Paskanjauhanta-Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Guten morgen, meine Schätze.

Nyt kun on aina valoisampaa oli vaikea saada unta, kunnes kekkasin laittaa päähän semmoisen Instrusta ostetun silmät peittävän unimaskin (tai mikäsenniminyton). Ja jopas, nukuin niin sikeästi että heräsin puoli seitsemältä - pirteänä. No, voi se olla sattumaakin vaan... säätilat, eli korkea / matalapaineet tuntuvat vaikuttavan uneeni aika lailla.

Jaa nii, nyt on se PitkäPerjantai? Kaupat ei taida olla auki tänään, vai onko?
ninnithequeen

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Illan kohokohta oli, kun sain puristella Elpan tissejä.
Siis mä olen niiiiiiiiin katkera ja kateellinen :(

Huomenia nussut. Sain nukkua melkein kymmeneen, jei! Nyt kaffetta ja pyykki pyörimään.
Ihanaa kun on vapaata!
slam

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Rauhassa heräillä ja lähtiä rinteelle... ties vaik jaksaisi kuullostella pmmp-keikan...
ElanorRaven

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Nukahdin sitten joskus neljän jälkeen :maanantai:

Noh, tänään on sitten isukin synttärit. Innolla odotan sen ilmettä, kun avaa lahjansa :D
ninnithequeen

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti: Noh, tänään on sitten isukin synttärit. Innolla odotan sen ilmettä, kun avaa lahjansa :D
Onko se kuumailmapallo paketissa? :shock:
:D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mut huudeltiin kahville, vaikka vielä olis riittänyt unta. Olen hieman katkera. Pitäis jaksaa taas painaa.. Eikä sitä kahvia ollu ku yks mukillinen. Pakko lähtee keittämään lisää. Paljon.
ElanorRaven

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: Noh, tänään on sitten isukin synttärit. Innolla odotan sen ilmettä, kun avaa lahjansa :D
Onko se kuumailmapallo paketissa? :shock:
:D
Joo, ja paketista tulikin sitten sellainen niiden talon kokoinen :D

Ollaan lahjakortti kätketty sellaiseen hämäävään isoon laatikkoon.
millivanilli

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hitto mikä ilta.. mä olen nukkunut ehkä 2h.. jos niinkään paljon.

Eilinen ilta alkoi varsin mukavasti, lähdin käymään kaverin synttäreillä, joista siirryin toisen kaverin luokse iltaa istumaan. Jossain vaiheessa kaikilta muilta lähti mopot käsistä paitsi multa, kun olin autolla. Päättivät sitten lähteä baariin (=> tämän päivän suunnitelmat meni avokin osalta vituiksi, tuskinpa se lähtee tappodarrassa mihinkään). Minä kävin heittämässä ennen baariin siirtymistä yhden kaverin Espoosta Klaukkalaan. Ko kundin oli ihan säpäleinä, itki sitä, että aikoo tappaa itsensä.. yritin rauhoitella häntä, ja luulin onnistuneeni siinä. Baariin päästyäni ko kaveri soitteli, ja kertoi viiltäneensä ranteet auki, verenvuoto oli voimakasta. Yritin rauhoitella häntä, kertoa mitä tehdä, miten saada verenvuodon tyrehtymään. Uhkasin soittaa ambulanssin paikalle, jollei hän tee niin kuin neuvoin.

Ko kundi yrittää pyytää, että menisin Vantaalta Klaukkalaan katsomaan kun hän vuotaa verta. Läsnäoloni olisi kuulema rauhoittanut häntä. Epäröin, sillä en ollut varma, että tekeekö tämä mies näin saadakseen minun huomiotani.. En myöskään uskaltanut enää lähteä hänen luokseen, sillä hän ei ollut mitenkään rauhallisessa mielentilassa. Pitkin iltaa hän soitteli, kertoi kuinka paljon on nyt vuotanut verta.. kuinka jokapaikassa on verta. Yritti pyydellä minua sinne, mutta en yksinkertaisesti uskaltanut lähteä sinne. Olin saanut häntä tässä vaiheessa hieman rauhoiteltua ja hänen puheittensa mukaan vuoto oli tyrehtynyt.

Sitten vielä olin pakotettu lähtemään jatkoille.. kotio päästiin vasta seitsemältä.

Tämä yksi kaveri onneksi lähetti nyt aamulla viestiä, että on kunnossa, ja että häntä hävettää. Hän toivoo myös, etten suuttunut hänelle pahasti...

Mä taidan lähteä kohta vanhempien kämpille relaxaan. Porukat ovat reissussa, joten siellä olisi voisin päästellä höyryjä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti: Tosa on pari näytettä.
Niin se on TÄMÄ! Joo oon mä tän kuullu. Molemmat tosin vähän liian iloista musiikkia pidempiaikaiseen kuunteluun. CMX rulettaa. rokrok.

Edit: onko tää oikeaoppista jatkaa keskustelua seuraavassa viikonpäivässä? Katkeaako tässä joku yhteys tai jotain?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Enthu

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Jahas...flunssa iski sittten päälle heti ko loma alkoi...tai mikä lie räkätaudin esiaste.Huomenna meinaan silti käydä kaupungilla kurkkaa
kaks taidenäyttelyä.Vois tänään vaan pötköttää,katella telkkua ja heilua
nettisaiteilla.Jotain flunssadropin tapaista vois kohta ottaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Voi hitto ja paska kun mä en taas tiedä mistään mitään. Pitäiskö sitä kuitenkin alkaa taas sinkuksi vai mitä hä? Miten voi ihmisen tunteet mennä näin laidasta laitaan? Voi TUSKA.

Tänään saa onneksi ratsastaa :) Töissä pitää käydä muutama tunti, mutta eiköhän tuo mene. Selkään ei satu enää paljoa, jee! Pitäiskö sitä viikonloppuna käydä radalla? Mukaan, anyone?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päästäisen viettoon!!
Pyyhin Netikettiin..
tonttu

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Nenä tukossa, ei kiva.
Starflare

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

tonttu kirjoitti:Huomenta. Nenä tukossa, ei kiva.
Mulla taas vuotaa, ei kiva. Ja eräs henkilö ajatteli tänään taas ottaa vähän keskiketterää, tästähän tuli helppo kisa :) .
tonttu

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Starflare kirjoitti: Ja eräs henkilö ajatteli tänään taas ottaa vähän keskiketterää, tästähän tuli helppo kisa :) .
Loppui teidän laihdutuskisa lyhyeen?
Starflare

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

tonttu kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Ja eräs henkilö ajatteli tänään taas ottaa vähän keskiketterää, tästähän tuli helppo kisa :) .
Loppui teidän laihdutuskisa lyhyeen?
No ei tod. ja minen pidä muuten häviämisestä. Annan siis ukon kiskoa rauhassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari, perrrrkele.

Koska kahdesta pienestä viinilasillisesta ja kolmesta oluesta ei tule tämmöistä oloa, syytän tilanteesta niitä salmiakkikosareita. Tilanteen helpottamiseksi on mennyt jo hesen kanapulla, iskander ja sidukka ilman mainittavampaa helpotusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Durasel

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Bluntly kirjoitti:Dumari, perrrrkele.

Koska kahdesta pienestä viinilasillisesta ja kolmesta oluesta ei tule tämmöistä oloa, syytän tilanteesta niitä salmiakkikosareita. Tilanteen helpottamiseksi on mennyt jo hesen kanapulla, iskander ja sidukka ilman mainittavampaa helpotusta.
No vittu, arvaa onko mulla helppo olo. Päätä hakkaa taas kymmenen pajavasaraa. Aika giva gankkunen on. Olipas kivaa eile, tosin runkut katos jossain vaiheessa...
hebuli

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jos sitten lähtisi sinne salille, kun kerran pääsiäismatka siirtyi ilmeisesti huomiselle.

Ps. Mä olen edelleen ihan :h: siihen TomTom One:een. Kauankohan tätä alkuihastusta kestää? Tykkääköhän sekin vielä musta? Ainakin se puhuu edelleen samettisen pehmeästi mulle kun ajelemme yhdessä ympäri kaupunkia.
huima

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Starflare kirjoitti: EDIT: Vittu, kitaristinpaska haastoi möhömahoineen laihdutuskisaan. Ei näköjään kaltsua enään meikäläiselle.
Möhömaha kuuluu rokkiin ja sen voi kantaa myös kunnialla, jos on riittävästi munaa. Vain heikot sortuvat epämääräisiin kauneusihanteisiin ja tekevät tuollaisia tempauksia.

Mitä laihduttamiseen tulee niin ei oluttakaan tarvitse jättää kokonaan, kunhan vaan kuluttaa enemmän kuin ottaa sisäänsä energiaa. Parempi tehdä ja nauttia myös niistä jutuista mitä syö ja juo, kuin vain kärsiä - vaikka se olisikin pääsiäisen odottamiseen kuulunut.
1108

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta. Ottipa eilinen koville, kun lähtee baarin vasta 01.30 ja vetäsee nopsat tumutkin vielä niin ei meinaa vanha jaksaa. No joo, synttärisankari onniteltu ja eräällä Kityläisellä oli jumalaton vauhti päällä.

Way to go girl!
Starflare

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

huima kirjoitti: Möhömaha kuuluu rokkiin ja sen voi kantaa myös kunnialla, jos on riittävästi munaa.
Lienee siis vähän helvetin hyvä juttu, ettemme pidä rokista. Kantoi möhömahansa kunnialla tai ei, ei se silti minusta mitenkään päin hyvältä näytä, munaa tai ei.
huima kirjoitti:Vain heikot sortuvat epämääräisiin kauneusihanteisiin ja tekevät tuollaisia tempauksia.
Eh? Jos on kaljamaha, josta haluaa eroon, niin kyseessä on epämääräinen kauneusihanne johon heikkoina sorruimme? Justiinsa :roll:.
huima kirjoitti:Mitä laihduttamiseen tulee niin ei oluttakaan tarvitse jättää kokonaan, kunhan vaan kuluttaa enemmän kuin ottaa sisäänsä energiaa. Parempi tehdä ja nauttia myös niistä jutuista mitä syö ja juo, kuin vain kärsiä - vaikka se olisikin pääsiäisen odottamiseen kuulunut.
No shit sherlock. Kiitos kuitenkin tästä itsestäänselvyydestä.
Elukka

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomenta.
Hirvee väsymys ja päänsärky päällänsä... Ihankun olis krapula vaikkenoo mitään ottanu. :|
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Puuh, paha olo. Miks taas piti lähtä muka parille eilen? Noh,sainpahan ainakin piNppaa,nuuuuuh. :h:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Paskanjauhanta-Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tuli sit maksettuu vanhoja (uni)velkoja ja nukuttua 14 tuntia! :shock:
Noh, ensyönä voi Tavastialla ottaa takas ja nukkua sen viis timmaa,
että jaksaa taas lauantaina töihin ja nuin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin