Turha torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hei, kello ohitti jo puolenyön!

Sorry Aasi.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ei oo turha!

Kumpi voitti kun iskettiin vissiin entteriä samalla sekunnilla?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ElanorRaven

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ainakin mun ketju näkyi ennen sun ketjua tuolla etusivulla:D
ElanorRaven

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kyllä mullekin vaan bileet kelpaisi, pöh. Töitä vaan tiedossa. Paitsi on ne isukin 50-vuotissynttärit!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Suvinen kirjoitti:Mitäs turhaa tässä?
Niin just, ei mtn turhaa.. Kaikki täpinöihin vain :) *houkun houkun* Hah hah, aivan sama oikeasti! Mulla ei jokatapauksessa ole turha torstai :P
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Starflare

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ei mitään bileitä, tämä viikonloppu pysytään kotona ja otetaan rennosti, samalla voidaan kuunnella Funeral Mistiä.
RuNkkuTonttu

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Oiskohan tämä päivä parempi kuin eilinen?

Tuleeko teille joskus sellainen tunne, että haluisitte elämäänne jotain muutosta? Vaikka kuinka hyvältä se tuntukaan? Paeta vaan ja aloittaa alusta? Tutustua uusiin ihmisiin/rakastua? Niin kliseeltä kuin se kuulostaakaan, niin mikään ei tunnu miltään...

Onkohan mulla kevättä rinnassa? Kuka haluaa olla seuravaa rakkauteni kohde?
segma

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja segma »

Minä. Nimittäin tykästyin Teho-osaston webkamerakuvaan. :h:

Minä. Kryptikko jo syntyessään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

lkaispa europan poker tour jo ettei nukkuman jouu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mä tein sen taas! Ryssin aikatauluni erinomaisella tarkkuudella! Tässä mä olen hyvä! :cheer: :cheer: :cheer:

Kello käy yöllä kahta, aamulla on oltava 07:30 valmiina reissuun lähtöön ja sitä ennen pitäisi "vaan" tiskata tiskipöydällinen astioita, pakata 4 päivän tavarat tilaan johon oikeasti mahtuisi maksimissaan tarpeellista tavaraa 2 päivän ajaksi, imuroida, käydä suihkussa ja ei tekisi pahaa vähän nukahtaakin ennen aamua kun edessä kuitenkin on 4 päivää menoa ja melskettä.. (mahtaa naapurit riemastua kun kohta alan astioiden kanssa kolistelemaan sekä kämppää imuroitsemaan.. pitää varmaan tota jälkimmäistä lykätä niin aamuun kui mahd eli jos aloittais joskus 06:30 maissa..) :apuva:

Miksi mä istun tässä vielä? Miksi mä en seiso jo suihkun alla?? :think:

:suihku::arrow:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Durasel

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Paska että vituttaa. Kaikki tuntuu turhalta. Mut sellasta se on välillä, perseelleen meni tämäkin ilta, kiitos kavereille.
slam

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

elänor, uh. Hän on topikin päässyt alkamaan.

Hitto, hirviä uni-vapina, kun nousin ylös hetkeksi aikaa ja toivoen pian unta saa jälleen.
slam

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Durasel kirjoitti:Paska että vituttaa. Kaikki tuntuu turhalta. Mut sellasta se on välillä, perseelleen meni tämäkin ilta, kiitos kavereille.
vaihda paristo poitzu. selässäs on sellainen nappi, josta aukiaa kotelo johon laitetaan uusi jänisparisto.

nuuh, voimia!
killkill

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kymmeneltä nukkumaan ja kuudelta ylos. Tässä alkaa tuntea itsensä vähintään maatalon renkipojaksi. Eilinen räpsäuintisessio on kipsannut aika tehokkaasti pohkeet ja yläselän - lisäsin sekä matkaa että vauhtia - ja tänään pitäisi vielä salille raahautua. Valtakuntani omasti nuubialaisesta hieroja-orjasta!

EDIT: Orja -> Orjatar!
Viimeksi muokannut killkill, 13.04.2006 8:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Tänään pitää ottaa händpläntti oikealla kädellä ensin ja sitten pitänee miettiä jatkoa.

On edelleen pakkasta ja aamu näyttää pilviseltä... Hope sou tuo usva on vain sumua eikä pilveä ja auroora saisi paistella... :roll:
Mulli75

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

EKA TPK !

Tämä päivä vielä rutistettava ja sitten saan olla tyhjäkäynnillä 4 päivää.

Mulle riittää tänään n. 6 tunnin työpäivä.

Mielessä illan sauna ja sitä alkosta saatavaa väkevämpää lonkkua.
slam

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kiirastorstai... eka vpk

Peseydyin ja syöntiä + takaisin maate kohta

sään tarkistus www.weather.fi
slam

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jep, jep... tilasin vuodeksi lisää sisäpiiriaikaa cityyn...

Mut enköhän myö ole kohta, niin rohkia, että baaristakin irtoo
AarneAnkka

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Tänään aamulla palautan kuperkeikkamersun Vehoon. Oli hauska viettää yö auton kanssa (joo). Mitään muuta ichmeellistä ei sitten kalendaarissa tänään olekaan.

Moniko on jo muuten maistanut Rili -tervalimpparia?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Tuleeko teille joskus sellainen tunne, että haluisitte elämäänne jotain muutosta?
Noin joka kolmas minuutti.

Väsyttää mutta pakko lähteä ansaitseman leipäänsä tienpäälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
millivanilli

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

2 tpk

Huomenta kaikille :D
ninnithequeen

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii. Päätin sitten taas nukkua liian pitkään :doh:

Ohjelmassa töitä, siivousta, pyykkiä ja saunomista. Ei siis ollenkaan turha torstai.
Tuolla on taas joku ihmeellinen valoilmiö, ja kuulin äsken partsilla ollessani peipon laulavan. Puolikuuta vai mites se meni?
ninnithequeen

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Durasel kirjoitti:Paska että vituttaa. Kaikki tuntuu turhalta. Mut sellasta se on välillä, perseelleen meni tämäkin ilta, kiitos kavereille.
No mitä tapahtui? Varpajaisissahan sie olit?
hebuli

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Olen ihan ihku pihku rakastunut. :h: Nimittäin uuteen autonavigaattoriini, TomTom One:een. Vain kerran vuodessa sitä voi mies näin hullaantua. Sen naisellinen äänikin on niin sexykäs: "Käänny oikealle... kolmensadan metrin jälkeen...". Eternal erection, ajamisen nautintoa. En voi pitää näppejäni erossa Hänen samettisen pehmeältä kosketusnäytöltäkään, sivelen ja sormeilen sitä jatkuvasti.

Pääsiäismatkan järjestäjä meni sitten sairastumaan samaan superflunssaan missä minä olin viime viikolla. No mitäs pienistä, menemme ilmeisesti päivän myöhemmin. Kyllä mä muutakin tässä keksin, voisi vaikka huomenna käydä salilla kun se on varmasti aika tyhjä.

Mutta nyt taas töihin.
1108

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TPK TPK

Dumdidum... Luvassa laskentaa, huomenna laskentaa, ylihuomenna laskentaa...
Oliks tässä jotakin pyhiä muka?

Ja mikä sitä Dumista riivaa? Kai Skoda on ehjänä vielä??
Vastaa Viestiin