TorsoTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti: *Lopun tekstistäni päätin poistaa laskettuani sataan.*
:jee:
Durasel

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Heei, täältähän pääsee jo kotiin :hail: :yo: :cheer: :hep: :apuva: :ohyeah: :jee:
Kid

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Durasel kirjoitti:Heei
Haist..
Mä vaan yritän kerätä rohkeutta kysyäkseni pomolta aikasempaa poistumista tänään.
Elukka

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Koittakaas nyt rajottaa tota kirjottelua, että mä saan itseni revittyä koneen äärestä! :P
ninnithequeen

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se perkeleen auto ei ole vieläkään valmis! Saatana jos tuosta vielä hintaa nostavat niin.... :kele:

Tyttö nukahti autuaasti juuri päikkäreille ja pesukone pyörii. Jos vaikka kaffetta keittäis ja hoitaisi juNppaamisen pois alta.
AarneAnkka

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jes, nyt niitä akusto-levyjä vihdoin saapui! Nyt voin akustoida loputkin työhuoneestani. Eeeeeexcellent.

Kattoo nyt jos akusto-levyistä ja jeesusteipistä saisi mattoveitsen myötävaikutuksella laadittua vielä sellaisen kopin jonka voin laittaa tietokoneeni päälle hiljentääkseni sen... :think: ... siis tietenkin vain äänityksen ajaksi, sillä pitkäaikaisempi eristäminen sotkee tietkoneen jäähdytyksen.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

hebuli kirjoitti: On myös vähän liioiteltua olettaa että koko verkon infra on tehty valmiiksi ennenkuin sitä aletaan markkinoimaan ihmisille jotta siitä aletaan saada rahaakin sisään. Syrjäseudut ovat syrjäseutuja, eihän niihin saatu laajakaistaakaan pitkään aikaan. Homma yleensä etenee asteittain. Ei kaikkia munia samalla kertaa siihen koriin, aluksi vaan osa jotta nähdään lähteekö homma edes lentoon.

Loppuunasti ajateltu, suunniteltu, toteutettu ja testattu voi myös tarkoittaa "järjettömän kallista toteuttaa". Varsinkin alalla jossa ihmiset ovat tottuneet että puhelut maksavat vain pari mikrosenttiä per kuukausi, yritä siinä sitten repiä katetta niiden kalliiden UMTS-UMTS-pikku-3G-verkkojen vastapainoksi.

Kyllä näin on näppylät.
Tässähän tämä suttuinen sarkasmini tulikin suomennettuna. Onhan se nyt sulaa hulluutta nykyään kuvitellakaan saavansa tuoreena mitään kunnolla toimivaa. En nyt millään jaksa muistaa, oliko ennen wanhaan paremmin, toisaalta en jaksa muistaa että olisi ollut näin tuskallistakaan.

Mutta silti tuo testaus voisi kestää karvan verran kauemmin. Tuntuu jotenkin vain käsittämättömältä että jokin palvelu julkaistaan ja se joudutaan vetämään takaisin toimimattomuuden takia. Tai jätetään markkinoille ja korjaillaan sitten jälkeenpäin, kuten esim. joidenkin tallentavien digiboxien kanssa.

Tiedä sitten miten paljon tuo perusteellisempi tyypitys nostaisi hintoja. Voisikohan tuota soveltaa tiukemman talouden kourissa muihinkin aloihin. Uusia lääkkeitä saataisiin nopeammin ja halvemmalla köyhiinkin maihin, mahdolliset sivuvaikutukset selviävät kyllä kuurin aikana. Ultraedullisia autoja suoraan tehtaalta, valmistettu tarkasti piirustusten mukaan ja kyllä se niiden perusteella toimii...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

taa on niin perseesta taas koko touhu! luento oliki vaan tunnin pitunen, riemuitsin jo mahdollisuudesta menna tekemaan rastilabra pari tuntia etukateen. JA PASKAT! maikkoja ei nay taaskaan mailla eika halmeilla, vaikka pitas olla tunti juurikin siella missa labra pitas teha. eika nay toistakaan aijaa jonka tunti pitas alkaa nyt.
tan jos oisin tienny, en ois tullu koululle ollenkaan, vaan jaany muksun kaa himaan. vituttaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
safi

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti:
safi kirjoitti: *Lopun tekstistäni päätin poistaa laskettuani sataan.*
:jee:
Älä turhaan hurraa liian aikaisin. Saatan vielä hyvinkin muuttaa mieltäni! Tosin paremmalla ajalla.. :evil:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas asiakasfirmassa liuta söpöjä tyttöjä kuuntelemassa meikäläisen jorinoita, harmi ettei pystynyt pitkittämään tilaisuutta oikein millään ilveellä.

Onneksi hyvä tuuli katosi lastatessani kotterooni pahvilootia, jotkai eivät sinne mahtuneet. Onneksi kukaan ei hälyttänyt sinivuokkoja kun riehuin puukon kanssa julkisella paikalla silputen lootia suikaleiksi kiroillen kuin kattilakauppias.

Nyt salille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Mieti mitä paskaa suollat, lähes jokaiselle kanssakityilijälle. Sinä et osaa kuin sättiä, moittia, vittuilla ja purnata. Hieno elämä sulla varmaan...
Minäkin olen joskus hieman surullisena miettinyt, ihan yleisellä tasolla, että millainen elämä on, jos mistään ei löydä mitään, edes vaikka ihan pientä, mukavaa tai positiivista ajateltavaa tai sanottavaa. Tietysti on kovin helppo verhota kaikki katkerat ja ilkeämieliset, pahansuovat sanat siihen ah-niin-kunnioitettavaan 'minä ainakin uskallan sanoa mielipiteeni!!' -paatokseen. Mielestäni kuitenkin tosiasioitakin voi paukutella rakentavaan sävyyn, mollaamatta ja yrittämällä aina päteä, ja painaa muita maanrakoon.

Tietysti, joistakin ihmisistähän on yksinkertaisesti vaan mahtavaa olla 'kovia jätkiä' tilanteessa kuin tilanteessa ja pitävät sellaista coolina. Musta se on vaan lähinnä huvittavaa ja samalla vähän säälittävää, en voi sille mitään. Mutta se, minkä itsekin kyllä välillä unohdan, on että ei aina ole pakko vastata kaikkeen hyökkäyksellä ja nyrkit pystyssä, ja ei aina kaikki mikä eroaa omista tottumuksista/mielipiteistä ole automaattisesti väärin. Myös tosikkomaisuudesta ja ahdasmielisyydestä yritän opetella eroon. Olen jo jopa edistynyt hieman.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tänäänhän tääl on mitä viihdyttävimmät jutut! Jatkakee jatkakee.
Mul on niin tappotylsää töissä, et on pakko kityillä loppuaika..

Kävinpäs eilen baarissa Hulluttelun jälkeen, ja oli tosiaan aika mielenkiintoinen ilta psykologisesti. Tuntuu, et kaikki ihmiset on muuttunu ihan hirveesti suhteellisen lyhyessä ajassa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minä ainakin olen perkele aina oikeassa ja kaikki muut on väärässä!! Muut ei ymmärrä mistään mitään, ja jos minun sanani kyseenalaistetaan, niin menee kyllä melonin kokoinen herne nenään niin että tärähtää.

Muitten mielipiteetkin ovat aina vääriä, koska omani on pareNpia. Nih.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kid

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

LillyMunster kirjoitti: Muitten mielipiteetkin ovat aina vääriä, koska omani on pareNpia. Nih.
Veit jalat suustani!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

LillyMunster kirjoitti:Minä ainakin olen perkele aina oikeassa ja kaikki muut on väärässä!! Muut ei ymmärrä mistään mitään, ja jos minun sanani kyseenalaistetaan, niin menee kyllä melonin kokoinen herne nenään niin että tärähtää.

Muitten mielipiteetkin ovat aina vääriä, koska omani on pareNpia. Nih.
:komp: Nimenomaanomaannimeen!!
hebuli

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

irmelianneli kirjoitti:Mutta se, minkä itsekin kyllä välillä unohdan, on että ei aina ole pakko vastata kaikkeen hyökkäyksellä ja nyrkit pystyssä, ja ei aina kaikki mikä eroaa omista tottumuksista/mielipiteistä ole automaattisesti väärin. Myös tosikkomaisuudesta ja ahdasmielisyydestä yritän opetella eroon. Olen jo jopa edistynyt hieman.
Olet siis alkanut kityyntyä (vrt. Otaniemen teekkareiden "otaantua"). Se on sellaista kokonaisvaltaista (aivojen) pehmenemistä, kohta millään ei ole enää mitään väliä ja kaikki ovat sun kavereita.

Harva onnistuu välttämään tuon kohtalon. Gullible pääsi livahtamaan pakoon ennen lopullista kityyntymistään, vaikka pari kertaa näin hänen jo käyttävän termiä "pusnus".
1108

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:En tiedä mistä tämänkertainen kissatappelu alkoi, mutta ihan kaikille osapuolille tasapuolisesti: kannattaisiko laittaa kone kiinni pariksi tunniksi ja käydä vaikka pienellä kävelyllä, hmm?
Komps.

