TorsoTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaahans, mistermister ei jaksa kouluun raahautua mut lähtee mun kanssa hulluille päiville. Hullua :shock:
Ja tää lähtee ny.
Bliss

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Taas missasin hyvän tappelun täällä, kun olin ihan rl-ihmisten seurassa muutaman tunnin :o
1108

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Pitäskö kysyy?
Kysy sä. Mä en uskalla.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare kirjoitti:
Numba kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Nakkisillaan heilumisesta on se etu, että ei tarvitse rasittaa itseään turhaan suihkuun mennessään. Sinne siis.
Täti ei olekaan täti vaan täti onkin setä!!! Tädillä on munat!!!
Ei ollut puhe palleista, vaan nakista. Ehkä sillä onkin sträppäri päällä koko ajan? Pitäskö kysyy?
Vaikka et kysynytkään, kerron silti.
Mulla on päällä vaan se mese, näppis, winamp ja kity... Eli ei strapparia, olen pahoillani, jos tuotin pettymyksen :D

Nakkisillaan on minulle termi alastomuudesta yleensä.

Ja itseasiassa, minulla ei ole nakkia. Jos minulla olisi ne miehen pissivehkeet haaroissani piNpan sijasta, niin ei se olisi nakki, vaan kyrpä. :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

LillyMunster kirjoitti: Ja itseasiassa, minulla ei ole nakkia. Jos minulla olisi ne miehen pissivehkeet haaroissani piNpan sijasta, niin ei se olisi nakki, vaan kyrpä. :D
Niinno kato, ei nää kaks pikkupoikaa mitään kyrvistä tiedä, nakeista(an) vaan...
1108

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

LillyMunster kirjoitti:vaan kyrpä.
Miksei Jorma? Rehellinen Suomalainen nimi. Ja siitä saa hauskoja lausahduksia aikaiseksi:

Saako Jorma tulla kylään
Anna Jormalle suukko
Kyllä Jorma on sitten kova
Mahtuuko Jorma vielä
Pääseekö Jorma takahuoneeseen
Pitäsköhän Jorman käydä useammin kuin kerran kuukaudessa suihkussa
Mikäs Jorman on noin veteläksi vetänyt
Nostas nyt Jorma päätäs
jne...
Viimeksi muokannut 1108, 06.04.2006 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Numba kirjoitti:Saako Jorma tulla kylään
Anna Jormalle suukko


jne...
Voinkohan lakata nauramasta vielä tämän vuorokauden puolella...
1108

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Niinno kato, ei nää kaks pikkupoikaa mitään kyrvistä tiedä, nakeista(an) vaan...
Montako koneellista pyykkiä pesit, montako kertaa kävit saunassa, monestiko miehesi tuli töistä/meni töihin, monestiko teit ruokaa ja monestiko kävit peelo tupakilla tämän viestin kirjoituksesi aikana?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Numba kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:vaan kyrpä.
Miksei Jorma? Rehellinen Suomalainen nimi. Ja siitä saa hauskoja lausahduksia aikaiseksi.
Tykkään Kyrpä-sanasta, kuulostaa vahvalta, vähän kiroukselta.

Jos minulla olisi kyrpä, niin en kaipaisi siitä "hauskoja lausahduksia", todennäköisimmin tukkisin sillä moisia esittävän suun.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Numba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niinno kato, ei nää kaks pikkupoikaa mitään kyrvistä tiedä, nakeista(an) vaan...
Montako koneellista pyykkiä pesit, montako kertaa kävit saunassa, monestiko miehesi tuli töistä/meni töihin, monestiko teit ruokaa ja monestiko kävit peelo tupakilla tämän viestin kirjoituksesi aikana?
Tais osua arkaan paikkaan, ihan selvästi....
Starflare

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Numba kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:vaan kyrpä.
Miksei Jorma? Rehellinen Suomalainen nimi. Ja siitä saa hauskoja lausahduksia aikaiseksi:

Saako Jorma tulla kylään
Anna Jormalle suukko
Kyllä Jorma on sitten kova
Mahtuuko Jorma vielä
Pääseekö Jorma takahuoneeseen
Pitäsköhän Jorman käydä useammin kuin kerran kuukaudessa suihkussa
Mikäs Jorman on noin veteläksi vetänyt
Nostas nyt Jorma päätäs
jne...
:!:

Jorma voi tyydyttää myös janon.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare kirjoitti:
Numba kirjoitti: Miksei Jorma?
:!:

Jorma voi tyydyttää myös janon.
...katkeran marjaisa maku.... Hmm....

Alkoi janottamaan, voisin nostaa Jorman huulilleni ja nauttia piiiiiiiitkän kulauksen... *lipoo huuliaan*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Durasel

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Starflare kirjoitti:Jorma voi tyydyttää myös janon.
Löytyy tuommoinen yksi hyllystä, miksi en heti tajunnut :doh:
Starflare

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

LillyMunster kirjoitti: Tykkään Kyrpä-sanasta, kuulostaa vahvalta, vähän kiroukselta.

Jos minulla olisi kyrpä, niin en kaipaisi siitä "hauskoja lausahduksia", todennäköisimmin tukkisin sillä moisia esittävän suun.
Vähän kiroukselta? Kiroaako se siunatut pimperot sitten? :D

Onneksi sinulla ei ole kyrpää, sillä jos olisi, se tarkoittaisi että olisit tuikannut molosi suunnilleen joka toisen kityläisen soppatorveen.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare kirjoitti:
Onneksi sinulla ei ole kyrpää, sillä jos olisi, se tarkoittaisi että olisit tuikannut molosi suunnilleen joka toisen kityläisen soppatorveen.
Niin, jopa sinun!
Kamalaa, eikö totta?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Tais osua arkaan paikkaan, ihan selvästi....
Alan olemaan täysin varma että äitisi ja isäsi ovat serkuksia, jolleivat peräti sisaruksia, keskenään.
killkill

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

hebuli kirjoitti:Tonne paskaloskakeliin? Mutta täällä on mielenkiintoisempaa!
Joo joo, tiedetään. Olen tosikko.
Ja tumpelo. En osaa asentaa Bluetooth-modeemiajureita XP:hen. Perkele.
Starflare

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

LillyMunster kirjoitti:Niin, jopa sinun!
Kamalaa, eikö totta?
Jahas! Vai sellaisia heti ajattelit! Ettet vaan joutunut kiusaukseen kun avassani on kutsuvasti suu auki?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare kirjoitti: Jahas! Vai sellaisia heti ajattelit! Ettet vaan joutunut kiusaukseen kun avassani on kutsuvasti suu auki?
:pliis: "....Äläkä saata minua kiusaukseen, sillä löydän sinne itsekin...!" :pliis:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nighthawk

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Iltaa.

Taas ottaa päähän oma tyhmyys; miksi en käytä kalenteria, vaikka sellaisen omistan. Kaveri soitti ja muistutti, että olin luvannut tänään klo 19.00 mennä hoitamaan yhden proggiksen. Ei siinä mitään, mutta olisi kaksi muutakin paikkaa, missä pitäisi käydä. Taisi tulla haukalle tuli persuksiin. Kiirettä ja pikaruokaa odotettavissa illaksi ja yöksi.
tonttu

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Numba kirjoitti: Jorma
Nyt tiedänkin mistä Jormasta puhut kun olet töissä.
ElanorRaven kirjoitti:Edit ja offtopic: Tontulla on ihana avatar :)
Ice Age 2 oli loistava, suosittelen!
tonttu

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Starflare kirjoitti: avassani...
On muuten hyvä kuva susta!
Noriyumi

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ja terve. Taas yksi työpäivä meni päätä seinään hakaten. Huomenna on sitten duunia aamusta iltaan. Voi helevetti!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

olipas hyvaa sapuskaa vaikka itte sanonki. nyt lisaa punkkua ja sohvalle lohoomaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
1108

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Zoomasin Basic Instinct 2:n deletoidut seksikohtaukset. Nuuh... Olen nähnyt leffan ne kohdat jotka kannatti nähdä. Sharon on ihan MILF mutta ei sitten kumminkaan.
Vastaa Viestiin