TorsoTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Durasel

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

ninnithequeen kirjoitti:
killkill kirjoitti:En tiedä mistä tämänkertainen kissatappelu alkoi, mutta ihan kaikille osapuolille tasapuolisesti: kannattaisiko laittaa kone kiinni pariksi tunniksi ja käydä vaikka pienellä kävelyllä, hmm?
Nääh, viihdettä viihdettä, setä-pieni.
ACHTUNG, POLIZEI!!11
Tuo on jo syrjintää, rasismia, koulukiusaamista ja kaikkea muuta!

(ainiin, enhän mä ollutkaan enää Dumari, jeh Ninni, potkivaan sitä!)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Miksi taas näin? Duunikamut vaan huikkas ovelta et he lähtee ny hulluille päiville. Kiva, mäkin haluaisin jotain vapauksia ko muutkin saa. Tää on epäreilua.
No arvaa onko mun työ tuskaa? Järkyttävä hedari, haluisin vaan kotiin nukkumaan parin kipulääkkeen voimin... oksettaakin jo vähän = ÄLÄ TULE MIGREENI! Mutta töissä pitää kokoajan tuijottaa konetta, joten ei tää ainakaan tästä parane.

*nyt kerjään selälle taputuksia*
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

nyt kiireelle haastattelu ja sitten mäkilöiseen... lippasin parrankin ajan kuluksi... hiuksia ei nyt ehdi... :lol:
Kid

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: *nyt kerjään selälle taputuksia*
*taputtaa selkään*
Jos et jaksa duunin jälkeen ostoksille, niin joku toinen kerta sit.

Mä kiukkuan täällä koneen ääressä ja ravaan tupakalla vitutukseen. Eilenkin kun ajattelin lähtee aikasemmin (ylityövp) ni taas joku otti erivapauden ja vaan häippäs. Käsi vaan heilahti ja ovi meni kiinni.
Jos mä vaan lähtisin kysymättä, niin potkut varmaan tulis..
safi

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja safi »

Elppa! Sanoin tuossa poistetussa keskutelussa sinulle, että anna miehellesi tilaa tehdä omia juttujaan. Äläkä roiku lahkeessa kiinni. Eikö se ollut neuvo? Hetkeä myöhemmin olit itsekkin, jonkin puhelinsoiton jälkeen tullut suurin piirtein samaan tulokseen.

Ninni! sinä olet taatusti viimeinen ihminen, jonka on syytä arvostella minun käytöstäni täällä. Sinä puukotat ns. ystävääsi selkään ja onnesta soikena saamastasi hetkestä julkisuudessa lurittelet toimittajalle kaiken mahdollisen tiedon ns. ystävästä. Toimiiko todellinen ystävä niin, ei varmasti!
Geetzu

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

syttiK kirjoitti:Huhuu! Onko kukaan paastoillu muulla litkulla ku Colon Tonicilla?
Colon Tonicilla en paastoais, mut tuolta löytyy jotain:
http://fi.avogel-server.org/
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

safi kirjoitti:Elppa! Sanoin tuossa poistetussa keskutelussa sinulle, että anna miehellesi tilaa tehdä omia juttujaan. Äläkä roiku lahkeessa kiinni. Eikö se ollut neuvo? Hetkeä myöhemmin olit itsekkin, jonkin puhelinsoiton jälkeen tullut suurin piirtein samaan tulokseen.
Pahoittelen, se negatiivisuus paistoi vaan niin ilmiselvästi läpi viestistä, että olennainen info katosi kaiken sen sekaan. Kiitos tästä neuvosta, ja oikeassa olet.

Kid, ehkä joo, mä taidan lähteä vähän aikaisemmin töistä, piru kun vatsassa kiertää!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

safi kirjoitti:Elppa!

Ninni! sinä olet taatusti viimeinen ihminen, jonka on syytä arvostella minun käytöstäni täällä. Sinä puukotat ns. ystävääsi selkään ja onnesta soikena saamastasi hetkestä julkisuudessa lurittelet toimittajalle kaiken mahdollisen tiedon ns. ystävästä. Toimiiko todellinen ystävä niin, ei varmasti!
Kerro lisää?
15 minuuttia julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä, saisko tarkempaa tietoo asiasta?
Ninnin tuomitseminen on tietysti väliajoin ihan hyvä mutta..
"Haluun tietää kaiken koska puolet unohdan."
Keskenkasvuisuus on miesten yleinen ominaisuus, ei siinä mmitään keskustelemista oo, paitti itseään korostaakseen naisilla.
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Kid
Yeah peipi. Jaksuja!
swirl

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lolita kirjoitti: Nimpparionnittelut kaikille Villeille! :cheer:
Mie oon aika Villi. Kiitos siis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:No arvaa onko mun työ tuskaa? Järkyttävä hedari, haluisin vaan kotiin nukkumaan parin kipulääkkeen voimin... oksettaakin jo vähän = ÄLÄ TULE MIGREENI! Mutta töissä pitää kokoajan tuijottaa konetta, joten ei tää ainakaan tästä parane.

*nyt kerjään selälle taputuksia*
*taputtaa selälle*

Taukojumppaa väliin, nouse ylös ja heiluttele käsiä ja venyttele. Lisäksi lääkärisetä oli sitä mieltä, että keppijumppaa viisi minuuttia aamuin illoin ja niskat ei tule kipeiksi. Mä kokeilen sitä vain viisi minuuttia illoin.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Toisinaan on ihan kiva olla anopilla töissä, toisinaan ei. Sillon ei ole, kun paskamaiset hommat laitetaan mun vastuulle multa kysymättä. Niinku nyt tää että pitää lauantaina mennä jonottamaan lentolippuja Hulliksilta. Tulikohan kenellekään mieleenkään kysyä, että voinko mä mennä sinne? Että onko mulla muuta tekemistä lauantaina aamulla klo8?? Paskat.

Ja sitten taas myöhässä kouluun. Ennemmin tekis mieli miesseuraa, mutta kun sekään ei oo kotona. kele.
Save a horse, ride a cowboy
hebuli

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

HellBell kirjoitti:Mistä Elppiksen vinkkiketjusta te oikein puhutte?
Kannattaisi pysytellä hereillä.

No ei mitään erikoisempaa, Elppis tuolla tarjoili orgasmitakuuvinkkejä, ja noi jotkut naiset alkoivat tapella etteivät ne toimikaan odotetulla tavalla. Tämä yhdistettynä kevätpanetukseen => alkuräjähdys.
killkill kirjoitti:En tiedä mistä tämänkertainen kissatappelu alkoi, mutta ihan kaikille osapuolille tasapuolisesti: kannattaisiko laittaa kone kiinni pariksi tunniksi ja käydä vaikka pienellä kävelyllä, hmm?
Tonne paskaloskakeliin? Mutta täällä on mielenkiintoisempaa!

Vaadin Elpan orgasmivinkkikeskustelun takaisin Shrink-puolelle!
hebuli

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Niin ja Hullut Päivät suks, koska kuulin jo ettei siellä kuulemma olekaan tarjolla lentoja Prahaan tai Budaan. Miksi siis mennä sinne? Tuliko edes nyrkkirautaa mukaan?
RolloTomasi

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

moi
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

hebuli kirjoitti:!

Vaadin Elpan orgasmivinkkikeskustelun takaisin Shrink-puolelle!
HÖLMÖ! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Starflare

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elppis kirjoitti:
hebuli kirjoitti:!

Vaadin Elpan orgasmivinkkikeskustelun takaisin Shrink-puolelle!
HÖLMÖ! :D
Toinenkin hölmö vaatii :) .
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

hebuli kirjoitti:Niin ja Hullut Päivät suks, koska kuulin jo ettei siellä kuulemma olekaan tarjolla lentoja Prahaan tai Budaan. Miksi siis mennä sinne? Tuliko edes nyrkkirautaa mukaan?
No toivottavasti on ainakin Amsterdamiin. Ei meinaan kauheesti naurattais, jos ois tullu lauantaina raahauduttua jonoon ja sit käviskin ilmi ettei lippuja ole.
Save a horse, ride a cowboy
ninnithequeen

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti: Ninni! sinä olet taatusti viimeinen ihminen, jonka on syytä arvostella minun käytöstäni täällä. Sinä puukotat ns. ystävääsi selkään ja onnesta soikena saamastasi hetkestä julkisuudessa lurittelet toimittajalle kaiken mahdollisen tiedon ns. ystävästä. Toimiiko todellinen ystävä niin, ei varmasti!
Juurihan sä tuolla poistetussa ketjussa sanoit ettei täällä palstalla voi olla "oikeita ystäviä"? Siis WTF?

Ja edelleen pysyn kannassani, onnesta soikeena my ass. Jos siellä lehdessä oli rivin verran mun tekstiä, niin se on vissiin sulta ja eräältä toiselta sitruunannielleeltä jotenkin pois vai? Jos olisin halunnut paistatella julkisuudessa, olisin varmasti antanut kuule nimeni ja osoitteeni sille vitun toimittajalle.
Mieti mitä paskaa suollat, lähes jokaiselle kanssakityilijälle. Sinä et osaa kuin sättiä, moittia, vittuilla ja purnata. Hieno elämä sulla varmaan...
huima

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja huima »

hebuli kirjoitti: Kysy siltä mitä ystävät tekevät yhdessä hänen mielestään? Tyynysotaa ja sen sellaista?
Pettingiä ja niin edelleen?
AarneAnkka

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Starflare kirjoitti:Niin no, korjaa toki jos olen väärässä, mutta etkös sinä muutenkin ollut varattu?
Korjaan koska olet väärässä. En ole varattu.
AarneAnkka

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

rontti26 kirjoitti:Mitä söitte aamupalaksi?
Spirulina-levää. Raejuustoa. CLA:ta. Vitamiinipilleri. Voi jehna mitä aineita mä vedän nykyään.
Starflare

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

AarneAnkka kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Niin no, korjaa toki jos olen väärässä, mutta etkös sinä muutenkin ollut varattu?
Korjaan koska olet väärässä. En ole varattu.
Oops, tsorppa vaan :oops: .
Enthu

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Köyhää... tän kuun vuokra rästissä eikä Kela suvainnut maksaa vielä(kään)
työttömyyspvärahoja,jo 3 krt olen varannut ajan parturiin ja joutunut peruuttamaan saman verran ylläolevasta syystä.Osa-Aikatyön palkkakin tulee vasta tän kuun lopussa.Tekis mieli mennä narun jatkoksi...
safi

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja safi »

[quote="ninnithequeen"]
Juurihan sä tuolla poistetussa ketjussa sanoit ettei täällä palstalla voi olla "oikeita ystäviä"? Siis WTF?

Ai niikö mä sanoin? Taisin kyllä sanoa, ettei kaikille julkista foorumia kannata pitää ystävänään. Siinä on kyllä niin pienen pieni ero, ettei voi nyt edes olettaa, että sen kykenisit huomaamaan. Yritän ensi kerralla ilmaista asian, niin selvästi että jopa sinä sen tajuat.

*Lopun tekstistäni päätin poistaa laskettuani sataan.*
Vastaa Viestiin