Paskanjauhanta-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

rontti26 kirjoitti:Puuh, paha olo. Miks taas piti lähtä muka parille eilen? Noh,sainpahan ainakin piNppaa,nuuuuuh. :h:
Muistitko ees kumia?

Ei tartte katos sitten itkeä, että kylvää äpäriä sinne sun tänne..
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
huima

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Starflare kirjoitti: Kantoi möhömahansa kunnialla tai ei, ei se silti minusta mitenkään päin hyvältä näytä, munaa tai ei.
...
Eh? Jos on kaljamaha, josta haluaa eroon, niin kyseessä on epämääräinen kauneusihanne johon heikkoina sorruimme? Justiinsa :roll:.
Jeh, katsos toiset seuraavat kauneusihanteita ja kokevat kaljamahan ei niin kauniina - kun toiset taas muokkaavat ihanteita ja löytävät ilon ja onnen elintasokummusta, kummusta jossa mallas ja rasva ovat jalostuneet miehekkään maskuliiniseen muotoonsa.

Simppeliä.
Starflare kirjoitti:
No shit sherlock. Kiitos kuitenkin tästä itsestäänselvyydestä.
Hei ei mitään.

Haluatko toisen itsestäänselvyyden? Samaan hintaan.
Starflare

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

huima kirjoitti: Jeh, katsos toiset seuraavat kauneusihanteita ja kokevat kaljamahan ei niin kauniina - kun toiset taas muokkaavat ihanteita ja löytävät ilon ja onnen elintasokummusta, kummusta jossa mallas ja rasva ovat jalostuneet miehekkään maskuliiniseen muotoonsa.

Simppeliä.
Rohkeasti vain, minua se ei kuitenkaan nappaa.

huima kirjoitti:Hei ei mitään.

Haluatko toisen itsestäänselvyyden? Samaan hintaan.
En maksanut ensimmäisestäkään, joten ei kiitos.
ninnithequeen

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää syöpöttely ei lopu koskaan, ja ruoka valmis vasta tunnin kuluttua. Kilpaa miehen kanssa syödään Kesti-leipää ja nuuhkitaan taivaallista karjalanpaistin tuoksua.
Ollaankohan me molemmat raskaana :shock:
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Vittu,olenko mä tulos kipeeks? Keuhkot huutaa hoosiannaa ja kuumeinen olo. Kevät toi, kevät toi flunssasen.
Edith

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Rähmä. Pääsin lopullisesti irti sängystäni vasta neljän maissa. Ei se ryyppääminen sitten ehkä niin hienoa ole, edes harvoin.
ninnithequeen

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Rähmä. Pääsin lopullisesti irti sängystäni vasta neljän maissa. Ei se ryyppääminen sitten ehkä niin hienoa ole, edes harvoin.
No mitämitä, saitko, vai onko meillä suklaakakku-bileet tiedossa vieläkin? :P
Durasel

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Edith kirjoitti:Rähmä. Pääsin lopullisesti irti sängystäni vasta neljän maissa. Ei se ryyppääminen sitten ehkä niin hienoa ole, edes harvoin.
Ainahan se on hienoa, helppoa ja kaikkea muuta kivaa. Karpulathan on parhautta, not!

Lords of Dogtown väijjytty ja karpula sen kuin tuntuu vaan pahenevan, ehkäpä käyn haukkaamassa raitista ilmaa filtterin läpi kohta.
Edith

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ei mulla sinänsä krapulaa ole, kun en olutta tai sitä ihanaa mansikkasiideriä vahvempiin juomiin koskenut. Väsytti vain. Niin, siitä mansikkasiideristä teki niin ihanaa ja sokerista varmasti se, ettei se ollut light-versiota. Light-versiot on sittenkin perseestä, ei enää niitä tänne.

Ja jaa että sainko mä? Venytämme taas tälläkin kertaa tulkintaa suklaakakuille suosiollisempaan suuntaan. Mä olen joustava. Mutta nää on vaikeita kysymyksiä.
Bhven

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

persse. rikoin näppäimistöni. se ei tykännyt karhusta. naputtelen tässä kokeilumielessä onscreen näppiksellä...
Bliss

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

American Car show katsastettu! Siellä se meidän perheen mopo seisoskeli näytillä muiden joukossa ja näytti muihin verrattuna käytetyltä ja rähjäiseltä :D
1108

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tonttu reteili pitsallaan...
Vittu, tonnikala-kinkku-salami-feta-kurkkusalaatti-pitsa valmistumassa. Nuuuuuh....
Bliss

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti: ...tonnikala-kinkku-salami-feta-kurkkusalaatti-pitsa valmistumassa. Nuuuuuh....
Tänne kans, kiitos. Valkosipulilla. 8)
1108

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:Valkosipulilla.
On sitäkin, vakiomauste minulle. Siksi en maininnut.
Edith

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hjoo-o, en tosiaankaan taida lähteä miittiin. Pienen reipastumiskehityksen on hyvä lähteä käyntiin vaikka juuri nyt. Kitykin kiinni!
ninnithequeen

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pääsiäisateria nro 1 nautittu. Röyh. En varmaan koskaan ole syönyt näin paljon. Aterian jälkeen minitorkut, ja sitten piilotettiin suklaamuna, jonka neiti aika näppärästi löysikin. Sisältä löytyi muistipelikortit, ja äsken niillä pelattiin. Isi voitti. Pyh. Vaadin uusintaa!
tonttu

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Jostain kumman syystä tuntuu aivan lauantaille ja huomenna varmaan sunnutaille. Paitsi että tänään on perjantai.
2 yötä kun jaksais töissä vielä niin sitten sais huilata muutaman päivän hyvällä omalla tunnolla.
Durasel

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kolmas Karjala otettu takaisin, laitoin Billy the Kid-t-paidan päälle, toivottavasti en tee pahoja tänään.
millivanilli

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olen yllättynyt; viimeyön kahden tunnin yöunet eivät ole vielä vaatineet verojaan.

Saunominen ja pizza tekivät tehtävänsä, olo on paljon parempi kuin pariin päivään. Huomenna pitäisi olla energiaa jo aivan uudella tavalla koulutehtävien tekemiseen (paras olisi.. muuten taas teen niitä viimehetkellä).
Durasel

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

:miitti:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Tehty onnistunut lasagne ja nautittu sen kera tyylistä tinkimättä viiniä 3 litran perhepakkauksesta. Kaadoin kyllä juoman ensin lasiin, suom. huom.
Don't Panic!
slam

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

joku 360 bäk flip vidun kohtuullisilla ilmoilla kaaren takana olevaan alamäkeen... vittan, kun siinä kaaressa pitäisi olla miinuskulma...

porukka alkaa puhuun, että vidun siisti, vaikka vedin ekan yrityksen kaaren päälle... toisesta tuli sitten tuo ensin mainittu... sen jälkeen tyydyin pauhkuttaa pipeä... sinne siis aamusta taas reenaan :) Hauskoa
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja snowmen »

Huomenta! Huoh... taas yks tylsä päivä sisällä tiedossa.
Ulkona sataa taas lunta, damit! :evil:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
ElanorRaven

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

snowmen kirjoitti:Huomenta!
Ei hitto, minä suunnittelen nukkumaanmenoa :D
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja snowmen »

ElanorRaven kirjoitti:
snowmen kirjoitti:Huomenta!
Ei hitto, minä suunnittelen nukkumaanmenoa :D
Soot ihan höpsö :lol:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Vastaa Viestiin