissiin saada jotain hyödyllistä aikaiseksi...
Mietinkin tässä, siivoisko sitä vai menisinkö salille vai skippaisinko suosiolla molemmat ja vetäisin peiton korville...
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
killkill

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tylsää oleilua pyörremyrskyn silmässä. Kaikki hommat ovat suvantovaiheessa so. "etenee sitten, kun joku muu tekee jotain". Hyvinä uutisina yksi uusi sivustotilaus iltahommiksi, kaksi muuta on ärsyttävän lähellä valmistumista. Säästöpossu kaipaakin täytettä, suunnittelen jo alustavasti kesälomareissuja.

Koko ensi viikonloppu lutataankin toivottavasti vedessä. Lauantaina parit check-divet Cavern-kurssille osallistuvien kundien kanssa. Toisen kanssa olen ollut pari kertaa vedessä, toista en tunne ennestään. Sunnuntaina Ojamolle, jos vaan pääsee.

Kotona vaihteeksi leppeitä tuulia.
hebuli

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Hemmetti että viluttaa vaikka on villapaita päällä. Lounaan jälkeen kotiin, olen mä kai tarpeeksi monta tänään jo tartuttanut, eiköhän päivä ole siltä osin pulkassa. Pitäisi tosin vielä käväistä tänään keskustassa, aaargh... :roll:
Kid

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

hebuli kirjoitti:Hemmetti että viluttaa vaikka on villapaita päällä. Lounaan jälkeen kotiin, olen mä kai tarpeeksi monta tänään jo tartuttanut, eiköhän päivä ole siltä osin pulkassa. Pitäisi tosin vielä käväistä tänään keskustassa, aaargh... :roll:
Tule ennen kotiin menoa köhimään tännekkin päin. Minen jaksa ny tät duunia. Tack.
swirl

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jos nurkista löytyy vanhoja sarjakuvia --> http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?p=117218#117218
sanctus

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Monday, humiliation
Tuesday, suffocation
Wednesday, condescension
Thursday is pathetic
By Friday life has killed me
Pikku-Akka

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Gwyneira kirjoitti:Kauhistuttaa ajatus, että taapero oksentelisi, miten noin pientä ihmistä voi auttaa laattailussa??
Miellä poju on kerran ollu oksutaudissa 1v5kk ikäisenä, ei sitä oikein voinu auttaa mitenkään. Oksennus tuli kun oli tullakseen ja toinen oli ihan paniikissa että hän sotkee paikkoja... Osmosalia ja vettä joka välissä, ettei pääse kuivumaan.

Mä oon kuumeessa. Sitä se eilinen köhiminen sitten tiesi. Jäin suosiolla kotiin ja oon kattonu jo pari leffaa canalilta ja taidan pikkusen käydä ottamassa tirsaa.. Huomenna olis yksi luvattu meno illalla, saa nähdä toivunko ikinä sinne.
Bliss

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:Sunnuntaina Ojamolle, jos vaan pääsee.
Te ootte oikeesti hulluja kun siellä sukeltelette, paikkahan on kuin kauhuleffasta :shock:
killkill

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:paikkahan on kuin kauhuleffasta :shock:
Eeeikä ole. Enemmän minua pelotti "The Descentiä" katsoessa.
Bliss

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:
Bliss kirjoitti:paikkahan on kuin kauhuleffasta :shock:
Eeeikä ole. Enemmän minua pelotti "The Descentiä" katsoessa.
Teini-ikäisenä hiippailtiin siellä lammen liepeillä nostattamassa joukkokauhua :D
Onhan se nyt jotenkin pelottava, pimeällä varsinkin :roll:
killkill

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Onhan se nyt jotenkin pelottava, pimeällä varsinkin :roll:
Nojjoo, myönnetään että pimeänä syysyönä varmaankin juuri noin - mutta toisaalta mikäpä paikka ei olisi?
Aasinsiltaa pitkin: miksi erityisesti teini-ikäiset nauttivat kauhu-elokuvista? Liittyykö se jotenkin heidän murrosiässä läpikäymiinsä murroksiin tjmsp?
nypari

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Puolitoista päivää kurssia takana ja olo on loivasti turhautunut. Nämä käsiteltävät asiat ei kosketa mun työtä juuri lainkaan. Kaikki on täällä niin hienoa ja erityistä, että ohi ja yli ampuu. Ehkä tätä viikon jaksaa, tuttuja kun näkee ja tauot on suhteellisen pitkiä.
slam

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Tänään ei ainakaan sada, joten rinteelle!
swirl

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bliss kirjoitti:
Teini-ikäisenä hiippailtiin siellä lammen liepeillä...
Niin minäkin. :shock:
Bliss

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Teini-ikäisenä hiippailtiin siellä lammen liepeillä...
Niin minäkin. :shock:
Ootko sie kyseisestä kaupungista oikein kotoisin, vai muuten vaan pahanteossa paikkakunnalla?? :shock: :wink:
safi

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Islannin matkan varausmaksu maksettu ja kävin tutustumassa paikkaan etukäteen nettisivujen välityksellä. Ah mitkä maisemat, miten sitä jaksaa olenkaan odottaa syyskuulle. Harvoin odotan mitään näin kovasti, mutta tämä tulee olemaan ehdottomasti tämän vuoden kohokohta elämässäni.
*hyppii ylös ja alas innostuksesta tuolillaan*
swirl

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bliss kirjoitti: Ootko sie kyseisestä kaupungista oikein kotoisin, vai muuten vaan pahanteossa paikkakunnalla?? :shock: :wink:
Kotoisin alunperin muualta, mutta asunut kyseisessä kaupungissa ikävuodet 7 - 19. Pahanteossa toki kaikki nuo vuodet :P
JakeBlues

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

swirl kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Teini-ikäisenä hiippailtiin siellä lammen liepeillä...
Niin minäkin. :shock:
:yo:
Bliss

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

JakeBlues kirjoitti:
swirl kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Teini-ikäisenä hiippailtiin siellä lammen liepeillä...
Niin minäkin. :shock:
:yo:
Perustetaanko klubi?? :D
JakeBlues

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Bliss kirjoitti:Perustetaanko klubi?? :D
Sovittu! Ensimmäinen miitti rantajameissa!
Vastaa Viestiin