CecculiKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:
:jee:
RolloTomasi

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

LillyMunster kirjoitti:MÄ SAIN PALKANKOROTUKSEN!!!
:cheer: Onnea! :cheer:
ninnithequeen

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

VOI VITTUUUUU!!!

Auto valmis huomenna, lasku: 470 euroa. Lycka till vaan meidän perheelle...
killkill

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Uutisia menneisyydestä: ex mennyt uusiin naimisiin. Niin se vesi virtaa Tammerkoskessa. Uutinen ei kyllä hytkäyttänyt puoleen eikä toiseen.
RolloTomasi

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti:Uutisia menneisyydestä: ex mennyt uusiin naimisiin. Niin se vesi virtaa Tammerkoskessa. Uutinen ei kyllä hytkäyttänyt puoleen eikä toiseen.
Itse kuulin vähän aikaa sitten, että tyttö, jota rakastin yli kymmenen vuotta ilman vastarakkautta, meni vähän enemmän aikaa sitten naimisiin. Uutinen hätkähdytti: noinko vanhoja me jo olemme?
bedlam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RolloTomasi kirjoitti:Itse kuulin vähän aikaa sitten, että tyttö, jota rakastin yli kymmenen vuotta ilman vastarakkautta, meni vähän enemmän aikaa sitten naimisiin. Uutinen hätkähdytti: noinko vanhoja me jo olemme?
Mun entisistä (lyhyempiaikaiset heilat mukaanlaskettuna) osa on perustanut urakalla perhettä jo kymmenen vuotta sitten. Kuinka vanha minä sitten olen?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Nyt tuli hiukan tarkempaa tietoa. Joku polion tyyppinen tauti, jota esiintyy kerran kymmenessä vuodessa. Kuulemma yleensä ensimmäinen vuosi vie lapsen...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

bedlam kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Itse kuulin vähän aikaa sitten, että tyttö, jota rakastin yli kymmenen vuotta ilman vastarakkautta, meni vähän enemmän aikaa sitten naimisiin. Uutinen hätkähdytti: noinko vanhoja me jo olemme?
Mun entisistä (lyhyempiaikaiset heilat mukaanlaskettuna) osa on perustanut urakalla perhettä jo kymmenen vuotta sitten. Kuinka vanha minä sitten olen?
Veikkaisin muumion ja fossiilin välimuotoa :wink: .


Edit: Sympatiat Sairan kummipojulle ja hänen läheisilleen.
Viimeksi muokannut Kimmen, 05.04.2006 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

bedlam kirjoitti: Kuinka vanha minä sitten olen?
:paijaa:

Muuten, asiaan liittymättä, olis hauskaa saada Exsat takaisin palstalle...
bedlam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

saira kirjoitti:Nyt tuli hiukan tarkempaa tietoa. Joku polion tyyppinen tauti, jota esiintyy kerran kymmenessä vuodessa. Kuulemma yleensä ensimmäinen vuosi vie lapsen...
:cry: Toivottavasti tuo 'yleensä' on olemassa juuri kyseessäolevien poikkeustapausten takia. Toivon kaikkea parasta.
bedlam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RolloTomasi kirjoitti: Muuten, asiaan liittymättä, olis hauskaa saada Exsat takaisin palstalle...
Soita sille ja komenna.
killkill

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Kuinka vanha minä sitten olen?
Musiikkimaustasi jotain tietäen: nuori miäs oot viä ;)
Totesin juuri itsekin äsken autossa Peer Gûntia huudattaessani: niin kauan kuin perselle potkiva perusrokki kuulostaa hyvältä, ei mitään hätää. Vasta kun rupean haikailemaan kadonnutta nuoruuttani tangon tahdissa... sitten PLIIIIS ampukaa minut!
RolloTomasi

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

bedlam kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Muuten, asiaan liittymättä, olis hauskaa saada Exsat takaisin palstalle...
Soita sille ja komenna.
Mulla ei ole sen numeroa. :roll:
bedlam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kuinka vanha minä sitten olen?
Musiikkimaustasi jotain tietäen: nuori miäs oot viä ;)
Totesin juuri itsekin äsken autossa Peer Gûntia huudattaessani: niin kauan kuin perselle potkiva perusrokki kuulostaa hyvältä, ei mitään hätää. Vasta kun rupean haikailemaan kadonnutta nuoruuttani tangon tahdissa... sitten PLIIIIS ampukaa minut!
Meinasin ostaa Mari Rantasilan levyn jo vuosia sitten ja yhden Kari Tapion biisin akustinen intro kuulostaa hyvälle. Alamäki on jo alkanut...
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ninnithequeen kirjoitti:VOI VITTUUUUU!!!

Auto valmis huomenna, lasku: 470 euroa. Lycka till vaan meidän perheelle...
:jee:
ninnithequeen

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

rontti26 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:VOI VITTUUUUU!!!
Auto valmis huomenna, lasku: 470 euroa. Lycka till vaan meidän perheelle...
:jee:
Haista paska :evil:
Muah. Onneks sain pummattua hätäpäissäni lisää työvuoroja...
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ninnithequeen kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:VOI VITTUUUUU!!!
Auto valmis huomenna, lasku: 470 euroa. Lycka till vaan meidän perheelle...
:jee:
Haista paska :evil:
Muah. Onneks sain pummattua hätäpäissäni lisää työvuoroja...
Heh,haistoin jo tossa ku kävin vääntämässä kunnon savet :leuhka:
JakeBlues

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Vaola kirjoitti:Eikun, mäkin aloitin lasten tehtailun jo...
Luotettavan lähteen mukaan tyttäreni on saanut jo opastusta punaisten päivien varalle... Mitenkäs vanha se minä sitten olen?!
killkill

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Alamäki on jo alkanut...
Minä huomasin pitäväni kolme vuotta sitten yhdestä Tomi Markkolan biisistä. Säikähdin niin, että lähdin kesken työpäivän vetämään perseet Räpärällää -rokkibaariin. Helpotti! :D
tonttu

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta, ÿberväsyneenä kaaduin petiin ja herätys oli aivan perseestä: Joku naapurin pikku puuha-pete tuolla jossain naapurihuoneistossa alkoi poraamaan seinää, ilmeisesti yritti kaataa sen kokonaan. Ja tiedän, minulla ei ole hajuakaan saako poralla kaadettua seinää, todennäköisesti ei mutta sille se kuulosti. Tunnin verran jaksoi porailla ja naputella, kunnes lopetti. :?
Että tämmöstä. Mutta eiköhän tämä tästä vielä päiväksi muutu.

Sairalle: Paljon voimia teille kaikille joita asia koskettaa ja toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin. :paijaa:
bedlam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Alamäki on jo alkanut...
Minä huomasin pitäväni kolme vuotta sitten yhdestä Tomi Markkolan biisistä. Säikähdin niin, että lähdin kesken työpäivän vetämään perseet Räpärällää -rokkibaariin. Helpotti! :D
Voisi kuvitella, että tapaus on sinua kuitenkin kovasti piinannut, koska muistat tuon hetken vuoden tarkkuudella :wink:
Kid

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Masu täys lasagnea (ite tein) ja salaattia. Jälkkäriks englannin lakuja.
Pitäs muistaa se bikinikauden tulo mut.. Lakut on hyviä.

Sairalle jaksamista ja voimia kummipojalle!
LillyM:lle onnea palkankorotuksesta!
killkill

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Voisi kuvitella, että tapaus on sinua kuitenkin kovasti piinannut...
Se onkin kutakuinkin ainoa asia, jonka muistan edes vuoden tarkkuudella : :beer:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

killkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Meinasin ostaa Mari Rantasilan levyn jo vuosia sitten ja yhden Kari Tapion biisin akustinen intro kuulostaa hyvälle. Alamäki on jo alkanut...
Minä huomasin pitäväni kolme vuotta sitten yhdestä Tomi Markkolan biisistä. Säikähdin niin, että lähdin kesken työpäivän vetämään perseet Räpärällää -rokkibaariin. Helpotti! :D
Oushit! Ihanaa kuulla tämmösiä asioita, varsinkin ja nimenomaan just tänään! :lol:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ja voihan kauhistus, nyt on naamataulu revitty ja runneltu ja kuorittu ja hierottu ja naamioitu siihen malliin että jos täältä alta joku hehkeys joskus paljastuu, niin oli kai se kärsimys (ja nautinto) sen arvoista sitten. Tällä hetkellä, täytyy sanoa, näytän kyllä tosi arveluttavalta, ja hieman monsterilta.
Vastaa Viestiin