EDIT: Siksi "Komps" koska te nartut ette vaan osaa.
Sannnu

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Iiihanaa...mulla juoksee palkka veiläkin vaikka olen ollut jo 6 tuntia vapaalla...Duunissa oli koulutus, jolle oli varattu koko päivä aikaa, mutta käytännössä uuden sovelluksen opetteluun meni tunti. Koska työntekijä on kutsuttu töihin koulutukseen saa se myös koko ajalta palkan. Mä rakastan mun työtä!!!!!

Kävin revityttämässä käsiäni hulluilla päivillä ja ostin hammastahnaa shampoota, hammasharjoja, suklaata, munkkeja ja vaikka mitä ja matkan varrelta vielä 10 kg kukkamultaa. Vaihdoin kukille kevätmullat ja laitoin rairuohon kylvöön (sekä vihanneskrassin) Mulla on aina PMS:issä energiaa ku Mars-patukassa!
ElanorRaven

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Voi suru, en saa nukkua yötä omassa turvallisessa sängyssä! Vanhemmat lähtevät keikkareissulle pohjoiseen päin ja lupasin mennä pikkusisaruksia kaitsemaan huomiseen saakka. Ja olen hirveän huono nukkumaan vieraissa paikoissa. (No, onhan kyseessä entinen oma kotini, mutta silti, se on nykyään eri asia!)

Tosin sadistisen mielihyvän vallassa odotan huomisaamua, kun saan potkia niitä laiskiaisia hereille ja ajaa ne kouluun. :twisted:

Edit ja offtopic: Tontulla on ihana avatar :)
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 06.04.2006 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonttu

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mie pääsin jo kotiin ja on aika ihkua. Kohta kunhan jaksaa niin keittiöön kokkailemaan pitsaa ja sitten kupu täyteen. Yritän olla tämän päivän ilman karkkeja, saas nähä kuinka onnistuu. Onnistuin kuitenkin jo kaupassa välttämään karkkihyllyt, tosin onhan ne auki ysiin asti. Mutta jospa mie nyt sinnittelen.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Pylsnetti sentään, olen ollut tolpillani ties miten pitkään, kahvia ja tiskaamista ja vaikka mitä, mutta vaatteita en ole saanut päälleni vieläkään. :shock:

Nakkisillaan heilumisesta on se etu, että ei tarvitse rasittaa itseään turhaan suihkuun mennessään. Sinne siis.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

LillyMunster kirjoitti:Nakkisillaan heilumisesta on se etu, että ei tarvitse rasittaa itseään turhaan suihkuun mennessään. Sinne siis.
Täti ei olekaan täti vaan täti onkin setä!!! Tädillä on munat!!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sannnu kirjoitti:....10 kg kukkamultaa. Vaihdoin kukille kevätmullat ja laitoin rairuohon kylvöön (sekä vihanneskrassin)


Ai hitsit, hyvä kun muistutit! Huomenna on haettava multaa ja tehtävä tuo vaihto-operaatio minunkin.
Sannnu kirjoitti:Mulla on aina PMS:issä energiaa ku Mars-patukassa!
Mulla taas alkaa puskea surullisuus, vaikka kaikki onkin ihan hyvin..
Sannnu

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

irmelianneli kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:....10 kg kukkamultaa. Vaihdoin kukille kevätmullat ja laitoin rairuohon kylvöön (sekä vihanneskrassin)


Ai hitsit, hyvä kun muistutit! Huomenna on haettava multaa ja tehtävä tuo vaihto-operaatio minunkin.
Sannnu kirjoitti:Mulla on aina PMS:issä energiaa ku Mars-patukassa!
Mulla taas alkaa puskea surullisuus, vaikka kaikki onkin ihan hyvin..
Moi söpö, joo se vähän riippuu. Mulla on kahdenlaista PMS:ää: aktiivista ja kiukkuista ja sitten apaattista ja surullista. Tälle kuulle osui tämä apinanraivo moodi!
Starflare

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Numba kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Nakkisillaan heilumisesta on se etu, että ei tarvitse rasittaa itseään turhaan suihkuun mennessään. Sinne siis.
Täti ei olekaan täti vaan täti onkin setä!!! Tädillä on munat!!!
Ei ollut puhe palleista, vaan nakista. Ehkä sillä onkin sträppäri päällä koko ajan? Pitäskö kysyy?
Vastaa Viestiin