ToivollinenTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
safi

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Starflare kirjoitti:
safi kirjoitti: Kasva sinäkin keskenkasvuinen pikkuritsa jo aikuseksi ja huomaa, ettei maailma aina pyöri sinun napasi ympärillä..
Samat terveiset sulle, umpeen kasvanut homereikä.
No on sitä mies piparia saadakseen huonompaakin läppää varmasti joskus heittänyt. Eikös? :wink:
Starflare

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

safi kirjoitti:No on sitä mies piparia saadakseen huonompaakin läppää varmasti joskus heittänyt. Eikös? :wink:
Pipariko sulla on mielessä?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Elkää nyt safia kiusatko. safi kuuluu niihin harvoihin ja valittuihin, jonka mielestä ihmiset on paskoja. safia vituttaa olla ihminen, koska muut eläimet ovat niin paljon parempia olentoja kuin ihmiset. Ihmiset vain tuhoavat kaiken ympäriltään, ja varsinkin ne eläimet, joihin safi haluaa kuulua.

Ja koska safi on tajunnut sen, mitä muut eivät vielä tajua, eli ihmiset ovat paskoja, ilkeitä olentoja, safilla on oikeus kertoa se meille. Tietystikään safin ei tarvitse välittää kenenkään tunteista, koska ihmiset ovat vain riesa maapallolle ja koska olemme ansainneet safin viisaat sanat vain olemalla ihmisiä. Ja kukaanhan ei koskaan tee mitään virheitä vahingossa, kaikki johtuu vain siitä, että olemme ihmisiä. Näin ollen nautimme siitä, että satutamme ja tuhoamme.

Ja vielä, joillekin harvoille ja valituille saattaa aikuistumisen myötä tulla uusi tunne ihmisiä kohtaan, nimeltään empatia. Tällä hetkellä safin empatia on varattu vain sen ansaitseville, eli eläimille. Muille siis kuin ihmisille. JOS harva ja valittu alkaa tuntea empatiaa myös ihmisiä kohtaan, hän ei valitettavasti voi kuulua tähän ryhmään. Siksi he koittavat välttää moista tunnetta viimeiseen asti, ovathan he sentään harvoja ja valittuja.
safi

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

saira kirjoitti: diipa daapaa
Oikeesti mä olen ihan otettu, että joku vielä yölläkin jaksaa pohtia safin elämistä ja olemista. Suosittelen kuitenkin jatkossa käyttämään senkin ajan tehokkaampaan toimintaan esim. nukkumiseen, niin pysyy ne sairankin ajatukset siellä pääkopassa kirkkaina ja oikeissa mittasuhteissa.
bedlam

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hei mulla menee rytmit sekasin kun nostatte tätä tiistaita jatkuvasti ylös. En tiedä mitä töitä tehdä ja mitä ruokaa syödä. Oikeesti junou.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: ToivollinenTiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:Hei mulla menee rytmit sekasin kun nostatte tätä tiistaita jatkuvasti ylös. En tiedä mitä töitä tehdä ja mitä ruokaa syödä. Oikeesti junou.
Urpo! Tänään on lauantai!

Ja mä olen edelleen sitä mieltä että jos se eläin kerta otetaan niin mietitään se homma valmiiksi niin että siitä voidaan olla vastuussa vähän enemmän kuin puoli vuotta. Jos ei olla siihen valmiita niin jätetään se piski ottamatta. Koska tässä nyt on kuitenkin käynyt niinkuin on, niin varmaankin pats paras vaihtoehto on ottaa yhteyttä siihen kasvattajaan kuten jo suunnittelitkin. Toki jos vanhempasi pystyvät koiran ottamaan niin aina parempi, silloinhan sinullekin jää mahdollisuus Sulon kanssa puuhastella kun aikataulusi hellittävät.

Toivottavasti koiralle löytyy pian hyvä koti :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin