Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja martza »

Tässä luku on tämän päivän Ilta-Sanomista.

Pitääköhän tämä paikkansa, teidän KITY lutkien mielestä??

Itse saattaisin uskoa, että tämmöinen menttaliteetti on valloillaan suomalaisissa Naisissa ja miksei yleensäkin Naisten keskuudessa.

"Paha poika viehättää naista sängyssä enemmän kuin kiltti ja kultainen mies. Fysioterapeutti ja seksuaalisuuden asiantuntija Kari Heusala uskoo, että kun nainen tahtoo seksiä, hän valitsee vällyjen väliin mieluummin maskuliinisen ja seikkailunhaluisen kuin kiltin ja turvallisen kumppanin.

- Naisen valinta riippuu siitä, haluaako hän vakituisen kumppanin vai seksiseuraa. Vakituinen kumppani on yleensä kiltti mies, kasvoiltaan androgyyni, hiukan naista vanhempi ja hyvin toimeentuleva. Mies saattaa ulkoisesti muistuttaa hiukan omaa isää, Heusala väittää.

- Seksuaalisesti naista kuitenkin viehättävät miehet, jotka ovat kasvoiltaan maskuliinisia ja vartaloltaan lihaksikkaita, niin sanottuja pahoja poikia.

Naisen kuukautiskierto vaikuttaa ratkaisevasti siihen, minkälaisista miehistä nainen milloinkin viehättyy.

- Naista viehättävät maskuliiniset ja pahat pojat kuukautiskierron hedelmällisessä vaiheessa. Muuten naiset suosivat yleensä enemmän feministisiä piirteitä omaavia miehiä. Eli kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksiä.

Pienellä koulutuksella paha poika voi kuitenkin kesyyntyä kunnolliseksi kumppaniksi.

- Jos tällainen paha poika viettää paljon aikaa kotona, ja perheessä on lapsia, miehen testosteronitaso putoaa. Hänestä saattaa ajan mittaan tulla ihan pehmoisä, jonka arvomaailma muuttuu. Mies voikin yllättäen digata katsoa telkkaria, möllöttää himassa ja leikkiä muksujen kanssa, eikä häntä kiinnostakaan liihottaa naisten kanssa entiseen tapaan.
(IS 6 .4.2006)"
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat s

Viesti Kirjoittaja HotPants »

martza kirjoitti:Tässä luku on tämän päivän Ilta-Sanomista.
Pitääköhän tämä paikkansa, teidän KITY lutkien mielestä??
..
Kuules käppyrä, ensinkään en ole mikään Kitylutka vaan megabeibex.

Toisekseen, mun mielestä toi oli just täyttä asiaa. Faktaa toisensa perään niinkuin sanotaan.

Jos on kunnon mies, ei voi olla.. mikä sana se nyt onkaan.. intohomoinen.
Tarttee just ensteksmex olla pettäjä ja hirmu ällöpyllyinen jäbä, niin sitten voi olla jotenkin jänskä sängyssä.

Postimerkkeilijä on jotenkin poiggeus. Oon sanonu sille, että menis nopeesti tutkimuksiin ja kaikkee, voi olla tosi vaarallista tommonen kuumuus siltä. Kun ei sen pitäs. Kunnon mies ei löylyä läiski sänkyssä.
Ufo tapaus. Oon huolissani.
<3
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja martza »

HotPants kirjoitti: Kuules käppyrä, ensinkään en ole mikään Kitylutka vaan megabeibex

Jos on kunnon mies, ei voi olla.. mikä sana se nyt onkaan.. intohomoinen.
Tarttee just ensteksmex olla pettäjä ja hirmu ällöpyllyinen jäbä, niin sitten voi olla jotenkin jänskä sängyssä.
Vautsiiii. Mä arvasin tän, mä arvasin tän. Hyvä megabeibeX. Oot sä silti mun silmissä KITY lutka. :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja HotPants »

martza kirjoitti: Vautsiiii. Mä arvasin tän, mä arvasin tän. Hyvä megabeibeX. Oot sä silti mun silmissä KITY lutka. :lol:
Ja mun silmissä sä olet KITY käppyrä.
Tasapeli vai mitä?
<3
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja martza »

HotPants kirjoitti: Ja mun silmissä sä olet KITY käppyrä.
Tasapeli vai mitä?
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
Kyllä mulle sopii. :wink:

1-1
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Ihqua <3 .
<3
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat s

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

martza kirjoitti:Pitääköhän tämä paikkansa, teidän KITY lutkien mielestä??
Tuohan on jo toteen näytetty genetiikan avulla. Perinnöllisiä sairauksia tutkittaessa isä ei yllättävän usein olekaan isä.

Evoluution kannalta hyvä jälkeläisten hoitaja ei välttämättä ole sama asia kuin hyvät geenit. Parhaan lopputuloksen saa kun yhdistää 'pahan pojan' selviytyjägeenit ja hoivaajaisän kasvatuspanoksen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Masentava artikkeli. Mutta vahvistaa käsitykseni, että naiset ovat elukoita, jotka eivät ansaitse kunnioitusta inhimillisinä olentoina.

Nainen kuuluisi kahleisiin. Niin pitkään kahleeseen, että ulottaa laittamaan ruokaa, hakemaan kaljan, ottamaan suihin ja tarjoamaan pillua.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Ilta-Sanomilla on usein tosi upeita tieteellisiä artikkeleita, ne kyl vetää jalat alta. Gallupeista kaatuu jo sänkyyn.
<3
AarneAnkka

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kyseessä on itse asiassa jo aika vanha tutkimus, joka hyväksyttiin vuonna 2001.

Male Facial Attractiveness (lyhyt juttu)
Male Facial Attractiveness (kattava PDF)

Miehet valitsevat naisensa ihan yhtä loogisin perustein, joten kai sitten koko ihmiskunta ansaitsee joutua helvettiin...
killkill

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tuo samahan toimii toisinkin päin. Sarjassamme täysin turhaa tutkimusta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:Tuo samahan toimii toisinkin päin. Sarjassamme täysin turhaa tutkimusta.
Miehistäkin löytää vastaavaa, eri mekanismein ja tavoittein toki.
Mutta miten niin turhaa?
Tietoa ihmisen käyttäytymisestä, etologiaa, evoluutiobiologiaa, ja vastapainoa ihmistä ylihenkistävälle humanismille.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gattaca kirjoitti:Masentava artikkeli. Mutta vahvistaa käsitykseni, että naiset ovat elukoita, jotka eivät ansaitse kunnioitusta inhimillisinä olentoina.

Nainen kuuluisi kahleisiin. Niin pitkään kahleeseen, että ulottaa laittamaan ruokaa, hakemaan kaljan, ottamaan suihin ja tarjoamaan pillua.
Sä et ikinä naista saa vieteltyä, saatanan sovinisti!!! :lol: 8) :D :twisted: :9mm: :zap: :barf: :finger:
huima

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja huima »

Noriyumi kirjoitti: Sä et ikinä naista saa vieteltyä, saatanan sovinisti!!! :lol: 8) :D :twisted: :9mm: :zap: :barf: :finger:
Gattaca skorettaisi ihan saletisti, kunhan malttaisi olla hiljaa ja katsoa vain syvälle silmiin miehekkään alistavalla katseella.

Myönnä pois, kelpaisi sinullekin: kouluttautunut ja sivustynyt mies joka pitää älykkäistä naisista(*)





(*) joilla on myös nöpötisut
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Noriyumi kirjoitti:[
Sä et ikinä naista saa vieteltyä, saatanan sovinisti!!! :lol:
Olisiko aika kertoa joku uutinen ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
killkill

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Mutta miten niin turhaa?
Turhaa siksi, että jokainen huomaa tuon elämänsä jossain vaiheessa. Ihmiset ovat eläimiä ja viettiensä vietävissä - enkä ota tässä kantaa siihen onko tämä "hyvä" vai "paha" asia.

EDIT:
Asettumatta kenenkään puolelle...
Tähän ketjuun on nyt kolmessa eri viestissä tuotu julki se, että lähettäjänsä mielestä nimimerkki Gattaca ei tule menestymään kanssakäymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Kuinka monta kertaa ja kuinka monella eri tavalla tuo kaikkien palstaa aktiivisesti käyttävien tiedossa oleva oletus pitää sanoa? Vai onko kenties käynnistynyt kisa, jossa pisteitä saa se joka onnistuu sanomaan tämän jollakin UUDELLA, postmodernin nokkelalla tavalla?
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

huima kirjoitti: Gattaca skorettaisi ihan saletisti, kunhan malttaisi olla hiljaa ja katsoa vain syvälle silmiin miehekkään alistavalla katseella.
huima kirjoitti: Myönnä pois, kelpaisi sinullekin: kouluttautunut ja sivustynyt mies joka pitää älykkäistä naisista(*)

(*) joilla on myös nöpötisut
Taidat aliarvoida miesmakuni :D Gattacasta ja kouluttautuneesta ja sivistyneestä miehestä ei juuri kannata puhua samana päivänä, ja mun melonit ovat tissimiesten makuun: teinityttöfetissin omaavat miehet eivät saa musta mitään kiksejä, mutta hyvä vain, sillä en minäkään ole kiinnostunut heistä 8)

Mutta sinä taas olet liian söpö kun puhut tuollaisia, ja ansaitsisit saada piiskaa pyllyllesi. Näen taas edessäni sen kun olit Chapin kanssa suihkussa sulkisturnauksen jälkeen, Chap halaa sinua takaapäin ja työntää sitten moloaan sinun anukseesi :twisted: :wink: :gee: :h:

Myönnä vain: tykkäisit kumminkin ;)
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

BrianW kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Sä et ikinä naista saa vieteltyä, saatanan sovinisti!!! :lol:
Olisiko aika kertoa joku uutinen ?
Zorge, mä olin ollut pitkällä tauolla Kitystä, ja piti vain saada päästää ulos se, minkä kaikki kuitenkin tietävät. Piti vain.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

brb.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 06.04.2006 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Noriyumi kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Sä et ikinä naista saa vieteltyä, saatanan sovinisti!!! :lol:
Olisiko aika kertoa joku uutinen ?
Zorge, mä olin ollut pitkällä tauolla Kitystä, ja piti vain saada päästää ulos se, minkä kaikki kuitenkin tietävät. Piti vain.
Puhu vain omasta puolestasi. En minä ainakaan tuota "tiedä". Raivostuttavaa naisten yhteenniputusta väittää, ettei se tai tämä yksilö voisi löytää itselleen sopivaa naisihmistä ja vielä onnistua luomaan tämän kanssa parisuhdettakin. Ihan samaa paskaa kuin aloitusviestissä implikoitu tasapäistävä naiskuvakin.
HellBell

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Noriyumi kirjoitti:..
Taidat aliarvoida miesmakuni :D Gattacasta ja kouluttautuneesta ja sivistyneestä miehestä ei juuri kannata puhua samana päivänä, ja mun melonit ovat tissimiesten makuun: ;)..
Välillä kyllä.. Huh. Ja esimerkiksi Gattacan mollaaminen on.. mitä se on..

Kaikki jotka sanovat että "G ei tule saamaan ketään", niin toivotteko oikeasti ettei tulisikaan saamaan ketään vai onko se vain semmoinen pakosti heitettävä oraakkelimainen tuomio..
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:Puhu vain omasta puolestasi. En minä ainakaan tuota "tiedä". Raivostuttavaa naisten yhteenniputusta väittää, ettei se tai tämä yksilö voisi löytää itselleen sopivaa naisihmistä ja vielä onnistua luomaan tämän kanssa parisuhdettakin. Ihan samaa paskaa kuin aloitusviestissä implikoitu tasapäistävä naiskuvakin.
http://www.lyricsfreak.com/p/pet-shop-boys/107176.html



:komp: :draama: :hevikaraoke:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

:off: Mitä miehellä ees tekee?
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

EveryWoman kirjoitti:En minä ainakaan tuota "tiedä".
Gattaca on saanut monet naiset raivon partaalle sovinistisista näkemyksistään ja "lutkitteluistaan". Lue lisää Gattacan tekstejä niin tiedät. Vai pitäisikö meidän naisten olla kilttejä ja ottaa vastaan nyökäten kaikki paska mitä meidän niskaan kaadetaan? Siltä tuntuu. Kun mies sanoo vastaan, kaikki nyökkäävät. Kun nainen sanoo vastaan, hän on kamala narttu ja paskanpuhuja. Että silleen.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 06.04.2006 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

HellBell kirjoitti: Kaikki jotka sanovat että "G ei tule saamaan ketään", niin toivotteko oikeasti ettei tulisikaan saamaan ketään vai onko se vain semmoinen pakosti heitettävä oraakkelimainen tuomio..
No heitä, tai meitä, on enemmän kuin yksi tai kaksi. Mutta niin kauan kuin G jatkaa naisten lutkittelua ja sovististen ajatusten viljelyä, hän ei saa kunnon naista. Joten taisimme ottaa oraakkelin tuomionjakamisen itsellemme. Mun puolesta G saisi löytää naisen jotta hän rauhottuisi. Muttai kävä kyllä luulen että hänen ongelmansa eivät ratkaistu naisen löytämisellä, vaan monella muulla asialla.
Vastaa Viestiin