Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat s

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Feiz kirjoitti:...
Tulee ihan mieleen se Lutka-sana...
Ja miehet muka ei ole se sorrettu sukupuoli?
Sovinismi on vain tervettä kapinaa naishirviöiden valtaa vastaan.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Suvinen kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Nainen kuuluisi kahleisiin. Niin pitkään kahleeseen, että ulottaa laittamaan ruokaa, hakemaan kaljan, ottamaan suihin ja tarjoamaan pillua.
MITÄ me puhuttiin siitä asenneongelmasta joka paistaa läpi?!!!? Prkl. Toivoton tapaus.
Paskat se mitään livenä paista jos naista yrittelen.
Ongelma, että olen niin arka, ettei naiset huomaa minun yrittävän. Varsinkin jos nainen kiinnostaa minua henkisestikin.

Sitten on tietysti tapaukset kuin nuo Slamin baariketjun juttuni. (katsoitko sen?) Silloinkaan ei paista sovinismi.. mutta jos ne oliot ovat minulle ihmisinä täysin mielenkiinnottomia, minulla on vaikeuksia pysyä heidän puheenaiheissaan, olen siinä vain jotta saisin kerrankin pillua, naisilta jotka selvästi ovat Lutkia... niin ehkä siinä paistaa läpi teennäisyys.

Joka oikeasti pitää heitä ihmisinä ah niin mielenkiintoisina, on samassa "kulttuurissa" sen ei tarvitse teeskennellä ja saa sitten lutkan piluakin.. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Noriyumi kirjoitti: No heitä, tai meitä, on enemmän kuin yksi tai kaksi. Mutta niin kauan kuin G jatkaa naisten lutkittelua ja sovististen ajatusten viljelyä, hän ei saa kunnon naista.
Sovinismi ei ole kyllä minun kokemusmaailmassani ikinä ollut mikään este naisen saamiselle, pikemminkin päinvastoin.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vadim kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: No heitä, tai meitä, on enemmän kuin yksi tai kaksi. Mutta niin kauan kuin G jatkaa naisten lutkittelua ja sovististen ajatusten viljelyä, hän ei saa kunnon naista.
Sovinismi ei ole kyllä minun kokemusmaailmassani ikinä ollut mikään este naisen saamiselle, pikemminkin päinvastoin.
Mutta puhuinkin kunnon naisesta. Mutta tietty jos tykkäät tyhmistä, mielipiteitä omaamattomista kynnysmatoista, niin siitä vain!

Kaveri kertoikin miten yökköä oli kun joku sovinisti tuli puhumaan niille, ja sit sen nainen vain hymyili hermostuneesti takana, eikä se osannut sanoa juuta eikä jaata mihinkään. Niitä ihan nolotti sen naisen puolesta että kuinka se noin caccaan seuraan se oli joutunut.
RolloTomasi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ja jos ei ole kiltti eikä tuhma, ei saa kumpaakaan...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Noriyumi kirjoitti:Mutta puhuinkin kunnon naisesta. Mutta tietty jos tykkäät tyhmistä, mielipiteitä omaamattomista kynnysmatoista, niin siitä vain!
Enhän minä kunnon naisia niin puhuttele!
Kity on vain turhautumien purkua minulta.
Saisin kunnon naiselta, jos sellaisen löytäisin, jos hän huolisi minut sinä arankilttinä itsenäni (epätodennäköistä) ja jos hän ei olisi City/Kitypersoonastani kuullutkaan. Tuo jälkimmäinen nykyään hirvittää, tämä on liian pieni maa. Saatan olla yhtä negatiivisen kuuluisa kuin Matti Nykänen :roll:

Edit: ja missä vaiheessa muka kohtelen treffaamiani naisia sovinistisesti?
Silloinko kun en uskalla osoittaa edes romanttista kiinnostusta vaan katson hyllynsä kirjoja? Silloinko kun menen kiltisti eri patjalle nukkumaan? Silloinko kun rapsuttelen kissojaan ja koiriaan vaan en emäntäänsä? Ehkäpä silloinkin minusta paistaa sovinistisuus läpi?

Sitten samojen naisten vieraskirjat on täynnä Kakeja ja Makeja jotka kiittävät "hellistä hetkistä", samat naiset myöhemmin "ystävinä" meileissä raportoi minulle yhdenyönpanoistaan, vakipanoistaan, miten hyvää tai useimmiten huonoa seksiä saivat.

Ja samat naiset minun seurassa kuin Pyhiä Neitsyt Marioita, joiden kanssa mikään ehdottelu tuntuisi täysin sopimattomalta. Kuitenkin heitä panevat muut miehet, jotka luulen käyttävät ihan eri tyyliä. Päällekäyvempää? Hyväksikäyttävämpää? Sovinistisempaa?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Noriyumi kirjoitti:
Vadim kirjoitti: Sovinismi ei ole kyllä minun kokemusmaailmassani ikinä ollut mikään este naisen saamiselle, pikemminkin päinvastoin.
Mutta puhuinkin kunnon naisesta. Mutta tietty jos tykkäät tyhmistä, mielipiteitä omaamattomista kynnysmatoista, niin siitä vain!
En ole sovinisti, joten en puhunut itsestäni.

Kynnysmatot eivät myöskään ole varsinaisesti mun juttuni.
hebuli

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tuhmat pojat saavat ilmaiseksi?
PerttiMakimaa

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat s

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

martza kirjoitti:Tässä luku on tämän päivän Ilta-Sanomista.
Jos tämä löpinä olisi käännetty toisin päin ja väitettäisiin miesten innostuvan tiukkakroppaisista bimbo-blondeista, jotka saisivat seksiä ja tavantallaajien kanssa perustettaisiin perhe ei kukaan uskaltaisi/viitsisi tätä julkaista.

Mutta ilta-sanomathan on kuulu tällaisesta informatiivisesta journalismistaan. Kuten eronneen heteromiehen tekstiviestiliikenteen julkaisemisesta... :roll:
slam

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja slam »

tuhmaa seksiä... wouh, wouh
SnapaHead

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Noriyumi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:En minä ainakaan tuota "tiedä".
Gattaca on saanut monet naiset raivon partaalle sovinistisista näkemyksistään
Jaa. Ei kai niitä sovinistijuttuja ole juuri lainkaan. Päinvastoin... saman saa jokainen sukupuoleen katsomatta.

Tässä on taas yksi horatsu, joka ei tunne muunlaista sovinistia kuin huorittelevan turpaanvetäjän. Vielä kun tuo laatu on kaikkein harvinaisin.

Ja näillä sanoilla suljehan keittiöpanda suusi ja poistu hiljaa hymyillen takavasemmalle, johon paikkasikin näköjään on jo merkitty. Etkö näe? No, siihen possun, kanan ja mustin tykö.
prosessi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Vadim kirjoitti: Sovinismi ei ole kyllä minun kokemusmaailmassani ikinä ollut mikään este naisen saamiselle, pikemminkin päinvastoin.
Mutta puhuinkin kunnon naisesta. Mutta tietty jos tykkäät tyhmistä, mielipiteitä omaamattomista kynnysmatoista, niin siitä vain!
En ole sovinisti, joten en puhunut itsestäni.
Minä olen sovinisti, eikä se ole ikinä ollut mikään este miehen saamiselle, pikemminkin päinvastoin. Tärkeimmät tavoitteeni elämässä:

- äänioikeus pois naisilta
- kotiäitiys pakolliseksi
- tv-juontajuus kielletyksi myös lapsettomille naisille
- aatteellisiin ja poliittisiin järjestöihin kuuluminen naisilta kielletyksi
- sterilisaation alaikärajan poistaminen
- järjestetyt avioliitot takaisin
- armeijapakko myös naisille
- ja paljon muuta... :evil:
WanhaPervo

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:Tuo samahan toimii toisinkin päin. Sarjassamme täysin turhaa tutkimusta.
Haluat seksiä maskuliinisemman kanssa ja naimisiin feminisemmän kanssa?
Elukka

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:Minä olen sovinisti, eikä se ole ikinä ollut mikään este miehen saamiselle, pikemminkin päinvastoin.
*kiltin pikkuvaimon äänellä* Kyllä Kulta. :P
killkill

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:
killkill kirjoitti:Tuo samahan toimii toisinkin päin. Sarjassamme täysin turhaa tutkimusta.
Haluat seksiä maskuliinisemman kanssa ja naimisiin feminisemmän kanssa?
Ejjj... kyllä minä haluan seksiä JA naimisiin saman ihmisen kanssa :P
hermine

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Zeb kirjoitti: Onko mussa sitten joku valmistusvirhe, kun ilkeät, karkeat ja aggressiivisuuteen taipuvaiset miehet eivät ole koskaan saaneet täältä yhtään mitään ? Kiltit, rauhalliset ja vakaat miehet ovat minun makuuni, eikä miehessä oikeastaan mikään ole niin vastenmielistä kuin sellainen identiteettikriisinen ylimachoilu ja kaikkien ns. feminiinisten ominaisuuksien kieltäminen itsessään.
KOMPS, paitsi että kavereina jotkun levottomat yksilöt voi kyllä olla ihan hauskojakin, jos vaan osaa laittaa oman moraalintajunsa hetkeksi off-asentoon (mikä ei mielestäni ole suositeltavaa, mutta välillä välttämätöntä jos meinaa tulla toimeen ylipäänsä kenenkään kanssa). Sattuu ja tapahtuu ja saa nauraa. Ja yleensä kohtelevat ystäviään miljoona kertaa paremmin kuin naisiaan, eipä käy kateeksi heidän tyttiksiään. Noilla törmäilyillä kun on viihdearvoa vain jos ei itse joudu niiden seurauksista kärsimään.

Mut kyllä mulla esim. seksuaalisen mielenkiinnon tunteminen jotain kohtaan vaatii jonkinlaista perusturvallisuutta ko. ihmisen seurassa, jonka vain kiltteys, vastuuntuntoisuus ja vakaa rauhallisuus voivat aiheuttaa. Nimenomaan siis sellainen isä-aineksisuus.

Eikös miehillä vasta tiukassa olekin tuo kiltit tytöt - tuhmat tytöt jako? Eihän siitä tarvitse kirjoittaakaan kun se olisi yhtä itsestäänselvyyksien toistelua kuin tuo "Gat ei saa ikinä naista". Lutkasta ei tehdä vaimoa, mutta pillu kyllä kelpaa ja huorissa käydään vielä sittenkin kun se kunnon tyttö on saatu avioliittoon ja rupsahtanut miehelle synnytetyistä lapsista ja miehen hyväksi eletystä kotielämästä...ei kai mikään kovin harvinainen kuvio vielä nykyaikanakaan. Ja kyllä minäkin nuorempana luulin, että pitäisi muuttua sellaiseksi itseääntyrkyttäväksi, rääväsuiseksi ja merkityksettömistä pikkuasioista räjähteleväksi "pahaksi tytöksi" ettei tarttis olla yksin, vaan onneksi olin väärässä (tai ehkä sit oon vaan sitä vaimoainesta, jota petetään sen mielenkiintoisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei kuitenkaan kestäisi elää viikkoakaan).
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

SnapaHead kirjoitti: Tässä on taas yksi horatsu, joka ei tunne muunlaista sovinistia kuin huorittelevan turpaanvetäjän.
Sä ääliö et sitten tiedä mistään mittään!

prosessi kirjoitti: Minä olen sovinisti, eikä se ole ikinä ollut mikään este miehen saamiselle, pikemminkin päinvastoin. Tärkeimmät tavoitteeni elämässä:
prosessi kirjoitti: - äänioikeus pois naisilta
- kotiäitiys pakolliseksi
- tv-juontajuus kielletyksi myös lapsettomille naisille
- aatteellisiin ja poliittisiin järjestöihin kuuluminen naisilta kielletyksi
- sterilisaation alaikärajan poistaminen
- järjestetyt avioliitot takaisin
- armeijapakko myös naisille
Haha, sitten kun naisia on alistettu ja otettu heiltä kaikki pois, kuitenkin he saavat taistelutaidon armeijassa! Arvaapa mitä sitten tapahtuu.

Ja muuten, Suomessa ei ole ARMEIJAPAKKOA! Katso vaikka niitä viherhörhöjä ja diabeetikoita jotka eivät menneet armeijaan! 8) :lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kiltit pojat pääsee naimisiin, tuhmat pojat pääsee naimaan ja luuserit vetää käteen.

Otkvn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ebola

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Ebola »

killkill kirjoitti: "Cartman on läski!"
I'm not fat, I'm big boned!
eps

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja eps »

Entä jos ei pääse naimisiin eikä saa seksiä?

e.
prosessi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Noriyumi kirjoitti:
prosessi kirjoitti: - äänioikeus pois naisilta
- kotiäitiys pakolliseksi
- tv-juontajuus kielletyksi myös lapsettomille naisille
- aatteellisiin ja poliittisiin järjestöihin kuuluminen naisilta kielletyksi
- sterilisaation alaikärajan poistaminen
- järjestetyt avioliitot takaisin
- armeijapakko myös naisille
Haha, sitten kun naisia on alistettu ja otettu heiltä kaikki pois, kuitenkin he saavat taistelutaidon armeijassa! Arvaapa mitä sitten tapahtuu.
Elämä on paljon nykyistä parempaa. Ei ole muumimammaa presidenttinä, lapset ovat terveempiä mieleltään ja maksan tv-lupani ilolla. Armeija karaisee naisia ja saa heidät ymmärtämään, miten mieheys itsessään jo riittää rangaistukseksi miesparoille, sota heitä vastaan olisi jo liian epäoikeudenmukaista.
Ja muuten, Suomessa ei ole ARMEIJAPAKKOA! Katso vaikka niitä viherhörhöjä ja diabeetikoita jotka eivät menneet armeijaan! 8) :lol:
Lisättäköön, että vaadin armeijapakkoa myös viherhörhömiehille ja diabeetikoille varsinkin. Kokevatpa hekin minkälaista on olla täysiarvoinen ihminen edes kuuden kuukauden ajan. Arvaa miltä diabeetikkona tuntuu se, että ykköstyypin diabeetikko saa verotuksesta 40% invaliidivähennyksen, tai että kotiin tulee äidin väkisin tilaama lehti, jossa esitellään osajalkateräproteeseja.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

prosessi kirjoitti: Elämä on paljon nykyistä parempaa. Ei ole muumimammaa presidenttinä, lapset ovat terveempiä mieleltään ja maksan tv-lupani ilolla. Armeija karaisee naisia ja saa heidät ymmärtämään, miten mieheys itsessään jo riittää rangaistukseksi miesparoille, sota heitä vastaan olisi jo liian epäoikeudenmukaista.
Miten lapsesi voivat olla terveitä, varsinkin jos saat tyttöjä, jos heillä ei ole ihmisoikeuksia? Ja miten niin mieheys on rangaistus "miesparoille"? Miehiä ei sorreta työelämässä, miehiä ei raiskata eivätkä miehet joudu synnyttämään. On miehillä sitten NIIIIIIIIIN vaikeaa.

Ja maailman sodat on muuten miesten aloittamia. Sotikoot sitten keskenään, perkele!
huima

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja huima »

Noriyumi kirjoitti: Ja maailman sodat on muuten miesten aloittamia. Sotikoot sitten keskenään, perkele!
PiNpan takia, piNpan takia.

Jos miehistä pidettäisiin parempaa huolta kotona, ei olisi mitään mielenkiintoa lähteä kohottelemaan markkina-arvoaan sotiin.

Junou - rauhanliikkeen pitäisikin tehdä juliste:

"Pippeli poskessa pitää sotilaan kotona"

Kaikki on niiin helppoa kun sen oikein ymmärtää.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Noriyumi kirjoitti:

Ja maailman sodat on muuten miesten aloittamia. Sotikoot sitten keskenään, perkele!
Stockmannin Hullut Päivät todistavat, etteivät naiset takuulla ole yhtään miehiä rauhantahtoisempia.
Huima kirjoitti: "Pippeli poskessa pitää sotilaan kotona"
Siis pippeli sotilaan poskessa...? HOMO!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Noriyumi

Re: Kiltit pojat pääsevät naimisiin ja tuhmat pojat saavat seksi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

huima kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Ja maailman sodat on muuten miesten aloittamia. Sotikoot sitten keskenään, perkele!
PiNpan takia, piNpan takia.
Tuota noin, ei bin Laden tainnut lennätyttää lentokoneita Jenkeissä piNpan takia vaan jenkkiantipatioidensa takia.
huima kirjoitti:Jos miehistä pidettäisiin parempaa huolta kotona, ei olisi mitään mielenkiintoa lähteä kohottelemaan markkina-arvoaan sotiin.
Tuo on osittain totta. Monet naiset ei YHTÄÄN arvosta miehiään vaan ne jopa loukkaa niitä kamujensa edessä! Bestis kertoi että sen kaksi kaveria kohtelee miehiään kuin paskaa, ja se on sit sanonu niille että "jos teidän kundit jättää teidät, mä en sitten lohduttele teitä, koska silloin olette itse ansainneet kohtalonne!". Olenpa sentäs vihdoin oppinut sen miten mies "kuitenkin" osaa arvostaa naista joka kiehnää ja kujertaa miehen kyljessä ja antaa miehen tehdä "miehisiä" asioita; kuten ajaa autoa kun mennään autolla jonnekin, sytyttää takka, tiputtaa jääpuikot katosta, röyhtäistä olkkarissa jne. ja näyttää että arvostaa miehen jutskia (paitsi ehkä se röyhtäisy), ja mä tykkään siitä että miehen tallissa on työkalupakki eikä meikkipeili... Mies saa olla mies, mutta sikamiestä en tietenkään ottaisi. Mattinykäsmäiset "miehet" ja juopot ei ole mun makuuni.
huima kirjoitti:Junou - rauhanliikkeen pitäisikin tehdä juliste:

"Pippeli poskessa pitää sotilaan kotona"

Kaikki on niiin helppoa kun sen oikein ymmärtää.
Mutta sitten pitäisi olla kans slogan "piNppi huulilla pitää naisen rakastuneena". Elämä on vaihtokauppaa, ju nou ;) Ja suhteessa ei saisi kumpikaan pihtailla.
Vastaa Viestiin