setäs on

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: setäs on

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mulla on/oli yks setä. Oli samalla mun kummi-setä.
Epä tullu häiskää nähtyä. Ehti tehä itsarin sitä ennen.
Loput on sitte vaan enoja. Hassuja tyyppejä. Iha sekasin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
1108

Re: setäs on

Viesti Kirjoittaja 1108 »

AarneAnkka kirjoitti:Minä tajusin Enthun tekstin ihan hyvin. Mitä kamaa sä vedät? Onks rillit puhtaat?
Miten vitussa sen voi tajuta oikein? TAMK:ssa ei muuten ole tuollaisia ammattinimikkeitä.
slam

Re: setäs on

Viesti Kirjoittaja slam »

kohtuu ovela sälli... elää yksin
AarneAnkka

Re: setäs on

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

1108 kirjoitti:TAMK:ssa ei muuten ole tuollaisia ammattinimikkeitä.
Pitikö oikein tarkistaa netistä? Vaikka Enthu käytti termiä "ammattinimike" hän kaiketi tarkoitti "sitä mitä setä tekee". Tarviiko ton olla sen kummempaa. Ei tarvi ottaa niin kirjaimellisesti.
1108

Re: setäs on

Viesti Kirjoittaja 1108 »

AarneAnkka kirjoitti:Pitikö oikein tarkistaa netistä?
NÖRTTI!

Ei tarvinnut googlettaa, jokusen vuoden koulussa opiskelleena olen kärryillä koulun asioista.
AarneAnkka

Re: setäs on

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

1108 kirjoitti:Ei tarvinnut googlettaa, jokusen vuoden koulussa opiskelleena olen kärryillä koulun asioista.
Ihan sama. Mikä sua ajaa käymään Enthun kimppuun koko ajan?
1108

Re: setäs on

Viesti Kirjoittaja 1108 »

AarneAnkka kirjoitti:Mikä sua ajaa käymään Enthun kimppuun koko ajan?
Suora tyhmyys/hulluus? Järjen vähyyttähän se on, sama kuin tökkisi marsua lyijärillä häkin läpi.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: setäs on

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Setiä on yhteensä, laskutavasta riippuen, 4-9 kappaletta (riippuen lasketaanko mukaan enot ja avioliiton kautta sedäksi tulleet).

Suurimman osan ammateista ei ole mtn hajua, oikeastaan yhdestä vain olen varma, se on maalari. Muutamista muista tiedän missä ovat (olleet) töissä mutta ei se työpaikka aina ammattia kerro, ainakin myyntialalla on osa ja osa työskentelee metalliteollisuuden parissa, useammalla on jotain tekemistä rakentamisen kanssa ja ainakin yks on töissä valtion rautateillä. Summa summarum, ihan perus duunareita mahtavat kaikki olla.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin