Masentava maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Kerro myös miksi se karvapallo pitää oksentaa suoraan vastapestylle matolle?
Ööh... Ehkä samasta syystä kuin juuri siivottuun hiekkalaatikkoon pitää heti käydä vähän lirauttamassa? Se olisi liian steriili ilman kissan omaa "käpälänjälkeä"?
AarneAnkka

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ach ja! Sain duunipaikalle kaksi 19" 1600 x 1200 monitoria työskentelyyn. Kyllä nyt kelpaa Kityillä. ... ja vääntää duunia. :mrgreen:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Fiilis alkaa parantua, hitaasti mutta varmasti taas, as usual.. Vihdoinkin onnistuin saamaan myös kuvat puhelimesta koneelle, jeee! :cheer: Siellä oli ikivanhoja kuvia mm. eräistä riehakkaista pikkujouluista 3.12.05.. Ja puhelu Hämeestäkin piristi, siellä jo muka mua kaipaillaan pääsiäiskarkeloihin. Sen verran oireilua vielä, että ei tee mieli mitään syödä kyllä. Paitsi pitäsköhän se tuo suklaaleivos tuolta kokeilla varovasti.. Joku jättänyt tänne lauantaina moisen kammotuksen.
Kid

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä haluan jo kotiin! Väsyttääpyörryttäänälättääahistaa!

Illalla tulee kuitenkin Määränpäänä Graceland. Paree olla hyvä pätkä kun ajattelin herkkujakin varata soffapöydän täyteen ja murun viereen.

Ja IA laittaa kuveja galleriaan, jooko?!?!? Ja ettei kukaan napise ni rajaa naamat pois..Ehehehe..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kid kirjoitti:Ja IA laittaa kuveja galleriaan, jooko?!?!? Ja ettei kukaan napise ni rajaa naamat pois..Ehehehe..
Heh he, juu jalkoja ja käsiä muutama sit..
ninnithequeen

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kasetti täynnä 80-luvulla nauhotettuja Pätkiksiä, kuka muistaa?
Perhe-elämää parhaimmillaan, kun isi ja äitikin tykkää Smurffeista :cheer:
Kid

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti: Heh he, juu jalkoja ja käsiä muutama sit..
Juu kato, parhaat puolet vaan esille!
1108

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

Jep, olisin suorastaan rientänyt apuun. Hesassa ei taida järki pilkahdella.
AarneAnkka

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Kasetti täynnä 80-luvulla nauhotettuja Pätkiksiä, kuka muistaa?
:yo:
ninnithequeen

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kasetti täynnä 80-luvulla nauhotettuja Pätkiksiä, kuka muistaa?
:yo:
Haluutko lainata ;)

Ihan legendaarisia kyl. Ensin Smurffit, sitte Merry Melodies ja lopuksi Aku tai Pluto :h:
Mul on muuten kaikki Peukaloisen Retketkin nauhalla :D
Kid

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Mul on muuten kaikki Peukaloisen Retketkin nauhalla :D
Miks mulle tulee vaan paha mieli Peukaloisen retkistä? Oliko siinä semmonen surullinen tunnari tai jotain? Jotenkin synkkä mielikuva koko pikkujätkästä...
bedlam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mul on muuten kaikki Peukaloisen Retketkin nauhalla :D
Miks mulle tulee vaan paha mieli Peukaloisen retkistä? Oliko siinä semmonen surullinen tunnari tai jotain?
Niiils Gustafsson, ingen sun sparat sum som! Niiils Holgersson, strumpa som varje din daag!

Mutta mikä tuo Merry Melodies oli? En muista moista yhtään. Ja eikö Smurffit olleet vielä Strumffeja Pätkis-aikaan?
ElanorRaven

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Mul on muuten kaikki Peukaloisen Retketkin nauhalla :D
Isä kutsuu mua edelleen Akaksi Akka Kebnekaiselaisen mukaan :) Välillä vaan julkisilla paikoilla tulee hupaisia tilanteita, kun isä huutaa mulle "Akka!" ja ihmiset katsoo vähintäänkin hölmistyneinä :D
hebuli

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kid kirjoitti:
rontti26 kirjoitti: nyt käsitit väärin,tai sitten ilmasin asian huonosti
Ihan sama kummimpäin vaan. Käytä sitä kumia silti!!1 :roll:
Samaa mieltä. Kantsii rullata se jo kotona päälle, ettei unohdu myöhemmin.

Kylläpäs salikäynti tuntui... oudolta kolmen viikon tauon jälkeen. Mutta hyvä että tuli taas aloitettua, kyllä se siitä.
Bliss

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Kasetti täynnä 80-luvulla nauhotettuja Pätkiksiä, kuka muistaa?
Mulle kans!!
Ei taida kovin monella olla enää tallella...?!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Melnais kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Vituttaa olla kipeänä. Heikottaa kuin pientä elukkaa ja olo on kaamea. Nukuin äsken tunnin verran, ja nyt on vieläkin kaameampi olo. Toivottavasti Finrexin helpottaa, edes vähän!
Komppailua. Olosta kertoo eniten se etten jaksa edes pukea sitä sanoiksi vaan käytän lainausta. Turku sairastaa-päivät sano.
Jos krapulan jälkimainingint, kuten inhottava puolivaloilla olo, sekasin oleva vatsa sekä tietynsortin yleinen sekavuus, lasketaan olen in.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Yäää byäää nyyh nyyh nyyh, säälikää sairasta. Pakko mennä huomenna kouluun (tartuttamaan kaikki muut), kun kaikki poissaolot käytetty... Ei onneksi tarvi istua siellä kuin kaksi tuntia. Tosin 12-13 ja 15-16, mikä on todella syvältä.
Bliss

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti:Yäää byäää nyyh nyyh nyyh
Voi sinuu :paijaa:
Ota kuppi kuumaa hunajateetä, vedä peitto ympärille ja kattele telkkarista kaikki turha tänäiltana
hermine

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Miks mulle tulee vaan paha mieli Peukaloisen retkistä? Oliko siinä semmonen surullinen tunnari tai jotain? Jotenkin synkkä mielikuva koko pikkujätkästä...
No kun siinä oli se ilkeä kettu ja ne hanhetkin oli jotenkin äksyn oloisia. Ja jotta saataisiin lapset jäämään koukkuun sarjaan jokainen jakso muistaakseni loppui jotenkin jännittävään tilanteeseen ja siitä jäi sellainen ahdistunut olo sitten aina. Ja oli se aika surullisesti väritettykin se animaatio. Mä yleensä katsoinkin vaan tunnarin ja sitten lähdin pois. (tosin niin teen nykyäänkin, six feet underia en varmaan ole ikinä nähnyt yhtäkään jaksoa, mutta se tunnari on silti pakko katsoa aina kun mahdollista kun se on niin hieno)
Patz

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mulla on nyt sellanen megaluokan vitutus päällä että tän raivoenergian valjastamalla Suomi ei tarvitsisi ydinvoimalan voimalaa!

Teen s*atana tosta piskistä kohta rukkaset, taas oli seinää jyrsitty. Ja minkä v*tun takia sen pitää koko ajan kaivaa pyykkikorista jotain kuteita retuutettavaksi? Ja voi p*rkele että mu ottaa päähän mun duuni ja duunimatkat ja se etten ton hurtan takia voi harrastaa mitään!!11 Ja aina on rahat loppu, tai no loppu ja loppu mutta mitään ekstraa ja kivaa on ihan turha kuvitella ostavansa seuraavaan sataan vuoteen! Ja kaikki ihmissuhteetkin on ihan v*tun syvältä, s*atanap*rkele!! VITTU!!!!!
bedlam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

hermine kirjoitti:six feet underia en varmaan ole ikinä nähnyt yhtäkään jaksoa, mutta se tunnari on silti pakko katsoa aina kun mahdollista kun se on niin hieno
Samis. En tiedä onko tuo tunnari enää nykyään sama, mutta ainakin silloin sarjan alkaessa tuli monesti pelkästään tunnari katsastettua. Siinä on oikea graafisen alan taitaja ollut asialla. Värisävyt, kuvasommittelut, fontit, kaikki toimi aivan täysillä.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja alja »

Patz kirjoitti:Mulla on nyt sellanen megaluokan vitutus päällä että tän raivoenergian valjastamalla Suomi ei tarvitsisi ydinvoimalan voimalaa!

Teen s*atana tosta piskistä kohta rukkaset, taas oli seinää jyrsitty. Ja minkä v*tun takia sen pitää koko ajan kaivaa pyykkikorista jotain kuteita retuutettavaksi? Ja voi p*rkele että mu ottaa päähän mun duuni ja duunimatkat ja se etten ton hurtan takia voi harrastaa mitään!!11 Ja aina on rahat loppu, tai no loppu ja loppu mutta mitään ekstraa ja kivaa on ihan turha kuvitella ostavansa seuraavaan sataan vuoteen! Ja kaikki ihmissuhteetkin on ihan v*tun syvältä, s*atanap*rkele!! VITTU!!!!!
kuulostaa täysin normaalilta mun elämältä. paitsi meillä on 3 koiraa tekemässä tota samaa ja vielä enemmän, ja duunimatka kestää vain tunnin yhteen suuntaan, ja koska elätän 6 samassa taloudessa itseni lisäksi ei rahaa ole mihinkään harrastamiseen vaikka jonain päivänä töiden jälkeen jäisikin edes hieman energiaa johonkin muuhunkin kuin nukkumiseen.

aaaah, kiitos, tämä helpotti ihan mielettömästi kun kuulin etten olekaan ihan ainoa jonka elämä menee täysin hukkaan.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Hajotkaa koiriinne!

Niin minäkin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei nyt niin paljoa vituta kuin eräitä, mutta on tässä ruusuisempiakin olotiloja ollut. Varsinaista syytä ei edes ole vitutukselle vaan nyt kärsitään omasta menneiden aikojen aiheuttamasta yleiskyrpimisestä.

Viimeyönä oli tosin kiva ulvoa täysikuulle pienessä vesisateessa joka jäätyi kivasti ruumiinkarvoihin samantien.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

alja kirjoitti:aaaah, kiitos, tämä helpotti ihan mielettömästi kun kuulin etten olekaan ihan ainoa jonka elämä menee täysin hukkaan.
Eipä kestä.
Mutta voi jeesus oikeesti, kai elämässä on muukin tarkoitus kun tehdä niska limassa duunia, istua bussissa, kusettaa koiraa, maksaa itsensä kipeeksi asuntolainaa, syödä jotain helppoa ja nopeaa, katsoa telkkaa/surffata netissä ja nukkua?? Jos ei oo niin tää on ihan v*tun turhaa ja voinen päättää elämäni tähän paikkaan.
Vastaa Viestiin