Turha torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
*Ärrinmurrin* Yritänpä elää tämän elämäni niin hyvin, että jos jälleensyntyminen osoittautuu todeksi, pääseen seuraavalla kerralla yhden askelman ylöspäin kaikkien tuntemieni jumalien yksimielisesti hyväksymässä asteikossa ja synnyn mieheksi.
Ei kannata! Miehenä joutuisit naisten kanssa tekemisiin tavalla, joka aiheuttaa ennennäkemätöntä päänvaivaa :wink:

Jos syntyisin uudestaan, haluaisin olla jokin kasvi, ehkä puu. Haluaisin olla sellainen rauhoitettu puu, että saisin kasvaa ihan rauhassa satoja vuosia ja huojua tuulessa raikkaasta ilmasta nautiskellen. Niin ja sitten haluaisin pommittaa ohikulkijoita kävyilläni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hebuli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Tuleeko teille joskus sellainen tunne, että haluisitte elämäänne jotain muutosta? Vaikka kuinka hyvältä se tuntukaan? Paeta vaan ja aloittaa alusta? Tutustua uusiin ihmisiin/rakastua? Niin kliseeltä kuin se kuulostaakaan, niin mikään ei tunnu miltään...
Kyllä, tuttu tunne. Kaikki on oikeastaan hyvin, mutta jotain pitäisi muuttua, että olisi tyytyväinen. Mä haluan jotain muuta kuin tätä.
Niin, tuliskohan Neloselta tänään mitään?
LOST! Tänään on Lostai.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti: LOST! Tänään on Lostai.
AEVAN!
Ja toivotaan että HPK voittaa ilman jatkoerää, niin Lost tulisi ihan ajallaan...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:jos aion lähteä piakkoinkin jo hevikaraokeen ja kaupungille hameessa - säärikarvat, nimittäin, pitäisi kai ajaa.
Ei tarvitse, en minäkään aja. Mulla on nyt noin 5 mm pitkät mustat säärikarvat. Hameen aion silti laittaa. Kai.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:[ Mulla on nyt noin 5 mm pitkät mustat säärikarvat
Mulla on isommat! :ohyeah: :hep:
Turbohaltija

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ai niin, meen lämmittämään saunaa.
Edith

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hmm, ehkäpä käytänkin sitten karvojenajeluun muuten kuluvan ajan kuuntelmalla Iskelmäradiota ja juomalla pienen pullollisen Karhua, joka tarttui mukaani Alepasta. Ensin taidan ottaa kumminkin pienen täyslepohetken.

Mutta, mutta, joskus täytyy ottaa kunnon käsivarsikarvojenvertailukisa! Mun käsivarsikarvat voittaa monen miehenkin käsivarsikarvat!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Mutta, mutta, joskus täytyy ottaa kunnon käsivarsikarvojenvertailukisa! Mun käsivarsikarvat voittaa monen miehenkin käsivarsikarvat!
Mutta meikäläinen voittaa mahakarvoissa. Ja selkäjouhissä myös. Ällökisa!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Noniin, mä luulen, että tästä tulee känni-ilta. Mutta viimeksi uudenvuodenaattona olikin sellainen ilta, että join yli kaksi perusyksikköä alkoholia.
ElanorRaven

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Laitoin hyvää musiikkia soimaan ja lähden nyt tekemään isälle synttärikakkua.
Turbohaltija

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

ElanorRaven kirjoitti:Laitoin hyvää musiikkia soimaan ja lähden nyt tekemään isälle synttärikakkua.
Ei voi muuta sanoa kuin että olisipa hienoa olla isä ja saada tuollaisia enkeleitä lapsiksi kuin sinä.
ElanorRaven

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Turbohaltija kirjoitti:Ei voi muuta sanoa kuin että olisipa hienoa olla isä ja saada tuollaisia enkeleitä lapsiksi kuin sinä.
Kiitos :h:
Me ostettiin isälle syntymäpäivälahjaksi kuumailmapallolento, se on haaveillut siitä koko ikänsä!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja cardic »

nuppi tyhja, taidan tayttaa sita parilla oluella lahikapakissa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
bedlam

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:Hellacopters ei nyt valitettavasti kilisyttele mitään kelloja tulee vaan helloween mieleen....
http://www.hellacopters.com/mp3/The_Hel ... e_Home.mp3
http://www.hellacopters.com/mp3/The_Hel ... Of_God.mp3

Tosa on pari näytettä. Eiks se tän tapasta rämpyttämistä ole Babieskin? Toi jälkimmäinen biisi on kyllä tosin helkutin kova, jäi keikan jälkeen soimaan päähän pariksikin päiväksi.
Edith

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Huh, mulla olikin kaks eikä yks pulloa Karhua, oon nyt juonut yks ja puol ja kohta oon tottumattomuuttani pöydän alla. Baariin on kuitenkin päästävä. No, kolaa ensi alkuun sitten. Hip, hip, hei!
slam

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

vittu alan kohta oleen pro... häpeän :oops: , mutta ne jäpikät joita ennen palvoin alkavat oleen samalla tasolla :D ... noh, vielä pitää reenata...

PAKKO PÄÄSTÄ KESÄLLÄ LASKEMAAN JA 17.4 (saappeen kiinni menopäivämäärä) jälkeen voisi mennä vaikka yksin lappiin veteleen... :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Keeerho Kerho, tididididdidi
slam

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Keeerho Kerho, tididididdidi
Mikä?

Haluan laskeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onneksi pipe aukeaa 9.00 ja VARTTI PAIPPI MYÖS!!!
Edith

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nyt soi Armi Aavikon "Tahdon tänään saada". Ja nyt kun mä olen humalassa (ja siitä mulle seuraa joskus, että ns. alkaa tehdä mieli) käy varmasti niin, että Johny Depp tai Heather Graham tulee tekemään minulle ihanan säädyttömiä ehdotuksia enkä sitten voi vastata niihin, koska olen karvainen ja mulla on beiget rintsikat. Mutta varotoimet ovat sikäli hyvästä, että Elanorin suklaakakkuresepti vaikuttaisi mainiolta "Kolme vuotta ilman seksiä" -bileitä ajatellen. Ahh. Uhh.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

irmelianneli kirjoitti:Keeerho Kerho, tididididdidi
Tänään joo... suraavaksi Äääässät Ässät, tididididdidi
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
slam

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rokrok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rrok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,ok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rrok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,rok,ok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,rok,,rrok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,ok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,rok,rok,rok,rok,k,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rokrok,rok,rok,rok,rok,
rok,rok,rok,,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rorok,rok,rok,rok,
rok,rok,rok,rok,k,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,rok,
rok,rok,rok,rok,rok, :)
ninnithequeen

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Mutta varotoimet ovat sikäli hyvästä, että Elanorin suklaakakkuresepti vaikuttaisi mainiolta "Kolme vuotta ilman seksiä" -bileitä ajatellen. Ahh. Uhh.
Jep jep, suklaa on seksin korvike.
Ja niitä kakkuja pitää sit olla kolme :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

HPK finaaleis hyväjes! Herranjumala että tuli törsättyä tänään muuten! Ja äiti tarjos Hjuviretkessä ruuat. Ja siskoihanainen antoi ihan yhtäkkiä mulle Katatonian uuden syndelahjaksi muka! :h: Oumailoord tosiaan, ruotsalaiset on hyvejä! Mut nyt mun taitaa täytyä lähtee juokseen toi pururata ympäri, että jaksaa taas pari päivää juhlia..
Edith

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti: Ja niitä kakkuja pitää sit olla kolme :D
Lisää voihketta.

Mutta nyt selventävä kuppi kahvia ja pari voilepää ja sit menoks!
slam

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

I just love! vartti pipe! :h:

Samperi, kun pystyisi pian rauhoittumaan petille ja aamusta! vetään rennon tuntusta airia...

Speksaan lumikaaren saakelin hyvään kuntoon Paikanpäällä ja voitelen pohjan, vaikka heti, että pääsee aamulla mahd. pian lähtemään!!!
Vastaa Viestiin