Lauantai-Lördag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Olen väärässä päivässä....
Georgina kirjoitti:Haluttais lähteä sinne ia:lle mutta kun en vois olla pitkään niin alkais varmaan vaan harmittaa :? eikä mulla ole lahjaakaan... no joskus toiste käyn, paremmalla ajalla. :)
Mitää lahjoja, hömppä! Ei oo muutkaan lahjonu, eikä täällä ees oo vielä ku muutama. Tuu ny. Kissiskin kai tulee ihan vaan käymään.
mulle lahjoja paljo! 8) xD ...

tänään voisi saunoa ja olla omissa oloissaan :P
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Olen väärässä päivässä....
Georgina kirjoitti:Haluttais lähteä sinne ia:lle mutta kun en vois olla pitkään niin alkais varmaan vaan harmittaa :? eikä mulla ole lahjaakaan... no joskus toiste käyn, paremmalla ajalla. :)
Mitää lahjoja, hömppä! Ei oo muutkaan lahjonu, eikä täällä ees oo vielä ku muutama. Tuu ny. Kissiskin kai tulee ihan vaan käymään.
No mä otan itseä niskasta kiinni ja teen nyt nuo radat vaikka kuinka väsyttää. Sitten fiiliksen tarkistus. En ota tirsoja, tuleepa mentyä ajoissa nukkumaan niin tulee taas sitten huomenna pirteänä kisattua!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja slam »

Hope sou huomenna ei tule kaatamalla räntää tai vettä. Silloin ei kyl luista mikään suksi... ei edes yksittäinen lautasuksi
bedlam

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei perkele, kelloko on jo miljoona. Pitäisi vishiin alkaa hiljalleen joutumaankin tästä... IA, joko te ootta miten hölökynkölökyn?
bedlam

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Koetan keretä 20.30 bussiin. Joko Aasi on lähtent vai saunooko hää vielä?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Koetan keretä 20.30 bussiin. Joko Aasi on lähtent vai saunooko hää vielä?
Tulin just saunasta, oon tässä puolialastomana... enköhän tässä kohtapuoliin IA:lle suuntaannu. Heti kun on tukka hyvin ja jou poks.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pitää kai munki tulla käväseen sit, en malta olla pois... Radat etenee, varmaan nopeammin kun ei kattos kityä välillä?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Täällä on jou kyllä jo poks, mutta muuten vielä kovin epäselvää.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hei, laittakaapa jompikumpi mulle IA:n numero yv:na, huomasin ettei sitä mulla olekaan. Saa sitten soittaa ovella jos tarttee avausta.

Edit: kiitos kaunis
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tonttu

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Helpotti, kiitos.
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja snowmen »

tonttu kirjoitti:Helpotti, kiitos.
:shock: Ole hyvä!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
slam

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja slam »

snowmen kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Helpotti, kiitos.
:shock: Ole hyvä!
tuossa projauttaessani sonnat harmittelin, kun en ole takantilta pyöräyttänyt spinniä päkkiin paipissa bs-kaaresta! hitto! sitä huomenna
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja snowmen »

slam kirjoitti:tuossa projauttaessani sonnat harmittelin, kun en ole takantilta pyöräyttänyt spinniä päkkiin paipissa bs-kaaresta! hitto! sitä huomenna
Joo! ei muuta kun huomenna vaan yrittämään, mut elä sit telo ittees :lol:

Arvaa vituttaako istuu täällä sisällä jalka paketissa,
ja kattoo kun ulkona on 4.c lämmintä ja mäet on parhaassa kunnossa ja aurinko paistaa :evil:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saunottu kuudennen kerran tänään. Sikaa on mahassa enemmän kuin useampi kityläinen on syönyt tänävuonna...yhteensä, juuri lähtee pari juustotäytteistä sisäfilettä notskille tirisemään pekonikääreessä.

Who would marry a monsterman?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja killkill »

Aamuseiskalta lährin ja äsken tulin. Huomenna kello soi kuudelta. Raskasta nää raittiit viikonloput..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

killkill kirjoitti:Aamuseiskalta lährin ja äsken tulin. Huomenna kello soi kuudelta. Raskasta nää raittiit viikonloput..
Mithkä raithiit vsiikonloput...*sopertaa* :) :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Tää on edelleen selvinpäin...Huomenna sitten vedän urakalla...Niin että maanantai aamuna krapula paska lentää...
slam

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja slam »

snowmen kirjoitti:
Joo! ei muuta kun huomenna vaan yrittämään, mut elä sit telo ittees :lol:

Arvaa vituttaako istuu täällä sisällä jalka paketissa,
ja kattoo kun ulkona on 4.c lämmintä ja mäet on parhaassa kunnossa ja aurinko paistaa :evil:
:paijaa: Koitahan jaksella.

Aivan unelma kelejä ollut, kun ei ole paistanut eikä satanut, vaan on ollut pilvessä taivas. Paisteella ja sateella heikkenee luisto huomattavasti.

Also tuo keli muuten kuluttaa yllättävän nopeasti parafiinivoiteen pohjasta. Täytyy taas laittaa lisää voidetta silitysraudalla... Siklatakkaan ei tarvitse, kun lumi hieoo parilla laskulla pohjan kuntoon.

ja sitten sitä backside spiniä bs-kaaresta! siitä vetäisi ensin vitosen ja seuraavasta kaaresta toinen... alkaisi olemaan ihan jees rani, kun yhdistäisi siihen vielä hyvät suorat :)
slam

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja slam »

Pitäisi pystyä jotenkin rauhoittumaan petille... :)

Voisi huomenna yrittää iskeä tyttööö. Sil viisii hauskuuttanut olen niitä... :) Mut ei ne siitä ymmärrä, että vähä niinku silleenkin olisi jees :P
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

slam kirjoitti:Pitäisi pystyä jotenkin rauhoittumaan petille... :)

Voisi huomenna yrittää iskeä tyttööö. Sil viisii hauskuuttanut olen niitä... :) Mut ei ne siitä ymmärrä, että vähä niinku silleenkin olisi jees :P
Nussi, pingviini! :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
slam

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja slam »

Homeboy65 kirjoitti:
Nussi, pingviini! :D
Yritän tyttöä.

Viime sunnuntainen komentti lievän aivotärähdyksen jälkeen. Yhden staran naiselle ja yhdelle toiselle jonka kanssa olen paljon puhellut viime lauantaista lähtien. Se on tullut itsekkin puhumaan. Oliskohan sillä mielenkiintoisia tyttökavereita? eniwei. Kysyivät kypärät päissään, että miksi en käytä kypärää. Vastasin siihen, että kypärä on niin naisellinen. Kunnon äijät eivät käytä kypärää plus muitakaan suojia... 8) Oli se ainakin niistä hauskaa.

"Nyt saamari, raivolla sitä kaartapäin" yritin kannustaa sitä toista niistä. "en minä, en minä" mutisi muija vastaukseksi... Minä jarrutan, ku apuvaaa tulee vauhtia... naur*

Harmi, että olen niin PA, että en sellaiselle kelpaa, mutta kyl meitzi osaa hauskoja puhua myös... :)
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Lauantai-Lördag

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Tulin nousuhumalassa hautajaisista, tästä on hyvä jatkaa.

Edit: typo
"I just had a near-life experience."
Vastaa Viestiin