Turha torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

hej, så länge... Hope sou auroora paisteloo tarpeeksi...
Ebola

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Ebola »

[quote="aasi"][/quote]

Kiitos Aasimus.
Nyt kuuluu taas musiikki ilman piipaa miksausta.
1108

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuljettaja loukkaantui vakavasti nosturiturmassa
13.04.2006 09:53

Rakennusnosturin kaatumiseen johtaneista syistä ei ole vielä tietoa.

Rakennusnosturin kuljettaja loukkaantui vakavasti aamulla Tampereella nosturin kaaduttua tekeillä olevan kerrostalon päälle.

Nosturi jäi nojalleen taloa vasten ja kuljettaja puristuksiin nosturin ohjaamoon kuudennen kerroksen korkeudelle. Kuljettaja vietiin hoitoon Tampereen yliopistolliseen sairaalaan.

Onnettomuus sattui noin kello 7.15 Hervannan kaupunginosassa Insinöörinkadun varrella sijaitsevalla kuusikerroksisen talon työmaalla. 25 metriä korkea nosturi kaatui lähes valmiin rakennuksen päälle.

(MTV3-STT)
Menehtyi saamiinsa vammoihin, jokin aika sitten.

Tuttu kuski, oltiin samoilla työmailla hommissa moneen eri kertaan. Menipä sitten tämäkin päivä pilalle...
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

ElanorRaven kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Note-to-myself: Asiakas voi olla tyhmä. Hyvin tyhmä :tiistai:
Kerro toki lisää!
Ihan tätä tavallista, asiakkaan vaimo/mies/kultakala soittaa kun yhteys on pistetty jäihin maksamattomien laskujen takia ja nyt hän haluaisi tietää paljon niitä laskuja on pystyssä. Kun sitten kerron ettei laskutustietoja valitettavasti voida antaa kuin liittymän haltijalle, niin sieltä tulee vastaus ettei hän niitä haluakaan tietää, ainoastaan sen minkä verran laskuja on maksamatta :shock: Kun saadaan selvitettyä että tuo itseasiassa on laskutustieto, niin sitten alkaa vikinä siitä, että samassa taloudessa tässä asutaan ja minähän ne laskut todellisuudessa maksan. No v*ttu kun sitä ei mulla missään lue, niin paha on tällä ruosteisella telepatiallakaan arvata. Yhtä hankalaa kuin ruksia oikeat lottorivit.

Ei mulla muuta... :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Tuleeko teille joskus sellainen tunne, että haluisitte elämäänne jotain muutosta? Vaikka kuinka hyvältä se tuntukaan? Paeta vaan ja aloittaa alusta? Tutustua uusiin ihmisiin/rakastua? Niin kliseeltä kuin se kuulostaakaan, niin mikään ei tunnu miltään...
Kyllä, tuttu tunne. Kaikki on oikeastaan hyvin, mutta jotain pitäisi muuttua, että olisi tyytyväinen. Mä haluan jotain muuta kuin tätä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä lähden kohta shoppailemaan palkkapäivän kunniaksi. Torstai ei ole turha päivä vaan palkkapäivä. Ihaninta on, että minulla on vain tasan yksi (1) lasku maksettavana ja sekin 23 euroa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Torstai ei ole turha päivä vaan palkkapäivä.
:komp: Mullekin tipahti tilille väärin arvotun verotuksen hyvityksiä alkuvuodelta. :ohyeah:
Feiz

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Veronpalautuksia 600e ja 7 opintoviikkoa tienattu. Päivä vaikuttaa hyvältä mutta ei vielä passaa mennä vannomaan.

Lueskelin tiistaiketjua ja harmittaa miksi kaikki ketjut eivät ole noin viihdyttäviä 8)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

1108 kirjoitti: Menipä sitten tämäkin päivä pilalle...
Mitä näissä voi sanoa muuta kuin asioita jotka kuulostavat kuitenkin latteuksilta, vaikka ne olisi sanottu miten empaattiset ajatukset mielessä.
Sanon siis että Voi vittu. :(

Toivottavasti päivääsi siältyisi hyviäkin uutisia!

Toivottelen jokaiselle hyvää torstaita.
Olkoon se aurinkoinen.

Itse odotan iltaa ja töistä pääsyä, luokseni tulee ihmisiä joita olen ikävöinyt ja kaivannut. Vapaa viikonloppu ja hyvää seuraa, toivottavasti tästä hyvää seuraa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
hebuli

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Lolita kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Tuleeko teille joskus sellainen tunne, että haluisitte elämäänne jotain muutosta? Vaikka kuinka hyvältä se tuntukaan? Paeta vaan ja aloittaa alusta? Tutustua uusiin ihmisiin/rakastua? Niin kliseeltä kuin se kuulostaakaan, niin mikään ei tunnu miltään...
Kyllä, tuttu tunne. Kaikki on oikeastaan hyvin, mutta jotain pitäisi muuttua, että olisi tyytyväinen. Mä haluan jotain muuta kuin tätä.
Niin, tuliskohan Neloselta tänään mitään?
Kid

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Taitaa lunssa iskeä. Ääni taas ihan maassa ja nokka tukossa, jokapaikkaan särkee ja pää on ihan hassun tuntunen. Jumissa. Valivalivali.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Voi Jeesus että kelalla on uskomattoman typerää porukkaa töissä. Pitääköhän sinne hakiessa jotenkin osoittaa että on kykenemätön normaaliin ajatteluun? Saatanan pahvit, ne joutais ampua kaikki.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Edith

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tää lomapäivä ei nyt lähde millään käyntiin. Ei niinku osaa päättää, tiskaisko, pyykkäiskö, pukeutuisko vai mitä tekis ekana vai tekiskö mitään noista. Luulenpa, että hevikaraoke illalla voi hyvinkin olla päivän sana.

Tanssitunnit jätän suosiolla väliin, kun luonto ilmeisestikään ei tarkoittanut jalkojani tekemään muuta kuin makaamaan sohvalla tai ehkä korkeintaan käymään vesijumpassa kerran viikossa.
Kid

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tästä se taas lähtee. Lasillinen viiniä nenän edessä ja kaks pulloo odottamassa juojia vielä jääkaapissa. Joskus töissäkin on mukavaa. Mä kyllä varmaan tipahan ton ekan lasillisen jälkeen...
Geetzu

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Feiz kirjoitti:Veronpalautuksia 600e ja 7 opintoviikkoa tienattu. Päivä vaikuttaa hyvältä mutta ei vielä passaa mennä vannomaan.

Lueskelin tiistaiketjua ja harmittaa miksi kaikki ketjut eivät ole noin viihdyttäviä 8)
Palautuksia 1,85e. Kerrankin olin tarkkana. 8)

Lueskelinpa itsekin sitten tiistaiketjun näin jälkikäteen... Toivottavasti Patz löytää jonkun ratkasun, vieläpä nopean. Oot varmasti ottanut jo kasvattajaan yhteyttä?? Jos et niin se nyt heti ensimmäisenä tietenkin. Juuri tällaistenkin asioiden vuoksi koira ostetaan (imo) virallista tietä, vastuunsa tunteva kasvattaja ei missään nimessä pitäisi hyvänä asiana sitä, että kuulisi myöhemmin pentunsa vaihtaneen kotia. Ja joku ratkaisu saattaisi tarjoutua kasvattajankin toimesta samantien? Ainakin kasvattaja ja rotuyhdistys tuntee enemmän rodusta kiinnostuneita koteja...

Inhottavia tommoset jutut anyway. Itse en miehen toistuvista pyynnöistä huolimatta ole suostunut koiraa meille nyt hommaamaan ja tähän ainoa syy se, että jännittää muksun mahdollisesti puhkeavat allergiat. Koirasta luopuminen olisi moisessa tilanteessa tosin ajankohtaista vasta kun vuosien siedätyshoito ja kaikki mahdollinen muukin testattu... Vaan olenpa pelkuri enkä siihen show:hun lähde. Koira on perheenjäsen siinä missä muksukin (tällä tavalla ajattelevia pidetään tiettävästi hulluina), onneksi siskolla asustavaa joskus minunkin luonani bunkannutta hurttarakasta näkee vaikka päivittäin... Muksun mahdollisia oireita venaillessa.
killkill

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jessus että tekis mieli vetää nuppi turvoksiin. Taidan sen sijaan mennä duunista salille.

Välillä tekis mieli avautua näille soittelijoille. Kuinka saatanan vaikeaa se on tajuta, että minä EN EHDI kuuntelemaan sinun jaarituksiasi olemattomista tietokoneongelmistasi, kun puhelin piippaa koko ajan? Nuo vitun myyntisihteerit pitäisi heittää manalan kuiluun...
ninnithequeen

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gwyneira kirjoitti:Muksun mahdollisia oireita venaillessa...
Meitin vekara on saanut aikamoista siedätyshoitoa syntymästään lähtien 8)
Oli tosiaan nuo kaikki neljä elukkaa jo silloin, siihen päälle vielä pupujen heinästä tuleva pöly jne., ja minkäänlaisia allergioita ei neidillä ole koskaan ollut, ei ruoka-aineista ei mistään. Mutta on kyllä sanottava, että saakeli että pelkäsin niitä oireita muksun ollessa pieni, ja vähän pelkään vieläkin. Tuntuu vain oudolta, jos nyt tässä vaiheessa vasta neiti allergisoituisi, mutta on se toki mahdollista...

Kotiuduttu, puolet kämpästä imuroitu, pyykki pyörii jne. jne. mitä muuta mun elämään nyt yleensä kuuluu...

Kaupasta ei löytynyt kuin valtavia lampaanpaisteja, joten ei lammasta meillä tänä vuonna sitten. Sen sijaan ostin naudan paahtopaistia, ja karjalanpaistia tehdään ainakin huomenissa. Nam. Ja chileläistä punaviiniäkin hain :h:
Nyt sitten pelätään meneekö kotipääsiäinen ketuilleen, ja soittaako pomo miut baariin töihin nyt pyhinä.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Paha olo ja krapula...Miksi mä muuten heräsin jostain vitun Vantaalta päivällä?Ei jeesus...No onneks ei ollu susikrapula,aika nätti muija vieressä :h:
Geetzu

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:--
Mulle moni lekuri sanoi raskaana ollessani, että siedätyshoito toiminee jo tuolloin. Ja tulihan juuri tieteellistäkin faktaa pinnalle, että lapset, jotka elävät lemmikkien kanssa syntymästä asti sairastelevat huomattavasti vähemmän myöhemminkin. Siis allergisesti kai. Joten tuskinpa Nitskulle mitään tulee, ole huoleti. :] Meillä hauva siirtyi vanhempien erossa minulle ja kun sisko perheineen sai lopulta omakotitalonsa tontteineen, muutti hauva sinne. Sujuvasti kaikki mennyt ja menee yhä kun niin paljon oltu aina keskenämme tekemisissä ja koira näyttää siltä kuin ei muutosta olisi huomannutkaan. Tänne kerrostaloon ei ehkä ihan heti kannata, nyt kun ei itsekään tiedä kuinka pitkäksi aikaa jää kotirouvaksi jne jne...
killkill

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

McJanne kirjoitti:
killkill kirjoitti:Goatse-Manala. Onkohan mongoli?
Mahoton viäräleuka se on tuo. "manalan", ei "Manalan"
ninnithequeen

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gwyneira kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:--
Mulle moni lekuri sanoi raskaana ollessani, että siedätyshoito toiminee jo tuolloin. Ja tulihan juuri tieteellistäkin faktaa pinnalle, että lapset, jotka elävät lemmikkien kanssa syntymästä asti sairastelevat huomattavasti vähemmän myöhemminkin. Siis allergisesti kai. Joten tuskinpa Nitskulle mitään tulee, ole huoleti.
Tieksä, Nitskulla on ollu yks korvatulehdus, ja kolmesti kuumetta. Joskus on vähän nuhaa, mutta siinä kaikki neidin sairastamat taudit :shock:
Toisaalta se, ettei hän ole päiväkodissa vaikuttanee myös. Siellähän ne kaikenmaaliman taudit tarttuu.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Päivän ekat kahvit juotu,olo helpottaa ja kuumottavia tekstiviestei satelee. Meinaakohan tässä taas olla lopun alkua mun sinkkuudelle, apua...
Kid

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Toinen lasi viiniä ja kohta kotiin. Mukava tapa alottaa pääsiäisloma.
ninnithequeen

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Toinen lasi viiniä ja kohta kotiin. Mukava tapa alottaa pääsiäisloma.
Hilijaa ny siitä viinistä tai mä korkkaan jo mun chileläisen :P
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Turha torstai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ninnithequeen kirjoitti:
Kid kirjoitti:Toinen lasi viiniä ja kohta kotiin. Mukava tapa alottaa pääsiäisloma.
Hilijaa ny siitä viinistä tai mä korkkaan jo mun chileläisen :P
Tuotko mulle kans? Ei vaan, hyihyi, täs jos vetäsis ees yhen bissen, niin varmasti nousis hattuun ja lähtis mopo keulimaan. :cheer:
Vastaa Viestiin