Kaappihomo vai 130%

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pehmovanukas

Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Hei kaikki.

Mua jäi vaivaamaan toi juttu, että kun en halua kurkistella kenekään kaappeihin, niin meinaks se sitä et ei niinku oo kurkannu omaanka kaappiinsa? Mitä jos mun kaapissa onki homo? Katteleekse mua öisin ku mä nugun alasti? Runkkaileeks se? Pitäiskö mun ottaa vaatteet pois kaapeista ettei niihin tuu jotain homomällitahroja?

Oonks mä ihan 130% kun en kurki kaappeihin, hei? :think:

Sanokaas nyt mitä luulette, kun teillä on varmasti parempi käsitys musta kuin mulla ittelläni!
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Taidat olla vielä epävarma seksuaalisuudestas.Se pieni likainen håmå siel kurkkii jo sun elämääs.Parin vuoden päästä on peli menetetty ja sulla alkaa oleen kavereina kaikenmaailman Håkanit ja Svantet.Sorry..
Pehmovanukas

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

rontti26 kirjoitti:Taidat olla vielä epävarma seksuaalisuudestas.Se pieni likainen håmå siel kurkkii jo sun elämääs.Parin vuoden päästä on peli menetetty ja sulla alkaa oleen kavereina kaikenmaailman Håkanit ja Svantet.Sorry..
Nyt tuli kyllä niin viisaan miehen vastaus, että tätä on ihan pakko kompata triangelilla. Kerros nyt vielä, mitä mun tarttis tehdä? Onks vaihtoehtona lobotomia, vasektomia, sarjamurhaus vaiko itsesarjamurha?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Pehmovanukas kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:Taidat olla vielä epävarma seksuaalisuudestas.Se pieni likainen håmå siel kurkkii jo sun elämääs.Parin vuoden päästä on peli menetetty ja sulla alkaa oleen kavereina kaikenmaailman Håkanit ja Svantet.Sorry..
Nyt tuli kyllä niin viisaan miehen vastaus, että tätä on ihan pakko kompata triangelilla. Kerros nyt vielä, mitä mun tarttis tehdä? Onks vaihtoehtona lobotomia, vasektomia, sarjamurhaus vaiko itsesarjamurha?
Suosittelen kastrointia,vehkeet pois KOKONAAN ennenkuin ne ovat saastuneet ruskeassa reiässä.
Pehmovanukas

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

rontti26 kirjoitti:Suosittelen kastrointia,vehkeet pois KOKONAAN ennenkuin ne ovat saastuneet ruskeassa reiässä.
Ootko ite jo kokeillu? Toimiks se?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Vittuiletsä?
Pehmovanukas

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

rontti26 kirjoitti:Vittuiletsä?
No en kai mä vittuile, eihän kaappihomot osaa vittuilla kuin eivät vittujakaan tiedä. Korkeintaan perseilen, hiukan karvaisesti ehkä. Mut aina ku kumartaa johki suuntaa ni pyllistää toisaalle, tiedäxä junous?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Pehmovanukas kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:Vittuiletsä?
No en kai mä vittuile, eihän kaappihomot osaa vittuilla kuin eivät vittujakaan tiedä. Korkeintaan perseilen, hiukan karvaisesti ehkä. Mut aina ku kumartaa johki suuntaa ni pyllistää toisaalle, tiedäxä junous?
Varo vain ettet pyllistä väärään suuntaan,voi olla että joku hoonaa sut nopeemmin hanurista kuin huomaatkaan...
Pehmovanukas

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

rontti26 kirjoitti:Varo vain ettet pyllistä väärään suuntaan,voi olla että joku hoonaa sut nopeemmin hanurista kuin huomaatkaan...
Onx sulle käyny noin? Miltä tuntu?
Ebola

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Tämä on ihan homojen hommaa.
Herra Manala

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

rontti26 kirjoitti:Suosittelen kastrointia,vehkeet pois KOKONAAN ennenkuin ne ovat saastuneet ruskeassa reiässä.
Sulla kyllä täytyy olla vähän pienemmät vehkeet ku mulla, nimittäin mulla tulee todellisia ongelmia saada edes toista kivestä sisään.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Pehmovanukas kirjoitti:Hei kaikki.
Mua jäi vaivaamaan toi juttu, että kun en halua kurkistella kenekään kaappeihin, niin meinaks se sitä et ei niinku oo kurkannu omaanka kaappiinsa? Mitä jos mun kaapissa onki homo?
Kuule, sun pitää nyt ottaa ittees niskasta kiinni ja alkaa kurkkia vaan rohkeesti frendien ja kälysten sukulaisten ja muitten ybsilöiden kaappeihin. Ei tosta muuten mitään tule.
<3
SnapaHead

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Pehmovanukas kirjoitti: vaiko itsesarjamurha?

Mies minun makuuni. Ei sano "ammun itseni" vaan "ammun itseäni".
Siitä sitten vaan blam-blam-blam-blam-blam-blam suihkien kutia ympäri kroppaa ja lekurin jälkeen uusiksi.

Mutta kun saat selvyyden muilta paljonko niitä prosentteja löytyy niin pirauta mulle 0506669112 :wink: Käydään pulikoimassa.
PerttiMakimaa

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Huhut pitkään väittivät Jari Sillanpään käyttäneen osan levytuloistaan ostaakseen niin ison kaapin ettei siitä koskaan tarvitse tulla ulos, mutta väärässä olivat.

Ehkäpä riittävän tilavan kaapin saa vain poliitikon tuloilla... :)
Pehmovanukas

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

SnapaHead kirjoitti:Mies minun makuuni. Ei sano "ammun itseni" vaan "ammun itseäni". Siitä sitten vaan blam-blam-blam-blam-blam-blam suihkien kutia ympäri kroppaa ja lekurin jälkeen uusiksi.

Mutta kun saat selvyyden muilta paljonko niitä prosentteja löytyy niin pirauta mulle 0506669112 :wink: Käydään pulikoimassa.
Mun ihanne on edelleen se suomalaisen sisun ilmentymä - kaveri joka teki itsemurhan hakkaamalla itseään kirveellä päähän. Kallo löytyy rikosmuseosta. Siinä on 13 tai 14 kirveeniskun jälkeä, sitten meni taju ja viimeinen isku osu kaulavaltimoon. Kuoli verenhukkaan.

Ps. Paljonks pitää olla prosenttei et saa guumaa energyy?
Tsaari

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Pehmovanukas kirjoitti:Mun ihanne on edelleen se suomalaisen sisun ilmentymä - kaveri joka teki itsemurhan hakkaamalla itseään kirveellä päähän. Kallo löytyy rikosmuseosta. Siinä on 13 tai 14 kirveeniskun jälkeä, sitten meni taju ja viimeinen isku osu kaulavaltimoon. Kuoli verenhukkaan.
Kova kaveri, tolla sisulla olis luullut selviävän vähän isommistakin ongelmista niin hyvin ettei olis tarvinnut itseään lopettaa. Ellei sitten kyseessä ollut saman tapainen temppu kuin mustan miehen itsari Amerikan etelävaltioiden tapaan; ensin heppu ajaa pari kertaa itsensä yli autolla ja sen jälkeen hirttää itsensä puun oksaan, kaikki tämä vieläpä kädet selän taakse sidottuna.
Enthu

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Enthu »

129% :P
Elukka

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Eipä ole homoja meikäläisen kaapeista löytynyt. Jos semmoinen mun kaappiin ilman hyvää syytä ilmaantuu, niin ajetaan oitis koiralla uhaten pihalle.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja alja »

olen ratkaissut kyseisen ongelman poistamalla kaapeista ovet. näen koko ajan mitä sisällä on, ja muut näkevät myös - ei tartte vihjailla tai kysellä tai kurkkia.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Pehmovanukas

Re: Kaappihomo vai 130%

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

alja kirjoitti:olen ratkaissut kyseisen ongelman poistamalla kaapeista ovet. näen koko ajan mitä sisällä on, ja muut näkevät myös - ei tartte vihjailla tai kysellä tai kurkkia.
Hieno ratkaisu. Kaikki luurangot ja salaisuudet peittyy hiljalleen pölykerroksen alle.
Vastaa Viestiin