ToivollinenTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

safi kirjoitti:Jossain vaiheessa kannattaa luovuttaa.
Sinun aikasi olisi jo painua vittuun koko palstalta. Kun et mihinkään pysty, tyhmä narttu. Mielenhäiriösi on hauskaa luettavaa mutta siihen se jää. Mitään ajatusta niistä ei saa irti.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Keeerho Kerho, tididididdidi
ninnithequeen

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Keeerho Kerho, tididididdidi
Ja Ässät, Ässät!!! :cheer:

Ei olis kyllä ku naurattanut, jos joku olisi kauden alussa sanonut että Ässät on finaalissa :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi kyrpät.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
safi

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

1108 kirjoitti: Sinun aikasi olisi jo painua vittuun koko palstalta.
Olen miettinyt kyllä vakavasti tuotakin vaihtoehtoa. Tosin taidan kuitenkin silkkaa ilkeyttäni pysyä piikkinä joidenkin lihassa.
Tosin voithan sinä aina valittaa ylläpidolle, jos vaikka antaisivat ikuisen bannin minulle tai hei järkkää vaiks sellainen äänestys, jossa kaikki saavat sanoa painavan mielipiteensä safin ikuisesta bannaamisesta. Vähänks oli hyvä idis. Hei laita se pliiiiis, en mä nyt ite ilkeä sellaista laittaa...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hengissä vielä. Lisää lääkkeitä, mä sinnittelen iha viimeseen asti.

Ostin tänää maalit keittiöön. Perjantaina jos sais aikaseks alkaa sutimaan. Oranssia, saas nähä mitä tulee.. jos ei tuu, sit uus kierros kaupan kautte.

Iltasatu&nuq. Huomenna taas täys annos pikkuihmisiä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Patz

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Georgina kirjoitti:Ei käyny mielessä ennenkuin otit koiran?
No tuota, kannattasiko miettiä ennen kun sanoo jos ei tiedä miten asiat on menneet?
HellBell

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Luin tämän ketjun kokonaisuudessaa (en ollut aiemmin lukenut enkä yleensäkään lue viikonpäiväketjuja kokonisuudessaan vaan täysin sattumanvaraisesti), kun aloin ihmetellä tätä fighttia.

Koiranpentukysymys jakaa mielipiteitä ja Safi sanoi asiasta oman kantansa. Ei se ole mitään "pahis-meininkiä", siinä ajateltiin eläimenkin kannalta asiaa.
Ja 1108 on hyvin lojaali ystävilleen.

Minä en tiedä mistä teillä on alkujaan muotoutunut fight-asemat toisiinne nähden, mutta mitä turhaa..

Erilaiset mielipiteet ovat väriläiskiä. Kaikkien omat kannat sateenkaareen taittuu ja muuta poeettista.
ninnithequeen

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapsonen nukutettu ja Todistettavasti Syyllinen katsottu. Mä oon syöny tänään taas niin heikosti, että hävettää oikein...mutta kun ei ruoka maistu, kele. Flunssa ei ota hellittääkseen ja yskiminenkin alkaa olla jo tuskallista. Noh, pakko se on töihin mennä taas huomenna, kun nyt ei kuumettakaan ole.
Kylvin äsken muutaman ruukullisen paprikaa, mutta en usko että niistä mitään sen kummempaa taaskaan tulee, muutama söpö, vihreä oksa vain :)
Huomenna munanmaalausta ja pääsiäiskoristelua noin niinkuin muutenkin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:kukkaisia..
Kunhan ei jätä koiraansa bussin takapenkille, kuten joku fiksu oli tässä viime päivinä tempaissut, niin hyvä on. Piikille tai kiertoon mieluummin. Ja jatkossa koiraheräteostokset vähemmälle.

Voiko pääsiäismunilla elää? Kyllä voi. Today I've been mostly(only) eating suklaamunasia.

Saldo: Nalle Puh-muistipelikortit ja Nasu-hihamerkki.
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

HellBell kirjoitti:Ja 1108 on hyvin lojaali ystävilleen.
Oikeasti, onko minulla sellaisia? Tämä tuli puun takaa.
Patz

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Korjattakoon tässä nyt muutama asia, niin ei tarvitse spekuloida enempää:

Koiran ottaessani asuin n. 5km päässä työpaikaltani, jossa työskentelin yleisesti n. 9-17 välisen ajan. Työmatkat kuljin firman autolla. Erinäisistä syistä muutin maalle hevonperseeseen, ja koiraani ulkoilutti työpäivinä sisareni tai joku hänen lapsistaan. Kuinka ollakaan, osittain yllättäen työnkuvani muuttui vuorotyöksi, jossa työpäivä saattaa venyä 10-12 tuntiseksi ja siihen tulee päälle sitten pari tuntia työmatkoja. Samalla autoetuni poistui. Päivän pituus saattaa olla siis pahimmillaan 13-14 tuntia. Ja kuten Ann aikaisemmassa viestissä vihjaili, kyseessä ei todellakaan ole ollut mikään "heräteostos" vaan vuosikausia suunniteltu asia, jonka kuvittelin voivani toteuttaa. Enpä vaan osannut arvata työkuvioideni muuttuvan niin radikaalisti kun nyt tapahtui. Olinpa tyhmä.

Olenko siis jotenkin itsekäs paskiainen kun ajattelen koirani parasta ja sille ehkä uutta kotia? Kenellekään tuntemattomalle en koiraani ole antamassa vaan tällä hetkellä koira menee mitä todennäköisimmin sisarelleni tai vanhemmilleni. Ja jos nyt jostain syystä tämä järjestely ei toimi, hankin kasvattajan kautta koiralle uuden, hyvän kodin. Sellaisen jota en tunne juuri nyt pystyväni tarjoamaan.

Koira ei ole varsinaisesti vielä aiheuttanut mitään ongelmia, jos ei lasketa (terrierille tyypillistä) hyvin satunnaista kaluamisvimmaa, joka jostain syystä kohdistuu yhteen seinään. En kuitenkaan ajatellut jäädä odottamaan enempien ongelmien syntymistä, vaan tehdä asialle jotain kun jotain vielä tehtävissä on. Korostettakoon vielä että kyseinen kaluaminen ei ole ongelma, kyllä minä seiniä paikkaan vaikka joka ilta, vaan se, että kaluaminen lienee oire jostain muusta kun vaan vilpittömästä halusta kaluta seiniä. Kaikki virikekeinot alkaa olla käytetty loppuun.

Ja jos jollakulla on vielä tarve kutsua minua vastuuttomaksi, eläimillä leikkiväksi, idiootiksi, typeräksi, harkitsemattomaksi tai ihan miksi ikinä haluaakaan, voi ihan rauhassa lähettää vaikka yyveetä niin saadaan tämäkin paska pois palstalta. Halukkaille voin vaikka antaa puhelinnumeroni ja osoitteeni, niin voi haukkua puhelimitse tai vaikka ihan henkilökohtaisesti. Tai vaikka ilmoittaa eläinrääkkäyksestä eläinsuojeluviranomaisille.

Ja te, jotka koitte tarpeelliseksi kertoa tietämättömät mielipiteenne ja leimata minut vastuuntunnottomaksi ja mitä kaikkea nyt ikinä olikaan, toivottavasti teille tuli nyt hyvä mieli ja koette itsenne taas paremmiksi yksilöinä. Minun tilannettani ette valitettavasti auttaneet tippaakaan.
HellBell

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti: Kunhan ei jätä koiraansa bussin takapenkille, kuten joku fiksu oli tässä viime päivinä tempaissut, niin hyvä on..
Ihmetyyppi siinä, samaa mieltä.
..Voiko pääsiäismunilla elää? Kyllä voi. Today I've been mostly(only) eating suklaamunasia.
Saldo: Nalle Puh-muistipelikortit ja Nasu-hihamerkki.
Juma, en muuten tiennyt että niistä voi saada esimerkiksi muistipelikortit..!
*Haluu! *
Viimeksi muokannut HellBell, 12.04.2006 0:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Starflare

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

McJanne kirjoitti:Mielipiteet on kun persereikä. Jokaisella on oma.
Ja aina se haisee.
Durasel

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Huh, sunnuntaista saakka ollut pää kipeä. Sunnuntaina olikin ehkä pahin krapulapäänsärky ever, tuntui että pään takominen vessan seinälaattoihin olis vähemmän kivuliasta, kuin pään laittaminen tyynylle.

Väsyttääpi jo, hyvä että pääsee tutimaan tänään ajoissa, aamulla on aikainen herätys.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Durasel kirjoitti:Väsyttääpi jo, hyvä että pääsee tutimaan tänään ajoissa, aamulla on aikainen herätys.
Etkös sä ole lomalainen?

Mä en kyllä taida saada unta, kun olen hullu päikkäreitä nukkunut viime päivinä aivan edesvastuuttomasti. Ehkä pitää lääkitä itteensä jollain..
1108

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:Ei osannut, mutta osas laittaa sua pyllyyn 6-0.
Taisin voittaa 6-9
Durasel

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

irmelianneli kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Väsyttääpi jo, hyvä että pääsee tutimaan tänään ajoissa, aamulla on aikainen herätys.
Etkös sä ole lomalainen?
No tuotakun olin sopinut olevani huomenna treella puoliltapäivin ja sitten pitää ajaa vielä takaisinkin. Yhtään tiedä että onko illalla sitten mitä ohjelmassa...

Näihin kuviin ja tunnelmiin, hiippailen säNkyyn ny, ötyjä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hebuli kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:... paitsi afrikkalainen kääpiösiili, jonka voi panna jääkaappiin talvehtimaan. :)
Toimii myös oivana krapula-aamun pikkupurtavana, jos ei muuta sopivaa nyt satu käteen osumaan.
Te kaksi hassua miestä onnistuitte puristamaan minusta päivän parhaat naurut. Kiitos!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tuli nyt vaan mieleen, kun tämän loppuketjun luin, että voisikohan siihen Manalan ja Gattacan otteluun ottaa lämmittelyottelun Safi - Numba? Saatais tunnelma nousemaan ja adrenaliinit katsomonkin puolella huippuunsa. Lopuks vois vaikka voittajat vielä otella keskenään.
ninnithequeen

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Tuli nyt vaan mieleen, kun tämän loppuketjun luin, että voisikohan siihen Manalan ja Gattacan otteluun ottaa lämmittelyottelun Safi - Numba? Saatais tunnelma nousemaan ja adrenaliinit katsomonkin puolella huippuunsa. Lopuks vois vaikka voittajat vielä otella keskenään.
Niil on oma ketjunsakin jo miiteissä :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No perkele! Kerrankin kun luulin olevani fiksu ja nokkela.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Väsyttää,pakko kuitenkin valvoa,muuten herään liian aikasin huomenna...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Back from work. Yeah.

Ja virallisesti ylennettynä. Jipii.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitto, tauti iski. Eipähän tarvitselähteä ajamaan keskellä yötä, mutta ei taida asiakas tykätä kun piti jo kerran aikaisemmin lykätä reissua.

Eikun juttelemaan posliinille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin