Telaketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Telaketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Asiaa teloista ja niiden vierestä.



...




ehe ehe. :roll:
ElanorRaven

Re: Telaketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Onko se tela millä maalataan, sellainen pyörivä höskä? Sellaista on tullut käytettyä joskus.
Elukka

Re: Telaketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:Onko se tela millä maalataan, sellainen pyörivä höskä? Sellaista on tullut käytettyä joskus.
Onhan se. Olen tainnut moista itsekin joskus heilutella.
Durasel

Re: Telaketju

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Oon ajellut kaivureita joissa oli telat, asfaltti lähtee äkäseen vaihtoon ja laivamiehet ottaa kierroksia samaan tahtiin kun pyörii sillä laivan kannella ympyrää :D
tonttu

Re: Telaketju

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Joo, mäkin oon joskus heilutellut jotain. ;)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Telaketju

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Onnistuuko, jos kannan mukana ketjua, jossa on MuNAlukko? Siis kytille selittäisin, että vien fillarin/veneen ym. lukitsemiseen? Nimittäin säkki heiluu komiasti ja menee pienempään tilaan kuin nunstaku.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Kid

Re: Telaketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Telaketjuks haukuttiin ala-asteella kun mulla oli raudat hampaissa. Traumoja vieläkin.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Telaketjutiistai

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Telaketjutiistai
Työpaikalla puhutaan telamoottoreista. Ne ovat teloja joiden sisällä on moottori niitä käytetään pyörittämään liukuhihnoja. Se on täysin päätöntä touhua. Ne ovat sellaisia vaikkapa 50 cm leveitä 1 mm paksusia päättömiä hihnoja, vaikkei niiltä ole päätä leikattukaan. Ne ovat päättömiä kun, niillä ei ole alkua eikä loppua vaan, ne ovat lenkkejä.[/b]
Elukka

Re: Telaketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:Telaketjuks haukuttiin ala-asteella kun mulla oli raudat hampaissa. Traumoja vieläkin.
:boohoo:
Vastaa Viestiin