Tyhjä tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

nukuin tos.. tovin. Eilen oli sama lämpötila, mutta satoi epämääräistä rompetta...

Täytynee käydä testaamassa, kuinka siellä nyt luistaa...
1108

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Tuskin kuitenkaan noin sekaisin menet raittiudesta, en minä ainakaan. Jos tekee tiukkaa, niin saa ottaa yhteyttä.
Kiitos.
Kid

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Blaablaablaa. Mä en jaksa keskittyä. Mä haluan lähteä ostamaan vaatteita. Nythetijaäkkiä. Mulla on tänään semmonen fiilis et mä en jaksa ajatella muita ku ihan turhanpäiväsiähöpöhöpö juttuja. Ei kiinnosta maailmanrauha eikä mikään muu. Kynsilakkaa ja hepeneitä vaan.
Starflare

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Numba kirjoitti:Ähääää... Lopetin alkoholin käytön, alan rienaamaan vatipäisiä kirjoituksianne selvinpäin. *trällälääääääää*
Remember 20.5.! :shock:

EDIT: No kyllähän siitä ilman viinaakin suoriutuu oikein mallikkaasti, mutta aika raju päätös kylläkin.

Ja ettei sitten hermo mene jos meikä kiskoo sitten ja mökeltelee taas jotain tosi nasevaa känniläppää.
ElanorRaven

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Toivon mukaan syksyllä loppuu akateeminen elämä minulta. Laitoin juuri hakupaperit ammattikorkeaan, toivottavasti sieltä tärppää!
Starflare

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Toivon mukaan syksyllä loppuu akateeminen elämä minulta. Laitoin juuri hakupaperit ammattikorkeaan, toivottavasti sieltä tärppää!
Mikäs akateemisessa mättää? Minä menisin kirkuen jos pääsisin heti!
1108

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Remember 20.5.!
Tietenkin muistan, kyllähän sitä ennenkin on katsottu humalaisia selvinpäin. Ja tulen katsomaan jatkossakin, itse en vain ole jurrissa enään.
ElanorRaven

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Toivon mukaan syksyllä loppuu akateeminen elämä minulta. Laitoin juuri hakupaperit ammattikorkeaan, toivottavasti sieltä tärppää!
Mikäs akateemisessa mättää? Minä menisin kirkuen jos pääsisin heti!
Ei se vaan oikein sovi tälle levottomalle luonteenlaadulle. Vaatii liikaa syventymistä ja keskittymistä ja jatkuvaa pänttäämistä... Tosin saattaa mennä ojasta allikkoon tuon amk:n kanssa, mutta ainakin kuulemani mukaan se on hieman vähemmän helvetillistä.
Kid

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mihin hittoon se Nypsi katos???? :shock:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

alotin tänään uudessa paikassa. ei siinä mitään.

mutta miksi viereiseellä rakennustyömaalla paalutetaan yhä, kun niitten piti lopettaa neljältä?!?
Me transmitte sursum, Caledoni!
1108

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kid kirjoitti:Mihin hittoon se Nypsi katos???? :shock:
Suutahti possumunkille.
Kid

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Numba kirjoitti: Suutahti possumunkille.
Siinä tapaukessa se tulee vielä takas. Entistäkin ehompana.
tonttu

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kid kirjoitti:
Numba kirjoitti: Suutahti possumunkille.
Siinä tapaukessa se tulee vielä takas. Entistäkin ehompana.
Aivan, routa porsaan kotiin ajaa ja niin edelleen.
1108

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kid kirjoitti:Siinä tapaukessa se tulee vielä takas. Entistäkin ehompana.
Niin tai lähti ajeleen kohti etelää katsomaan minkä väristä hilloa possumunkki pitää sisällään.

Veikkaukseni väreistä (ylhäältä alaspäin):

-keltaista (tosin keltaista saattaa löytyä alhaaltakin)
-punaista
-ruskeaa (tosin ruskeaa saattaa löytyä ylhäältäkin)
Viimeksi muokannut 1108, 04.04.2006 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Starflare

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Numba kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Remember 20.5.!
Tietenkin muistan, kyllähän sitä ennenkin on katsottu humalaisia selvinpäin. Ja tulen katsomaan jatkossakin, itse en vain ole jurrissa enään.
Pitipä noista tiketeistä udella, notta voisitkohan sä hakea ne? Täällä kun ei mitään tuollaista ole, enkä viitsisi tilailla kotiinkaan kun siitä menee joku maksu taas.
1108

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Pitipä noista tiketeistä udella, notta voisitkohan sä hakea ne? Täällä kun ei mitään tuollaista ole, enkä viitsisi tilailla kotiinkaan kun siitä menee joku maksu taas.
Eiköhän tämä onnistu.
Elukka

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:Jeesus, kun elämä voi olla tylsää.
Hei, tuosta saisi hieman muotoilemalla jehoville sun muille himokäännyttäjille mainoslauseen:

"Jeesus - kun elämä tuntuu tyhjältä."

...

:rofl:
tonttu

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Toivottavasti PetriFB on kuulolla. :lol:
Kid

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti: Hei, tuosta saisi hieman muotoilemalla jehoville sun muille himokäännyttäjille mainoslauseen:

"Jeesus - kun elämä tuntuu tyhjältä."

...

:rofl:
Repesin täysin! Mun yks parhaimmista kaverista on Jehovan todistaja ja mä tiiän et se tipahtais ihan tosissaan :) Ikuna tuntenu niin hyvän huumorintajun omaavaa uskovaista ku tää mun TaNpereen ihme.

Edit: Ja nyt ostoksille. Soon moro taas hetkeks.
ninnithequeen

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi vittu!
Auto otti ja jämähti Kontulan keskustaan, eikä inahdakaan. Saatana! Sieltä vaan hinattiin sitten korjaamolle. Voi hevonkettu! Virtalukko paskana. Rahanmenoa ei voi estää. Voi ketun kettu! :tiistai:
ElanorRaven

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Voi vittu!
Auto otti ja jämähti Kontulan keskustaan, eikä inahdakaan. Saatana! Sieltä vaan hinattiin sitten korjaamolle. Voi hevonkettu! Virtalukko paskana. Rahanmenoa ei voi estää. Voi ketun kettu! :tiistai:
:paijaa:
Mutta tällaisissa tilanteissa yritän aina itse pitää mielessä sen, että auto on vain kone, jonka saa aina korjattua. Jos ihminen menee rikki, niin sitä ei aina saa rahallakaan korjattua! Niin monta läheltä piti -tilannetta ja todellisia onnettomuuksiakin sattunut autoilevassa lähipiirissä, ja aina kuitenkin ihmeen kaupalla vahingot jääneet vain henkisiksi ja materiaalisiksi. Se on kaikkein tärkeintä!
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Mikä siinä on saatana,ettei anneta ihmisten nukkua?Ekana kukaan ei soita,mutta sitten yhtäkkiä ollaan repimäs viiteen eripaikkaan kahville.Kyl taas osaa vituttaa...20 minuutin aikana,just ku nukahtanu ja näkemäs mitä mahtavinta pårnåunta ni puhelin soi viis kertaa ja aina sama virsi,tuu kahville tai mä tuun sinne.Vitun nilkki kaverit.Taidanpa pyytää ne tänne ja listiä yksitellen ne tohon ovelle :kele:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tsiisös jälleen kerran. Oltuani valveilla lähes puolitoista vuorokautta, takana pari rankkaa työvuoroa kuvittelisin näyttäväni äärimmäisen elahtaneelta lähiöluuskalta... Mutta kas kas, mitäs taas tapahtuikaan lähikaupassa, kun ostin litran maitoa ja jogurttia ja iltasiiderin?
Ne paperit... :D

Voihan pylsnetti, tämä vasta on elämää; olenkin nuori ja notkea!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Hei, tuosta saisi hieman muotoilemalla jehoville sun muille himokäännyttäjille mainoslauseen:

"Jeesus - kun elämä tuntuu tyhjältä."

...

:rofl:
Repesin täysin! Mun yks parhaimmista kaverista on Jehovan todistaja ja mä tiiän et se tipahtais ihan tosissaan :) Ikuna tuntenu niin hyvän huumorintajun omaavaa uskovaista ku tää mun TaNpereen ihme.
Ai niin, erään mediamogulin jälkikasvua mukaillakseni:
Ja jos joku nyt saa jonkun täl käännytettyy, ni kakskyt prossaa pelastetuista sieluista kuuluu sit mulle! :demoni:

[edit]
Nyt hetkeksi sängylle makoilemaan ja perehtymään tietokantojen ihmeitä valottavaan kirjallisuuteen. Näkyilee, ruNkkarit! :yo:
[/edit]
Durasel

Re: Tyhjä tiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Saunaan ja Tuskaan liput ostettu!
Huomenna ajattelin mennä hulluille päiville ostamaan yhden paidan, kun näin sen stokkan esitteessä, vähäx oon naene :oops:
Vastaa Viestiin