Baarikulttuuri?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja slam »

Suomen Baarikulttuuri tuppaa tarjomaan kovin kärttyisiä naisihmisiä. Hyvin usein, kun olen baariin yksin mennyt ja sieltä yksin luuni katanut ulos, niin jäänyt päällimäisenä valitettavan usein mieleen, että olipas paskamainen meininki. Amismaista ihmeellistä raivoamista monessa paikassa. Itselle ei oikein nappaa.

Leppee meno nappaisi paremmin, kuin katsella kauempaa jotakin uhoavan seksuaalisesti hyökkäävän sonnin ja naisen keskenäistä kamppailua...

Jos heität kevyttä läppää Suomessa satunnaiselle naiselle baarissa, niin ihminen tulee silmille melkein samantein. Kyseessä ilmeisesti kovapintaisia jykevä niskaisia baariporttoja. Korvakorut ja vartalo takakenossa, valmiina alkamaan vittuilemaan. :P

Valitettava tosiasia on se, että näistä paikoista joudun sitä vaimoa etsimään. Suuella halutaan ja pumpata (harvoin), mutta eipä oikein sellaista löytyny, joka välittäisi edes vähän pidempään. Pitäisköhän sitä muuttaa Japaniin, että naisetkin kiinnostuisi?

Ei jaksa edes käydä vetämässä viinaa baarissa, kun se on yhtä tyhjän kanssa koko touhu. Viime vuoden puolella kävin muistaakseni viimeksi... :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

*tilaa giljotiinin*
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis kirjoitti:*tilaa giljotiinin*
*tilaa kossyvissyn*
Mitäs tuohon giljotiiniin kuuluu?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:
Elppis kirjoitti:*tilaa giljotiinin*
*tilaa kossyvissyn*
Mitäs tuohon giljotiiniin kuuluu?
Tomaattimehua ja baked beans, likvorilla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis kirjoitti:Tomaattimehua ja baked beans, likvorilla.
:laatta:
slam

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja slam »

Tilaa kusipään :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No pakkoko sitä naista on sieltä baarista iskeä? Siellä ne osaa olla varuillaan ja tympeinä koko illan (katso vaikka Kummelin Satu & Tuija -sketsit). Koittaisit jutella naisille jossain muualla, ihan semmosia tavallisia juttuja vaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Olisikohan tilausta kurssille miehille "Miten seurustelen naisten kanssa".
Jostain syystä vastaavaa kurssia naisille ei juuri kukaan tunnu kaipaavan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
slam

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja slam »

BrianW kirjoitti:Olisikohan tilausta kurssille miehille "Miten seurustelen naisten kanssa".
Jostain syystä vastaavaa kurssia naisille ei juuri kukaan tunnu kaipaavan.
aivan. Miten miestä käsitellään kirjannen hempeästi. siinä olisi pointtia
killkill

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja killkill »

BrianW kirjoitti:Jostain syystä vastaavaa kurssia naisille ei juuri kukaan tunnu kaipaavan.
Ehkä siksi, ettei ole tarvetta. Uroksia pyörii ympärillä joka tapauksessa :)
slam

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja slam »

Lolita kirjoitti:Koittaisit jutella naisille jossain muualla, ihan semmosia tavallisia juttuja vaan.
Ei, niin ei... Suomi on mainitsemani kaveripiirien (johon on liittynyt vierasta sukupuolta mukaan) luvattumaa ja sellaista en omaa, niin... näin ... se on suurin syy.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

slam kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Olisikohan tilausta kurssille miehille "Miten seurustelen naisten kanssa".
Jostain syystä vastaavaa kurssia naisille ei juuri kukaan tunnu kaipaavan.
aivan. Miten miestä käsitellään kirjannen hempeästi. siinä olisi pointtia
Hmm. Minä kyllä pidin sinua potentiaalini kurssin kohteena.

Hyvä kohtelu yleensä ansaitaan jollain lailla. Oletko mielestäsi ansainnut ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hyvä käytös = Mies on siisti, puhdas ja keskustelee selvästi, hymyilee.

Huono käytös = Mies on likainen (esim. kädet), tukka harjaamatta/muotoilematta, homssuiset vaatteet, ja henki haisee metrin päähän.

Kumpaan kategoriaan kuulut?
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis kirjoitti: Kumpaan kategoriaan kuulut?
Mita sa luulet? :wink:

(katso allekirjoitus!)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Durasel kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Kumpaan kategoriaan kuulut?
Mita sa luulet? :wink:

(katso allekirjoitus!)
Hölmö, mä kysyin slämiltä!

:h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis kirjoitti:
Durasel kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Kumpaan kategoriaan kuulut?
Mita sa luulet? :wink:

(katso allekirjoitus!)
Hölmö, mä kysyin slämiltä!
ÄLÄ!
:h:
:perse:
slam

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja slam »

Elppis kirjoitti:tukka harjaamatta/muotoilematta
en minä jaksa sellaista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

slam kirjoitti:
Elppis kirjoitti:tukka harjaamatta/muotoilematta
en minä jaksa sellaista.
älä sit valita
The great club outshines the individual, always and forever.
Noriyumi

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

slam kirjoitti:Suomen Baarikulttuuri tuppaa tarjomaan kovin kärttyisiä naisihmisiä.


No ei ny kaikki ole kärttyisiä.
slam kirjoitti:Jos heität kevyttä läppää Suomessa satunnaiselle naiselle baarissa, niin ihminen tulee silmille melkein samantein. Kyseessä ilmeisesti kovapintaisia jykevä niskaisia baariporttoja. Korvakorut ja vartalo takakenossa, valmiina alkamaan vittuilemaan. :P
No älä sit juttele baariportoille vaan kunnon naisille! Ja millaista läppää sitten heität? Miten pukeudut baariin? Millainen äänesi on? Mistä tykkäät keskustella? Usko tai älä, pienikin asia voi olla naiselle turn-off. Muistan kerran kun kohdalle sattui mies jonka ääni oli korkeampi kuin minun :shock: :lol:

Elppis kirjoitti:
slam kirjoitti:
Elppis kirjoitti:tukka harjaamatta/muotoilematta
en minä jaksa sellaista.
älä sit valita
In Elppis veritas.

Slam, kyllä ne naisetkin sitä pintaa katsovat, varsinkin kun kyseessä on ensimmäiset tapaamiset. Sama pätee tietty miehiin, ja vielä vankemminkin. Vai oletko yksi miljoonasta ihmisestä jolle ulkonäkö ei merkkaa mitään? No sitten tahdon tulla katsomaan kun flirttaat Mervi Tapolan kanssa ;)

Ja tästä vielä näet miksi kannatta panostaa edustavuuteen, samaten tosta ja tästä kans. Katso varsinkin naisten reaktioita. Tilanteet ovat tietty lavastettuja, mutta naisten "yökkö- ja namireaktiot" voisivat olla hyvin totta.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mitä vittua tuhlaat johonkin suomihoroihin. Tulis jo kesä niin pääsis matkustelee ei se siellä voi olla pahempaa ja jos voi niin eipä ainakaan mitään voi menettää.

Pääsis jo eläkkeelle halpoja huoria ja halpaa muutekin jossain muualla.
Kingi I
slam

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja slam »

Noriyumi kirjoitti:tästä
Kait tuo on lähimpänä totuutta, mutta ei jaksa kammata päätään ja olla edustavana. Vaatteet repsottaa ja on likaisia. Se on minun tyylini.
Nighthawk

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

mölli kirjoitti:Mitä vittua tuhlaat johonkin suomihoroihin. Tulis jo kesä niin pääsis matkustelee ei se siellä voi olla pahempaa ja jos voi niin eipä ainakaan mitään voi menettää.

Pääsis jo eläkkeelle halpoja huoria ja halpaa muutekin jossain muualla.
No, jos ei muuta, niin halpojen huorien kanssa voisit ainakin neitsyytesi menettää. :)
hebuli

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Elppis kirjoitti:Huono käytös = Mies on likainen (esim. kädet), tukka harjaamatta/muotoilematta, homssuiset vaatteet, ja henki haisee metrin päähän.
= renttu. Myönnä vaan, itsekin tykkäisit. :wink: On se kumma kun juttelee monien naisten kanssa, heidän riipaisevin rakkautensa menneiltä vuosilta tuntuu yleensä olevan henkilö jota he itse kuvailevat rentuksi. No okei, renttuus on ehkä enemmän asenteessa kuin ulkonäössä, myönnetään.

Slamin aloituksesta tuli mieleen ettei ainakaan omalla kohdallani yksikään seurustelusuhteen tapainenkaan ole tainnut alkaa baarista (riippumatta siitä olenko pysytellyt suht selvänä vai vetänyt perseet olalle), joten jos ei slam onnaa, lopeta liika yrittäminen. Tai mistä sitä tietää, ainahan voi toki käydä tsäkä. Jos yritän analysoida mahdollisia syitä, saattaa olla että baarissa yrittää automaattisesti vain niitä kaikkein parhaimman näköisiä (puolin ja toisin), kun taas muuten antaa mahdollisuuden muillekin, ja he antavat sinulle. Ja joo, ehkä Lolitan mainitsema naisten ylivarovaisuus ja ajattelu että sitä yhtähän sieltä vaan ollaan hakemassa.

Juomaksi tilaisin sitten svedupellen. Suomessa (Helsingissä) taitaa olla tasan yksi baariminna joka tietää mitä siihen laitetaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Let me tell ya...

Tästä oli joskus tarkoitus laittaa "Gattacan urputukset"- ketju, mutta olkoon tässä:

Minä en todellakaan tajua, miksi ihmiset pitävät baareista.

Tungosta, kännisiä jorinoita, tylsiä ihmisiä joiden jutut ei kiinnosta, ei mitään muuta tekemistä kuin ryypätä liian kallista viinaa. Paskamusiikkia niin kovaa soitettuna, ettei omaa ääntään kuule.

Ai "tanssiminen"?
Siellä nostelevat nyrkkejään ja koipeaan vatkaavat sekaryhmissä.
Kerroin äiteelleni Cityjutun, jossa nainen selitti, ettei baarissa koko iltana miehiä ehdi tavatakaan, koska tanssii koko illan. Äitee ihmetteli, että lesboko se on. Ei tajunnut, että nykyään ei ole paritansseja, mikä ennen oli luontevin tapa tutustua ja luvalla hieroa vastakkaiseen sukupuoleen lähikontaktissa.

Tavat nykyään ihan törkeitä. Kähmimistä, tappeluja.

Ja sittenkin ihmiset innolla menevät baareihin, ja heillä on "suosikkibaareja". Miksi?

Jos on kyse sukupuolinussintaan pyrkimisestä tai no kauniimmin ihmisten tapaamisesta.. niin eikö jumalauta sellaiseen olisi paremmat mitkä vaan muut tilat? Jossa kuulee puhetta, on jotain tekemistä, musiikin saa valita itse ja kaljakin on halvempaa?

----------------------------

Omia baarikokemuksia.
Enimmät täällä pikkukaupungissa.

Jossa baareissa on vain nuoria amiksia ja pissiksiä. Ja jossa ei yksinään olevaa naista näe, ilman että alle minuutin tulee tinttitukka"mies" käpälöimään.

Etsiäpä sitten "vertaiseni", sopivanikäinen nainen, jolle jotain osaisin puhuakin? Tai jota haluaisin muutenkin kuin pillun takia?
--------

(Eka Hesassa tosin)
-Liian nuoren näköinen hoikka pystytisu-pissis kysyi: "Voitko sä olla mulle hauska?"
(minut tuntevat tietävät, etten livenä osaa.)
Alkoi jopa käpälöimään minua.
Tuntui kuin juopunut vauva siinä kiehnäisi.
Sanoin: "Sä olet liian kännissä, ei tästä mitään tule"

VIRHE!!!! Nykyään panisin kylmästi pissislutkaa joka aukkoon.
--------

(Toka myös Hesassa)
Nainen pyysi tulta. Jututin lupaavasti pitkään, taisin sanoa, etten niinkään yhdenyönjuttuja baarista etsi (kai epätoivoisesti esittääkseni herrasmiestä) VIRHE!!
Sanoi käyvänsä hyvästelemässä ystävänsä. Lupasi tulla heti takaisin.
Tuntia myöhemmin näin vaalean bodarin kainalosta.
"No kun hän pyysi minua tanssimaan"
Taisin sanoa: "NUSSIKAA PERKELE!" :D
---

Loput täällä pikkukaupungissa:
-Pahasti juopunut nainen esitti minulle ihmeleikkiä, että hän on sokea (näki kyllä)
Sillä jekulla hankki meille pöydän. Ostatti minulla kaljan.
Sitten lausui: "Kyllä minä paremmankin miehen kuin sinä löydän. Painu helvettiin siitä. Et sä multa mitään saa."
En ollut edes PYYTÄNYT mitään!!

Poistuin, mutta ymmärsin viedä naiselle ostamani kaljan mukanani :D

Nainen sai heti näkönsä takaisin, meni tiskille, tilasi kaljan.. ja sellainen läski jätkä alkoi käpälöimään naisen persettä ja supattelemaan korvaan, ilmeisesti rivoja, kun nainen niin kikatti.

----------------
Jututin viisikymppistä äijää baarissa. Kehui, että on täällä naisia, jotka antaa, mutta hän ei huoli.

-------
Seuraavalla kerralla sellainen peräti kolmekymppinen nainen sanoi minulle, että kas kun meitä vanhempiakin täällä on.. ja pyysi pöytään, jossa oli just se edellinen äijä, joka ilmoitti, että hänellä on "vispilänkauppaa" sen naisen kanssa. Juttelin vähän ja poistuin.

Tunnin päästä se nainen tuli vastaan, näytti peukkua ja sanoi: "Me mennään niille".

-------------
Sitä seuraavalla kerralla näin saman naisen, ja hullunrohkeana aloin iskemään. Ei kiinnostunut ihmisenä, mutta arvelin lutkaksi, joka saattaisi antaa. Huom!! En tietenkään selkeästi vongannut saati lutkitellut!! :D

Jututin monta tuntia, ostin sille kaljaakin.
Juttelu hankalaa, yrittää käyttää vain naisen sanastoa, ei tuntenut mm sanaa "humanismi". Umpisavolainen duunari, AU-äpärän äiti.

Välillä ehti käymään naiselle tuttu rekkakuski, joka ehdotti naiselle uudestaan yöpymistä rekan kopissaan. Ei sillä kertaa käynyt.

Mutta sitten tuli vielä uusi jätkä, joka ei lähtenyt pois. Nainen kiinnitti kaiken huomion siihen. Jätkän kusella käydessä yritin (epätoivoisesti) tyrkyttää puhelinnumeroani. Ei kelvannut. Jätkä tuli kuselta. Poistuin. Puolen tunnin päästä näin ne lähtemässä, käsi kädessä.

-----
Yökerhossa lähellä valomerkkiä.
Minua vastapäätä, toisessa pöydässä, istui pystytisuinen hoikka nainen.
Sen taakse ilmestyi ex-työkaverini, ihan sikalärveissä, ja alkoi takaapäin kourimaan naisen tissejä.

Nainen kysyi saisiko siirtyä minun pöytääni, haki siis TURVAA minusta, juku! Tuli pöytääni. Pyysi saada maistaa tuopistani. Annoin. Intiimiä.

Just availin suutani niin PAM, siihen pamahtaa toinen mies, jonka sieltä tunsin, sliipattu väritukka jonka olin tavannut vain baarissa, jonka kanssa joskus suunnittelin firman perustamista ja joka oli silloin ollut menossa ryhmäseksibileisiin, tietysti. Tinttitukka alkoi nyt heti kielaroimaan "minun" naistani, joka vastasi himokkaasti. Ihmettelin mitäs tää on ja nainen sanoi: "Mutta täähän on JASKA!"

-----
Esimerkkejä miten minä en saa naisia puhutella baarissa edes platonisesti:

Vappuna jututin viiden ylioppilaspäisen naisen ryhmää, ketään erikseen "vonkaamatta". Molemmin puolin hyvää juttua. Kehuin että uskaltavat lakkia pitää, ja sanoivat että onhan se suuri saavutus.

Sitten erehdyin kysymään, onkos joku päässyt Jatko-opiskelemaan. VIRHE!! Yhdeltä pamahti: "Oletkos sinä päässyt PASKALLE? Painu VESSAAN siitä!"
----------------------

Rööki loppu, valomerkki just mennyt.
Viheliäiseen tapaani tarjouduin ostamaan röökin lähimmältä ihmiseltä, joka nyt vaan sattui olemaan nainen. VIRHE!!
Huusi: "Onpas miehekästä! Minä olen VARATTU!!"
-----

Nuo siis niitä harvoja tapauksia, jolloin olen naista baarissa peräti päässyt puhuttelemaan. Yleensä en yksinäistä naista näe, tai jos näen, aina alle minuutissa tulee joku tinttitukka tai nykyään kalju kähmimään naisen persettä ja kielaroimaan..
--

Ja kun baareja muutenkin inhoan.. eipä huvita enää käydä.
Viimeksi muokannut Gattaca, 05.04.2006 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
hebuli

Re: Baarikulttuuri?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Gattaca kirjoitti:Ei tajunnut, että nykyään ei ole paritansseja, mikä ennen oli luontevin tapa tutustua ja luvalla hieroa vastakkaiseen sukupuoleen lähikontaktissa.
Eksää ole kuullut että paritanssit ovat kokeneet viime vuosina uuden tulemisen? Varsinkin teillä siellä mualla on enemmän noita tanssilavoja toisin kuin täällä pääkaupunkiseudulla. Kursseille siitä mars, jos et vielä osaa.

Sellainen varoitus vaan että ainakin eksä sanoi paritanssissa olevan inhottavaa jos tuntemattomalla tanssiparilla seisoo. Jos sulla on tuollaisia ongelmia, vedä muutama kerta pikku kätösiin ennen lavalle lähtöä, minkä lisäksi voi myös harkita veitikan teippaamista reiteen tai alavatsaan.
Vastaa Viestiin