CecculiKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jee! Löysin etsimäni muistitikun ja siinä samalla löytyi samaisen laukun kätköistä yo-lahjaksi saamani kultainen parittajarengas! Nyt on enää kateissa yhdet rintsikat. Kuka tunnustaa, kenellä on uimalakki tuplana!!??11

Sain kun sainkin työhakemuksen ja CV:n tehtyä ja lähettyä, kiitos pätsin pikku apulaisille! Nyt taidan käväistä suihkussa ja siirtyä sänkyyn oikolukemaan paria manuaalia... Huraa :/
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

ei kerkee
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Noriyumi

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ja iltaa teillekin. Kampaajalla on käyty, haettu kengät suutarista sekä pinkaistua Hulluilla Päivillä. Meniskö nyt Flirttipuistoon... :bling: :vihelt:
swirl

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hermoromahdus hiipii... uusi jääkaappi on toista tuntia myöhässä (soittivat olevansa kyllä tulossa) ja kaikki sapuskat mukaanluettuna miehen valmistujaisiin varatut systeemit noin kolmellekymmenelle hengelle, ovat pöydällä. Ja ne ikävä kyllä ajavat tuoksuillaan myös kissan hulluuden partaalle. Prkles.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ei menny pirssi katsastuksesta läpi perkele :evil:

Noh, onneks ei mitään mitä en itse voisi tehdä, eli vaan osat maksaa... mutta kyl kai tommoset muutama sata euroo kirpasee.

[tähän niin ruma kirosana etette keksikään]
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mojo kirjoitti:Ei menny pirssi katsastuksesta läpi perkele :evil:

Noh, onneks ei mitään mitä en itse voisi tehdä, eli vaan osat maksaa... mutta kyl kai tommoset muutama sata euroo kirpasee.

[tähän niin ruma kirosana etette keksikään]
Halvemmalla pääset kun pistät jonkun tyttölapsen katsastamaan kaaran puolestasi. Mun (edesmennyt) autokin meni vuoden seisottuaan hämmentävästi läpi katsastuksesta kun minä ja äiti mentiin sitä katsastamaan, edellisellä kerralla isän yrittäessä oli löytynyt jos jotakin laitettavaa... :vihelt:

(no okei, oli siitä pahimmat ruosteet paikkailtu välissä pois)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lilo kirjoitti:Halvemmalla pääset kun pistät jonkun tyttölapsen katsastamaan kaaran puolestasi. Mun (edesmennyt) autokin meni vuoden seisottuaan hämmentävästi läpi katsastuksesta kun minä ja äiti mentiin sitä katsastamaan, edellisellä kerralla isän yrittäessä oli löytynyt jos jotakin laitettavaa... :vihelt:

(no okei, oli siitä pahimmat ruosteet paikkailtu välissä pois)
Okei.. myönnän ettei se ruma pappa olisi välttämättä mennyt jarrulevyjen kymmenesosamillien mittoja puimaan jos joku sunkaltainen håttis olisi sen sinne vienyt... mutta noissa päästöarvoissa taitaa ne olla aika ehdottomia kuten renkaiden nastoissa (tässä tapauksessa nastattomuudessa) sekä ajovalojen suuntauksessa.

Noh, ne renkaat vaihdan kesäpalloiksi kuitenkin, pakoputken pieni hitsaus korjaa luultavasti päästöarvoja, mutta nuo jarrulevyt kustantaa hieman. Ja korjausehdotuksista (ei siis pakollisia, mutta suositeltavia) tuo vitun tuulilasi on niin maan perkeleen kallis....
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jesh langaton verkko toimii onko se oma kaapelimodeemi vai jonkun muun sovitin, vitun väliä mutta toimii, täytyy cryptata!!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mojo kirjoitti:
Okei.. myönnän ettei se ruma pappa olisi välttämättä mennyt jarrulevyjen kymmenesosamillien mittoja puimaan jos joku sunkaltainen håttis olisi sen sinne vienyt... mutta noissa päästöarvoissa taitaa ne olla aika ehdottomia kuten renkaiden nastoissa (tässä tapauksessa nastattomuudessa) sekä ajovalojen suuntauksessa.
Mä luulen että kyseessä on enemmän sellanen sääliefekti... :D "Ei tollanen tytönhupakko tajua näistä korjauksista kuitenkaan mitään ja alkaa ehkä vielä itkeäkin, ei toi auto nyt vielä hengenvaarallinen ole joten helpompaa päästää se vaan läpi..."
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
safi

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Olin lukevinani, että Kityn sarjamurhaaja, tappo, kaksintaistelun keskusteluiden jälkeen, joku muukin on kärsinyt nukahtamisvaikeuksista.
Täällä päässä ovat ainakin tulleet uniani häiritsemään painajaisten muodossa ja viime yönä jouduin nousemaan sängystä ylös vielä tarkistamaan, että ulko-ovi oli todella lukossa. Hohoijaa katsotaan mitä ensiyö tuo tullessaan..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

hebuli kirjoitti: Jaaha, taisi eräs kerran tapaamani nettideitti vähän kilahtaa kun vastasin asiallisesti hänen uusintatreffipyyntöönsä että olen alkanut tapailla toista ja katson miten homma etenee hänen kanssaan. Paljasti oikeat karvansa ensimmäisen "vastoinkäymisen" edessä? :roll: Taitaa olla näitä keväisiä hormonijutskia tai jotain.
Kumma. Mikäli siis sanoit että olet kiinnostunut toisesta joten et nyt tapaile muita, etkä hoitanut asiaa kuten oma muinainen nettitreffini. Hän kertoi rehellisesti ensitreffien jälkeen muitakin olevan katsastamatta ja aikovansa tavata myös heidät. Tämä hyvä, ei moitittavaa. Meidän seuraava tapaamisemme kuitenkin siirtyi siirtymistään vaikka ehdotuksia tein, ilmeisesti muut kirivät ohi uusintakierrokselle. Sitten tuli viimein meili jossa jonkun vastanneen kerrottiin olevan ylitse muiden, oikein mukavaa, olin iloinen mukavan miehen puolesta.

Kunnes ehdotettiin että voisin silti jatkaa ei-romanttisessa mielessä kirjottelua, koska tekstini ovat niin eloisia ja tuovat mukavaa ajankulua arkeen. Vittu jätkä vuokraa video ja viihdy sen kanssa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
slam

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kait kohta nukkumaan... olisi tosin jees kahtoa tuo tulessa synytynyt.... 00.10 neloselta
hebuli

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Melnais kirjoitti:Kunnes ehdotettiin että voisin silti jatkaa ei-romanttisessa mielessä kirjottelua, koska tekstini ovat niin eloisia ja tuovat mukavaa ajankulua arkeen. Vittu jätkä vuokraa video ja viihdy sen kanssa.
Voi että sun kanssasi. :D En tiedä puhuiko totta, mutta entä jos se oikeasti tykkäsi kirjoitella kanssasi? Siihen tosin riittää vastata ettei ole hakemassa kirjeystäviä vaan seurustelukumppania. Miten vastasit hänelle, kilahditko ihan kunnolla?

Juu ei kuitenkaan edes mitään tuollaista. Olimme tavanneet kerran ja jättäneet avoimeksi tapaammeko enää uudestaan. Hän lähettää tekstaria kysyen vointiani ja olenko miettinyt mahdollista uusintatapaamista. Vastaan että ikävä kyllä olen alkanut tapailla toista ja päättänyt katsoa johtaako se mihinkään. Takaisin tuli kovin harmistunutta viestiä kuinka tuskin hänkään olisi halunnut minua enää tavata (okei :roll:), ja tuskastelua siitä kuinka hänen täytynee totutella ajatukseen yksinelosta loppuelämän ajan.

Ihan ok tuntuinen nainen noin muuten oli kyseessä, mutta keskityn mieluummin yhteen kerrallaan, ja päätin olla tuossa asiassa rehellinen. No, eipä ole enää minun ongelmani. Myönnän että naiset kokevat luultavasti paljon pahempaakin nettideittirintamalla, olen kuullut vaikka minkälaisista tempauksista.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Diipadaapa...olen kyllä :h:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lilo kirjoitti:Mä luulen että kyseessä on enemmän sellanen sääliefekti... :D "Ei tollanen tytönhupakko tajua näistä korjauksista kuitenkaan mitään ja alkaa ehkä vielä itkeäkin, ei toi auto nyt vielä hengenvaarallinen ole joten helpompaa päästää se vaan läpi..."
Paska.. ehkä ensi kerralla pitäisi jättää noi äijämäisyyttäni korostavat tokaisut väliin, tai siirtää ne kolmannen osapuolen piikkiin. Esim: Kun katsastusmulkku sanoo "näköjään taka/käsijarrujen vaijerit uusittu" mun pitää sanoa "Joo, ne vaihdettiin pari viikkoa sitten" eikä "Joo, vaihdoin ne pari viikkoa sitten"

Ja päälle jos laittais vaikka puvun sekä pullonpohjarillit eikä paskaiset työvaatteet. Eikä tulisi lounastauolla ihan rauhassa tokaisten "kai ne rekat voi vähän aikaa purkua odottaa" vaan hirveässä kiireessä klo. 17 jälkeen manaillen et "tuo yhden tietokannan koodaminen kesti niin pirun kauan" ja että pitää keritä kotiin tekeen loput firman nettisivuista valmiiksi vielä tänään.

Kai siitä katsastussääliä irtois??? Vai pitääkö vaan olla isot tissit tai hyvä peppu?
Viimeksi muokannut Mojo, 05.04.2006 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
AarneAnkka

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Kokeilin akustoida huoneeni ikkunat ns. verhoiluvanulla, jota löysin Etolasta.
:shock: Tuota, viitsisitkö selventää hiukan? Ja kuvia kehiin kun on valmis :D
Juu, tarkoitin työhuonettani duunipaikalla, en kotiani. :)

Ideana oli akustoida huone, eli saada se sellaiseksi ettei sen sisällä kaiu. Tällöin huone soveltuu paremmin äänityshommiin, eli äänitehosteiden ja ääninäyttelyn nauhoittamiseen. Juuri tänään kävi talkkari pistämässä äänenvaimentimen ilmanvaihtoventtiiliin.

Huoneessa on isot ikkunat, joita ei voi peittää akusto-paneeleilla, eli verhot ovat ainoa ratkaisu. Nuo vanuverhot eivät näköjään toimineet kauhea hyvin...
Nighthawk

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Yksi parhaista olotiloista syntyy näin:

- Keskipitkä hölkkälenkki illalla, myös yö käy.
- Pariksi minuutiksi kotisohvalle löhöämään ja riisuutumaan.
- Pitkäksi aikaa kuumaan suihkuun.
- sohva, iso shaali, 1 ½ litraa sitruunan makuista novellea ja hyvä leffa (Uhrilampaat)

Muuten kaikki hyvin, mutta vichyä en ole vielä löytänyt.. Kyllä se täällä jossain on..
tonttu

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Loistava speksi-esitys käyty katsomassa ja sen jälkeen hyvää ruokaa napaan. Kohta sitä sitten joutaakin unille.
Kyyl, tää päivä oli sittenkin kiva vaikka heräsinkin siihen pirun poran ääneen. :D
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Kiitos sympatiasta! Kuulin juuri, että vielä parin kokeen tuloksia odotellaan. Jos siinä vaikka tulisi meidän ihme! Vaikkakin epäilen, ettei lääkäri puhu tuollaisista mahdollisuuksista ellei jo ole asiasta aikas varma... Mut ootellaan, odotetaan parasta ja pelätään pahinta!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

hebuli kirjoitti: Siihen tosin riittää vastata ettei ole hakemassa kirjeystäviä vaan seurustelukumppania. Miten vastasit hänelle, kilahditko ihan kunnolla?
Tuo sisältö mutta vähän tylymmin, sisäinen epätasapaino ei tällä kertaa pahasti vuotanut tekstiin. Sanoin toivoneeni jatkoa mutta ei voi mitään, kiitos hei. Sekoilin vain yksin kotona ja päätin etten koskaan vastaa ilmoituksiin kun ainoa vähänkään onnistunut kohdattu paljastuu kermoja kuorivaksi kusipääksi. Niin no joo, haukuin sen bändin kavereille. Sain sitten maistaa sitä yleistä naisten tarjoilemaa "Ollaan ystäviä"-lääkettä. Tana.

Tuo oma tapauksesi kuulostaa kyllä siltä että hyvä että eroon pääsi. Lapset käyttävät kasvonsa säilyttääkseen emmäoishalunnukkaan-selityksiä, odotettavissa olisi ollut muitakin infantiileja piirteitä. Ehdottoman paljon parempi kertoa tilanteestaan kuin pitää varakappaleita jonotusnumeron kanssa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Melnais kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Siihen tosin riittää vastata ettei ole hakemassa kirjeystäviä vaan seurustelukumppania. Miten vastasit hänelle, kilahditko ihan kunnolla?
Sekoilin vain yksin kotona ja päätin etten koskaan vastaa ilmoituksiin kun ainoa vähänkään onnistunut kohdattu paljastuu kermoja kuorivaksi kusipääksi. Niin no joo, haukuin sen bändin kavereille. Sain sitten maistaa sitä yleistä naisten tarjoilemaa "Ollaan ystäviä"-lääkettä. Tana.

Juttuhan meni niinku kaikissa muissakin ilmoissa, eli kun netti on TÄYNNÄ vässykkämiehiä jotka on perseennuolemisillaan sekoittaneet daamien pään ja lisäksi se että yhtä naisen ilmoitusta vastaan tulee noin 100 vastausta miehiltä ja kun näin käy niin onhan se selvää että naiset voivat mielestään valita parhaimmat ja luulevat että sen miehen minä sitten saan.

Mutta sitten käykin niin että kun livenä tavataan, niin ei sitä miestä kuitenkaan kiinnostakaan koska ne ulkonäkökriteerit eivät välttämättä kohtaa tai ole ns. samalla tasolla.

ja lainaan vain erään naisen kertomaa: Noin 100:sta vastauksesta vain yksi ehkä kaksi kiinnostaa muut eivät..voi vittu sanon minä, jos mulle tulisi 100 vastausta niin toki jo todennäköisyyslaskelman mukaan pitäisi löytyä paljon useapi kiinnostava vaihtoehto, siis siten että vaivautuisi skrivailee jotain.

Missäköhän on menty vikaan..vässyköitä miehiä..pakkasta..

Mellimuszzukka muuten, vieläkö ois Jouskari-sedälle kaffe kuumana?
Ollaan vaan ja nautitaan
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

jouden-za kirjoitti: Mellimuszzukka muuten, vieläkö ois Jouskari-sedälle kaffe kuumana?
Ei reps :D . Aurinkoa ja linnunlaulua sinnekin herättelemään stadin neitoja jouskan kutsuhuutoon, täältä Turusta tarjoillaan vain lämmintä kättä ja sitäkin julkisilla paikoilla.
Elämä kantaa, jos sen antaa
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Melnais kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mellimuszzukka muuten, vieläkö ois Jouskari-sedälle kaffe kuumana?
Ei reps :D . Aurinkoa ja linnunlaulua sinnekin herättelemään stadin neitoja jouskan kutsuhuutoon, täältä Turusta tarjoillaan vain lämmintä kättä ja sitäkin julkisilla paikoilla.
Eiiips ei, nimittäin olen löytänyt skorpparin jota nyt pidän lämpöisenä ja kuin kukkaa kädellä. Ei muuta kuin aurinkoisia fiiliksiä sinne Trkuun ja toiv. suhde maistuu:)
Ollaan vaan ja nautitaan
prosessi

Re: CecculiKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

jouden-za kirjoitti:ja lainaan vain erään naisen kertomaa: Noin 100:sta vastauksesta vain yksi ehkä kaksi kiinnostaa muut eivät..voi vittu sanon minä, jos mulle tulisi 100 vastausta niin toki jo todennäköisyyslaskelman mukaan pitäisi löytyä paljon useapi kiinnostava vaihtoehto, siis siten että vaivautuisi skrivailee jotain.
Itse asiassa tuo potentiaalisten vastausten osuus riippuu erittäin paljon ilmoituksesta. Minulla on ollut kaksi ilmoitusta, joista ensimmäiseen tuli kolmisenkymmentä vastausta, joista yksikään ei ollut kovinkaan kiinnostava, toiseen taas tuli parikymmentä vastausta, joista kokonaista 14 oli kiinnostavia. Sadan vastauksen ilmoitus on väkisinkin niin yleisluontoinen, ettei se seulo vastauksia oikein.
Vastaa Viestiin