Painoindeksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Painoindeksi

Alipaino: Alle 20
11
18%
Normaalipaino: 20-25
34
56%
Lievä ylipaino: 25-30
10
16%
Huomattava ylipaino: 30-35
4
7%
Vaikea ylipaino: 35-40
1
2%
Sairaalloinen lihavuus: yli 40
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 61

Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="hebuli"][/quote]

Näinpä. En edes omista vaakaa, joten en tiedä mitä painan. Peili ja ja peukalo-etusormiote kyljestä mielelstäni rittävät hyvin. Jos sormien väliin alkaa läskiä jäädä on sitä liikaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
ninnithequeen

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Jos olisit 120cm pitkä ja painaisit 959 kiloa painoindeksisi olisi 666.
Käsitys "saatanan lihava" sai määritteensä.
On sulla harrastukset taas :D
segma

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja segma »

20,4.

Itse asiassa olisin mielelläni vähän vankempi, mutta olkapää ei tällä hetkellä kestä oikeen minkäänlaista lihastreeniä, enkä halua polkupyöräilijän jalkoja yhdistettynä leppäkeihään ylävartaloon.
hermine

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Bliss kirjoitti:
eps kirjoitti:Siitä vaan mittanauhat käteen ja mittaamaan.
67 cm
Kuulostaapas paljolta :shock:
Hei, jos mä mittaan ihan navan kohdalta, saan tulokseksi 70cm. (tosin söin just...seliseli) Ja mun painoindeksiksi joku laski toisessa ketjussa jotain 15.5.
1108

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

hermine kirjoitti:Ja mun painoindeksiksi joku laski toisessa ketjussa jotain 15.5.
Niin tota... Jos vippaisit ne salaatit syrjään ja aloittaisit lihansyönnin?
hermine

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja hermine »

1108 kirjoitti:
hermine kirjoitti:Ja mun painoindeksiksi joku laski toisessa ketjussa jotain 15.5.
Niin tota... Jos vippaisit ne salaatit syrjään ja aloittaisit lihansyönnin?
Ei toi yhtään enempää ollut sillonkaan kun vielä söin lihaa (itteasiassa lihoin pari kiloa kun aloin vegaaniksi).
Pikku-Akka

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

21,2.
Jatkuva painontarkkailu tuottaa tulosta. Tavoitteena 19.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja tuike »

Höpsismiä tällaiset indeksit. Jnkn verran alipainon puolelle pisti. Ihan sopiva mä olen enkä mikään riuku! Höh.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
liz
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 04.09.2005 19:39

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja liz »

Painoindeksini on n. 18-19. En ole ikinä omistanut vaakaa, joten en ole tuloksesta aivan varma. Tosin mittani eivät ole juuri muuttuneet kymmeneen vuoteen. Kai siis olen omassa ihannepainossani.
Tell him to find me an acre of land. Parsley, sage, rosemary and thyme.
Between the salt water and the sea strand. Then he'll be a true love of mine.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja Clay »

29.9 - enkä selittele millään lihasmassalla, olen paksu läski.
Nyt penikseni on fantastinen!
Edith

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja Edith »

24.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mun on näköjään 20,5.

Voisikohan olettaa, että sen lisäksi, että naiset suosivat keskimäärin itseään sekä pitempiä että pulleampia miehiä, kun taas miehillä asian voisi kuvitella olevan päinvastoin?

Haluaisikohan joku vääntää tästä gallupin? Vertailla voisi esim. omaa painoindeksiä kumppanin painoindeksiin ja todeta tulokset?
Edith

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vadim kirjoitti: Haluaisikohan joku vääntää tästä gallupin?
Mä alan huutaa, jos joku vääntää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

jos en jo vastannut niin 29,98 olen lievästi ylipainoinen, aiemmin olin vakavammin, toisaalta rinta 1150mm ja käsivarsikin 415mm paksu..
Oon aina ollu tällänen laiheliini..jos en ole jo sanonut..
Pyyhin Netikettiin..
Aito_Johanna

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

19,7 eli alipainoa muka :shock:
hebuli

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vadim kirjoitti:Haluaisikohan joku vääntää tästä gallupin? Vertailla voisi esim. omaa painoindeksiä kumppanin painoindeksiin ja todeta tulokset?
Olen seurustellut/ihastunut sekä siroihin keijukaisiin että varsin reheviin naisiin, joiden BMI:n otaksun olleen paaaljon omaani korkeammalla. Kai se sitten kuitenkin on että kaikkein eniten tässä painoasiassa merkitsee aivojen suhteellinen paino ja harmaan massan määrä, tai jotain.

Parikin ovat olleet ruumiinrakenteeltaan sellaisia että Gattacalle tulisi munaskuihin varmaan ikirouta, mutta minun mielestäni he olivat niin ihQuja ja haluttavia kaikinpuolin, vaikka luulin aina pitäväni sirommista... Kai se sitten menee naisillakin vähän samaan tapaan, kun nykyisellä deitillä ovat kaikki exät tuntuneet olevan jotain yli 190cm koripalloilijoita, mutta yllättävän kiinnostunut tuntuu juuri tällä hetkellä olevan tällaisestä selvästi alle 180cm pätkästä. Niin se vaan menee, mutta menkööt.
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja Bloom »

No niin, onhan täällä joku muukin joka ajattelee samalla tavalla. BMI versus yksilöllisyys, oh dear.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Painoindeksi

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

24.1, herrantsiisös!!

Kuulostaa paljolta, vaikka olen ihan tyytyväinen kroppaani. Painon ei oikeastaan tarvitsisi pudota yhtään, voisin vähän kiinteytyä sieltä ja täältä.

Tosin tässä vuosi sitten olin aika paksussa kunnossa, ja vaaka näytti 80 kiloa. Se on helevetin paljon tämän mittaiselle paatinnaulalle. Silloin painoindeksini oli siis 30.1.

Unelmana olisi painaa 55 kg. Se tekisi painoindeksikseni silloin 20.7.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin