Kaikenkertova keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita :h:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Sannnu kirjoitti:.. 45-asteen kasvokuvia, ryhti suorassa ja passikuvat ilman hihityksiä..
Niin, mäkin luulin aluksi että täähän onkin STT:n sivukonttori ja kaikkee. Mutta ei. Aina joutuu pettyyn.. Tiiän.
<3
segma

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja segma »

Varmaan tuhannetta kertaa luin Asiakeskustelut -> Asiakaskeskustelut. Miksi helvetissä se ei voi olla asiakaskeskustelut? Asiakkaitahan tässä ollaan. :F
Starflare

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:
Eiks Pekka ole sun mielestä söpö? Mitäh!? Ja olet sä mut nähnyt, ei sitä naamaa siellä galleriassa tarvita.
No onhan se söpis! Mutta ei Lolita ole pekkaa pahempi, ja galleria tarvitsee kipeästi kaunistamista :).

Mulla onkin kuva zetorista koneella, taidanpa iske sen kissafanien riemuksi sinne heti kun löydän jonkun siedettävän kuvan itsestä.
slam

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

sappeella olisi pmp ensi perjantaina... saattaisi olla tarpeeksi viisasta musaa minulle... hmm. käviskö siellä samalla, kun/jos on mäjessä?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lupauduin sitte menemään siskon kaveriksi aikasin aamulla siivoamaan yhden jätti-ison talon :?
slam

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

rokken roll... for ever ja sänky on hyvä laite
JakeBlues

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Sannnu kirjoitti:kun minun mielestä Galleria on omia kuvia (itse otettuja tai itsestään otettuja ) varten
Jaa. No mitäs tykkäsit mun veneestä? Lähetkös kyysään babe?! Pääset vaikkas Kapteenin syliin vähän ohjastaan!!
slam

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

kity sekoilee... en pääse näinhin tämän topikin viimoisiin viesteihin... hmm
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kaikenkertova keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

JakeBlues kirjoitti:Jaa. No mitäs tykkäsit mun veneestä? Lähetkös kyysään babe?! Pääset vaikkas Kapteenin syliin vähän ohjastaan!!
Amatöör!!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin