Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja HotPants »

syttiK kirjoitti::off: Mitä miehellä ees tekee?
En tiiä, mutta sulla on hauska afatar!
<3
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

HotPants kirjoitti:
syttiK kirjoitti::off: Mitä miehellä ees tekee?
En tiiä, mutta sulla on hauska afatar!
Joo. Niinq tosielämää. Mii laiks. <3 LOL
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

syttiK kirjoitti::off: Mitä miehellä ees tekee?
Kyllä miehellä tekee vaikka mitä, kunhan vain Ihana Mies (tm) tulee kohdalla :)

Ihanat miehet ovat mahtavia olentoja!! Heitä pitäisi vain olla enemmän meitä naisia varten :h: :h: :h:
killkill

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Noriyumi kirjoitti:Noh, kokeillaan:
Huoh. Se tavataan sar-kas-mi.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

killkill kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Noh, kokeillaan:
Huoh. Se tavataan sar-kas-mi.
Öö, no pistä itse paremmaksi!! 8) :twisted: :shakki:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Noriyumi kirjoitti: Ihana Mies (tm)
Toimii.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Zeb

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ärsyttävä otsikko.

Onko mussa sitten joku valmistusvirhe, kun ilkeät, karkeat ja aggressiivisuuteen taipuvaiset miehet eivät ole koskaan saaneet täältä yhtään mitään ? Kiltit, rauhalliset ja vakaat miehet ovat minun makuuni, eikä miehessä oikeastaan mikään ole niin vastenmielistä kuin sellainen identiteettikriisinen ylimachoilu ja kaikkien ns. feminiinisten ominaisuuksien kieltäminen itsessään.

Edit: Ja ennen kuin joku syvänmerenbiologi avaa sanaisen arkkunsa näiden iankaikkisten evoluutiopsykologisten "tutkimusten" pohjalta, niin ei, en ole valinnut miehiäni e-pillerien vaikutuksen alaisena.

Edit 2: Rehellisyyspakkomielteisenä joudun valitettavasti tarkentamaan - olin näköjään jo unohtanut teiniajan seurustelukumppanini, jolla oli taipumusta machoiluun, inhosin sitä ominaisuutta hänessä.
Viimeksi muokannut Zeb, 06.04.2006 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Zeb kirjoitti: Onko mussa sitten joku valmistusvirhe, kun ilkeät, karkeat ja aggressiivisuuteen taipuvaiset miehet eivät ole koskaan saaneet täältä yhtään mitään ? Kiltit, rauhalliset ja vakaat miehet ovat minun makuuni, eikä miehessä oikeastaan mikään ole niin vastenmielistä kuin sellainen identiteettikriisinen ylimachoilu ja kaikkien ns. feminiinisten ominaisuuksien kieltäminen itsessään.
Ei, vaan olet fiksu nainen (tm). Mäkin olen iän mukana saanut fiksuutta, ja katselenkin nykyään vain ihania, kilttejä ja vakaita miehiä. Playboyt ja jokapaikanhöylät eivät saa multa arvostusta ainakaan jos pitäisi valkata poikaystävää. Kuten sanoin eräästä gigolokaveristani: se olisi huono poikaystävä ja aviomies, mutta kiva kaveri.
killkill

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Noriyumi kirjoitti:Öö, no pistä itse paremmaksi!!
Öö, no en. Pointti oli siinä, että keskustelua ei edusta vittuakaan se, että sieltä taustalta ulvotaan "Cartman on läski!", "Bart ei pärjää koulussa!" tai "Matti ei osaa laulaa!" Nämä tiedetään jo.

En yritä jeesustella, olen minäkin heitellyt parikin kottikärryllistä kiviä Varkauden suuntaan, mutta näihin henkilökohtaisuuksiin meneminen... on vain henkilökohtaisuuksiin menemistä.

En valitettavasti osaa ilmaista samaa animoiduilla giffeillä. Suosin keskustelupalstalla mieluummin kirjoitettua sanaa.
Viimeksi muokannut killkill, 06.04.2006 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Noriyumi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:En minä ainakaan tuota "tiedä".
Gattaca on saanut monet naiset raivon partaalle sovinistisista näkemyksistään ja "lutkitteluistaan". Lue lisää Gattacan tekstejä niin tiedät.
Olen lukenut lähes kaiken Gattacan kirjoittaman viimeisen parin vuoden ajalta. En haluaisi itse seurustella hänen kanssaan, mutta - newsflash - NAISIA ON ERILAISIA. Sinä et mitenkään voi tietää kaikkien maailman naisten mielenliikkeitä, joten olet yksinkertaisesti väärässä esittäessäsi faktana jotakin kaikkia maailman naisia koskevaa. Lisäksi sorrut samaan inhaan kategorisointiin, jota vihaamasi sovinistisiat harrastavat: väität tietäväsi millaisia "naiset" (yhtenä könttänä) ovat. Ikään kuin he eivät ensisijaisesti olisi yksilöitä.
Vai pitäisikö meidän naisten olla kilttejä ja ottaa vastaan nyökäten kaikki paska mitä meidän niskaan kaadetaan?
Ei tietenkään, eikä tämä liity puheenaiheeseen mitenkään.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

EveryWoman kirjoitti: Olen lukenut lähes kaiken Gattacan kirjoittaman viimeisen parin vuoden ajalta. En haluaisi itse seurustella hänen kanssaan, mutta - newsflash - NAISIA ON ERILAISIA. Sinä et mitenkään voi tietää kaikkien maailman naisten mielenliikkeitä, joten olet yksinkertaisesti väärässä esittäessäsi faktana jotakin kaikkia maailman naisia koskevaa. Lisäksi sorrut samaan inhaan kategorisointiin, jota vihaamasi sovinistisiat harrastavat: väität tietäväsi millaisia "naiset" (yhtenä könttänä) ovat. Ikään kuin he eivät ensisijaisesti olisi yksilöitä.
No kaipa niitä naisia on jotka tykkää siitä että mies lutkittelee ja on v-mäinen. Onhan Mervikin rakastunut Mattiin...
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

killkill kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Öö, no pistä itse paremmaksi!!
Öö, no en. Pointti oli siinä, että keskustelua ei edusta vittuakaan se, että sieltä taustalta ulvotaan "Cartman on läski!", "Bart ei pärjää koulussa!" tai "Matti ei osaa laulaa!" Nämä tiedetään jo.
Mutta niin Steve Martinkin teki Roxannessa. Pisti sille vittuilun leikiksi :P
killkill

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

Noriyumi kirjoitti:Mutta niin Steve Martinkin teki Roxannessa. Pisti sille vittuilun leikiksi :P
Mitenkähän tämäkään taas liittyy yhtään mihinkään... Antaa olla. Pyznyz minulle, eikä kenenkään lättiin ole lähetetty ättiä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tähän varmaan pitäisi sanoa jotain älykästä, mutta tyyli pitää säilyttää:

Kiitos killkillille ja muille ongelman esilleotosta, todellakin alkaa väsyttämään. Asenteeni on asenteitani, henkilökohtaisesta lutkittelusta olen nyt yrittänyt kutakuinkin luopua. Naisille kiitos "fanituksesta", mutta älkää selvittäkö vaan
ANTAKAA PILLUA!! :D

(no joo, ette tietenkään just te, mutta kiitos tsemppauksesta)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: ANTAKAA PILLUA!!
Voi peffa.... :( No antaa sit olla, peffkele!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Noriyumi kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: ANTAKAA PILLUA!!
Voi peffa.... :( No antaa sit olla, peffkele!
Heh.. joillakin täällä hivenen väärä käsitys, miten livenä puhuttelen "yrittämiäni" naisia. Tämä netti on vain purkautumispaikka kokemuksistani, livenä olen aina arka hissukka ja liiankin kohtelias. Yleensä naiset ei edes huomaa, että heidän pilluaan haluiaisin..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gattaca kirjoitti: Heh.. joillakin täällä hivenen väärä käsitys, miten livenä puhuttelen "yrittämiäni" naisia. Tämä netti on vain purkautumispaikka kokemuksistani, livenä olen aina arka hissukka ja liiankin kohtelias. Yleensä naiset ei edes huomaa, että heidän pilluaan haluiaisin..
Jaah. Mutta sen ainoan kerran kun sinut näin, ajattelin pienessä sievässä tulla jutskaan sun kanssa ja kenties provoamaan. Mutta käänsit päätäsi ja päätin etten sitten alakaan jutskata kanssasi. Mutta parempi niin, koska en kuitenkaan ole se pitkä, laiha pystytisuinen tytteli jollaisia niin himoitset.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Noriyumi kirjoitti:Jaah. Mutta sen ainoan kerran kun sinut näin, ajattelin pienessä sievässä tulla jutskaan sun kanssa ja kenties provoamaan. Mutta käänsit päätäsi ja päätin etten sitten alakaan jutskata kanssasi. Mutta parempi niin, koska en kuitenkaan ole se pitkä, laiha pystytisuinen tytteli jollaisia niin himoitset.
:shock:
Minä se en muista edes nähneeni sinua muualla kuin kuvassa. Anteeksi!
Jospa säikähdin että nainen lähestyy ja piilouduin?
Olen ennenkin tehnyt.. miekkailukurssilla yksi misu supatti kaverilleen, tuli minua kohti ja minä menin pylvään taakse piiloon.
Ihastumani biologian työparimisun kanssa en uskaltanut edes samaan pöytään kahvilassa mennä, vaikka päivät tongittiin kuolleen kissan sisälmyksiä. Mikä oli hyvin romanttista.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gattaca kirjoitti: :shock:
Minä se en muista edes nähneeni sinua muualla kuin kuvassa. Anteeksi!
Jospa säikähdin että nainen lähestyy ja piilouduin?
Nojoo. Se oli ekassa Tuska-miitissä vajaa kaksi vuotta sitten.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Noriyumi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: :shock:
Minä se en muista edes nähneeni sinua muualla kuin kuvassa. Anteeksi!
Jospa säikähdin että nainen lähestyy ja piilouduin?
Nojoo. Se oli ekassa Tuska-miitissä vajaa kaksi vuotta sitten.
Koffin puisto?? Vai Tuskan ulkopuolella?
Anteeksi, en muista.. en muista Vaolaakaan nähneeni siellä, vaikka oli.
Kuvasihan arvioin kauniiksi telaketjufemakoksi aikoja sitten.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
hebuli

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Olette te kyllä yksiä...

Gattaca on kuulkaas kuitenkin vaikuttanut Kityssä/Cityssä jo sen verran aikaa ja toiminut foorumin koossapitävänä voimana sylkykupin osassaan, jotta kyllä kity-yhteisö on hänelle yhden naisen velkaa. Enkä puhu mistään maksullisesta sellaisesta, vaikka se helpommaksi ja halvemmaksi tulisikin.

"Gattaca menee naimisiin..." Miksipäs ei?

Ps. Lost on ennalta-arvattavaa paskaa! Tulipas vain jostain mieleeni. "Ihiii, Charlie heräsi sittenkin henkiin!". Haistakaa paska! Eikä mitään naistakaan Gattacalle enää! Muutin mieleni, niin ottaa TV-sarjojen huono taso pattiin.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Gattaca kirjoitti: Koffin puisto?? Vai Tuskan ulkopuolella?
Anteeksi, en muista.. en muista Vaolaakaan nähneeni siellä, vaikka oli.
Kuvasihan arvioin kauniiksi telaketjufemakoksi aikoja sitten.
Tuskan ulkopuolella.
hebuli kirjoitti: Gattaca on kuulkaas kuitenkin vaikuttanut Kityssä/Cityssä jo sen verran aikaa ja toiminut foorumin koossapitävänä voimana sylkykupin osassaan, jotta kyllä kity-yhteisö on hänelle yhden naisen velkaa.
No senkus etsit jonkun naisen Gattacalle. Tai sit pukeudut mekkoon ja pyllistät :lol: Zorge, en voinut vastustaa! :rofl:
Feiz

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat s

Viesti Kirjoittaja Feiz »

martza kirjoitti:Tässä luku on tämän päivän Ilta-Sanomista.

Pitääköhän tämä paikkansa, teidän KITY lutkien mielestä??

Itse saattaisin uskoa, että tämmöinen menttaliteetti on valloillaan suomalaisissa Naisissa ja miksei yleensäkin Naisten keskuudessa.

"Paha poika viehättää naista sängyssä enemmän kuin kiltti ja kultainen mies. Fysioterapeutti ja seksuaalisuuden asiantuntija Kari Heusala uskoo, että kun nainen tahtoo seksiä, hän valitsee vällyjen väliin mieluummin maskuliinisen ja seikkailunhaluisen kuin kiltin ja turvallisen kumppanin.

- Naisen valinta riippuu siitä, haluaako hän vakituisen kumppanin vai seksiseuraa. Vakituinen kumppani on yleensä kiltti mies, kasvoiltaan androgyyni, hiukan naista vanhempi ja hyvin toimeentuleva. Mies saattaa ulkoisesti muistuttaa hiukan omaa isää, Heusala väittää.

- Seksuaalisesti naista kuitenkin viehättävät miehet, jotka ovat kasvoiltaan maskuliinisia ja vartaloltaan lihaksikkaita, niin sanottuja pahoja poikia.

Naisen kuukautiskierto vaikuttaa ratkaisevasti siihen, minkälaisista miehistä nainen milloinkin viehättyy.

- Naista viehättävät maskuliiniset ja pahat pojat kuukautiskierron hedelmällisessä vaiheessa. Muuten naiset suosivat yleensä enemmän feministisiä piirteitä omaavia miehiä. Eli kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksiä.

Pienellä koulutuksella paha poika voi kuitenkin kesyyntyä kunnolliseksi kumppaniksi.

- Jos tällainen paha poika viettää paljon aikaa kotona, ja perheessä on lapsia, miehen testosteronitaso putoaa. Hänestä saattaa ajan mittaan tulla ihan pehmoisä, jonka arvomaailma muuttuu. Mies voikin yllättäen digata katsoa telkkaria, möllöttää himassa ja leikkiä muksujen kanssa, eikä häntä kiinnostakaan liihottaa naisten kanssa entiseen tapaan.
(IS 6 .4.2006)"
Siis hitto mitä tekstiä. Luin ton jo päivällä is:ästä ja minulle välittyy tuosta tekstistä sellainen kuva, että naiset nuorempana kun ovat vielä oikeastaan minkään näköisiä ja "pirteitä" niin jakavat persettään näille pahoille pojilla jotka saavat kunnon kyydit. Sitten kun naikkoset saavat vähän ikää ja alkaa viehätysvoima loppumaan ja adonikset haluaa nuorempia tyttöjä niin bongataan se kiltti(NYSVY testopuutteellinen luuseri) mies jolta voidaan sitten pihdata ja vittuilla mielin määrin kun ukolta ei löydy palleistaan mitään tehoja. Eli jaetaan ensin kaikille hampuuseille mielin määrin persettä ja sitten se kunnon mies on vain siittäjä/elättäjä ja kaiken paskan kohde. Tämä mies ei myöskään haikaile naisten perään vaan on uskollinen, kun taas nainen haikailee sen rentun perään jota joskus tapaili,tapailee,tai voisi kouluttaa.

Sitten vielä tekstin loppuun jätetään tuollainen takaovi naisille jotka haaveilevat näistä kesytetyistä pahoista pojista, että se olisi muka mahdollista.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Noriyumi kirjoitti:Tuskan ulkopuolella.

No siellähän istuskeli kai tuhatmäärin porukkaa. En erottanut ketkä on Cityläisiä ja ketkä ei. Ekana päivänä olin Tuskassa lipulla, tokana pummilla, mikä oli mielestäni aika Cool teko nynnyltä. Nyt en halua Tuskaan enää, koska.. siellä tapaa Kityläisiä. Jäi angstit sen Tuskan jälkeisestä yöstä. Joo.. se NusMaa-efekti konkretiana.
Noriyumi kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Gattaca on kuulkaas kuitenkin vaikuttanut Kityssä/Cityssä jo sen verran aikaa ja toiminut foorumin koossapitävänä voimana sylkykupin osassaan, jotta kyllä kity-yhteisö on hänelle yhden naisen velkaa.
No senkus etsit jonkun naisen Gattacalle. Tai sit pukeudut mekkoon ja pyllistät :lol: Zorge, en voinut vastustaa! :rofl:
Minulle saa toki privana kieliä juoruja, kuka olisi lupaavin tai asiaa harkitseva Kitymisu :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja slam »

Nössö, hassujen puhuja olen lähinnä... Kun olen vapautuneesti ihmisten seurassa... vähän kun yksi duudsoneista... ainoa vaan, että mun muniin en anna vapaaehtoisesti koskea pesäpallomailalla...

saaks mä naista? ö... en kait? :roll:
Vastaa Viestiin