Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

LillyMunster kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:...sä väitit että tuohon ei ole perusteita!

Mene parturiin ja ota MIEHEN kampaus.
Jaha. Mielestäni Starfllare myönsi sitten olleensa väärässä...

Ja miten hänen hiuksensa tähän liittyy? Onko tuo tapasi yrittää keksiä joku vastaava heitto, kuin Starflaren kommentti sinusta miehienvihaajana?
Mikä on miehen kampaus?
Etkö keksi muuta kuin tarttua hiuksista kiinni?
Jos sinä haluat haukkua muita, koita nyt keksiä jotain muuta kuin transu.
Äh, tää on freekin ja mun välinen inside-juttu eikä muut tietenkään tajua sitä :) Elä ota niin vakavasti, Lilly!! Ota Olvia! ;) tai vaikkapa Karhua, kuten täällä on tapana...
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

LillyMunster kirjoitti:Heh, hyvä Nori!
Otit sen transun sitten edittinä pois ennen kun ennätin postata tuon alkuperäissen lainauksen. :D
Hmm en tiedä mistä puhut 8)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Noriyumi kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Heh, hyvä Nori!
Otit sen transun sitten edittinä pois ennen kun ennätin postata tuon alkuperäissen lainauksen. :D
Hmm en tiedä mistä puhut 8)
Todellakin, ilmeisesti pitäisi ottaa olvia tai karhua tajutakseni sinua. En kuitenkaan juo olutta.

Jos joisin, ymmärtäisinkö sinua paremmin?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Noriyumi kirjoitti: No hitto johan mä jankkasin jo vuosisadan että ihmisoikeuksien naisilta ottaminen on sovinismia, mutta sä väitit että tuohon ei ole perusteita! OPETTELE LUKEMAAN!! Sä olet TAAS entistä enemmän pwn3d!!
Jankkaamiseen taitaa omat kykysi loppuakin. Mutta kerrotaanpa nyt oikein kädestä pitäen että pikku Norikin pääsee mukaan: Sinä olisit yksinkertaisesti voinut lainata sen tietyn pätkän prosessin tekstistä ja olisit vaientanut minut laakista, mutta et kuitenkaan osannut tehdä yhtään mitään muuta kuin jankata lukutaitoni puutetta ennenkuin Aarne pelasti sinut omalta idiotismiltasi.
Noriyumi kirjoitti:Mene parturiin ja ota MIEHEN kampaus. Ja harjaa hampaasi!!!
Älä vittuile kun et osaa.
Noriyumi kirjoitti:Mutta ota tosta kun sitä niin toivoit:
Sä et pwnannu ketään dorka, missasit niin hyvän tilaisuuden kylläkin että mahtaa vituttaa :) .
Starflare

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Starflare »

LillyMunster kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Heh, hyvä Nori!
Otit sen transun sitten edittinä pois ennen kun ennätin postata tuon alkuperäissen lainauksen. :D
Hmm en tiedä mistä puhut 8)
Todellakin, ilmeisesti pitäisi ottaa olvia tai karhua tajutakseni sinua. En kuitenkaan juo olutta.

Jos joisin, ymmärtäisinkö sinua paremmin?
Tuon pumpulissa kasvaneen kermaperseen ymmärtämiseen ei tarvita mitään ylimääräisiä, ei se paska muutu kullaksi vaikka mitä vetäisi.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Starflare kirjoitti:,
Hah hah, SINÄ yrität naljailla minulle, tyttö pieni :D Ei mun edes OLISI TARVINNUT lopulta ownata sua koska teit sen jo ekassa postauksessasi väittäessäsi mua miestenvihaajaksi :) Sitä paitsi ownaaminen on toisaalta kyllä aika amispuuhaa...

Mieluummin käytän keskustelua väittelykeinona, ja pyrin kiroilemaan harvemmin, toisin kuin eräät. Sen sijaan että olisit pyytänyt anteeksi syytöksiäsi ja virheitäsi, käytkin sitten kimppuuni. Tosi jaloa. Tapu tapu.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Starflare kirjoitti: Tuon pumpulissa kasvaneen kermaperseen ymmärtämiseen ei tarvita mitään ylimääräisiä, ei se paska muutu kullaksi vaikka mitä vetäisi.

Kukas se kermaperse ja paska oikeasti on, jos tolleen kirjoittaa? Hyi hyi hyi sua! Ansaitsisit raippaa pyllylle ja puoli vuotta käytöskoulussa! :twisted:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Hei hei hei.... Riita poikki ja voita väliin, jos ei voina, ni mansikoita.
Te ootte molemmat hyviä tyyppejä, vaikken teitä samaan pussauskoppiin laittaiskaan.
Starflare olkoon leikkaamatta tukkaansa ja toinen puolisko taas hetken hengittäkööt, jottei happi lopu.

Tätä internettiä ja tämmösiä keskustelupalstoja ei (kai) pitäs ottaa niin kuolemanvakavasti...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Noriyumi kirjoitti: ...Mieluummin käytän keskustelua väittelykeinona...
Olenko ainoa, joka huomaa miten hassulta tuo kuulostaa, jo pelkästään tämän ketjun perusteella?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Starflare

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Noriyumi kirjoitti:
Starflare kirjoitti:,
Hah hah, SINÄ yrität naljailla minulle, tyttö pieni :D Ei mun edes OLISI TARVINNUT lopulta ownata sua koska teit sen jo ekassa postauksessasi väittäessäsi mua miestenvihaajaksi :) Sitä paitsi ownaaminen on toisaalta kyllä aika amispuuhaa...

Mieluummin käytän keskustelua väittelykeinona, ja pyrin kiroilemaan harvemmin, toisin kuin eräät. Sen sijaan että olisit pyytänyt anteeksi syytöksiäsi ja virheitäsi, käytkin sitten kimppuuni. Tosi jaloa. Tapu tapu.
Minun muistaakseni Se olit sinä joka ensimmäisenä lähti solvauslinjalle :roll:.
Ei tämä johda mihinkään, kuin vammaista lasta hakkaisi. Loppukoon minun osaltani tähän.
slam

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja slam »

kilttistä naimisesta saan vain kiksit. Ottaa tyttöö kiinni silleen hempeesti, kun sitä niin miäli tekköö pukkaa... :lol:
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mustaenkeli kirjoitti:Hei hei hei.... Riita poikki ja voita väliin, jos ei voina, ni mansikoita.
Te ootte molemmat hyviä tyyppejä, vaikken teitä samaan pussauskoppiin laittaiskaan.
No ei. Starflare ihastuisi muhun livenä ja sitä saisi sitten pidellä kauempana ettei tuo lemmenjanoinen tyttö pussaa väkisin :D
mustaenkeli kirjoitti:Tätä internettiä ja tämmösiä keskustelupalstoja ei (kai) pitäs ottaa niin kuolemanvakavasti...
Liika on silti liikaa. Ja mä en tykkää sovinistisista ihmisistä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Noriyumi kirjoitti: Ja mä en tykkää sovinistisista ihmisistä.
Jos Starflare ois sovinisti, ni se ei niiqu tykkäis musta ja mä kuiteski onn ees vähä ihqu, et ois ehk niiku tsäänssei, et se tykkäis. Ees vähä.
*hakee Starflaren huomion itseensä siirtääkseen sen pois muualta*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Starflare kirjoitti: Minun muistaakseni Se olit sinä joka ensimmäisenä lähti solvauslinjalle :roll:.
"Minun muistaakseni" onkin avainilmaisu, ja muistat siis väärin. Sinä ensin aloit minua solvaamaan alla olevan tekstin kera:
Starflare kirjoitti: Sinällään ironista että syytät prosessia moisesta, vaikka on tälläkin laudalla ihan yleisesti tiedossa millainen katkeroitunut miestenvihaaja, ja yleistäjä sinäkin olet.
:roll: :roll:

Nyt kai pitäisi sanoa "owned" jotta kaikki olisivat tyytyväisiä, mutta en jaksa edes surffata jotain hyvää ownaus-kuvaa. Se siitä.
Starflare kirjoitti: Ei tämä johda mihinkään, kuin vammaista lasta hakkaisi. Loppukoon minun osaltani tähän.
Heh, sopii se noin, sillä ei SUN kannata vammaista lasta hakata, tai kenenkään muunkaan. Mutta jos tavataan miitissä, saat sitten piiskaa pyllyllesi :twisted: :lol:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Noriyumi kirjoitti:Mutta jos tavataan miitissä, saat sitten piiskaa pyllyllesi :twisted: :lol:
Toi oli selvästiki lupaus!
Mä voin tuoda sovintopiiskan miittiin! :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
prosessi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Noriyumi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Pahan makuista.
Makuasia tuokin. Ei siitä tartte koko päivähoitosysteemiä "bashata".
Kieltämättä maku on makuasia. Minä olen kuitenkin päiväkodissa menettänyt tajuni, koska minua istutettiin useita tunteja lautasen edessä.
prosessi kirjoitti:koska miehet eivät ole yhtä fanaattisia idealisteja kuin naiset, saavat he vähemmän pahaa aikaan kodin ulkopuolella.
No tuo riippuu mielestäni yksilöstä; ei sukupuolesta.
Yksilöistäpä tietenkin, mutta riski on suurempi naisten kohdalla.
No katsopa johtajatilastoista ja väkivaltatilastoista ketkä on johtajia ja ketkä johtajan alaisia. Tai ketkä on väkivallan tekijöitä ja niiden uhreja.
Niin? Arvaa kuinka paljon naisten miehille suorittamia pahoinpitelyjä jää tilastojen ulkopuolelle, koska Mies ei voi tehdä ilmoitusta naisesta leimautumatta nössöksi.
Mitä minä tahdon?
Sovinistisia arvoja. Ihmisoikeudet pois naisilta. Kamalaa, brr...
Jos nuo oikeudet vietäisi naisilta, en minäkään voisi aukoa päätäni täällä... Rest my case.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mustaenkeli kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Mutta jos tavataan miitissä, saat sitten piiskaa pyllyllesi :twisted: :lol:
Toi oli selvästiki lupaus!
Mä voin tuoda sovintopiiskan miittiin! :wink:
YES!!! :lol: 8)
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

prosessi kirjoitti: Sovinistisia arvoja. Ihmisoikeudet pois naisilta. Kamalaa, brr...
Jos nuo oikeudet vietäisi naisilta, en minäkään voisi aukoa päätäni täällä... Rest my case.
Pitäisiköhän munkin provota täällä vähäsen niin saan selville ketkä täällä on sovinisteja ja ketkä ei... :think:
Starflare

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Noriyumi kirjoitti: Heh, sopii se noin, sillä ei SUN kannata vammaista lasta hakata, tai kenenkään muunkaan. Mutta jos tavataan miitissä, saat sitten piiskaa pyllyllesi :twisted: :lol:
Olen muuten samaa mieltä. Ja mitä tulee noihin solvauksiin, niin luulen että aika tasoissa mennään. Et itsekään mitenkään kovin rakentavasti tähän kinasteluun suhtautunut (kaikenlisäksi minä ehdin nähdä molemmat poistamasi solvaukset), mutta nyt jätän tämän tähän. Case closed, jooko?

Uih! Piiskaako luvassa kun Manala ja Gattaca mättävät toisiaan taustalla? Sopisi teemaan ainakin 8) .
Durasel

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Starflare kirjoitti: Uih! Piiskaako luvassa kun Manala ja Gattaca mättävät toisiaan taustalla? Sopisi teemaan ainakin 8) .
Hei pliide, kohta on aika kovat odotukset miitille!!!1
Jougäiden-za vois tuoda Slämärille piparii, kun slämäri sitä niin tahtois. Sit olis kaikilla kiva mieli?
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Durasel kirjoitti:Hei pliide, kohta on aika kovat odotukset miitille!!!1
Ai kamala! Gattaca ja Manala tappelevat, mä annan raippaa Starflaren pyllylle... :lol: :P :rofl:
Durasel kirjoitti:Jougäiden-za vois tuoda Slämärille piparii, kun slämäri sitä niin tahtois. Sit olis kaikilla kiva mieli?


Täytyy sit katsoa tarkkaan millaista naista Slam ehkä sit saa :)
prosessi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Noriyumi kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Sovinistisia arvoja. Ihmisoikeudet pois naisilta. Kamalaa, brr...
Jos nuo oikeudet vietäisi naisilta, en minäkään voisi aukoa päätäni täällä... Rest my case.
Pitäisiköhän munkin provota täällä vähäsen niin saan selville ketkä täällä on sovinisteja ja ketkä ei... :think:
Ei sinun tarvitse provota, kunhan jatkat kuten tähänkin asti, niin sovinismi lisääntyy sellaisella teholla, ettei mitään enää jää testattavaksi. Minä seison sanojeni takana, ja ne jotka minut tuntevat, tietävät että olen tosissani. Sen takia Aarnekin älysi huomauttaa kyttyröistä kamelin selässä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gattaga on niinku suomalaispuolinen Ali G?
liksom..
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:own3d
Hei mäkin pelaan Counter-Strike Sourcee. Mä pelaan nimellä Osmopossu, millä nimellä sä?
Herra Manala

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:Äh, tää on freekin ja mun välinen inside-juttu eikä muut tietenkään tajua sitä :)
Tota. Mä en nyt tiedä kuka on pihalla, mutta mä olen aina kuvitellut että freak on eri tyyppi kuin starflare, vaikka molemmilla pitkä tukka onkin. Vai minkälainen juttu?
Vastaa Viestiin