Faijjas on!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Gattaca kirjoitti: Onkos sellaisiakin? Ensin asentaja, sitten inssi?
En mä tiiä miten päin. Molempi parempi.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kyllä iskä on ainaki autokoulun käyny. Tai ainaski se osaa kuulemma ajaa autoa. Yleensä tosin humalassa. Osaa se niitä autoja varastaaki. Eli jonkisortin ammattirikollinenki se on. Tai on se ainaski vankilassa ollu ja siellä itteään tatuoinu. Eli ehkä se on tatuoijaki! Ku sillä ne vermeet on ainaski ollu. Ite en kyllä ikinä antais sen itteeni tatuoia. Epäilen neulojen puhtautta ja työtaitoa. Iskä ku on lähes aina humalassa ja sillon kans akressiivinen. Nähty on. Vaikka ihan kahen käden sormet riittää laskemaan, monestiko oon faijaa viimeks nähny. Viimeks kuitenki vuonna -99.
Nii, ja faijan pitäs täyttää tässä kuussa muistaakseni 50-vee. Oon miettiny, josko vaihteeks marssis Maistraattiin ja kaivais jonkumoisen osotteen faijalle, jotta tuota vois kortilla paiskata. Onha se kuitenki ihan todistetusti mun faija. Juu, isyys on todistettu ihan väkisin lastenvalvojan valvomana, ku äijä ois muuten kieltäny kölkkineensä mutsiani, vaikka sama häiskä ennen isyyden kieltämistään oliki ristiäisissä, tästäki on ihan valokuvatodiste. Nokialla se kai asuu, tai jossain. Kyllä se kuitenki varmasti elossa on, ku muutenhan joku viranomainen ois tullu mulle sanomaan, että olen omainen. Vaikka silläkään mitään merkitystä, ku tolta juopolta mittää perintöä heru. Tai vaikka heruiski, ni eipä juuri kiinnosta. Että näin meillä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Durasel

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Mankeli kiilas juuri johtoon! (sorry, Numba)
1108

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Durasel kirjoitti:Mankeli kiilas juuri johtoon! (sorry, Numba)
Stanan helvetinenkeli.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

LillyMunster kirjoitti:Pikkutyttönä sain porata reiän Lapinläänin kuuluisinpaan poliisiautoon, LUU-5:seen.
Hah,meidän suvun miehiä on istunut tuon kyseisen saabin kyydissä 3 eri sukupolvessa ;)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Durasel

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Sannnu kirjoitti:Ex-mäkihyppääjä-rautakauppias-eläkeläinen
Jos tää kombo olis ollut: ex-mäkikotka-strippari-laulaja/juoppo, niin olisit ollut mitaleilla :D
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mun isä on Aito_Johanna.

t.nowa
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Nighthawk

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Eläkeläinen, joka tekee omien sanojensa mukaan "harrastuksen vuoksi" 70-80 tuntia töitä viikossa. Työskentelee omassa yrityksessään. Työn jälkeä ei voi kukaan Hki:ssä asuva olla huomaamatta mm. joulun alla ja muutaman muun päivän aikana.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Kuollut jo aikoja sitten...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Oikeasti on kiva kuulla mitä ihmiset kertovat isistään. Minä pidän omastani kovasti. Olen oppinut isältä paljon, ampumaan, räjäyttelemään pikku raketteja, ajamaan autolla...
Olin kuusivuotias, kun aloin ohjaamaan isän sylistä, ja kahdeksanvuotiaana ajoin jo itse, kun oli tarpeeksi tyynyjä takapuolen alla, että näki konepellin yli. Isä oli aurauttanut minulle ja veljelleni jääradan, jossa saimme ajella. Meillä oli radiopohelimet yhteydenpitoa varten, että isän ei tarvinnut meitä koko ajan vahdata. Penkkaanhan sitä ajettiin, ja radiopuhelimella isältä apua pyytämään... "Siellä on lapio peräkontissa, kaivakaa se takaisin radalle!" Aika nopeasti oppii muuten hallitsemaan auton liukkaalla :D

Isä on antanut minun ja veljeni tehdä aina kaikkea, mitä hän ei ole itse lapsena saanut tehdä. Se oli kivaa, mutta pakosti mietin, ,että onko se ollut vain tapa korjata huonoa omaatuntoa, kun hän ei ollut oikeasti läsnä, vaan livisti pohjoiseen vapauden perässä.

Silti oli ihanaa kun sai pienenä tyttönä leikata vaikka isän hiukset ja parran. Kamalan näköinenhän siitä tuli, tietenkin. Tai kanniskella kiusan vuoksi aamulla isän puujalka piiloon siitä sängyn vierestä. Yhdellä jalalla loikkiva aamukärttyinen iskä oli aina kovin hauska näky :D

Erikoinen piirre isässä on, että hän osaa korjata kaikki tekniset laitteet; jos jokin hajoaa, ja soitan hänelle, hän muistaa kytkentäkaaviotkin ulkoa... Ja on ollut kullanarvoista myös se, että isä osasi puhelimitse neuvoa minulle, miten starttaan saabini johdoista, kun virtalukko oli hajonnut.
Nyt osaan!! Minä haluaisin isona olla isä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
prosessi

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

En uskalla kertoa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eläkkeellä oleva diplomaatti. *öhöm*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Mun isä on hankintainsinööri eräässä isossa rakennusfirmassa. Isä keräili ennen postimerkkeja, mutta jostain syystä lopetti sen vuosia sitten. Isä oli myös todella ahkera hiihtäjä ja lenkkeilijä, mutta joutui nekin hommat lähes täysin lopettamaan sydänvian takia. Isä opetti mut kalastamaan, inhoamaan kalan syömistä ja katsomaan länkkäreitä. Niin ja länkkäreitten ja Bondien seurana pitää tietysti olla sipsejä ja dippiä. Iskä asuu äiskän kanssa Espoossa ja tilasi juuri uuden auton. Iskä on jäämässä eläkkeelle 1,5v kuluttua, saas nähdä miten työnarkomaanin käy. Iskä on oikein mukava, mutta myös kamala komentelija ja toisinaan kärttyisä ukko.
Save a horse, ride a cowboy
Elukka

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:En uskalla kertoa.
nössö :P
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja tuike »

Sosialidemokraattinen duunari. Riidanhaluinen juoppo. Vahva, taitava ja nokkela, joskaan ei kovin viisas. Lahjoittaa jurrissa paljon rahaa, minkä takia ajoitus on oleellista vierailun suhteen.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
prosessi

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elukka kirjoitti:
prosessi kirjoitti:En uskalla kertoa.
nössö :P
Sun isäs siis...
isohaara

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Mun isä on sähköasentaja. Ja mun idoli, koska osaa korjata ja tehdä ihan mitä vaan.
:komp:
slam

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja slam »

Entinen talonmies lähisukulaisen isossa firmassa (tehtaassa).
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Faijjas on!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mun isi on maailman paras isi. Mun isi tykkää ihan hirmuisesti sen kaikista tytöistä. Se on kans ihan hirmusen taitava, se osaa rakennella kaikkee ja korjata ja vaikka mitä. Sit se on hyvä ihminen kanssa, se on joutunut sulattaan yhtä sun toista äidin suvun toimesta (makseleen äidin siskon velkoja, kestämään kaikenmaailman alkoholisteja nurkissa pyörimässä ja muuten elämää hankaloittamassa ja kasvattanu äidin kans yhdessä äidin kax veljee ja ottanut kaikki äidin sisarukset jossain välissä asumaan meille, osan perheen kanssa) ja silti se aina vaan jaksaa rakastaa äitiä ja meitä tyttöjä. En ikuna vaihtas isiä kehenkään toiseen! :h:

Ammatiltaan iskä on paperin jälkikäsittelijä. Alunperin se oli muurari mutta sit sen selkä petti ja sen piti opiskella uus ala.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin