Haluan olla

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:Itse asiassa omiin korviini tuo kuulostaa arkaluontoisen, nöyrtymään tottuneen hissukan kannanotolta. Sellaisen, joka ei tule koskaan saamaan mitään aikaiseksi, ja joka ei todellisuudessa edes osaisi olla onnellinen.
Korvissasi on vikaa.

Onnellisuutta pidän tärkeinpänä asiana elämässä. Kerropa, perustellen, mikä ajaa elämässäsi onnellisuutta edellä? Raha, kauneus, valta?

Itse en ainakaan ymmärrä ihmistä joka ei pidä tärkeänä onnellisuutta, en todellakaan. Jälleen kerran kuvani sinusta kuvottavana kusipäänä sai oikeellisuudestaan lisää todisteita.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja tuike »

ONNELLINEN tuli mullekin ensimmäisenä mieleen.
Mitä muuta?
Tasapainoinen. (toteutunee onnellisuuden myötä)
Varakas.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
pajazzo

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Loppuikäni terve ja kuolla vanhana nukkuessani.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Seuraava.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

EveryWoman kirjoitti:Seuraava.
Ai niin: lisäksi haluan olla ensimmäinen. Ja viimeinen. :h:
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja mölli »

vähemmän karvaa.
isompi kyrpä.
laihempi.
Kingi I
hebuli

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Haluan elää vanhaksi ja kuolla nuorena. Miettikääpäs sitä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja martza »

Onnellinen, kun olen ollut jo kauana aikaa, toivoisin pitkää elämää ja terveyttä, jotta saisn jakaa tätä onnellisuuden tunnettani myös lapsilleni ja kumppanilleni mahdollismman kauan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
RuNkkuTonttu

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

mölli kirjoitti: isompi kyrpä.
.

Luulen, että olet jo tarpeeksi iso kyrpä. Täysi mulkku koko jätkä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

-Superior- kirjoitti: Itse asiassa omiin korviini tuo kuulostaa arkaluontoisen, nöyrtymään tottuneen hissukan kannanotolta. Sellaisen, joka ei tule koskaan saamaan mitään aikaiseksi, ja joka ei todellisuudessa edes osaisi olla onnellinen.
Kiitos tämän päivän parhaasta repeämyksestä!

En tajunnutkaan, että onnellisuuden toivominen saa minut vaikuttamaan vässykältä. Jos olisin toivonut onnellisuuden sijasta vaikkapa rahaa, valtaa, avoautoa ja isompaa kyrpää, olisiko se tehnyt minusta mielikuvissasi vähemmän arkaluontoisen ja onneen kykenemättömän? Minun mielikuvissani taas tällaisia asioita toivovat ihmiset ovat egoboostia kaipaavia reppanoita.

Ja mitenkäs tähän luonneanalyysiin sopii Elukka, Tuike, 1108, Elanor ja Ninni..? Hekin taisivat tahtoa onnellisuutta.
Epäilemättä arkaluontoisia onneen kykenemättömiä hiljaisia nöyriä hissukoita :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ElanorRaven

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

LillyMunster kirjoitti:Ja mitenkäs tähän luonneanalyysiin sopii Elukka, Tuike, 1108, Elanor ja Ninni..? Hekin taisivat tahtoa onnellisuutta.
Epäilemättä arkaluontoisia onneen kykenemättömiä hiljaisia nöyriä hissukoita :D
Äh, kait se on pakko tunnustaa, etten minäkään oikeasti muuta tahdo kuin avoauton, rikkaan miehen isolla kyrvällä ja helvetisti rahaa.
killkill

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja killkill »

ElanorRaven kirjoitti:rikkaan miehen isolla kyrvällä ja helvetisti rahaa.
Tarkoitatko a) rikkaan miehen joka istuu/ratsastaa ison kyrvän päällä

vai

b) rikkaan miehen, jolla on iso kyrpä?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

killkill kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:rikkaan miehen isolla kyrvällä ja helvetisti rahaa.
Tarkoitatko a) rikkaan miehen joka istuu/ratsastaa ison kyrvän päällä

vai

b) rikkaan miehen, jolla on iso kyrpä?
vai

c) rikkaan miehen, jonka peesissä roikkuu Mölli? (Viitaten RunkkuTontun postaukseen, jolle tunnustan revenneeni.)
Elukka

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja Elukka »

LillyMunster kirjoitti: Ja mitenkäs tähän luonneanalyysiin sopii Elukka, Tuike, 1108, Elanor ja Ninni..? Hekin taisivat tahtoa onnellisuutta.
Epäilemättä arkaluontoisia onneen kykenemättömiä hiljaisia nöyriä hissukoita :D
No hei, mä olen prosessin pikkuvaimo... :wink: :P
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja slam »

haluan olla se mies joka nostaa bäkflipin kahteen metriin q-peesta huomenna. :) xD

voipi olla, että jääpi metrin tai vain 1/2 alle... noh, 1,5m ei olisi edes mahdoton... :roll:

saapi nähä sitten
nokkaelain

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

-Superior- kirjoitti:Itse asiassa omiin korviini tuo kuulostaa arkaluontoisen, nöyrtymään tottuneen hissukan kannanotolta. Sellaisen, joka ei tule koskaan saamaan mitään aikaiseksi, ja joka ei todellisuudessa edes osaisi olla onnellinen.
Jotakuinkin käsittämätön kannanotto; tai sitten arvoni ovat eri planeetalta. Ei se mitään takaa, vaikka saisi paljonkin aikaan (Ja tuo on oma käytännön havainto). Oikeastaan se liittyy asiaan hyvin vähän.
ninnithequeen

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nokkaelain kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Itse asiassa omiin korviini tuo kuulostaa arkaluontoisen, nöyrtymään tottuneen hissukan kannanotolta. Sellaisen, joka ei tule koskaan saamaan mitään aikaiseksi, ja joka ei todellisuudessa edes osaisi olla onnellinen.
Jotakuinkin käsittämätön kannanotto; tai sitten arvoni ovat eri planeetalta. Ei se mitään takaa, vaikka saisi paljonkin aikaan (Ja tuo on oma käytännön havainto). Oikeastaan se liittyy asiaan hyvin vähän.
Niin, ja sanottakoon, että mie en ole nöyrtynyt hissukka, olen saanut paljonkin aikaiseksi, ja kyllä kiitos, olen ja osaan olla onnellinen ;)
Patz

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja Patz »

Me halutaan olla neekereitä!
1108

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:Ystävällismielisenä ja lähimmäisiä kunnioittavana ihmisenä muotoilen asian vielä toisella tapaa: Jos ei yksinkertaisesti osaa olla nykyhetkessä onnellinen, vaan se sykähdyttävin ja maailmoja syleilevin toive on tulla onnelliseksi, on kyseessä juurikin tuo "vasta sitten olen onnellinen" -mentaliteetti. Vasta sitten... mitä? Omat vaihtoehtosi jo esititkin.
Mitä tekemistä nykyhetkellä on asian kanssa? Oma otantasi perustuu yhden ihmisen vastaukseen kysymykseen "Mitä haluan olla" ja vastaus oli "Onnellinen". Ja sen vastauksen jatkovastauksiin/lainauksiin.
Onnellisuus on mielestäni ihmisen perustarve, onnellisuus saa ihmisen yrittämään, onnellisuuden tavoittelu ja pyrkimys siihen auttaa ihmisiä jaksamaan vaikeia aikoina.

"On tulla onnelliseksi"?

Tottakai ihminen, ainakin omien kokemusteni ja omasta mielestäni, haluaa tulla onnelliseksi. Mitä muuta sitä voisi elämältään vaatia?

Onnellisuus on asioiden summa. Yhdellä tietyllä asialla et saa onnellisuutta, päin vastoin. Onnellisuus on balanssi, tämän balanssin ylläpitäminen on vain yllättävän vaikeaa. Ei ole olemassa käsittettä "Ei osaa olla onnellinen", se ei ole taidosta kiinni. Onnellisuus käsitteenä on jokaiselle ihmiselle omanlaisensa. Kukaan ei voi kyseenalaistaa sitä käsitettä.
Dalai Lama Tiibetistä ei välitä olla onnellinen, vaan omien sanojensa mukaan "tasapainoinen".
Aivan, en epäile hetkeäkään. Tasapainoisuuteen onnellisuus juurikin perustuu, elämä vaan joskus rankaisee ja tasapaino heilahtaa.

Vastaan uudelleen kysymykseen "Haluan olla":

Haluan olla ihminen joka omaa taidon yläpitää onnellisuutta. Tapahtui mitä tahansa.
Asia mitä yksikään ihminen ei omaa.
1108

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:Ystävällismielisenä ja lähimmäisiä kunnioittavana ihmisenä muotoilen asian vielä toisella tapaa: Jos ei yksinkertaisesti osaa olla nykyhetkessä onnellinen, vaan se sykähdyttävin ja maailmoja syleilevin toive on tulla onnelliseksi, on kyseessä juurikin tuo "vasta sitten olen onnellinen" -mentaliteetti. Vasta sitten... mitä? Omat vaihtoehtosi jo esititkin.
Mitä tekemistä nykyhetkellä on asian kanssa? Oma otantasi perustuu yhden ihmisen vastaukseen kysymykseen "Mitä haluan olla" ja vastaus oli "Onnellinen". Ja sen vastauksen jatkovastauksiin/lainauksiin.
Onnellisuus on mielestäni ihmisen perustarve, onnellisuus saa ihmisen yrittämään, onnellisuuden tavoittelu ja pyrkimys siihen auttaa ihmisiä jaksamaan vaikeia aikoina.

"On tulla onnelliseksi"?

Tottakai ihminen, ainakin omien kokemusteni ja omasta mielestäni, haluaa tulla onnelliseksi. Mitä muuta sitä voisi elämältään vaatia?

Onnellisuus on asioiden summa. Yhdellä tietyllä asialla et saa onnellisuutta, päin vastoin. Onnellisuus on balanssi, tämän balanssin ylläpitäminen on vain yllättävän vaikeaa. Ei ole olemassa käsittettä "Ei osaa olla onnellinen", se ei ole taidosta kiinni. Onnellisuus käsitteenä on jokaiselle ihmiselle omanlaisensa. Kukaan ei voi kyseenalaistaa sitä käsitettä.
Dalai Lama Tiibetistä ei välitä olla onnellinen, vaan omien sanojensa mukaan "tasapainoinen".
Aivan, en epäile hetkeäkään. Tasapainoisuuteen onnellisuus juurikin perustuu, elämä vaan joskus rankaisee ja tasapaino heilahtaa.

Vastaan uudelleen kysymykseen "Haluan olla": Haluan olla ihminen joka omaa taidon yläpitää onnellisuutta. Tapahtui mitä tahansa.
Asia mitä yksikään ihminen ei omaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.12.2006 23:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Haluan olla

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Haluaisin olla parempi ratsastaja.
Vastaa Viestiin