TorsoTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Numba kirjoitti:Basic Instinct 2
Toi raina sai vissiin jokseenkin nihkeän vastaanoton. Ei kyllä vakuuttanut trailerin perusteella. Jotenkin surullista.. ikääntyvä valkokankaan seksikuningatar yrittää vielä kerran paluuta, mutta eihän se onnistu kun nykyinen leikelty habitus muistuttaa Formaliini-Liisaa Ihmemaassa.
Starflare

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

tonttu kirjoitti:
Starflare kirjoitti: avassani...
On muuten hyvä kuva susta!
Kiits :) . Kiitokset kuuluu kylläkin PikkuMunsterille joka sen muokkasi ihmisen oloiseksi.
1108

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:
Numba kirjoitti:Basic Instinct 2
Toi raina sai vissiin jokseenkin nihkeän vastaanoton. Ei kyllä vakuuttanut trailerin perusteella. Jotenkin surullista.. ikääntyvä valkokankaan seksikuningatar yrittää vielä kerran paluuta, mutta eihän se onnistu kun nykyinen leikelty habitus muistuttaa Formaliini-Liisaa Ihmemaassa.
Niin ja kunnollisen juonen puute on kuulemma korvattu paljaalla pinnalla. Mutta asia selviää tasan 39 min 12 sekunnin päästä. Telsusta tullut mitään niin laitoin kaistan punaiseksi.
Bliss

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suunnaton läjä lättyjä paistettu!
Hilloa ja kermavaahtoa myös tyrkyllä.. taidan mennä hankkimaan pari lisäkiloa :P
Patz

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kolme kitypoikaa kirjautui meseen samaan aikaan. Homosteleekohan ne jossain salaa?

Vatsis alkaa hellittää ja tänään olin urheasti 10 tuntia töissä. Jihuu! Vielä kun jaksais ommella verhot ja lyhentää housut niin olisin reipas tyttö. Vaan enpä taida tänään olla.

EDIT: Ja minkä vatun takia kaikki vähänkään katottavat ohjelmat alkaa tänään samalla kellonlyömällä?? HÄH?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Patz kirjoitti: Vatsis alkaa hellittää ja tänään olin urheasti 10 tuntia töissä. Jihuu!
Ai niin, onnea uuteen duuniin, vaikka oksennellen aloititkin!!

Toivottavasti jatkossa paremmin!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Noriyumi

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vittu mä vihaan mun duunia! Se ei ole tarpeeksi akateeminen (tm)!! Grrr!!!
Starflare

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Noriyumi kirjoitti:Vittu mä vihaan mun duunia! Se ei ole tarpeeksi akateeminen (tm)!! Grrr!!!
HAHAHAHAHAHAHAHA!! Vittu kun mullakin olisi noin helppoa :D .
Patz

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Patz »

LillyMunster kirjoitti:Ai niin, onnea uuteen duuniin, vaikka oksennellen aloititkin!
Thanks, vierotusoireita selkeesti.

Ja hei, onnea palkankorotuksen johdosta! Älä tuhlaa kaikkee kerralla! :mrgreen:
Noriyumi

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Starflare kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Vittu mä vihaan mun duunia! Se ei ole tarpeeksi akateeminen (tm)!! Grrr!!!
HAHAHAHAHAHAHAHA!! Vittu kun mullakin olisi noin helppoa :D .
Ai helppoa?! Se on aivan kamalaa (usch ja hellanlettas) kun ei saa mitään haastetta harmaille aivosoluille! iik ja aijai!!

No on muil muutakin caccaa mutta ei siitä nyt enempää. Huoh!
swirl

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Väänsin kolme ja puoli kiloa erittäin mielenkiintoista pastasalaattia. Kokkiäitini vinkkien pohjalta tietenkin. Musta se on ihan helvetin hyvää - saa nähdä, mitä vieraat huomenna tykkäävät.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

swirl kirjoitti:Väänsin kolme ja puoli kiloa erittäin mielenkiintoista pastasalaattia. Kokkiäitini vinkkien pohjalta tietenkin. Musta se on ihan helvetin hyvää - saa nähdä, mitä vieraat huomenna tykkäävät.
Jos tykkää eikä tule yhtään ruumista niin resepti jakoon!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
ninnithequeen

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilo kirjoitti:
swirl kirjoitti:Väänsin kolme ja puoli kiloa erittäin mielenkiintoista pastasalaattia. Kokkiäitini vinkkien pohjalta tietenkin. Musta se on ihan helvetin hyvää - saa nähdä, mitä vieraat huomenna tykkäävät.
Jos tykkää eikä tule yhtään ruumista niin resepti jakoon!
Just meinasin kans pyytää mut ehit ensin.
Swööli laittaa sen tonne Kityresepteihin vaan kiltisti!
swirl

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Laitan reseptin huomenna, miun muru tulee just nyt kotio ja täytyy siirtyä viihdyttämään sitä. Ja testaamaan sitä saldea siihen :twisted:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

swirl kirjoitti:Väänsin kolme ja puoli kiloa erittäin mielenkiintoista pastasalaattia.
Väänsin näistä raaka-aineista evästä huomiselle metsäretkelle. Osallistujat tykkää varmasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti: näistä
Mä en nyt saa ees tietää, mitä Bluntly syö, kun moderaattoreilla taitaa olla elämä. Pyysin galleriaoikeuksia jo tiistaina tai maanantaina (ei voi ihan tarkkaan muistaa), mutta myönnetty ei ole vieläkään. Mutta kyllä mä jaksan odottaa. Ja elämä on hieno asia, olen kuullut.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Edith kirjoitti: Mä en nyt saa ees tietää, mitä Bluntly syö, kun moderaattoreilla taitaa olla elämä. Pyysin galleriaoikeuksia jo tiistaina tai maanantaina (ei voi ihan tarkkaan muistaa), mutta myönnetty ei ole vieläkään. Mutta kyllä mä jaksan odottaa. Ja elämä on hieno asia, olen kuullut.
Älä välitä Edith, en minäkään saa tietää.
Tosin en kyllä ole pyytänyt galleriaoikeuksiakaan.

Ja se elämä... Täysin yliarvostettua, näin olen kuullut. Kannattaa jättää hankkimatta, se on kallistakin. Tämä eElämä on vaan parikymppiä kuussa!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Huomenta päivää täältäkin päin maailmaa!
Jipii mä sain taas rikottua mun polven sunnuntaina mäessä ja tiistaina se operoitiin ja nyt sitä ollaan taas polvi paketissa vähän aikaa...
No onpahan taas aikaa tulla tännekkin häiriköimään lääkehumalassa :D
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
ninnithequeen

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

snowmen kirjoitti:Huomenta päivää täältäkin päin maailmaa!
Moi muru!
Rontti kaipaili sua just tänään :D
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja snowmen »

ninnithequeen kirjoitti:
snowmen kirjoitti:Huomenta päivää täältäkin päin maailmaa!
Moi muru!
Rontti kaipaili sua just tänään :D
Muiii sullekkin :h:
Jaahas... mitäshän sillä on mielessä :kele:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Edith

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Julistan kahden aamiaisen systeemin vanhanaikaiseksi. Nykyään rulettaa Kolme lämmintä ateriaa päivässä -systeemi! Eikun, söinhän mä näiden lisäksi ne kaksi aamiaista ja ne parit välipalatkin...
Edith

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Edith kirjoitti: Mä en nyt saa ees tietää, mitä Bluntly syö, kun moderaattoreilla taitaa olla elämä. Pyysin galleriaoikeuksia jo tiistaina tai maanantaina (ei voi ihan tarkkaan muistaa), mutta myönnetty ei ole vieläkään. Mutta kyllä mä jaksan odottaa. Ja elämä on hieno asia, olen kuullut.
Nynne toimii. Valittamalla kaikki järjestyy. Kiitokset!
slam

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

vähän voisi syödä ja painella petille...
Edith

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Yäk. Miks täällä mun kotona tulee hanoista vaan punaruskeeta vettä? Ei tuolla voi peseytyä.
slam

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

pitäisi yrittää rauhoittua petille ja huomenna työhaastettelu kello 9 ja sitten... mäjelle!
Vastaa Viestiin