ToivollinenTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
HellBell

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Patz kirjoitti:..
Olenko siis jotenkin itsekäs paskiainen kun ajattelen koirani parasta ja sille ehkä uutta kotia? ..
No et, mutta jos ei tiedä/tunne toisen elämäntilanteita ja sitten kuulee äkkiseltään pari lausetta tyyliin "Haen itselleni asuntoa ja koiralleni uutta kotia", niin sen kuvan tilanteesta näkee noiden lauseiden kautta.

Patz, entä jos työtilanteesi jatkossa vielä kuitenkin muuttuu ja asianlaidat ovat sitten taas toiset ja sillä välin koira on jo muualla.. Niin tätä ajatellen.. saisitko täksi "väliajaksi" siskoasi tai perhettäsi auttamaan koiran hoidossa?

Se mikä on parhaaksi.. Hemmetti, kuka näitä tietää.
safi

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Patz kirjoitti: Ja te, jotka koitte tarpeelliseksi kertoa tietämättömät mielipiteenne ja leimata minut vastuuntunnottomaksi ja mitä kaikkea nyt ikinä olikaan, toivottavasti teille tuli nyt hyvä mieli ja koette itsenne taas paremmiksi yksilöinä.
Patzille. Jatkan nyt vielä aiheesta, koska tahdon korostaa, ettei kukaan täällä ole sinua syyttänyt eläinrääkkäyksestä. Se nyt olisi suoranaista liiottelua ja liian pitkälle menevää ilkeilyä.

Mitä sitten tulee taas itse juttuun, niin on kyllä osittain aivan omaa syytäsi
että juttu lähti käsistä ja esim. minä itse epäilin sinun ottaneen koiran vaivoiksesi liian hepposin perustein. Minulle on tosiaan jäänyt sellainen mielikuva päähän, jossa sinä rutiset miten paljon koirasta onkaan vaivaa. Ei pääse edes harrastuksiin ja kotiinkin on mentävä suortaan töistä. Miltä tuo sinusta itsestäsi mahtaa kuulostaa?

Sen lisäksi aloit etsiä koiralle uutta kotia tätä kautta. Pienissä kerrostalokopeissa suurimmaksi osaksi asuvalta porukalta ja olit antamassa sitä suurinpiirtein ensimmäiselle, joka sen vain haluaa ja ilmaiseksi. Miltä tämä sinusta kuulostaa?

Vasta tuossa vastineessasi meille "turhasta älähtäneille" kerroit suunnitelmista antaa koirasi vanhemmillesi yms..

Sinun on myöskin aika turha väittää, ettei koiran seinien pureskelu harmita sinua. Totta helvetissä se hatmittaa, kun kuitenkin yrittää parhaansa että koiralla olisi asiat mukavasti.
Kyllä minulla itsellänikin oli sakemanni, joka tuhoisi aikansa kuluksi kaikki minun keittiötavarani. Avasi laatikot ja repi kaiken mihinkä kiinni pääsi. Muistan kyllä hyvin elävästi miten se piski minua suututti.

Mun puolesta tämä juttu saa nyt tällä puheenvuorolla olla loppuunkäsitelty. Väärin ymmärtämistä puolin ja toisin..
safi

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

HellBell kirjoitti: Minä en tiedä mistä teillä on alkujaan muotoutunut fight-asemat toisiinne nähden, mutta mitä turhaa..
No minäpä valaisen tätä asiaa. 1108 päätti vetää sormen peppuunsa, kun annoin liian purevaa palautetta tapaus kesselin yhteydessä hänen suurelle ihastukselleen. Sehän nyt on selvä, että kun käy kerran tytön jalkojen välissä ja vielä yrittää salata asian tämän tyttösen mieheltä. (tosin taisi käry käydä) niin sen jälkeen kokee suurta tarvetta puolustaa tätä kuningatarta aina tilaisuuden koittaessa ja vimeiseen hengen vetoon saakka suurta ja pahaa safia vastaan. Todellinen ritari, koska on näemmä haastanut minut kaksintaisteluun kanssaan. :wink:
1108

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

safi kirjoitti:...
Kysyn aivan ystävällisesti. Oletko harkinnut psykiatrille menoa? Suositeilisin koska näen tajunnassasi suuria puutteita. Lisäksi tunnut omaavan kyvyn kuvitella asioita ja vielä lisäilet niihin omia harhojasi.

Jumalauta, antaako ne sinun kulkea vapaana? Vastasin Slam sarjamurhaaja ketjuun. Muutan vastaukseni, safilla naksahtaa varmasti kohta. Ajankysymys koska noin harhaisen mielen lopullinen pimeneminen tapahtuu.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Patz kirjoitti: Ann
Niin, jos ei ole aikaa "tämänhetkisessä elämäntilanteessa" edes koiralle, niin miten on sitten esim. sen vuosia suunnitellun parisuhteen laita? Kyllä Anniakin pistäisi kovasti mietityttämään elämäänsä hankkimien asioiden tärkeysjärjestys, jos joutuisin työn takia luopumaan minulle rakkaasta asiasta. Mutta sehän on vain koira.. Hjuva halba.

Ja ihan turha marista ja soittaa sitä vanhaa "turpa kiinni kun ette MUN asioista mitään tiedä"-levyä, jos itse ottaa asiat täällä puheeksi. En ollut ajatellut lunastaa lupalappua, joka vitun palstapersoonan kirjoitusten kritisoimiseen, liimautumalla kylkeen kiinni tarkkailemaan kaikkien arkirutiineja tai haastattelemalla vanhempia siitä ketä hakattiin lapsena ja kuka oli koulukiusattu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Patz

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ann kirjoitti:Niin, jos ei ole aikaa "tämänhetkisessä elämäntilanteessa" edes koiralle, niin miten on sitten esim. sen vuosia suunnitellun parisuhteen laita?
Luotan siihen että jos sellaisen parisuhteen jostain ehdin hankkimaan, se toinen osapuoli pärjää pitkienkin työpäivieni ajan yksin kotona/koulussa/töissä. Valitettavasti koira ei pärjää joten hieman nyt ontuu tämä vertaus.
Ann kirjoitti:Ja ihan turha marista ja soittaa sitä vanhaa "turpa kiinni kun ette MUN asioista mitään tiedä"-levyä, jos itse ottaa asiat täällä puheeksi.
Oliskos ihan mahdotonta jättää sitten ihan vaan vaikka kritisoimatta tai vaikka kysyä että mikähän mahtaa olla tilanne? Vai onko sua hakattu ja koulukiusattu pienenä niin paljon ettet enää näe asioissa muita kun niitä negatiivisia puolia? Jos ei koskaan ole muuta asiaa kun kritisoida tai vittuilla niin suosittelen miettimään että mistä se kenkä tosiasiassa puristaa...
ElanorRaven

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

safi kirjoitti:[Pienissä kerrostalokopeissa suurimmaksi osaksi asuvalta porukalta ja olit antamassa sitä suurinpiirtein ensimmäiselle, joka sen vain haluaa ja ilmaiseksi. Miltä tämä sinusta kuulostaa?
Mikäli kyky ymmärtää sarkasmia on vähissä, niin täytynee huomauttaa, että Patz ei ollut esim. minulle tätä koiraa ilmaiseksi antamassa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Patz kirjoitti: Valitettavasti koira ei pärjää joten hieman nyt ontuu tämä vertaus.
Luotatko myös siihen, että jos kumppanisi vaikka sairastuu, niin voit varsin mainiosti jättää toisen yksin siitä selviämään? Vai pistätkö silloinkin kiertoon? Kokemukseni mukaan kun nämä eroahdistukset ja muut häiriökäyttäytymiset ovat parannettavissa, niihin pitää vain paneutua ja panostaa. Tästä lähinnä se vertaus.

Patz kirjoitti:Oliskos ihan mahdotonta jättää sitten ihan vaan vaikka kritisoimatta tai vaikka kysyä että mikähän mahtaa olla tilanne?
Olis se aika mahdotonta, kun täällä käytetty aika on aika rajallista. Olisko mahdotonta olla älähtämättä jos kerran se kalikka kalahtaa siihen naapurin koiraan?
Patz kirjoitti:Vai onko sua hakattu ja koulukiusattu pienenä niin paljon ettet enää näe asioissa muita kun niitä negatiivisia puolia? Jos ei koskaan ole muuta asiaa kun kritisoida tai vittuilla niin suosittelen miettimään että mistä se kenkä tosiasiassa puristaa...
Kyllä olen tainnut antaa sulle ihan asiallistakin palautetta, jopa kiitellyt sitä ettet vetele koiraasi auton perässä pitkin Leppistä vaan ihan rehellisesti lemppaat sen. Näkökulmani dumppaamiseen on ja pysyy, ja varaan jatkossakin oikeuden arvostella itseleviteltyjä juttuja.

Jos on kiusattu koulussa, niin ihan aiheesta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Patz

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ann kirjoitti:...
Kyllähän mä jo jonkun hienenonkin vastineen kirjoitin mutta kadotin sen jonnekin avaruuteen joten saat lyhennelmän:

Koirasta en ole luopumassa "häiriökäyttäytymisen" takia vaan sen takia ettei moista enää/edes tulisi. Työpäivät ovat ihan liian pitkiä, joten koiralla liian pitkiä aikoja yksin --> ei hyvää seuraa. Tämäkin oli luettavissa aikaisemmasta tekstistäni. Korialle on hankittu päiväkvi seuraa, mutta en koe sitäkään riittäväksi. Työpaikkaa en aio vaihtaa, ellei tilalle tarjota jotain vähintäänkin yhtä hyvää, miellyttävimmillä työajoilla.
Sairas koira/ihminen on asia erikseen, siitä ei tässä ole kysymys joten vertaus ontuu, edelleen.

En ole lemppaamassa/dumppaamassa ketään, vaan yritän etsiä ongelmaan jonkun ratkaisun joka on hyväksi kaikille osapuolille. Kun nyt kerran aloitit, niin voisitko antaa sitä asiallista palautetta ja ehdottaa jotain ratkaisua ongelmaani?

Mua suoraan sanottuna vituttaa kaikki kritisointi silloin, kun ei ole tarjota mitään parempaa vaihtoehtoa tilalle. Kun te nyt olette niin saakelin paljon minua viisaampia, niin voitteko kertoa ihan vaikka ranskalaisilla viivoilla miten minun tulisi toimia jotta olisin yhteiskuntakelpoinen yksilö? Ihan niin että tällänen blondikin tajuaa?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Patz kirjoitti: Sairas koira/ihminen on asia erikseen, siitä ei tässä ole kysymys joten vertaus ontuu, edelleen.
Suhtautumisesi lemmikkiisi on eri linjoilla kuin vastaavasti omani. Ehkä asiaan vaikuttaa se, että puolet pallolla(tai pihalla)oloajastani on karvaisia ollut vaikuttamassa päätöksentekooni. On menty koirien ehdoilla.

Sulla oli kiva mittatilauselämä jonka käsikirjoitukseen koira ei sopinut. Shit luck, mutta siltä se näyttää, siltä se haisee ja siltä se maistuu..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Patz

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ann kirjoitti:Sulla oli kiva mittatilauselämä jonka käsikirjoitukseen koira ei sopinut. Shit luck, mutta siltä se näyttää, siltä se haisee ja siltä se maistuu..
Niin, saisiko niitä ehdotuksia?
1108

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Uskomaton vauhkoaminen yhdestä koirasta.

Kumpi on parempi:
A) Elää koiran ehdoilla
B) Elää omilla ehdoilla

Nuuh nuuh... Ja summasummarum.

Henkilö ottaa lemmikin.
Henkilö ei saa tehdä mitään elämässään ilman lemmikin huomioon ottamista.
Henkilö tekee lemmikin eliniän mittaisen sopimuksen huolehtia siitä henkensä uhalla.

Voi vitun vatipäät.

Mielestänne parisuhteen päättyminen/avioero on hyväksyttävämpää kuin lemmikin sijoittaminen uuteen kotiin.

Yeah right, olisikohan joillakin aika tarkastaa huolella ajatusmaailmaansa?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Patz kirjoitti: Niin, saisiko niitä ehdotuksia?
Älä hanki toista koiraa.

Ja 1108, jos se koiranelämä on sun elämäntapasi, niin ne päätökset ei tunnu miltään Sofien valinnoilta. Vittupillurektumiverikakkavedänsuaturpaanplööplöö.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

McJanne kirjoitti:Voi vittu.
Älä viitti Janne, toi sattu mua. Silleen henkisesti, niinku ois vedetty turpaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

McJanne kirjoitti: Turpa kiinni herkku.
Millä sä janne hoidat kiharoitas?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

McJanne kirjoitti:Milläs sinä piNppikarvoi?
Ei kasva vielä. Mut munakarvat ajelen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jos muuttaisi vanhaan meijeriin asumaan tai sitten Tampereen pispalaan... hmm. Eka vaihtoehto halvempi, jos kukaan ei muuta minun kanssa pispalaan.

Noh, ei kait sinne naista saisi väännettyä kuitenkaan. :P
safi

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

1108 kirjoitti:
safi kirjoitti:...
Kysyn aivan ystävällisesti. Oletko harkinnut psykiatrille menoa? Suositeilisin koska näen tajunnassasi suuria puutteita. Lisäksi tunnut omaavan kyvyn kuvitella asioita ja vielä lisäilet niihin omia harhojasi.

Jumalauta, antaako ne sinun kulkea vapaana? Vastasin Slam sarjamurhaaja ketjuun. Muutan vastaukseni, safilla naksahtaa varmasti kohta. Ajankysymys koska noin harhaisen mielen lopullinen pimeneminen tapahtuu.
Niinpä niin poju. Sinä olet lunastanut täysin kaikki odotukseni sinusta. Sinä olet oikeastaan vieläkin munattomampi tapaus, kun ikinä voisin mistään edes kuvitella löytyvän. Kaiken muun lisäksi luulet ilmeisesti olevasi tosi lahjakas vittuilija, mutta senkin taso on ala-asteella olevan penskan kanssa samalla tasolla.

Kuvitteletko todella, että minua hetkauttaisi yhtään mihinkään suuntaan, kun nimittelet minua horoksi, mahoksi lehmäksi, lehmäksi noin yleensä, koirieni hyväksikäyttäjäksi tai isäni pippelin lutkuttajaksi ja unohtamatta tietenkään sitä, että toistelet jokaisessa mahdollisessa välissä minun olevan hullu. Sinä herät minussa enemmänkin säälin sekaisia tunteita ja se tuskin on tarkoituksesi.

Minä olen pystynyt taluttelemaan sinua, kuin pässiä narussa ja olet mennyt aina siihen suuntaan mihin olen halunnutkin sinun menevän, että voisin pöllyttää sinua entistä kovemmalla kädellä.
Jumalauta typerys ihmiselle ei voi vittuilla, ennenkuin tietää hänestä jotain vittuilun arvoista. Tao nyt edes se sinne muuten tyhjyyttään kolisevaan nuppiisi. Sinä et yksinkertaisesti tiedä minusta yhtään sellaista asiaa, että lakkaisin räkimästä päällesi.

Minä en viitsi tuhlata enempää aikaani tuollaiseen surkimukseen, joten jatka ihmeessä samojen asioiden toistelua ajasta ikuisuuteen...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

McJanne kirjoitti: Otan tuon lupauksena.
Jos ne on yhtä kiharaisenihanaiset kuin tossa kuvassa, niin ei niitä tohdi sorkkia.
Rotan aivot valtasivat pääni.
safi

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

ElanorRaven kirjoitti: Mikäli kyky ymmärtää sarkasmia on vähissä, niin täytynee huomauttaa, että Patz ei ollut esim. minulle tätä koiraa ilmaiseksi antamassa.
Kasva sinäkin keskenkasvuinen pikkuritsa jo aikuseksi ja huomaa, ettei maailma aina pyöri sinun napasi ympärillä..
1108

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

safi kirjoitti:...
Jännää, se on oikeasti sekaisin.

Kymppi vetoa että safi on iltalehdessä ennen vuoden loppua.
mustanikki

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Vitun urpot, tänään on keskiviikko.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tiistai on paljon jännempi!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Starflare

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

safi kirjoitti: Kasva sinäkin keskenkasvuinen pikkuritsa jo aikuseksi ja huomaa, ettei maailma aina pyöri sinun napasi ympärillä..
Samat terveiset sulle, umpeen kasvanut homereikä.
1108

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

safi kirjoitti:Kasva sinäkin keskenkasvuinen pikkuritsa jo aikuseksi ja huomaa, ettei maailma aina pyöri sinun napasi ympärillä..
Hassua, vertaa teidän kahden tekstejä toisiinsa niin kummasta tulee kypsyneempi kuva?

Ei, safi se et ole sinä.
Vastaa Viestiin